Kupno większych felg, parametry, modyfikacje, skutki uboczne

Tematy powracające jak bumerang.
Awatar użytkownika
tom87dg
Klubowicz
Posty: 574
Rejestracja: 2009-12-25 12:37
Samochód: probe 1993 2.5 v6
Galeria: viewtopic.php?t=16963
Lokalizacja: DG

Re: Kupno większych felg, parametry, modyfikacje, skutki uboczne

Post autor: tom87dg »

to jaki wymiar ET powinny miec 18'' felgi zeby nie obcieraly o amortyzator ani o nadkole? ktos napewno juz zakladal 18.
http://hydrografikadg.pl.tl --------> zapraszam osoby chcace zmienic wyglad w swoim woziku
Awatar użytkownika
Pelot
Posty: 4620
Rejestracja: 2004-11-02 21:33
Samochód: F4
Galeria: viewtopic.php?t=5515
Lokalizacja: Wars i Sawa

Re: Kupno większych felg, parametry, modyfikacje, skutki uboczne

Post autor: Pelot »

ET powinno byc zbliżone do seryjnego. Tylko pamiętaj jeszcze, że szeokośc felgi też ma znaczenie :wink:
Obrazek
resko
Posty: 1440
Rejestracja: 2009-11-09 21:26
Samochód: chrysler 300M 3.5V6.alfa romeo 156

Re: Kupno większych felg, parametry, modyfikacje, skutki uboczne

Post autor: resko »

tom87dg pisze:to jaki wymiar ET powinny miec 18'' felgi zeby nie obcieraly o amortyzator ani o nadkole? ktos napewno juz zakladal 18.
Wydaje mi się,że felgi 18''a na nich oponki o szerokości 225 to chyba nieco za dużo.Mógłbyś np.do nich założyć dystanse ale czy wtedy nie będą obcierały przy skręcie o błotnik?To jest ryzyko.Ewentualnie i najlepiej jakbyś je mógł najpierw przymierzyć.
Awatar użytkownika
CBR
Posty: 1877
Rejestracja: 2009-02-06 00:20
Samochód: No Probe
Galeria: viewtopic.php?t=15220
Lokalizacja: Nie jestem z Poznania

Re: Kupno większych felg, parametry, modyfikacje, skutki uboczne

Post autor: CBR »

U mnie jest 225/40 na 18" i lekko obniżony (bez dystansów) 8)
Spoko nic nie obciera. Tyle że co do tego ET to nic wam nie powiem bo nie wiem nawet ile u mnie jest.
Nie wiem nawet tak naprawdę co mówi to ET :oops:
No Probe no problem. Ufff...Obrazek
Awatar użytkownika
tom87dg
Klubowicz
Posty: 574
Rejestracja: 2009-12-25 12:37
Samochód: probe 1993 2.5 v6
Galeria: viewtopic.php?t=16963
Lokalizacja: DG

Re: Kupno większych felg, parametry, modyfikacje, skutki uboczne

Post autor: tom87dg »

jak ET bylo by takie jak w serii to napewno wieksze kolo nie wejdzie do w seryjnych 16'' 225/55 oponach jest tylko 4 cm i bedzie obcierac o poczatek amortyzatora a napewno da sie to ominac przez np. dystanse ale po co jak mozna kupic tak jak kolega pisal poprzednio gotowe felgi ktore pasuja idealnie i nawet nie trzeba wiedziec co to jest ET:)
http://hydrografikadg.pl.tl --------> zapraszam osoby chcace zmienic wyglad w swoim woziku
Awatar użytkownika
matix84
Posty: 218
Rejestracja: 2009-09-10 21:24
Samochód: był Ford Probe II, 2,5 V6 '94 163KM
Galeria: viewtopic.php?t=16857
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Kupno większych felg, parametry, modyfikacje, skutki ubo

Post autor: matix84 »

Ja u siebie na lato zakładam felgi 17" AZEV, szerokość 8J z oponami 235(+/-10mm)/45, ET nie pamiętam ale mogę wszystko dokładnie sprawdzić :)
Wszystko fajnie pasuje z tym, że będę musiał założyć małe dystanse ponieważ między oponą a amortyzatorem jest ok. 1-2mm miejsca.

