Progi - warsztat, metoda naprawy

Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Car: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Re: Progi - warsztat, metoda naprawy

Post autor: OLEY » 2010-11-18 20:05

Bardzo atrakcyjna!

W razie czego, biorę 2. (Tak, na przyszłość) :wink:
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]

resko
Posty: 1434
Rejestracja: 2009-11-09 21:26
Car: chrysler 300M 3.5V6.alfa romeo 156

Re: Progi - warsztat, metoda naprawy

Post autor: resko » 2010-11-19 16:55

No w zaokrągleniu 60zł dwa progi to dobra cena do tego kilka zł przesyłka spokojnie w stówce można się zmieścić :)

Awatar użytkownika
Bendek
Klubowicz
Posty: 553
Rejestracja: 2007-01-22 20:53
Gallery: viewtopic.php?t=14998
Lokalizacja: Tomaszów Maz.- Będków

Re: Progi - warsztat, metoda naprawy

Post autor: Bendek » 2010-11-20 00:35

To ja niektórym napaleńcom sprzedawałem zardzewiałe- wycięte z osiemnastoletniego auta progi po 100 za dwie sztuki i sie cieszyli ze dziur w nich nie ma.... :D
PROBE I 2,2 Turbo black 91r.

resko
Posty: 1434
Rejestracja: 2009-11-09 21:26
Car: chrysler 300M 3.5V6.alfa romeo 156

Re: Progi - warsztat, metoda naprawy

Post autor: resko » 2010-11-20 09:15

To jakieś mega umysły musieli być z tych twoich kupców #-o .Za tyle to chłopaki wygną w byle zakładzie,w którym jest giętarka.Myślę,że Cbr podał taką cenę tylko dla ludzi z forum co Cbr?

Awatar użytkownika
Bendek
Klubowicz
Posty: 553
Rejestracja: 2007-01-22 20:53
Gallery: viewtopic.php?t=14998
Lokalizacja: Tomaszów Maz.- Będków

Re: Progi - warsztat, metoda naprawy

Post autor: Bendek » 2010-11-20 10:01

Progi przypominały całość, a u moich kuców koty bez problemu wchodziły do probka, więc ratowali się czym mogli... :)

Domyślam się, że to cena dla ludzi z forum, ale czemu Cbr mial by ich nie sprzedawac również poza forum?
PROBE I 2,2 Turbo black 91r.

Awatar użytkownika
CBR
Posty: 1877
Rejestracja: 2009-02-06 00:20
Car: No Probe
Gallery: viewtopic.php?t=15220
Lokalizacja: Nie jestem z Poznania

Re: Progi - warsztat, metoda naprawy

Post autor: CBR » 2010-11-20 14:46

To jest cena materiału który muszę kupić by coś zrobić :)
Jak już pisałem nie zarabiam na ty co zresztą widać po cenie.
Bendek pisze: Domyślam się, że to cena dla ludzi z forum, ale czemu Cbr mial by ich nie sprzedawac również poza forum?

Progi jak na razie tylko dla naszego forum. Zobaczymy co będzie po pierwszych wyprodukowanych i założonych sztukach 8)

Oczywiście próg nie będzie idealnie dopasowany do tego co było wycięte, nazwałbym to raczej prostym profilem pod wzór :)
Oryginalnie to takie elementy są wyciskane na prasach przy użyciu matrycy.
Giętarka gnie prosty profil bez wytłoczeń i bez zakończeń :|

Co do wzoru na którym miałoby się to wszystko opierać to Panowie :arrow: Czas ciąć progi i słać do mnie :twisted:
Poganiam bo została mi zaoferowana ciekawa praca i od stycznia dostęp do giętarki i materiałów(w tej cenie) może być utrudniony :roll:

Pozdr.
No Probe no problem. Ufff...Obrazek

Awatar użytkownika
Eli
Posty: 1756
Rejestracja: 2005-09-14 23:38
Gallery: viewtopic.php?t=9702
Lokalizacja: Milanówek

Re: Progi - warsztat, metoda naprawy

Post autor: Eli » 2010-11-25 01:10

Cena bardzo atrakcyjna, w miarę szczegółów będę się deklarował, na bank jedna para, być może i druga :wink:

adrian_seki
Posty: 852
Rejestracja: 2009-05-21 22:31
Car: Ford Probe I GT 2,2T 12V 92r
Gallery: viewtopic.php?t=16334
Lokalizacja: Konin (WLKP)

Re: Progi - warsztat, metoda naprawy

Post autor: adrian_seki » 2010-11-26 00:07

Ja za arkusz blachy dałem chyba 60zł 1mm 1x2,5m i giąłem według widzi mi sie mając stary (prawie że w dwóch częściach) próg... efekt... bez szpachlu na razie tylko na minie dałem baze i bezbarwny i powiedzmy że jest nie ciekawie (będę malował probe z czasem) tak wiec mi nie robiło różnicy. Jeżeli chodzi o spasowanie czyli mechaniczne spojrzenie na próg... mogło by być lepiej no ale cóż to nie CNC tylko giętarka ręczna za free była wiec wiecie lepiej dogiąć niż młotkiem walić. podejrzewam że drzwi źle spasowałem ale nawet jak go źle wspawałem to mam młotek przed malowaniem sie skupię na tym bardziej :) teraz i tak ważne że są nowe a nie w proszku. A na jednym boku auta i tak mam 5mm szpachlu (całe drzwi i tył) nie wiem dlaczego bo blacha od wewnątrz jest ładna... może poszerzali - nie mam pojęcia o co chodzi :)

