Zatrzaski pasow/wentylator/kratka od nawiewu/ramki od lamp itp.

Dexter94
Posty: 16
Rejestracja: 2018-01-29 22:49
Car: Probe 2 1996r. 2,5v6 GT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Zatrzaski pasow/wentylator/kratka od nawiewu/ramki od lamp itp.

Post autor: Dexter94 » 2018-01-29 23:20

Witam Was serdecznie mój probe :
2gen GT USA 1996r.2,5V6
Chcialbym Was prosić o informację odnośnie poniżej wymienionych rzeczy bardzo ich poszukuje. Czekam na odpowiedzi pozdrawiam!

* Zapięcie (zatrzaski) do pasów kier i pasażer kier.
* końcówki od spryskiwaczy te na masce jeśli są dobre 2szt.
* prawy plastik na boczku od drzwi panelu (reg.szyb,lock)
* siłowniki bagażnik 2szt.
* klatka od nawiewu wentylatora (tam gdzie są regulacje kątów dmuchania) pewno musiałbyś dać mu to przy demontażu wraz z ramka bo u mnie wpadła do środka.
* wentylator nawiewu górny bo nie wieje powietrze tylko wieje na nogi i na szybę chyba że to kwestia lelwktryki.
* "zakrerki" do plastików w bagażniku 4szt.
* jeśli ktoś gdzieś cis ma alko jest w stanie kupić załatwić dolot na stoku albo simity (brak na necie dopiero na lato bd dostawa 6sklepow obdzwonilem) ew.kolanko do dolotu z nierdzewnej (71mm do kolektora - 90mm do przepływomierza) ew kolegę tokarza zapłacę. Chyba póki co to tyle :D czekam na odpowiedzi! Nr tel. W razie wu: 506961888. :roll:
II GEN.2,5 V6 GT 1996r.

Awatar użytkownika
KrecioPL
Klubowicz
Posty: 3272
Rejestracja: 2012-02-27 16:00
Car: Probe II 2.5 V6 '97
Gallery: viewtopic.php?t=21787
Lokalizacja: Warszawa

Re: Zatrzaski pasow/wentylator/kratka od nawiewu/ramki od lamp itp.

Post autor: KrecioPL » 2018-01-30 10:31

Witaj.

-Po pierwsze, na początek wypadałoby się przywitać - np. cześć, hej, itp oraz przedstawić się. Oczywiście w odpowiednim dziale.
-Po drugie należałoby uzupełnić profil - jakie masz auto i skąd jesteś.
-Po trzecie staramy się stosować poprawną polszczyznę, uważamy na błędy interpunkcyjne oraz ortograficzne. Staramy się pisać tak, aby inni nas zrozumieli. Po przeczytaniu Twojego posta wątpię, abyś zdał maturę z języka polskiego.

A tak btw - jesteś pewien, że masz wersję USA? :mrgreen:

1. Chodzi Ci o element, w który się wkłada klamrę pasa czy chodzi Ci o klamrę?
2. Nazywa się do dysze spryskiwaczy,
3. Nazywa się to przełącznik szyb kierowcy,
4. Kup nowe, info znajdziesz na forum,
5. Nawiewów w probe z regulacją kąta jest 4szt. - dwa środkowe i dwa boczne. Który?
6. Dmuchawa w Probe jest jedna - klapy kanałów od nawiewów są sterowane podciśnieniowo,
7. Nie wiem o co chodzi,
8. Poczytaj jak buduje się doloty i będziesz wiedział jaką głupotę tu napisałeś.

Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 2018-01-30 10:35 przez KrecioPL, łącznie zmieniany 1 raz.
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy

Awatar użytkownika
cuba27
Klubowicz
Posty: 435
Rejestracja: 2012-02-12 17:47
Car: Ford Probe II 2.0 1996
Gallery: viewtopic.php?t=19969
Lokalizacja: Ścinawa/Wrocław

Re: Zatrzaski pasow/wentylator/kratka od nawiewu/ramki od lamp itp.