ET jest to odległość od osi symetrii felgi do miejsca osadzenia (styku z piastą). Im mniejsze ET tym bardziej wysunięta felga.
Klima Systems - Chłodnictwo, Klimatyzacja, Wentylacja, Elektryka, Automatyka
www.klima-systems.pl
Awatar użytkownika
tom87dg
Klubowicz
Posty: 574
Rejestracja: 2009-12-25 12:37
Samochód: probe 1993 2.5 v6
Galeria: viewtopic.php?t=16963
Lokalizacja: DG

Re: Kupno większych felg, parametry, modyfikacje, skutki ubo

Post autor: tom87dg »

matix a czy przy ET 45 da sie zalozyc felge czy trzeba dystans? zamowilem wlasnie felgi z oponami 17'' 205/45 o ET45 szerokosc felgi 7J i nie wiem czy od razu nie kupic dystansow.
http://hydrografikadg.pl.tl --------> zapraszam osoby chcace zmienic wyglad w swoim woziku
Awatar użytkownika
matix84
Posty: 218
Rejestracja: 2009-09-10 21:24
Samochód: był Ford Probe II, 2,5 V6 '94 163KM
Galeria: viewtopic.php?t=16857
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Kupno większych felg, parametry, modyfikacje, skutki ubo

Post autor: matix84 »

nie wiem czy takie Ci wejdą, swojego ET nie pamiętam (a 45 co podałem to profil opon) :)

Znalazłem na allegro felgi takie jak moje, firma, wzór, rozmiar, rozstaw śrub i szerokość zgadzają się więc teoretycznie można założyć, ze ET będzie takie samo (ale tylko teoretycznie).
Tamte felgi mają ET 40.
Twoje felgi będą węższe o 2,6cm (1cal). Czyli oś symetrii będzie przesunięta o 1,3cm bliżej piasty. ET masz większe o 5mm. Czyli będą odsunięte od amortyzatorów ok. 8mm więcej niż moje. Opony są dosyć wąskie więc one nie będą robiły żadnych problemów.
Jeżeli dobrze to analizuję.
Nie ma po co od razu zamawiać dystansów. One powinny bez nich pasować, a wkładając dystanse może okazać się, że szpilki są za krótkie.
Klima Systems - Chłodnictwo, Klimatyzacja, Wentylacja, Elektryka, Automatyka
www.klima-systems.pl
Awatar użytkownika
tom87dg
Klubowicz
Posty: 574
Rejestracja: 2009-12-25 12:37
Samochód: probe 1993 2.5 v6
Galeria: viewtopic.php?t=16963
Lokalizacja: DG

Re: Kupno większych felg, parametry, modyfikacje, skutki ubo

Post autor: tom87dg »

-- oryginalny post 2010-03-13 18:21 --

dzieki wielkie za info Matix, jak przyjda to dam znac jak wyglada i czy pasowaly, fotki tez pewnie wrzuce. pozdro

-- dodano 2010-03-17 14:37 --

205/45/17'' ET 45 , wiec tak felgi wchodza do srodka i bardzo szpeci, dystanse potrzebne min 10 mm powyzej 10 mm trzeba zmieniac szpilki, jezeli chodzi o profil opony 17'' 45 pofil to tragedia kola sa mniejsze od standardowych 16'' 55 profil i sa duze luki miedzy nadkolem a opona, teraz zamowilem opony 17'' 55 profil i jak przyjda to wysle fotki jak wyglada koncowy efekt.
http://hydrografikadg.pl.tl --------> zapraszam osoby chcace zmienic wyglad w swoim woziku
Awatar użytkownika
MaryooSh89
Klubowicz
Posty: 612
Rejestracja: 2006-01-23 22:54
Samochód: Mazda 6 GG 2.3
Galeria: viewtopic.php?t=15279
Lokalizacja: Łódź

Re: Kupno większych felg, parametry, modyfikacje, skutki ubo

Post autor: MaryooSh89 »

Nie wiem jak w 2gen ale w 1 gen założyłem dystans z pierścieniem centrującym 12mm do tego nakrętki z wypustem wchodzącym w otwór felgi i zakręcam na 5-6 obrotów nakrętki :) w zupełności wystarczy
był: PROBE 2.2 GT '91 USA z Qresko red inside :D
jest: Mazda 6 GG 2.3 i sześćsetka :)
Awatar użytkownika
matix84
Posty: 218
Rejestracja: 2009-09-10 21:24
Samochód: był Ford Probe II, 2,5 V6 '94 163KM
Galeria: viewtopic.php?t=16857
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Kupno większych felg, parametry, modyfikacje, skutki ubo

Post autor: matix84 »

-- oryginalny post 2010-03-19 12:53 --

u mnie przy alusach szpilki kończą się mniej więcej w połowie nakrętki więc bez zmiany szpilek dystansów nie jestem w stanie założyć.