Tak więc cena jak najbardziej - polecam w ciemno :)

Awatar użytkownika
pedro
Posty: 27
Rejestracja: 2009-08-11 09:19
Car: 2.2 GT 1992
Lokalizacja: Gdynia

Re: Progi - warsztat, metoda naprawy

Post autor: pedro » 2011-03-31 22:56

i co z tymi progami? ruszylo sie cos panowie? :D

dziobak33
Posty: 3
Rejestracja: 2011-05-02 18:22
Car: ford probe 2.2 gt

Re: Progi - warsztat, metoda naprawy

Post autor: dziobak33 » 2011-05-05 00:34

w ten temacik chętnie i ja się włącze.... panowie ja do wymiany mam jeden próg... i szukam blacharza w okolicach dębicy mielca ewentualnie tarnowa który by się tego podjął?? i wieie może jaka może bć orientacyjnie cena takiego zabiegu przy probasku??
czerwony probe 2.2. gt

Awatar użytkownika
Kay
Posty: 91
Rejestracja: 2004-08-13 09:58
Car: brak
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle

Re: Progi - warsztat, metoda naprawy

Post autor: Kay » 2011-08-31 11:36

Przeczytałem wszystkie posty na temat progów - i przyznam się że wyszła z tego wielka kupa - żadnych konkretów - dalej nie wiadomo np. czy z mazdy 626gd cupe progi pasują - albo jak i gdzie zrobić progi które by pasowały do probka- a cała gadka że bele jaki blacharz zrobi to za gruchy to chyba wielki śmiech albo gruchy bardzo drogie bo mi gościu jeden na 5 [ort]wogóle[/ort] chciał się podjąć tego i zaśpiewał na wstępie tysiąc [ort]złoty[/ort]. Dlatego proszę o jakieś konkretne wypowiedzi a nie rozciąganie tematu czy 20 letnie auto ma takie albo inne progi. Myślę że więcej jest takich jak ja którzy chcieliby coś konkretnego wiedzieć. Pozdrawiam
2,2GT turbo USA 91r.

Awatar użytkownika
Kocureq
Klubowicz
Posty: 10484
Rejestracja: 2006-03-21 21:35
Car: Probe 1995 2,5 turbo; Audi S6 2003 4,2
Gallery: viewtopic.php?t=10333
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Progi - warsztat, metoda naprawy

Post autor: Kocureq » 2011-08-31 13:01

U Lisia blacharz dorobił próg za 80 zł.

CBR - co z Twoją ofertą gięcia? :)

Awatar użytkownika
CBR
Posty: 1877
Rejestracja: 2009-02-06 00:20
Car: No Probe
Gallery: viewtopic.php?t=15220
Lokalizacja: Nie jestem z Poznania

Re: Progi - warsztat, metoda naprawy

Post autor: CBR » 2011-09-01 20:35

Moja oferta wygasła.
Jutro rozwiązuję umowę a od poniedziałku wsiadam na TIR-a :)
No Probe no problem. Ufff...Obrazek

PiOOtReKk
Posty: 81
Rejestracja: 2013-01-27 19:15

Re: Progi - warsztat, metoda naprawy

Post autor: PiOOtReKk » 2013-04-10 21:34

Witam
Odkopię i podepnę się pod ten temat.Czy ktoś może mi podpowiedzieć od jakiego samochodu bez większych przeróbek podejdą progi do probka ? Będę wdzięczny za wszelkie informacje.W moim autku progi z góry zdrowe,niestety pod spodem już jest tragedia niestety.

Awatar użytkownika
Lukasz
Klubowicz
Posty: 1138
Rejestracja: 2006-05-27 22:43
Car: Ford Probe 2.2 GT 89r. jaki to poziom motoryzacyjny ?
Gallery: viewtopic.php?t=14709
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki ,Owczarnia
Kontakt:

Re: Progi - warsztat, metoda naprawy

Post autor: Lukasz » 2015-02-05 23:09

https://www.youtube.com/watch?v=F9aYnpRUu6g Ma ktoś jakiegoś speca od blachy co będzie potrafił to ogarnąć,czy już kupować tarcze do dużego diaksa :D
FORD PROBE 2.2 GT 89r.
Odgazowany :)

Awatar użytkownika
Patryk-
Klubowicz
Posty: 2124
Rejestracja: 2008-07-13 18:30
Car: 2.2 GT 92r... niebawem w remoncie ;]
Gallery: viewtopic.php?t=14552
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki (stojadła)

Re: Progi - warsztat, metoda naprawy

Post autor: Patryk- » 2015-02-06 00:01

troszkę go bierze :mrgreen:

a jak podłużnice i kielichy?
nie ma zdjęć bo się nie da wstawić :(

Awatar użytkownika
mysz
Klubowicz
Posty: 1798
Rejestracja: 2010-04-03 15:02
Gallery: viewtopic.php?t=18115
Lokalizacja: wwa

