Wersje w starym Probe

Tematy powracające jak bumerang.
Gość

Wersje w starym Probe

Post autor: Gość »

Witam wszystkich może ten temat był już niejednokrotnie poruszany ale niestety na codzień nie mam dojścia do internetu a mianowicie chodzi mi o wersję w pierwszym probe z wyposarzeniem oprócz oczywiście klimy i ABSu oraz całej elektryki w tempomat, komputer, wskażniki na podsufitówce i el.reg.fotel kierowcy, automatyczne pasy (nie wiem co jeszcze oferował producent). Wiem ze starsze modele z lat 89-90 dysponowały takim wypasem jak jest z autami produkowanymi w latach 91-92 ? Proszę o informację w tej sprawie i o podanie mniej więcej kosztu takiego zakupu. Dzięki pozdrawiam! [/list]
Sh(.)(.)ters
Posty: 1703
Rejestracja: 2004-01-28 21:17
Galeria: viewtopic.php?t=5520
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Sh(.)(.)ters »

Model LX z 89 roku miał full wypas, łącznie z cyfrową deską wskażników. Według słów Witka, który jest szczęśliwym posiadaczem takiego autka, wersja ta była produkowana tylko przez rok (o ile dobrze pamiętam).
Pisz w tej sprawie do Witek.W-wa .

Pzdrv
..........Obrazek.........
.....The Power of Dreams.....
kollek
Posty: 1052
Rejestracja: 2002-09-08 10:31
Samochód: brak
Lokalizacja: Paszkówka

Post autor: kollek »

Osobiście nigdy się np. nie spotkałem z probem który był by z roku 90-92 i miał trip computer lub overhead console. No chyba że ma ktoś specjalnie zamontowane (dokładane). Faktycznie w roku 89 proby miały wyposażenie najbogatsze. Słyszałem jeszcze taką opinię (podkreślam subiektywną) że jakość materiałów i wykończenia środka również była lepsza. Potem zaczęli ciąć koszty i nie które modele np. z roku 92 nie mają nawet map lightów na podsufitce, czy szuflady pod siedzeniem pasażera.
Probe 2.2 GL 89'
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
Awatar użytkownika
flanker
Posty: 350
Rejestracja: 2002-10-21 08:21
Samochód: brak
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: flanker »

Wszystkie wersje LX z najwyższego pakietu miały digitala. OD 90 montowano silniki 3.0V6

zapraszam na www.perfromanceprobe.pl lub .com
Wszystko jest opisane
Ford Scorpio 2.0 DOHC 90' automat+skóra
Gość

Post autor: Gość »

dzięki panowie za info ale nie dodałem rzeczy dość ważnej mianowicie chodziło mi o model jedynki Probe chyba z rocznika 91-92 z tymi już płaskimi lusterkami i z tym podłużnym noskiem z przodu w wersji GT 2.2T czy te auta były seryjnie w tych latach wyposarzane oprócz klimy i ABSu w komrutery, dodatkowe konsole, wyświetlacze, tempomat, el.fotel kier., i szufladki pod siedzeniami, itd. ? Czy może ktoś z fanklubu posiada oryginalny taki wypas w swoim Probe GT z końca lat jego produkcji ? Dzięki serdeczne, pozdrawiam !
Awatar użytkownika
Tomi
Posty: 285
Rejestracja: 2004-02-19 14:24
Samochód: brak
Lokalizacja: Opole

Post autor: Tomi »

może ktoś z fanklubu posiada oryginalny taki wypas w swoim Probe GT
posiada...
PROBE 2,2 GT '91 /lekko dlubniety/
Gość

Post autor: Gość »

To może przy okazji byłby do sprzedania ? :shock:
Gość

Post autor: Gość »

A jednak są takie modele GT z lat 91-92 do których napakowano wszystkiego czego tylko się da! Za ile mniej więcej dało by się kupić takie autko?
Awatar użytkownika
Tomi
Posty: 285
Rejestracja: 2004-02-19 14:24
Samochód: brak
Lokalizacja: Opole