Post autor: cuba27 » 2018-01-30 12:39

Co do pkt 8 na fmic pl masz wszystko
Obrazek

Dexter94
Posty: 16
Rejestracja: 2018-01-29 22:49
Car: Probe 2 1996r. 2,5v6 GT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Re: Zatrzaski pasow/wentylator/kratka od nawiewu/ramki od lamp itp.

Post autor: Dexter94 » 2018-01-30 12:40

Info już uzupełniłem. Tak pisałem to wszystko wczoraj stosunkowo późno po 12h pracy wybacz mogłem TK zrobić dziś. Co do matury zdałem pl choć tylko przy ang. zdecydowałem się na rozszerzenie. Zgadza się ta versja jest USA. (papiery /mile / diagnotycy nie są w stanie ustawić swiatel.)

1.zatrzask-element w który się wkłada.
2.taak dysze właśnie tylko oryginalne do escorta znalazlem.
3.mi chodziło o ten plastik wokol nich. - mówię nich bo tam jest regulacja szyb i zamykanie auta lock/unlock
4.bede dziś szukał o tym info. Dzięki.
5.szczerze 2środkowe. Jak zdemontowalem ramkę żeby spr sklecić to był to 1-en plastik i w sobie miała 2regulacje piony I poziomy dmuchania.dlatego napisałem 1 kratkę.
6.aha. Zwrócę na to uwagę. Tylko dlaczego nawiew jest na same nogi/albo sama szybę opcja front nie dmuchać wql (w nocy pod zamkiem doszło do drobnego zwarcia bo zaczęło dymisji spod radia od tamtego dnia nie działa nawiew na środek/front tylko na szybę I nogi)
7. Są w bagażniku takie miejsca na łączenia bądź dokręcania tych plastików to taka śruba z motylki do kręcenia(zrobię zdj.)
8.ok wezmę się za tą lekturę dziś :D

Dzięki za odpowiedzi i za pomoc!
II GEN.2,5 V6 GT 1996r.

Awatar użytkownika
KrecioPL
Klubowicz
Posty: 3272
Rejestracja: 2012-02-27 16:00
Car: Probe II 2.5 V6 '97
Gallery: viewtopic.php?t=21787
Lokalizacja: Warszawa

Re: Zatrzaski pasow/wentylator/kratka od nawiewu/ramki od lamp itp.

Post autor: KrecioPL » 2018-01-30 12:59

- plastik wokoło przycisków jest integralną częścią przełącznika szyb. Musisz szukać całego.
- dysze spryskiwaczy pasują również z innych aut - najlepiej udać się na szrot.
- musisz kupić całą ramkę środkową razem z kratkami nawiewów - pamiętaj, że musi być to kratka do wersji po 93 roku. Były różne mocowania.
- jak zdejmiesz rozbierzesz środek (obudowa górna tunelu środkowego + ramka ta z nawiewami) dostaniesz się do panelu sterowania nawiewami. Jak go odkręcisz, będziesz mógł sprawdzić, czy którejś rurki od podciśnienia nie trafił szlag.
- śrubki plastików bagażnika raczej masz nieoryginalne. W serii było kilka śrubek oraz kołków plastikowych.
- w temacie dolotu. Można samemu skonstruować dolot - tylko dobrze jest wiedzieć jak. Wszystkie elementy: rury, złączki, fumy, przejściówki można np. znaleźć tu: http://fmic.pl/

Jeśli faktycznie masz 96 USA, to jesteś w gronie nielicznych - pokaż go nam, zweryfikujemy.
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy

Dexter94
Posty: 16
Rejestracja: 2018-01-29 22:49
Car: Probe 2 1996r. 2,5v6 GT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Re: Zatrzaski pasow/wentylator/kratka od nawiewu/ramki od lamp itp.

Post autor: Dexter94 » 2018-01-30 23:13

DSC_0329.JPG
DSC_0326.JPG
Nie mam nic prócz tych 2och zdj. Środek mogę zrobić za tydz. :)
II GEN.2,5 V6 GT 1996r.

