Kody części do PROBE II

Tematy powracające jak bumerang.
Awatar użytkownika
quarth
Posty: 958
Rejestracja: 2011-09-02 19:52
Samochód: '93 USDM KL-DE
Lokalizacja: Łódź

Re: Kody części do PROBE II

Post autor: quarth »

Tos chlopie przeplacil.
Cewka mobiletron CF-15 70E3008
pic rilejted
Załączniki
rachuneczek.jpg
Awatar użytkownika
Destroyer
Posty: 1260
Rejestracja: 2007-06-13 09:37
Samochód: II gen 2.5 V6
Galeria: viewtopic.php?t=13662
Lokalizacja: Radom

Re: Kody części do PROBE II

Post autor: Destroyer »

No faktycznie, to żem przepłacił.
110 zł z przesyłką z Wrocławia, a jakby się okazało że jednak cewka jest ok? Miałbym dwie sprawne, a auto mogło by nie ruszyć, może zgodzili by się na zwrot, ale czy za przesyłkę by zapłacili?
A 132 zł odbiór na miejscu w Warszawie, w tym sprawdzenie starej cewki i modułu i pewność co nie gada, a co jest sprawne.
Hmm 22 zł czy to tak wiele?
Awatar użytkownika
Sam
Posty: 471
Rejestracja: 2004-05-27 22:04
Samochód: Probe 96r, 2.0 16V
Galeria: viewtopic.php?t=17752
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Kody części do PROBE II

Post autor: Sam »

Wy w ogóle macie sklepy w których jest ona dostępna u mnie jest nie osiągalna a na hurtowniach mają ja tylko w katalogu :D fakt faktem do 2.0 z Wegaslep.pl pasowała idealnie ;)
Awatar użytkownika
Destroyer
Posty: 1260
Rejestracja: 2007-06-13 09:37
Samochód: II gen 2.5 V6
Galeria: viewtopic.php?t=13662
Lokalizacja: Radom

Re: Kody części do PROBE II

Post autor: Destroyer »

-- oryginalny post 2012-09-06 15:28 --

Do "wegasklep" dzwoniłem i mieli ale właśnie do 2.0.
Pan z wegasklepu poinformował mnie, że do 2.5 V6 cewki produkuje JANMOR. Ma ona oznaczenie JM 5308, ale nigdzie u siebie tego nie znalazłem, więc nie wiem na 100% czy pasuje.

-- dodano 2012-12-27 23:18 --

Łożysko koła tył do 2,5 V6 a właściwie cała piasta z łożyskiem, szpilkami, pierścieniem ABS
Numer wg intercars H23022
Cena +/- 200 zł. Jak ktoś ma zniżki to wiadomo, taniej ;)
Tak wygląda :arrow: http://tinyurl.com/cndnfve
Pasuje idealnie, wymiana dziecinnie prosta i szybka. Na kanale stałem łącznie 20 minut :) A cały zabieg kosztował mnie 30 zł :) też jak najbardziej element do samodzielnej wymiany, jeżeli posiadamy odpowiedniej wielkości klucz, do odkręcenia nakrętki piasty :)
Awatar użytkownika
vitek
Klubowicz
Posty: 1749
Rejestracja: 2007-11-22 17:26
Galeria: viewtopic.php?t=13010
Lokalizacja: Skarżysko

Alternator do Probe II 2.5 V6

Post autor: vitek »

waldii pisze:Oka,ogloszenie kiedys tu wisiale ale chyba za dlugo nikt tam nie pisal i poszlo do kosza.Kazda Kseria czyli probe2.5v6,mazda mx3 1.8 v6,323f BA 2.0 V6 oraz 626i mx6 2.5V8 maja ten sam alternator o symbolu K801 jakby co
Awatar użytkownika
wujeksex
Posty: 1391
Rejestracja: 2008-09-08 21:09
Samochód: Probe II 93 2.0 BASE MTX USA
Galeria: viewtopic.php?t=14440
Lokalizacja: Żarowo, Stargard Szczeciński

Re: Kody części do PROBE II

Post autor: wujeksex »