-- dodano 2010-03-22 23:31 --

Poprawka, moje felgi są 17", 8J, ET 55, z oponami 235/45
Klima Systems - Chłodnictwo, Klimatyzacja, Wentylacja, Elektryka, Automatyka
www.klima-systems.pl
Awatar użytkownika
Lukasz
Klubowicz
Posty: 1308
Rejestracja: 2006-05-27 22:43
Samochód: Ford Probe 2.2 GT 89r. Volvo V70 I 2.5 TDI 140KM 1997
Galeria: viewtopic.php?t=14709
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki ,Owczarnia
Kontakt:

Re: Kupno większych felg, parametry, modyfikacje, skutki ubo

Post autor: Lukasz »

Tu macie kalkulator do mierzenia felg i opon pokazuje wszystkie parametry ,ile się felga przysunie ile odsunie od amora i błotnika i jak będzie wyglądać opona na feldze http://www.rimsntires.com/rt_specs.jsp
FORD PROBE 2.2 GT 89r.
Odgazowany :)
Awatar użytkownika
tom87dg
Klubowicz
Posty: 574
Rejestracja: 2009-12-25 12:37
Samochód: probe 1993 2.5 v6
Galeria: viewtopic.php?t=16963
Lokalizacja: DG

Re: Kupno większych felg, parametry, modyfikacje, skutki ubo

Post autor: tom87dg »

bardzo dobra strona, wszystko dokladnie opisane dzieki.
http://hydrografikadg.pl.tl --------> zapraszam osoby chcace zmienic wyglad w swoim woziku
Awatar użytkownika
cacek
Posty: 1378
Rejestracja: 2006-01-12 16:54
Samochód: Wołowina
Galeria: viewtopic.php?t=8555
Lokalizacja: Police

Re: Kupno większych felg, parametry, modyfikacje, skutki ubo

Post autor: cacek »

ehh urwanie głowy mam już z tymi z felgami #-o :mrgreen: :mrgreen:
Dziś już przymierzałem 17stki ale wyszła kupa :newcry: .
Teraz tak: jest okazja zakupić 7,5x18 ET znowu 42 #-o ... i mam pytanie wejdzie to???
jak wejdzie to na jakiej oponie?
Zawsze mogę pojechać do gumiarza odpalić mu kilka plnów i robić przymiarki... i pewnie tak to sie skończy :wink: , ale może ktoś z Was coś doradzić?
Aha i tak przy okazji - otwór na piaste w Probku jest 67.1mm?

dzięki

pozdr
"...Jedni będą mnie szanować, drudzy znienawidzą..."
Awatar użytkownika
S.H.A.R.K
Posty: 954
Rejestracja: 2006-05-06 16:43
Samochód: PROBE GT-ZE AURORA
Galeria: viewtopic.php?t=12737
Lokalizacja: Lubelskie (Krasnystaw)

Re: Kupno większych felg, parametry, modyfikacje, skutki ubo

Post autor: S.H.A.R.K »

wejdzie bez żadnego problemu... pakuj oponę 225/40
co do piasty to tak jak napisałeś - 67,1
Obrazek
FORD PROBE GT-ZE / AURORA FLARE BLUE PEARL
Awatar użytkownika
mar3inez
Posty: 411
Rejestracja: 2009-01-04 17:54
Samochód: 2.5 v6 White Pearl '93 USA
Galeria: viewtopic.php?t=16758
Lokalizacja: Trzcianka

Re: Kupno większych felg, parametry, modyfikacje, skutki ubo

Post autor: mar3inez »

cacek pisze:7,5x18 ET znowu 42
ja mam takie tylko et 45 i wchodzą elegancko.
S.H.A.R.K pisze:pakuj oponę 225/40
a wejdą 225/45, trochę więcej komfortu by się przydało :evil: .