Dexter94
Posty: 16
Rejestracja: 2018-01-29 22:49
Car: Probe 2 1996r. 2,5v6 GT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Re: Zatrzaski pasow/wentylator/kratka od nawiewu/ramki od lamp itp.

Post autor: Dexter94 » 2018-01-30 23:21

Poczytałem co trzeba. Niby wszystko ok lecz na tych str. Nie ma danych kolanek pod konkretny wymiar. Muszę to z kimś obgadać. Lecz pierw pasy (zatrzaski) bo bezpieczeństwo nr 1 jak dla mnie. Potem dolot, kompletny układ wydechowy. Ogarnąć szyberdach jeśli to jest realne. Dopiero na końcu albo reflash albo nowy lakier :)
II GEN.2,5 V6 GT 1996r.

Dexter94
Posty: 16
Rejestracja: 2018-01-29 22:49
Car: Probe 2 1996r. 2,5v6 GT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Re: Zatrzaski pasow/wentylator/kratka od nawiewu/ramki od lamp itp.

Post autor: Dexter94 » 2018-01-30 23:35

KrecioPL, Cuba 27 dzięki za pomoc. Reasumując :

*zatrzaskow nadal szukam chyba że bd pasować od cougara bo był ostatnio u mnie na shrocie

*dysze spryskiwaczy skoro tak mówisz wezmę z jakiegokolwiek auta.

*o ten plastik na boczku oraz kratkę nawiewu napisze do kogoś o caly mechanizm na olx do kogoś choc tamci ludzie długo odpisują...

*dolot wiem nie mal 80rpoc jednak sklep części wymiar ew tokarz.
Ostatnio zmieniony 2018-01-30 23:37 przez Dexter94, łącznie zmieniany 1 raz.
II GEN.2,5 V6 GT 1996r.

Awatar użytkownika
cuba27
Klubowicz
Posty: 435
Rejestracja: 2012-02-12 17:47
Car: Ford Probe II 2.0 1996
Gallery: viewtopic.php?t=19969
Lokalizacja: Ścinawa/Wrocław

Re: Zatrzaski pasow/wentylator/kratka od nawiewu/ramki od lamp itp.

Post autor: cuba27 » 2018-01-31 10:02

Co do twoich problemów z lampami zobacz czy masz wkłady w lampach europejskie. Dużo osób ma założone u siebie długie daszki tj lampy USA z europejskimi kloszami i nie słyszałem żeby ktoś miał problem z ich ustawieniem
Obrazek

Awatar użytkownika
KrecioPL
Klubowicz
Posty: 3272
Rejestracja: 2012-02-27 16:00
Car: Probe II 2.5 V6 '97
Gallery: viewtopic.php?t=21787
Lokalizacja: Warszawa

Re: Zatrzaski pasow/wentylator/kratka od nawiewu/ramki od lamp itp.

Post autor: KrecioPL » 2018-01-31 10:43

A propos zatrzasków do pasów - też były różnice pomiędzy rocznikami, więc musisz kupić odpowiednie. Ponadto, nie kombinuj z żadnymi innymi zamiennikami od innych aut bo jest to kwestia bezpieczeństwa. W zapięciu pasa kierowca jest czujnik. Niezapięte pasy = niedziałające poduszki powietrzne. Pod innym zatrzaskiem, mimo zapięcia pasów, auto nie będzie o tym wiedziało.

Co do dysz spryskiwaczy - pasują od różnych aut, ale nie od wszystkich.

A co ty chcesz chłopcze na tokarce robić z dolotem, bo tego nie kumam. Zakładasz normalne kolanka i rury, a wszystkie różnice w średnicach pokonujesz redukcjami gumowymi.