Post autor: Tomi »

najczesciej bedzie to wersja sciagnieta ze stanow... fakt jest taki, ze gro autek mamy przywiezionych z juropy zachodniej, a dokladniej rzecz ujmujac - z niemcowni. Tam szly wersje przeznaczone na europe - ciezko wyhaczyc amerykanina po zachodniej stronie granicy, bo oni w mienie przesiedlencze sie nie bawia... Tak wiec najszybciej bedzie to egzemplarz z naszego rodzimego kraju... Nie wiem dlaczego wersje europejskie byly tak ubogie - ale faktem jest, ze byly... Ja np. posiadam nawet papiery z komisu w stanach z ktorego kolo ciagnal autko... I przyznaje, ze chcialbym byc na jego miejscu wtedy.. 3 letnie probe w tamtych czasach w polsce i do tego z takim wypasem - kolo musial byc niezly madafaka heh...
PROBE 2,2 GT '91 /lekko dlubniety/
Gość

Post autor: Gość »

Fajnie Tomi że się odezwałeś to mi z pewnością rozjaśniło orientację bo troszkę interesuję się tymi autami. W ubiegłym roku miałem zamiar kupić autko z pełnym wypasem z roku 89 jeszcze w tym pierwszym ospoilerowaniu ale okazało się kąpletną ruiną: silnik był do roboty, napęd, trochę też buda a pozatym miał jakieś papiery niezaciekawe, więc sobie odpuściłem i postanowiłem poszukać takiego autka tylko w stanie jak na swój wiek dość dobrym no i z końca lat produkcji tylko nie wiedziałem czy takie wogle są.
Gość

Post autor: Gość »

czy mógłbyś opisać dokładnie czego na maxa można oczekiwać w modelu GT 91-92 i po krótce poisał funkcje ?
Młody

Post autor: Młody »

He He.
A co powiecie na to !
GT 92r / składaczek 97 (USA) pełna opcja + trip computer i skórzana tapicera.
Z tego co wiem to ma wszystko co można tylko sobie wymyślić (nawet seryjny kompakt :) )
Aha. Z tego co czytałem forum brakuje tuby - ale wstawiłem już swoją.
Pozdro Właściciele Probasów !!!
Awatar użytkownika
Gacek Wrocław
Posty: 405
Rejestracja: 2003-09-24 17:17
Samochód: brak
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Gacek Wrocław »

seryjny kompakt w 1992??
człowiek się codziennie czegoś uczy :lol:
Młody

Post autor: Młody »

Jak to jak wygląda ten Probe :lol:
Oczywiście starsza (nie cierpie jak ktoś mówi "stara" ) buda !
A co do tego uśmieszku przy "seryjnym kompakcie" Gacku to jest to prawda i sam też byłem bardzo zdziwiony iż tych latach może być to zainstalowane w aucie (kompakt jest produkcji Sony ale oczywiście z przodu znajduje się ukochany znaczek Forda ) 8)
Pozdro
Awatar użytkownika
Witek.w-wa
Posty: 272
Rejestracja: 2003-12-09 13:58
Samochód: brak
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Witek.w-wa »

Witam :) mogę wyslac strone z katalogu probe 92 wersja usa z wyposazeniem poszczegolnych modeli wtym dostepnymi kolorami i tapicerkami . (moze to juz kiedys wyslalem do strefy ?)

ps.
probe lx z digitalem byl do 92 roku i mial dodane jeszcze kilka bajerow wiecej niz 89 rok. Nie byl wiec produkowany przez rok. Natomiast w 89 byl dostepny z silnikiem 2.2 litra dopiero potem wstawili 3 litry. Co ciekawe wspolczynnik aerodynamiczny Cd dla Lx 0.308 dla Gt 0.312 8)
2.2L, 89 LX (253A)USA automat,digital,
trip computer, welur -regatta blue- 8)
kollek
Posty: 1052
Rejestracja: 2002-09-08 10:31
Samochód: brak
Lokalizacja: Paszkówka

Post autor: kollek »

CD w probkach faktycznie były.