Osprzęt do aparatu S7:
Palec - Mazda FS07-18-V05A
SMP 49218
MAXGEAR 310202
EPS 1.431.131
Kopułka - Mazda FS07-18-V00
SMP JH-212
Mitsubishi T49372
Ford F32Z-12106-B
Motorcraft DHE-447
EPS 1.331.141
Żadnej z powyższych nie mogłem dostać, oprócz Mazdy, ale jej cena to około 250zł #-o
Pasuje też EPS 1.331.131 , ale jest prosta i kable trochę są naciągnięte.
Cewka Mazda FS15-18-10X
SMP FD-478
Ta sama cewka jest w Probe LX 3.0
Przewód HV cewka-kopułka Mazda FS07-18-150D - kiedyś mieli w cenie około 70zł, teraz niedostępny.
Jako zamiennik kupić zestaw kabli NGK RC-FD521, lub NGK RC-FD520. NGK RC-FD521 są do Sierry koszt kompletu 66zł, NGK RC-FD520 do Scorpio są trochę dłuższe, ale o 20zł droższe, a nas i tak interesuje tylko jeden przewód :wink: resztę wystawić za 20zł :mrgreen:
Oczywiście kable do świec to NGK RC-ZX29, a świece NGK V-Line11.
DSC01953.JPG
DSC01955.JPG
DSC01956.JPG
Awatar użytkownika
KrecioPL
Klubowicz
Posty: 3438
Rejestracja: 2012-02-27 16:00
Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: Volvo s40 2.5Turbo Rdesign
Galeria: viewtopic.php?t=21787
Lokalizacja: Warszawa

Re: Kody części do PROBE II

Post autor: KrecioPL »

Czujnik stuku do silnika KL, rok 1997 (dwużyłowy)
ORY Mazda nr KL01-18-921B cena w ASO Mazda 477zł.
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
Awatar użytkownika
infernoblade
Klubowicz
Posty: 1278
Rejestracja: 2013-10-03 20:04
Samochód: Ford Probe II 2.0 16v 94r. USDM, Probe II 2.0 94r rost style
Galeria: viewtopic.php?t=21646
Lokalizacja: Bielsko-Biała, Śląsk

Re: Kody części do PROBE II

Post autor: infernoblade »

Uszczelka przepustnicy 2.0
MAZDA FS01-13-655
Obrazek
''Nic nie motywuje nas tak, jak ludzie, którzy w nas nie wierzą''

Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA

Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
Prezes5G19
Posty: 486
Rejestracja: 2014-10-16 14:32
Samochód: Probe II 2.0 16V 1995 r.
Galeria: viewtopic.php?t=22741
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

Re: Kody części do PROBE II

Post autor: Prezes5G19 »

B16858 i B22045 są przydatne przy składaniu zderzaka , nadkoli i innych plastyków . Przy użyciu nowego kołka spasowanie karoserii nie jest wcale trudne.
80102 nie są idealne jak ory. ale przydają się do tapicerki.
Załączniki
20151112_233320.jpg
20151112_233335.jpg
20151127_210441.jpg
20151127_210720.jpg
20151127_210738.jpg
Awatar użytkownika
duracell
Posty: 830
Rejestracja: 2006-06-17 22:25
Samochód: osobowy
Lokalizacja: CB

Re: Kody części do PROBE II

Post autor: duracell »

Oryginalna cewka zapłonowa do 2.0 94 euro oznaczenie fabryczne H3T022
Jako jeden z zamienników wyskakuje Magneti Marelli BAEQ033
Cewka sama w sobie bez żadnych oznaczeń więc nie można stwierdzić czy dostałem właściwą, pudełko napewno :)
Cewka pasuje i auto jeździ i odpala normalnie jedyny problem to brak wskazań obrotomierza.
Przestrzegam przed zakupem bo nie jest pewne że jest odpowiednia lub moja sztuka była jakaś felerna.
Tam gdzie kupiłem zwrotów brak, zostanie na zapas.
Załączniki
baeq033.jpg
„czysta krew, trzeźwy umysł”
Awatar użytkownika
wujeksex
Posty: 1391
Rejestracja: 2008-09-08 21:09
Samochód: Probe II 93 2.0 BASE MTX USA
Galeria: viewtopic.php?t=14440
Lokalizacja: Żarowo, Stargard Szczeciński