A i mam jeszcze jedno pytanie, jaka na najszerszą oponę wstawię na felgę 7,5 cala?
Awatar użytkownika
vitek
Klubowicz
Posty: 1749
Rejestracja: 2007-11-22 17:26
Galeria: viewtopic.php?t=13010
Lokalizacja: Skarżysko

Re: Kupno większych felg, parametry, modyfikacje, skutki ubo

Post autor: vitek »

Wg tego źródła :arrow: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=508057

- szerokość felgi jest podawana w calach , 1cal=2,54 mm
- szerokość felgi nie jest ściśle przyporządkowana do jednego wymiaru opon
- jeśli masz opony , które nie mieszczą sie w zakresie szerokości felgi ( o jeden rozmiar w dół lub górę ) to nie ma problemu , lecz musisz się liczyć ze skróconym przebiegiem opony o około 10-15%


Rozm. opony.....Szer. felgi

.............. NOM - MIN - MAX

135/80 R 13 - 3,5 - 3,5 - 4,5
145/70 R 13 - 4,5 - 3,5 - 5,0
145/80 R 13 - 4,0 - 3,5 - 5,0
155/65 R 13 - 4,5 - 4,5 - 5,5
155/70 R 13 - 4,5 - 4,0 - 5,0
155/80 R 13 - 4,5 - 4,0 - 5,0
165/65 R 13 - 5,0 - 4,5 - 6,0
165/65 R 14 - 5,0 - 4,5 - 6,0
165/70 R 13 - 5,0 - 4,0 - 5,5
165/70 R 14 - 5,0 - 4,0 - 5,5
165/80 R 13 - 4,5 - 4,0 - 5,5
175/65 R 14 - 5,0 - 5,0 - 6,0
175/70 R 13 - 5,0 - 4,5 - 6,0
175/70 R 13 - 5,0 - 4,5 - 6,0
175/70 R 14 - 5,0 - 4,5 - 6,0
175/80 R 14 - 5,0 - 4,5 - 6,0
185/55 R 15 - 6,0 - 5,0 - 6,5
185/60 R 13 - 5,5 - 5,0 - 6,5
185/60 R 14 - 5,5 - 5,0 - 6,5
185/65 R 14 - 5,5 - 5,0 - 6,5
185/65 R 15 - 5,5 - 5,0 - 6,5
185/70 R 13 - 5,5 - 4,5 - 6,0
185/70 R 14 - 5,5 - 4,5 - 6,0
185/80 R 14 - 5,5 - 4,5 - 6,0
195/50 R 15 - 6,0 - 5,5 - 7,0
195/55 R 15 - 6,0 - 5,5 - 7,0
195/60 R 14 - 6,0 - 5,5 - 7,0
195/60 R 15 - 6,0 - 5,5 - 7,0
195/65 R 14 - 6,0 - 5,5 - 7,0
195/65 R 15 - 6,0 - 5,5 - 7,0
195/70 R 14 - 6,0 - 5,0 - 6,5
195/70 R 15 - 6,0 - 5,0 - 6,5
205/40 R 17 - 7,5 - 7,0 - 8,0
205/45 R 16 - 7,0 - 6,5 - 7,5
205/50 R 15 - 6,5 - 5,5 - 7,5
205/50 R 15 - 6,5 - 5,5 - 7,5
205/50 R 16 - 6,5 - 5,5 - 7,5
205/55 R 15 - 6,5 - 5,5 - 7,5
205/55 R 16 - 6,5 - 5,5 - 7,5
205/60 R 15 - 6,0 - 5,5 - 7,5
205/65 R 15 - 6,0 - 5,5 - 7,5
205/70 R 14 - 6,0 - 5,0 - 7,0
205/70 R 15 - 6,0 - 5,0 - 7,0
215/40 R 17 - 7,5 - 7,0 - 8,5
215/45 R 17 - 7,0 - 7,0 - 8,0
215/70 R 15 - 6,5 - 5,5 - 7,0
215/75 R 15 - 6,0 - 5,5 - 7,0
225/45 R 16 - 7,5 - 7,0 - 8,5
225/45 R 17 - 7,5 - 7,0 - 8,5
225/50 R 16 - 7,0 - 6,0 - 8,0
225/55 R 16 - 7,0 - 6,0 - 8,0
225/60 R 15 - 6,5 - 6,0 - 8,0
225/60 R 16 - 6,5 - 6,0 - 8,0
225/65 R 15 - 6,5 - 6,0 - 8,0
225/70 R 15 - 6,5 - 6,0 - 7,5
235/40 R 17 - 8,5 - 8,0 - 9,5
235/45 R 17 - 8,0 - 7,5 - 9,0
235/65 R 16 - 7,0 - 6,5 - 8,5
235/65 R 16 - 7,0 - 6,5 - 8,5
235/70 R 15 - 7,0 - 6,0 - 8,0
235/70 R 16 - 7,0 - 6,0 - 8,0
245/40 R 17 - 8,5 - 8,0 - 9,5
245/40 R 18 - 8,5 - 8,0 - 9,5
245/45 R 16 - 8,0 - 7,5 - 9,0
245/45 R 17 - 8,0 - 7,5 - 9,0
245/50 R 16 - 7,5 - 7,0 - 8,5
245/70 R 16 - 7,0 - 6,5 - 8,0
255/40 R 17 - 9,0 - 8,5 - 10,0
255/45 R 17 - 8,5 - 8,0 - 9,5
255/45 R 18 - 8,5 - 8,0 - 9,5
255/50 R 16 - 8,0 - 7,0 - 9,0
255/55 R 17 - 8,0 - 7,0 - 9,0
255/55 R 18 - 8,0 - 7,0 - 9,0
255/60 R 16 - 7,5 - 7,0 - 9,0
255/65 R 15 - 7,5 - 7,0 - 9,0
255/65 R 16 - 7,5 - 7,0 - 9,0
265/70 R 15 - 8,0 - 7,0 - 9,0
265/70 R 16 - 8,0 - 7,0 - 9,0
275/40 R 17 - 9,5 - 9,0 - 11,0
275/60 R 15 - 8,0 - 7,5 - 9,5
275/70 R 16 - 8,0 - 7,0 - 9,0
285/40 R 18 - 10,0 - 9,5 - 11,0