Ja natomiast nigdy nie widziałem i nie słyszałem o oryginalnej skórze. Jeśli możecie to rzućcie tu foto bo jestem bardzo ciekaw jak to wyglądało
Probe 2.2 GL 89'
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
Młody

Post autor: Młody »

Zdjęcia wrzucę z miłą chęcią przy okazji.
Mam zamiar zapisać się do Waszego klubu lecz na razie brak czasu mi na to nie pozwala.
Mam okazje kupić Probe II generacji ale szkoda mi sprzedawać moją "Jedyneczkę".
Stane na głowie żeby obie zostały w moich rękach bo za śmieszne pieniądze jej nie oddam nigdy (chyba stałem się tak jak Wy miłośnikiem tych autek). :D
Pozdro
Awatar użytkownika
Tomi
Posty: 285
Rejestracja: 2004-02-19 14:24
Samochód: brak
Lokalizacja: Opole

Post autor: Tomi »

zapisac (??) sie nie masz czasu ale odpowiadac na posty tak? hyh.. a tak btw - lista wszelakich modow do probasow w danym roku jest na stronce flankera a total info na www.performanceprobe.com - macie wszystko co bylo w opcji - a jesli bylo w opcji to znaczy ze ktos to wybieral..
PROBE 2,2 GT '91 /lekko dlubniety/
kollek
Posty: 1052
Rejestracja: 2002-09-08 10:31
Samochód: brak
Lokalizacja: Paszkówka

Post autor: kollek »

faktycznie skóra była w opcji - http://www.performanceprobe.com/index2.php
Probe 2.2 GL 89'
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
Młody

Post autor: Młody »

A nie mówiłem :lol:
Awatar użytkownika
flanker
Posty: 350
Rejestracja: 2002-10-21 08:21
Samochód: brak
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: flanker »

Właściciel performanceprobe.com kupił sobie w zeszłym roku Probaska GT an automacie i ze skórą...
Ford Scorpio 2.0 DOHC 90' automat+skóra
Młody

Post autor: Młody »

Mój jest w manualu !
Całe szczęście :)
Awatar użytkownika
Tomi
Posty: 285
Rejestracja: 2004-02-19 14:24
Samochód: brak
Lokalizacja: Opole

Post autor: Tomi »

hehe te mlody - wejdz sobie w zakladke o tym aucie i poczytaj ciut o tym co kolo wlozyl do tego auta... mysle ze zmieniłaby ci sie definicja tego "szczescia..." hehehe
nooo chyba ze taki z ciebie holowczyc - wtedy polecam short shifta - jest do sciagniecia ze stanow - chyba ze tez to mash w stocku ;p :twisted:
PROBE 2,2 GT '91 /lekko dlubniety/
Młody

Post autor: Młody »

Co by Probe nie miał podokładane to jest to Probe !
Cały fenomen tego auta tkwi w tym że bez żadnych upgrade`ów jest ideałem - choć nie ganie udziwnień :lol:
Ja niestety będę zmuszony sprzedać swój okaz. Zachorowałem na II generacje i chyba nie dam rady finansowo (plan był taki żeby zostawić dziewczynie - straszny z niej diabeł :shock: )
Pozdro Klubowicze i nie tylko... :wink:
Awatar użytkownika
Tomi
Posty: 285
Rejestracja: 2004-02-19 14:24
Samochód: brak
Lokalizacja: Opole

Post autor: Tomi »

no tak... nastepny dla ktorego NGK, EXCEDY, GREDY, SACHS, HKS i tym podobne to jedynie zbior firm robiacych udziwnienia do aut heh... w tym klubie to chyba modne heh ----> mazda forever!!! :twisted:
PROBE 2,2 GT '91 /lekko dlubniety/
ODPOWIEDZ

Wróć do „F.A.Q.”