P.S wydaje mi się, że kojarzę Twój samochód. I jeśli się nie mylę miał on już sporo właścicieli w kraju...
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy

Dexter94
Posty: 16
Rejestracja: 2018-01-29 22:49
Car: Probe 2 1996r. 2,5v6 GT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Re: Zatrzaski pasow/wentylator/kratka od nawiewu/ramki od lamp itp.

Post autor: Dexter94 » 2018-01-31 10:46

2-och. W Zielonej Górze i w Gdańsku.
II GEN.2,5 V6 GT 1996r.

Dexter94
Posty: 16
Rejestracja: 2018-01-29 22:49
Car: Probe 2 1996r. 2,5v6 GT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Re: Zatrzaski pasow/wentylator/kratka od nawiewu/ramki od lamp itp.

Post autor: Dexter94 » 2018-01-31 10:50

Jeśli chodzi o lampy to właśnie dolne śruby regulacji są skorodowane wraz z tym wycięciem na śrubę tam skąd ona ściąga lampę w dół. Wyskakuja te śruby I nie da się ściągnąć tych lamp. Dlatego ciekaw jestem czy ds się zmienić ramki (jeśli wql ona są) czy jest to element scalony i trzeba polować na nowe lampy.
II GEN.2,5 V6 GT 1996r.

Awatar użytkownika
cuba27
Klubowicz
Posty: 435
Rejestracja: 2012-02-12 17:47
Car: Ford Probe II 2.0 1996
Gallery: viewtopic.php?t=19969
Lokalizacja: Ścinawa/Wrocław

Re: Zatrzaski pasow/wentylator/kratka od nawiewu/ramki od lamp itp.

Post autor: cuba27 » 2018-01-31 11:01

Dexter94 pisze:
2018-01-31 10:50
Jeśli chodzi o lampy to właśnie dolne śruby regulacji są skorodowane wraz z tym wycięciem na śrubę tam skąd ona ściąga lampę w dół. Wyskakuja te śruby I nie da się ściągnąć tych lamp. Dlatego ciekaw jestem czy ds się zmienić ramki (jeśli wql ona są) czy jest to element scalony i trzeba polować na nowe lampy.
Czyli wyskakują ci z tych plastikach gniazd w stelazu. W Castorama znajdziesz śruby podobnej długości kup trochę nakrętek i wymodzisz. Będzie trochę więcej zachodu z ustawieniem ale się uda ewentualnie możesz dospawac na stałe nakrętki w gniazda na te śruby. Dołożysz kontrę i nawet nie drgną jak już je ustawisz.

ps lampy euro maja całkiem inny mechanizm regulacji. Mają inne oprawki kloszy
Obrazek

Dexter94
Posty: 16
Rejestracja: 2018-01-29 22:49
Car: Probe 2 1996r. 2,5v6 GT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Re: Zatrzaski pasow/wentylator/kratka od nawiewu/ramki od lamp itp.

Post autor: Dexter94 » 2018-01-31 11:05

Ale będę w Castoramie takie śruby z lebkami z rowkiem wew.? Spoko dzięki za info, pocieszyles mnie. W nocy to tragedia jeździć :/ spr. I ogarnę dam znać a jak nie ogarnę to dam zdj. :)
II GEN.2,5 V6 GT 1996r.

Awatar użytkownika
Benet
Posty: 403
Rejestracja: 2016-07-25 17:14
Car: Ford Probe 96' 2.0
Gallery: viewtopic.php?t=23694
Lokalizacja: Szczecin

Re: Zatrzaski pasow/wentylator/kratka od nawiewu/ramki od lamp itp.

Post autor: Benet » 2018-01-31 12:22

Powiedz mi po co ci ten stożek #-o
Kup sobie wkładkę k&n do oryginalnej puszki albo zamiast fabrycznej puchy wstaw airbox na przykład ten: http://allegro.pl/airbox-filtr-stozkowy ... 37366.html
Ostatnio zmieniony 2018-01-31 12:51 przez Benet, łącznie zmieniany 1 raz.
Probe 96' 2.0 EURO

Dexter94
Posty: 16
Rejestracja: 2018-01-29 22:49
Car: Probe 2 1996r. 2,5v6 GT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Re: Zatrzaski pasow/wentylator/kratka od nawiewu/ramki od lamp itp.

