tylne lampy
- kicur
- Posty: 290
- Rejestracja: 2004-11-08 18:58
- Samochód: I GT 90' 2,2 Turbo - Pełne wyposażenie
- Galeria: viewtopic.php?t=6637
- Lokalizacja: Bukowno
tylne lampy
witam drogich mi klubowiczow!
mam pytanie-czy wiecie moze czy da sie rozebrac tylna lampe??chodzi mi o zdjecie tej plastikowej szybki-bo problem jest taki ze mam peknieta i za cholere nie moge dostac lampy bez tych cholernych paskow--o wlasnie --a da sie je wogole zdrapac jesli juz sie juz do nich dostane??--acha i czy to duzy problem jest ze zdjeciem tej szybki tzn.czy latwo urwac te zaczepy i czy jest duze prawdopodobienstwo ze bedzie ciekla przez nia woda???czy ktos z was juz to robil??z gory dzieki pozdrawiam!!!

..kazda lala leci na kierowce czerwonego probala..
PROBE JEDYNECZKA->FULL WYPAS GT tel.794560393
- spown
- Posty: 633
- Rejestracja: 2004-09-23 20:49
- Galeria: viewtopic.php?t=5507
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
-
Sh(.)(.)ters
- Posty: 1703
- Rejestracja: 2004-01-28 21:17
- Galeria: viewtopic.php?t=5520
- Lokalizacja: Warszawa
Z tego co wiem, lampy tylne są klejone. Po demontażu należy popracować delikatnie skalpelem w miejscu klejenia plastikowych elementów. Szczelność będzie zależeć od precyzji cięcia i późniejszego klejenia.
Poszukajcie na forum - Cynki pisał na ten temat.
Poszukajcie na forum - Cynki pisał na ten temat.
..........
.........
.....The Power of Dreams.....
..............The Power of Dreams.....
Ja to rozbierałem i miałem problem bowlasnie jest przyklejona ta szybka i przy odklejaniu trzeba uwazac zeby nie popekała strasznie sie łamie ten plastik , popękał mi jeszcze gorzej niż był , wkleić spowrotem trzeba na silikon. Najlepiej zrobić z plexi bede niedługo to robił to powiem co i jak .
Mechanika samochodowa
Pranie czyszczenie tapicerek
Pranie czyszczenie tapicerek
Na suszarkę szkoda prądu.....
Właśnie to robiłem....
1) Wanna
2) Gorąca WODA
3) Lampa do gorącej wody ( musi być tak gorąca że ręce wytrzymują max minutę...)
4) Pozostawiasz tak 2 - 3 minuty
5) leciutko śrubokrętem podważasz
6) Jak już puści to potem rękoma
po około 6-10 minutach ;lampa gotowa....
UWAGA...Trzeba to robić bardzo delikatnie ...I zwracać uwagę na zaczepy najlepiej na samym początku odgiąć je śrubokrętem....
Mnie zajęło to 20 minut ....łącznie z czyszczeniem ....teraz sobie schną....
Właśnie to robiłem....
1) Wanna
2) Gorąca WODA
3) Lampa do gorącej wody ( musi być tak gorąca że ręce wytrzymują max minutę...)
4) Pozostawiasz tak 2 - 3 minuty
5) leciutko śrubokrętem podważasz
6) Jak już puści to potem rękoma
UWAGA...Trzeba to robić bardzo delikatnie ...I zwracać uwagę na zaczepy najlepiej na samym początku odgiąć je śrubokrętem....
Mnie zajęło to 20 minut ....łącznie z czyszczeniem ....teraz sobie schną....
__________________________________________
Mercure Cougar 2.0
DODGE Grand Caravan 3.8 2005 - oceans's one
Był
Ford Probe I Gen - Black Angel
Mercure Cougar 2.0
DODGE Grand Caravan 3.8 2005 - oceans's one
Był
Ford Probe I Gen - Black Angel
- Bogdan9999
- Posty: 4269
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
- Pelot
- Posty: 4620
- Rejestracja: 2004-11-02 21:33
- Samochód: F4
- Galeria: viewtopic.php?t=5515
- Lokalizacja: Wars i Sawa
Wreszcie zmienilem sobie lewą tylna lampe u probaska kupilem niedawno dwie od klubowicza...chcialem zmienic dwie od raz, ale sie przeliczylem z czasem i przed chwila skonczylem:) jestem z siebie dumny
ale rozkrecania to troche jest
fajnie to wyglada bo jedna mam standardowa GT a druga od GL
mam nadzieje ze na tygodniu zmienie druga bedzie lepiej
czy moze ktos ma taka jak ja ze w Gt mam lampy heh narazie lampe od GL???
nom i wazna sprawa bo spalilem strasznie sprawe
jak kupilem lampy od Gl to niewuedzialem ze ten srodek tez jest inny i mam pecha bo jest mala luka miedzy lampa a tym srodkiem gdzie sie bagaznik otwiera
ale rozkrecania to troche jest
fajnie to wyglada bo jedna mam standardowa GT a druga od GL
czy moze ktos ma taka jak ja ze w Gt mam lampy heh narazie lampe od GL???
nom i wazna sprawa bo spalilem strasznie sprawe
jak kupilem lampy od Gl to niewuedzialem ze ten srodek tez jest inny i mam pecha bo jest mala luka miedzy lampa a tym srodkiem gdzie sie bagaznik otwiera
PROBE 2.2 TURBO GT (91) USA