lub ewentualnie inne źródło :arrow: http://www.felgi-opony.com/Aktualnosci/ ... 32,15.html
był Ford Probe 2.0 16V - '96 Grey Green Metallic
jest Mondeo MK3 2.0 16V 145 KM ATX
Awatar użytkownika
cacek
Posty: 1378
Rejestracja: 2006-01-12 16:54
Samochód: Wołowina
Galeria: viewtopic.php?t=8555
Lokalizacja: Police

Re: Kupno większych felg, parametry, modyfikacje, skutki ubo

Post autor: cacek »

Dzięki chopy!!!

przy okazji mam pytanko, bo oglądałem felgi z mniejszym otworem na piaste. Co myślicie na temat toczenia takiego otworu w feldze? Póki co: to co człowiek to opinia...
Jedni mówią że tego się nie powinno robić i takie tam...a z drugiej strony robi to masa ludzi i są miejsca gdzie robią to oficjalnie jako usługę (z gwarancją na felgę)...
Poszperałem troszkę w "sieci" i wujek google mówi to samo co napisałem wyżej: zdania są podzielone :roll:

pozdr
"...Jedni będą mnie szanować, drudzy znienawidzą..."
Awatar użytkownika
Romas
Klubowicz
Posty: 5242
Rejestracja: 2009-12-23 22:35
Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
Galeria: viewtopic.php?t=19226
Lokalizacja: Warszawa

Re: Kupno większych felg, parametry, modyfikacje, skutki ubo

Post autor: Romas »

moim zdaniem niewielkie powiekszenie pod wymiar piasty wchodzi śmiało w gre :wink: a z tego wzgledu ze na tym sie tylko felga spiera, tylko musi być to precyzyjnie zrobione. Nie zmienia to jakoś specjalnie właściwości i wytrzymałości felgi bo przecież nie powiększamy otworu o np. 5cm tylko zaledwie pare milimetrów :wink:
Ale jest tak jak napisałeś zdania zawsze będą podzielone
Awatar użytkownika
mysz
Klubowicz
Posty: 1941
Rejestracja: 2010-04-03 15:02
Galeria: viewtopic.php?t=18115
Lokalizacja: wwa

Re: Kupno większych felg, parametry, modyfikacje, skutki ubo

Post autor: mysz »

Przód:
225/40/ R18
szer. 8"
ET: 38
Modyfikacje: brak
Skutki uboczne: autko ładnie trzyma się drogi na ostrych zakrętach przy nie oblodzonej jezdni, większe spalanie, przekłamywanie prędkościomierza.