Re: Progi - warsztat, metoda naprawy

Post autor: mysz » 2015-02-06 00:18

O fuck. Myślałem, że u mnie była patologia z progami :mrgreen:
Było: Probe '94r
Jest: ST220 2005r

Awatar użytkownika
Lukasz
Klubowicz
Posty: 1138
Rejestracja: 2006-05-27 22:43
Car: Ford Probe 2.2 GT 89r. jaki to poziom motoryzacyjny ?
Gallery: viewtopic.php?t=14709
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki ,Owczarnia
Kontakt:

Re: Progi - warsztat, metoda naprawy

Post autor: Lukasz » 2015-02-06 09:25

No za pare lat będzie i u ciebie :P podłużnice są w porządku a na kielichach są tam jakieś kropki ale to tam do wyczyszczenia i zabezpieczenia no chciał bym to raczej ogarnąć bo i tak za cenę zrobienia tego żadnego normalnego samochodu nie kupie a pchać się znów w starego strucla 15letniego nie chce
FORD PROBE 2.2 GT 89r.
Odgazowany :)

Awatar użytkownika
mysz
Klubowicz
Posty: 1798
Rejestracja: 2010-04-03 15:02
Gallery: viewtopic.php?t=18115
Lokalizacja: wwa

Re: Progi - warsztat, metoda naprawy

Post autor: mysz » 2015-02-06 16:08

Mam nadzieję, że trochę więcej jak za parę lat :p nie chce mi się co dwa lata robić blacharki
Było: Probe '94r
Jest: ST220 2005r

Awatar użytkownika
wargawiesiek
Posty: 368
Rejestracja: 2007-01-19 19:46
Gallery: viewtopic.php?t=11379
Lokalizacja: Iłowo-Osada

Re: Progi - warsztat, metoda naprawy

Post autor: wargawiesiek » 2016-01-04 21:42

Witam. Jak by ktoś potrzebował profesjonalnej naprawy blacharskiej swojego autka to zapraszam. przeprowadzam renowacje aut zabytkowych oraz tych w średnim wieku. oraz naprawy powypadkowe, prostowanie aut na ramie naprawczej. dysponuję profesjonalnym sprzętem do tego typu prac. w razie potrzeby można dzwonić. 721538959 ewentualnie na pw
banofilia- zboczenie występujące u modów i adminów, objawiające się odczuwaniem rozkoszy podczas wyrzucania użytkowników lub ich postów

Jurek86
Posty: 7
Rejestracja: 2017-02-26 13:42
Car: FORD PROBE 2.2 gt
Lokalizacja: piotrków trybunalski

Re: Progi - warsztat, metoda naprawy

Post autor: Jurek86 » 2017-04-10 07:22

witam panowie a nie można dopasować progu od innego auta? znajomy mówił mi że pasują od forda galaxy czy to prawda? i czy dużo bedzie dużo przeróbek z tym

Awatar użytkownika
fasoliusz
Posty: 59
Rejestracja: 2017-01-17 15:03
Car: Probe 2.5 V6 1992r
Lokalizacja: Sochaczew

Re: Progi - warsztat, metoda naprawy

Post autor: fasoliusz » 2017-04-12 18:13

Ja do 2gen dobrałem progi z mazdy 626, lekko trzeba zaokrąglić i będzie bajka :)
Jak się obrobię to do świąt może jeden wstawię, porobię zdjęcia i pokaże jak wyszło :)
Ostatnio zmieniony 2017-04-12 22:33 przez fasoliusz, łącznie zmieniany 1 raz.

Djinu
Posty: 9
Rejestracja: 2014-11-19 19:40
Car: Probe I GT '91 2.2 Turbo
Lokalizacja: Chorzów

Re: Progi - warsztat, metoda naprawy

Post autor: Djinu » 2017-06-27 17:50

Witam. Czy jest ktoś kto ma dostęp do nowych progów na Śląsku ew. dalszej okolicy z wysyłką? :) Z moich już nic nie da sie uratować i przyszedł czas coś z tym zrobić

Awatar użytkownika
Romas
Klubowicz
Posty: 4859
Rejestracja: 2009-12-23 22:35
Car: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
Gallery: viewtopic.php?t=19226
Lokalizacja: Warszawa

Re: Progi - warsztat, metoda naprawy

Post autor: Romas » 2017-06-27 21:04

Nie ma nowych progów do Probe, Zostaje tylko rzeźba ;)

Djinu
Posty: 9
Rejestracja: 2014-11-19 19:40
Car: Probe I GT '91 2.2 Turbo
Lokalizacja: Chorzów

Re: Progi - warsztat, metoda naprawy

Post autor: Djinu » 2017-06-27 21:49

No tak, źle to określiłem :oops: chodziło mi o kogoś sprawdzonego, kto może nawet dorabiał te progi, bo nikt z mojego otoczenia nie zna blacharza godnego polecenia :P

ODPOWIEDZ

Wróć do „I gen (1989 - 1992)”