- J@cekW
- Posty: 199
- Rejestracja: 2006-03-28 01:49
- Samochód: Toyota 4Runner i Ford Thunderbird 3.8 SC
- Lokalizacja: Szczecin
A nie paruje ci po wymianie? Dawałeś starą uszczelkę czy może miałeś jakiś zamiennik? Pytam ponieważ szukam jakiegoś odpowiedniego materiału którym można by zastąpić uszczelkę między lampą a karoserią...
...........................................................................
Był Ford Probe 2.2GT 1991r Czerwona Strzała
...........................................................................
Był Ford Probe 2.2GT 1991r Czerwona Strzała
...........................................................................
co do uszczelki to jest, ale dla pewnosci i wsio zeby bylo okej to pojechalem na latwizne i silikonem zapitolilem dokladnieJacekW pisze:A nie paruje ci po wymianie? Dawałeś starą uszczelkę czy może miałeś jakiś zamiennik? Pytam ponieważ szukam jakiegoś odpowiedniego materiału którym można by zastąpić uszczelkę między lampą a karoserią...
a co do parowania to sam widzisz ze przed chwileczka zmienilem i nigdzie nie wyjezdzalem ani nic, jutro sie okaze ale powinno byc elegancko
w poniedzialek mysle druga zmienic, ale to rozkrecanie mnie dobija
PROBE 2.2 TURBO GT (91) USA


- J@cekW
- Posty: 199
- Rejestracja: 2006-03-28 01:49
- Samochód: Toyota 4Runner i Ford Thunderbird 3.8 SC
- Lokalizacja: Szczecin
Mam nadzieję że silikon będzie trzymał dłużej niż u mnie. Lampę wymieniałem latem ale po trzecim deszczu zaczęła parować. Teraz jestem na etapie szukania jakiegoś materiału co by nową uszczelkę można było dociąc... na razie nie mam żadnego pomysłu.
...........................................................................
Był Ford Probe 2.2GT 1991r Czerwona Strzała
...........................................................................
Był Ford Probe 2.2GT 1991r Czerwona Strzała
...........................................................................
- Pelot
- Posty: 4620
- Rejestracja: 2004-11-02 21:33
- Samochód: F4
- Galeria: viewtopic.php?t=5515
- Lokalizacja: Wars i Sawa
przecież lampa jest szczelnie zamknięta, więc co Ci da uszczelka którą się daje między lampe a blache??lampe??JacekW pisze:A nie paruje ci po wymianie? Dawałeś starą uszczelkę czy może miałeś jakiś zamiennik? Pytam ponieważ szukam jakiegoś odpowiedniego materiału którym można by zastąpić uszczelkę między lampą a karoserią...
A po drugie, jak oblecisz je od góry silikonem to pamiętaj że woda nie bedzie miałą gdzie spływać i Ci klapa zgnije