Post autor: Dexter94 » 2018-01-31 13:27

Jeśli efekt będzie ten sam to w sumie czemu nie. Choć wolałbym już zrobić to na lata że tak powiem bo już oryg.kolanko poszło jest tam guma uniwersalna. A rury bd na stałe tylko stożki zmieniać z czasem :)
II GEN.2,5 V6 GT 1996r.

Awatar użytkownika
cuba27
Klubowicz
Posty: 435
Rejestracja: 2012-02-12 17:47
Car: Ford Probe II 2.0 1996
Gallery: viewtopic.php?t=19969
Lokalizacja: Ścinawa/Wrocław

Re: Zatrzaski pasow/wentylator/kratka od nawiewu/ramki od lamp itp.

Post autor: cuba27 » 2018-01-31 15:39

Dexter94 pisze:
2018-01-31 11:05
Ale będę w Castoramie takie śruby z lebkami z rowkiem wew.? Spoko dzięki za info, pocieszyles mnie. W nocy to tragedia jeździć :/ spr. I ogarnę dam znać a jak nie ogarnę to dam zdj. :)
Trochę wyobraźni kolego kupujesz śrubę pod łebkiem zostawiasz szparę na ramkę klosza a w miejscu gdzie powinien być talerzyk zakładasz dwie nakrętki jedną kontrujesz druga i już

Schemat:
-----||-[
Legenda
--------[ śruba
| Nakrętka

ps. To społeczeństwo kiedyś upadnie
Obrazek

Awatar użytkownika
KrecioPL
Klubowicz
Posty: 3272
Rejestracja: 2012-02-27 16:00
Car: Probe II 2.5 V6 '97
Gallery: viewtopic.php?t=21787
Lokalizacja: Warszawa

Re: Zatrzaski pasow/wentylator/kratka od nawiewu/ramki od lamp itp.

Post autor: KrecioPL » 2018-01-31 16:38

Cuba jesteś moim mistrzem na dziś.
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy

Dexter94
Posty: 16
Rejestracja: 2018-01-29 22:49
Car: Probe 2 1996r. 2,5v6 GT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Re: Zatrzaski pasow/wentylator/kratka od nawiewu/ramki od lamp itp.

Post autor: Dexter94 » 2018-02-11 03:25

W tym tyg.ogarniam reg.lamp,wybaczcie nie miałem czasu (kłopoty zawodowe) za to jest progress że względu na nabycie potrzebnych części do wnętrza (kratka nawiewu plus zegarek, zatrzaski do pasów, siłowniki bagażnika, plastik reg.szyb pasażera) dam znać jak bd wszystko w gotowości myślę max do końca tyg.po Nd. Dziękuję raz jeszcze wszystkim za pomoc i wyrozumiałość! Pozdrawiam!
II GEN.2,5 V6 GT 1996r.

Dexter94
Posty: 16
Rejestracja: 2018-01-29 22:49
Car: Probe 2 1996r. 2,5v6 GT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Re: Zatrzaski pasow/wentylator/kratka od nawiewu/ramki od lamp itp.

Post autor: Dexter94 » 2018-04-03 10:02

Witam po długiej przerwie! Lampy ogarnięte przy okazji odświeżone osłony lamp plastiki, siłowniki bagażnika wymienione, jedyne co pozostało to naprawa nawiewu przedniego bo szyba i nogi działa ale to wizyta u elektryka bo zawaliło gniazdo zapalniczki 12v zrobiło zwarcie i ono też nie działa. Z nowosci check engine ale to zasługa kolektora wydechowego, które bd do naprawy jednak chyba zdecyduje się na wymianę tego w całości ten secik z nierdzewnej za 800zl i bd na lata :) pozdrawiam!
II GEN.2,5 V6 GT 1996r.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Kupię”