Tył:
235/40/18
szer. 8"
ET: 38
Modyfikacje: brak
Skutki uboczne: jw.
Było: Probe '94r
Jest: ST220 2005r
Awatar użytkownika
Lukasz
Klubowicz
Posty: 1308
Rejestracja: 2006-05-27 22:43
Samochód: Ford Probe 2.2 GT 89r. Volvo V70 I 2.5 TDI 140KM 1997
Galeria: viewtopic.php?t=14709
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki ,Owczarnia
Kontakt:

Re: Kupno większych felg, parametry, modyfikacje, skutki ubo

Post autor: Lukasz »

ja sie muszę poradzić szerszego grona ludu bo sie tak zastanawiam nad felgami do mojej jedynki,i mam jakieś typy i chce sie was poradzić czy to będzie dobrze wyglądać które byście wybrali a może jakieś zupełnie inne ja na razie mam trzy typy :D Obrazek Obrazek
Obrazek
FORD PROBE 2.2 GT 89r.
Odgazowany :)
Awatar użytkownika
pusher1
Posty: 651
Rejestracja: 2007-01-05 14:21
Samochód: Ford Probe 1992 2.2 GT
Galeria: viewtopic.php?t=14481
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Re: Kupno większych felg, parametry, modyfikacje, skutki ubo

Post autor: pusher1 »

Na mój gust wydaję mi się że jedynka wygląda bardzo dobrze na felgach z ramionami wpuszczonymi do środka bądź prostymi ale gdy felga ma tzw rant wtedy dodaje to naprawdę uroku Gtkowi np takie: http://moto.allegro.pl/nowe-felgi-16-5x ... 70092.html , tu akurat ramiona są do zewnątrz ale to tak orientacyjnie bo nie mogę znaleźć :wink: Nie mówię tak ze względu że ja posiadam podobne poprostu tak myślę , kiedyś czytałem o tym trochę to kilka osób podzieliło moje zdanie :wink: Oczywiście każdy ma swój gust i tego nie neguje więc jakie felgi założysz będzie dobrze ważne żeby tobie się podobały na probku :wink: :wink:
2.2gt 92 rok
Awatar użytkownika
Lukasz
Klubowicz
Posty: 1308
Rejestracja: 2006-05-27 22:43
Samochód: Ford Probe 2.2 GT 89r. Volvo V70 I 2.5 TDI 140KM 1997
Galeria: viewtopic.php?t=14709
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki ,Owczarnia
Kontakt:

Re: Kupno większych felg, parametry, modyfikacje, skutki ubo

Post autor: Lukasz »

No rancik to taki delikatny preferuje,najbardziej podchodzi mi tak felga 3 oczywiście tez z czarnym środkiem,ale na jak długo to nie wiem.bo to zmienia jak w kalejdoskopie :D
FORD PROBE 2.2 GT 89r.
Odgazowany :)
Awatar użytkownika
Eli
Posty: 1787
Rejestracja: 2005-09-14 23:38
Galeria: viewtopic.php?t=9702
Lokalizacja: Milanówek

Re: Kupno większych felg, parametry, modyfikacje, skutki ubo

Post autor: Eli »

Obrazek

Tylko szara 8)
Awatar użytkownika
Lukasz
Klubowicz
Posty: 1308
Rejestracja: 2006-05-27 22:43
Samochód: Ford Probe 2.2 GT 89r. Volvo V70 I 2.5 TDI 140KM 1997
Galeria: viewtopic.php?t=14709
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki ,Owczarnia
Kontakt:

Re: Kupno większych felg, parametry, modyfikacje, skutki ubo

Post autor: Lukasz »

nie nie nie chcesz to ty je sobie zakładaj :P Obrazek
jak je upniesz do jedynki tak żeby nic nie tarło to dam ci je za darmo :mrgreen:
FORD PROBE 2.2 GT 89r.
Odgazowany :)
ODPOWIEDZ

Wróć do „F.A.Q.”