- J@cekW
- Posty: 199
- Rejestracja: 2006-03-28 01:49
- Samochód: Toyota 4Runner i Ford Thunderbird 3.8 SC
- Lokalizacja: Szczecin
Mówiąc o silikonie i uszczelce nie miałem na myśli klosza (o czym była wcześniej mowa) tylko całą lampę i przestrzeń pomiędzy nią a karoserią. Tam dałem silikon i zabezpieczyłem dodatkowo od góry- mimo tego i tak zaczęły parować. Może właśnie chodzi o odprowadzenie wody... W każdym razie jak tylko zrobi się sucho będzie się trzeba za to zabrać ale przedtem muszę znaleźć jakiś materiał na nową uszczelkę.
...........................................................................
Był Ford Probe 2.2GT 1991r Czerwona Strzała
...........................................................................
Był Ford Probe 2.2GT 1991r Czerwona Strzała
...........................................................................
- Pelot
- Posty: 4620
- Rejestracja: 2004-11-02 21:33
- Samochód: F4
- Galeria: viewtopic.php?t=5515
- Lokalizacja: Wars i Sawa
- J@cekW
- Posty: 199
- Rejestracja: 2006-03-28 01:49
- Samochód: Toyota 4Runner i Ford Thunderbird 3.8 SC
- Lokalizacja: Szczecin
He he to się zawstydziłem
ale to wynikało z mojej niewiedzy! Kumam teraz kumam, nieszczelność pojawia się między kloszem a plastikiem zaraz za nim tu jest diabeł pogrzebany...
...........................................................................
Był Ford Probe 2.2GT 1991r Czerwona Strzała
...........................................................................
Był Ford Probe 2.2GT 1991r Czerwona Strzała
...........................................................................
- Flyke
- Posty: 712
- Rejestracja: 2006-10-18 22:00
- Galeria: viewtopic.php?t=10424
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Flyke
- Posty: 712
- Rejestracja: 2006-10-18 22:00
- Galeria: viewtopic.php?t=10424
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Maciucha
- Posty: 1564
- Rejestracja: 2004-08-26 22:11
- Samochód: I GT
- Galeria: viewtopic.php?t=7836
- Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
- Kontakt:
Jakie kupujesz? Takie jak moje czy jak lisia? Jeśli takie jak u mnie, to musisz też kupić środkową maskownicę.OLEY pisze:Mam zamiar zmienić swoje oryginalne, kratkowane lampy GT na lampy bez kratek z rocznika '90 (czerwone kierunki). Powiedzcie mi, z jakimi problemami mogę się borykać? Nie chodzi mi o problemy z czerwonymi kierunkami , a problemy związane z wymianą.
- Maciucha
- Posty: 1564
- Rejestracja: 2004-08-26 22:11
- Samochód: I GT
- Galeria: viewtopic.php?t=7836
- Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
- Kontakt:
Jak bierzesz komplecik to jedynym problemem mogą być p@#^%ne, nieodkręcające się śrubyOLEY pisze:Oglądałem je jak było już ciemno, ale maskownicę zauważyłem. Oczywiście biorę razem z nią. Problem polega na tym, że mam jeden dzień na ich przełożenie i chciałbym poznać wszystkie, czyhające na mnie "niespodzianki" przy wymianie. No i oczywiście być na nie przygotowany.

automat USA '90