Stukanie przy mocno skręconych kołach

HeadlessRdr
Posty: 1
Rejestracja: 2018-11-03 12:22
Car: Ford Probe GT 2.2 1991
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Stukanie przy mocno skręconych kołach

Post autor: HeadlessRdr » 2018-11-03 13:11

Witam,

Od niedawna mam problem ze stukaniem z przodu przy podjeżdżaniu na niskie krawężniki, ale tylko z mocno skręconymi kołami. O tyle dziwne, że jestem świeżo po sprawdzeniu zawieszenia i wszystko było w porządku. Ktoś ma może jakiś pomysł na co powinienem zwrócić uwagę? Z góry dziękuję, pozdrawiam.

Igor

Awatar użytkownika
Loganos69
Klubowicz
Posty: 185
Rejestracja: 2017-07-18 15:54
Car: Ford Probe '89, 2.2T
Gallery: viewtopic.php?t=24241
Lokalizacja: Tarnów

Re: Stukanie przy mocno skręconych kołach

Post autor: Loganos69 » 2018-11-04 11:52

Przegub, łożysko koła ( luzy) ewentualnie łożysko zawieszenia amortyzatora bądź przekładnia się kończy.
U mnie jest podobnie, zrobiłem łożysko koła, przegub wahacz, łączniki, drążki. I dalej stuka przy skręceniu kierownicą nawet w miejscu.

Wysłane z mojego S60 przy użyciu Tapatalka

Ford Probe 2.2 Turbo 1989 USA
"...tam, gdzie zaczyna się przyjemność kończy się ekonomia... "

Maxxum
Klubowicz
Posty: 3067
Rejestracja: 2004-06-03 22:15
Car: 3.0 V6 LX '90, 2.2 GT '92
Gallery: viewtopic.php?t=7746
Lokalizacja: Tarnów

Re: Stukanie przy mocno skręconych kołach

Post autor: Maxxum » 2018-11-04 14:49

Panowie. Temat zamykam. Proszę kontynuować we właściwym dziale tj. "Zawieszenie" i temacie odpowiadającym poruszanym zagadnieniu.
Ps. Ja również obstawiam łożyska kół lub przegub.
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się mówić; pięćdziesięciu, aby nauczyć się milczeć." (Ernest Hemingway)

Zablokowany

Wróć do „I gen (1989 - 1992)”