Re: Kody części do PROBE II

Post autor: wujeksex »

duracell pisze:Cewka pasuje i auto jeździ i odpala normalnie jedyny problem to brak wskazań obrotomierza.
Ja ze swoją cewką SMP FD-478 mam błędne wskazanie obrotomierza - 3k obrotów na 5 biegu wskazuje przy około 150km/h. Nie jestem pewien na 100% czy to przez cewkę, bo dopiero niedawno (około 4 miesiące temu) zorientowałem się, że przekłamuje obroty. Cewkę wymieniałem niecałe 2 lata temu.
Wcześniej po wymianie cewki nie zwracałem uwagi na obroty względem prędkości, więc nie jestem pewien, czy przekłamanie to wina cewki, czy kończą się kondensatory w liczniku albo w PCM.
Był Probe II 93 2.0 BASE LPG ATX USA
Probe II 93 2.0 BASE MTX USA
Odważni nie żyją wiecznie - Ostrożni nie żyją wcale...
Na rozstaju dróg..... redukcja i but :)
Kobieta - istota stabilna emocjonalnie, niczym powierzchnia szklanki wody, trzymanej przez osobę z chorobą Parkinsona, któremu palą się spodnie podczas tańczenia Lambady

Lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
Awatar użytkownika
duracell
Posty: 830
Rejestracja: 2006-06-17 22:25
Samochód: osobowy
Lokalizacja: CB

Re: Kody części do PROBE II

Post autor: duracell »

wujeksex pisze: 3k obrotów na 5 biegu wskazuje przy około 150km/h.

czy przekłamanie to wina cewki, czy kończą się kondensatory w liczniku albo w PCM.
A widzisz, cenna informacja.
Na 5 biegu 160km/h to 4000 obr. I każde 250 obr. na liczniku w dół lub górę to różnica 10 km/h.
Takie wyniki miałem zawsze na oryginalnej cewce. I takie mam dalej, bo ory cewka okazała się jednak sprawna :D
Gdzieś na mazdaspeed kiedyś czytałem ( ale już nie pamiętam szczegółów) że też były problemy z obrotomierzem lub brakiem wskazań po wymianie cewki, coś ktoś pisał (schemat to potwierdza) że po dołożeniu oporka 1kOhm na obrotomierz na wyjściu z cewki na pinie obrotomierza, obrotomierz zaczynał działać. Nie sprawdzałem tego wątka bo nie chciałem ciąć kabli.
Taka sytuacja może u Ciebie powodować przekłamanie licznika, może nie masz 1kOhm tylko trochę mniej lub więcej i temu tak. Na schemacie jest wyraźnie zaznaczony opornik wbudowany w moduł cewki zapłonowej.
A kondensatory... możliwe ale mało prawdopodobne choć nie zaszkodziłoby je wymienić.
„czysta krew, trzeźwy umysł”
Awatar użytkownika
duracell
Posty: 830
Rejestracja: 2006-06-17 22:25
Samochód: osobowy
Lokalizacja: CB

Re: Kody części do PROBE II

Post autor: duracell »

Mały upgrade w sprawie cewek do 2.0
Cewki Mobiletrona są odpowiednie,jeśli chodzi o wyjście sygnału na obrotomierz, wskazania obrotów też wydają się prawidłowe.
Cewka przeznaczona do 2.0 94 r.
Cena około 130 pln.
Załączniki
IMG_20170402_123948.jpg
IMG_20170402_123959.jpg
IMG_20170402_124017.jpg
Ostatnio zmieniony 2017-04-12 17:06 przez duracell, łącznie zmieniany 1 raz.
„czysta krew, trzeźwy umysł”
Awatar użytkownika
skalpel
Posty: 216
Rejestracja: 2010-08-11 19:42
Samochód: Ford Probe II 2.0 16v Turbo 96r
Galeria: viewtopic.php?t=23090
Lokalizacja: Darmstadt/Bochnia

Re: Kody części do PROBE II

Post autor: skalpel »

Jeśli chodzi o przeguby to osobiście polecam firmy RUVILLE do Forda 2.0. Pasują w 100 % i na pewno lepsze od Pascala dostępność dobra i przede wszystkim cena.

Przeguby zewnętrzne z ABS:
77018S - RUVILLE

i NUMERY OE:
TRIPLE FIVE MZ-O-016KAN
Ostatnio zmieniony 2017-07-15 14:31 przez skalpel, łącznie zmieniany 1 raz.
FORD PROBE II 2.0 16V Turbo
ODPOWIEDZ

Wróć do „F.A.Q.”