swiatla - problem z otwieraniem / zamykaniem

Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: OLEY »

A co my ku...a sklep jesteśmy?????
Co Ci da,że Ci powiemy ile kosztuje.Jak padł, to musisz go kupić tak czy siak.
Niezależnie od ceny.
A swoją drogą to skąd wiesz,że Ci padł,jak nie wiesz,który to jest.
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
Voodoo
Posty: 1604
Rejestracja: 2005-02-06 18:23
Galeria: viewtopic.php?t=5493
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: Voodoo »

OLEY pisze:A swoją drogą to skąd wiesz, że Ci padł, jak nie wiesz, który to jest.
Też się nad tym zastanawiałem. :D
Prorok, czy cuś. :lol: :lol: :lol:
ObrazekFord Probe 2.0 '94r.
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4250
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 »

A no powiem ci tak wszysto już sprawdziłem począwszy od silniczków po przełącznik w kokpicie i przewody. Na końcu sprawdiłem kable no i wyszło mi że jedem kabel do silniczka zamiast dawać + daje - i dlatego lamy mi się nie opuszczaja. A jak je opuszczę to po włączeniu lamp w kokpicie same się już podnoszą.
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4250
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 »

A co do ceny to muszę wiedzieć który to jest żeby nie kupić jakiegoś innego i
chcę wiedzieć który to jest ! A i ile mi jest na to kasy potrzeba ???
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: OLEY »

Poczekaj.Bo naprawdę ciężko jest skumać co Ty napisałeś.
Wiesz,że jest taka możliwość,że można zgasić światła nie opuszczając
lamp??Robisz to właśnie włącznikiem w kokpicie.Jeżeli dobrze zrozumiałem,to jak masz zamknięte lampy i włączasz światła,to lampy się otwierają,tak?
A jak masz otwarte i zapalone ,i jak je gasisz to się nie zamykają, tak?
Czy dobrze zrozumiałem???
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4250
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 »

Wiem o co ci chodzi włoncznik lamp wciskasz i przekręcasz od siebie i wtedy sie nie chowają. Ale u mnie nie o to chodzi ja moje lampy mogię opuścić tylko i wyłącznie na krótko bo w jednym przewodzie mi zgiął + a pojawił się - i przy normalnym wyłączeniu na OFF się nie opuszczją.
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Awatar użytkownika
Jedrek
Posty: 1134
Rejestracja: 2004-06-24 10:19
Samochód: Igen 1992 2,2GT
Lokalizacja: Ośno Lubuskie
Kontakt:

Post autor: Jedrek »

bogdan9999 pisze: i przy normalnym wyłączeniu na OFF się nie opuszczją.
Obydwie???
Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4250
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 »

Tak obydwie ale dzięki za wszystkie porady !!! Problem zażegnany !!! Czyli aby was uświadomić to tak po 1 to silniczki od lamp nie mają przekaźników są podłączone bezpośrednio do lamp. po 2 silniczki były i są sprawne. po 3 wszystkie kable są i były całe wraz z złączkami(przewodzą prąd) po czwarte dzisiaj rozebrałem tz. zdiełem kierownice i dostałem się do włączników znalazłem włącznik od świateł i co się okazało. Po jego wymontowaniu dostrzegłem przepaloną ścieżkię na płytce właśnie będę ją lutowął juto jak go złoże powiem wam czy już wszystko ok ale chyba tak bo nawet ten kabel co pojawił się w nim - a powinien być + jest podłączony do tej ścieżki. :) :) :) :)
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4250
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 »

Ok po złączeniu przepalonej ścieszki wszystko wróciło do normy. Probuś pięknie mruga oczami !!! :1111_ok: :1111_ok: :1111_ok: :1111_ok: :1111_ok:
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: OLEY »

No to gratulacje.
Zwłaszcza,że doszedłeś co było przyczyną i rozwiązałeś problem sam. :1111_ok:
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
Awatar użytkownika
Mr. Cynk
Posty: 3325
Rejestracja: 2003-09-14 22:41
Samochód: Pontiac TransAM 350'
Lokalizacja: W-M UE

Post autor: Mr. Cynk »

I w taki w łaśnie sposób Probe pomaga zdobyć kolejne fakultety.... :wink:

ja powiem szczerze, bardzo lubie odkrywać jego budowę... :)
ostatnio nawet odkryłem że kiedy urwie się szpilka w kole z przodu to nie trzeba się mocno męczyć by ją wymienić.
natomiast pbracająca się z nakrętką szpilka w tylnym kole to już jazda z kompletem wierteł, przecinakiem, słownikiem zwrotów "kuchennych" kilkoma browarami i spooooooooooorą ilością czasu. :)

ale habilitacja z zawieszenia już prawie w kieszeni hiehiehie....
Awatar użytkownika
TOMEK
Posty: 69
Rejestracja: 2005-01-08 10:05
Galeria: viewtopic.php?t=15028
Lokalizacja: Krosno
Kontakt:

Post autor: TOMEK »

Wiesz ja Cie tez uświadomie do jednej rzeczy,mianowicie do tego,ze silniczki mają przekażniki.To tak na przyszłość byś wiedział....Narka
Tomek- Ford-Probe- 2.2- TURBO -USA--Siła Marki--
Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: OLEY »

[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
Awatar użytkownika
Kay
Posty: 91
Rejestracja: 2004-08-13 09:58
Samochód: brak
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle

Nie otwieraja sie lampy

Post autor: Kay »

jak można się domyśleć chodzi mi o lampy ,po przyjechaniu z pracy wyłączyłem silnik zamknąłem lampy a po dziesięciu minutach kiedy zeszedłem do autka ,żeby pojechać do sklepu po zapomniane zakupy oczka się nie otworzyły. pewnie temat był już poruszany ale naprawdę próbowałem szukać i nie znalazłem, może ktoś wie dlaczego tak się stało albo powie mi jak ręcznie otworzyć oczka bo do poniedziałku będę uziemniony :lol:
2,2GT turbo USA 91r.
Awatar użytkownika
nerVous
Posty: 238
Rejestracja: 2003-08-13 12:54
Samochód: brak
Lokalizacja: Wejherowo

Post autor: nerVous »

Jesli sie nie myle to po otworzeniu maski z tylu przy lampach powinny byc pokretla do recznego otwierania swiatel.
kom. 504308665
reddi28@wp.pl
II gen.2.0 93'USA
Awatar użytkownika
Pelot
Posty: 4620
Rejestracja: 2004-11-02 21:33
Samochód: F4
Galeria: viewtopic.php?t=5515
Lokalizacja: Wars i Sawa

Post autor: Pelot »

mylisz się kolego :wink:
tak jest w IIgeneracji
a w jedynce musisz sie schylić i pod zderzakiem są pokrętełka na końcu silniczka,którymi podniesiesz lampę

A ja obstawiam że przepalił się bezpiecznik,sprawdz go.
w razie jak by był dobry to po ręcznym podniesieniu lamp, wyjmij go żebyś nie musiał podnosic ich znowu jak znowu będą miały humory :lol:
Obrazek
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Re: zamknęły się i już nie wstają

Post autor: Robert »

Kay pisze:...pewnie temat był już poruszany ale naprawdę próbowałem szukać i nie znalazłem, może ktoś wie dlaczego tak się stało...
Też naprawdę nie wiem jak to się stało, że nic nie znalazłeś...
:arrow: http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?t=6406 (wątek z przedwczoraj)
:arrow: http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?t=6312 (wątek ciągnie się ostatnie 2 tygodnie)
...
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
Awatar użytkownika
Kay
Posty: 91
Rejestracja: 2004-08-13 09:58
Samochód: brak
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle

Post autor: Kay »

dzięki pelot za radę ale może mi jeszcze powiesz gdzie szukać tego bezpiecznika
2,2GT turbo USA 91r.
Awatar użytkownika
Pelot
Posty: 4620
Rejestracja: 2004-11-02 21:33
Samochód: F4
Galeria: viewtopic.php?t=5515
Lokalizacja: Wars i Sawa

Post autor: Pelot »

drugi od góry,(pod tą pokrywką plastikową pod maską)
a nazywa się RETRA
Obrazek
Awatar użytkownika
Kay
Posty: 91
Rejestracja: 2004-08-13 09:58
Samochód: brak
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle

Post autor: Kay »

a jeżeli sprawdzając go próbówką pokazuje że jest dobry(próbówka świeci),to co może być ?
2,2GT turbo USA 91r.
Awatar użytkownika
Pelot
Posty: 4620
Rejestracja: 2004-11-02 21:33
Samochód: F4
Galeria: viewtopic.php?t=5515
Lokalizacja: Wars i Sawa

Post autor: Pelot »

ale próbnikiem nie sprawdzisz bezpiecznika,
jak go wezmiesz w dłoń to będziesz widział czy jest przepalony,czy nie.


Najpierw wyeliminuj tą tezę,dalej się będziemy martwić...
Pozdrawiam
Obrazek
Awatar użytkownika
Kay
Posty: 91
Rejestracja: 2004-08-13 09:58
Samochód: brak
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle

Post autor: Kay »

nie wiem czy się nie mylę ale mówimy o bezpiecznikach znajdujących się w komorze silnika i ten jest taki dziwny jakby pudełeczko 30 A
2,2GT turbo USA 91r.
Awatar użytkownika
spown
Posty: 633
Rejestracja: 2004-09-23 20:49
Galeria: viewtopic.php?t=5507
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: spown »

No dokładnie ten, z szybką na górze pewnie. W środku widać blaszkę i jeśli jest przepalona, to bezpiecznik jest lipny... Może zamień z jakimś podobnym?
Mówią źle, mówią zły, mówią wariat...
Był: Ford Probe 2.2 GL ganz rot ;)
Jest: Mitsubishi Galant 2.5 V6
Awatar użytkownika
raven
Posty: 643
Rejestracja: 2004-11-12 10:22
Galeria: viewtopic.php?t=5775
Lokalizacja: Okonek

Post autor: raven »

No a potem sprawdź przekaźniki przy lewej lampie (powinny być w gumowych kondonikach), mógł zamoknąć jeden albo się zawiesił ;)
| 2.2 GT 92 | czerwony | AC- dyskretny chłód | VDO|
RAVEN
Awatar użytkownika
Kay
Posty: 91
Rejestracja: 2004-08-13 09:58
Samochód: brak
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle

Post autor: Kay »

dzięki za rady bezpiecznik napewno jest dobry a co do przekaźnika to jak go znajdę to zobaczę
2,2GT turbo USA 91r.
ODPOWIEDZ

Wróć do „I gen (1989 - 1992)”