tylne lampy

Awatar użytkownika
kicur
Posty: 290
Rejestracja: 2004-11-08 18:58
Samochód: I GT 90' 2,2 Turbo - Pełne wyposażenie
Galeria: viewtopic.php?t=6637
Lokalizacja: Bukowno

tylne lampy

Post autor: kicur »

witam drogich mi klubowiczow! :D mam pytanie-czy wiecie moze czy da sie rozebrac tylna lampe??chodzi mi o zdjecie tej plastikowej szybki-bo problem jest taki ze mam peknieta i za cholere nie moge dostac lampy bez tych cholernych paskow--o wlasnie --a da sie je wogole zdrapac jesli juz sie juz do nich dostane??--acha i czy to duzy problem jest ze zdjeciem tej szybki tzn.czy latwo urwac te zaczepy i czy jest duze prawdopodobienstwo ze bedzie ciekla przez nia woda???czy ktos z was juz to robil??z gory dzieki pozdrawiam!!! 8) :D
..kazda lala leci na kierowce czerwonego probala.. ;) PROBE JEDYNECZKA->FULL WYPAS GT tel.794560393
Awatar użytkownika
spown
Posty: 633
Rejestracja: 2004-09-23 20:49
Galeria: viewtopic.php?t=5507
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: spown »

Mi też by się przydała ta informacja, bo ktoś przede mną bardzo brzydko wkleił kawałki pomarańczowego plastiku, a poza tym lewa mi paruje :(
Mówią źle, mówią zły, mówią wariat...
Był: Ford Probe 2.2 GL ganz rot ;)
Jest: Mitsubishi Galant 2.5 V6
Sh(.)(.)ters
Posty: 1703
Rejestracja: 2004-01-28 21:17
Galeria: viewtopic.php?t=5520
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Sh(.)(.)ters »

Z tego co wiem, lampy tylne są klejone. Po demontażu należy popracować delikatnie skalpelem w miejscu klejenia plastikowych elementów. Szczelność będzie zależeć od precyzji cięcia i późniejszego klejenia.
Poszukajcie na forum - Cynki pisał na ten temat.
..........Obrazek.........
.....The Power of Dreams.....
Awatar użytkownika
piotrek
Posty: 793
Rejestracja: 2004-06-22 18:33
Samochód: brak
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: piotrek »

Ja to rozbierałem i miałem problem bowlasnie jest przyklejona ta szybka i przy odklejaniu trzeba uwazac zeby nie popekała strasznie sie łamie ten plastik , popękał mi jeszcze gorzej niż był , wkleić spowrotem trzeba na silikon. Najlepiej zrobić z plexi bede niedługo to robił to powiem co i jak .
Mechanika samochodowa
Pranie czyszczenie tapicerek
Awatar użytkownika
Mr. Cynk
Posty: 3325
Rejestracja: 2003-09-14 22:41
Samochód: Pontiac TransAM 350'
Lokalizacja: W-M UE

Post autor: Mr. Cynk »

.
Ostatnio zmieniony 2009-06-18 14:01 przez Mr. Cynk, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
cevinek
Posty: 363
Rejestracja: 2004-08-28 12:17
Samochód: brak
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: cevinek »

Na suszarkę szkoda prądu.....

Właśnie to robiłem....

1) Wanna
2) Gorąca WODA
3) Lampa do gorącej wody ( musi być tak gorąca że ręce wytrzymują max minutę...)
4) Pozostawiasz tak 2 - 3 minuty
5) leciutko śrubokrętem podważasz
6) Jak już puści to potem rękoma
8) po około 6-10 minutach ;lampa gotowa....

UWAGA...Trzeba to robić bardzo delikatnie ...I zwracać uwagę na zaczepy najlepiej na samym początku odgiąć je śrubokrętem....

Mnie zajęło to 20 minut ....łącznie z czyszczeniem ....teraz sobie schną....
__________________________________________
Mercure Cougar 2.0
DODGE Grand Caravan 3.8 2005 - oceans's one
Był
Ford Probe I Gen - Black Angel
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4250
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 »

Wiecie co myślałem nad tym jak by to wyglądało jak tylne lampy po rozklejeniu aby wymalować czarny plastyk w środku chromem !!!!!!! Co myślicie o tym pomyśle ???? I ciekawe jak by to wyglądało ????
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Awatar użytkownika
Pelot
Posty: 4620
Rejestracja: 2004-11-02 21:33
Samochód: F4
Galeria: viewtopic.php?t=5515
Lokalizacja: Wars i Sawa

Post autor: Pelot »

moim zdaniem nie będzie to wyglądało :lol:
Obrazek
Awatar użytkownika
Kondzio
Posty: 246
Rejestracja: 2006-04-08 18:59
Samochód: brak
Lokalizacja: Żarnów(łódzkie)

Post autor: Kondzio »

Wreszcie zmienilem sobie lewą tylna lampe u probaska kupilem niedawno dwie od klubowicza...chcialem zmienic dwie od raz, ale sie przeliczylem z czasem i przed chwila skonczylem:) jestem z siebie dumny :wink: :lol: :)
ale rozkrecania to troche jest :? :evil:
fajnie to wyglada bo jedna mam standardowa GT a druga od GL :lol: :lol: :lol: mam nadzieje ze na tygodniu zmienie druga bedzie lepiej :)
czy moze ktos ma taka jak ja ze w Gt mam lampy heh narazie lampe od GL???
nom i wazna sprawa bo spalilem strasznie sprawe :cry:
jak kupilem lampy od Gl to niewuedzialem ze ten srodek tez jest inny i mam pecha bo jest mala luka miedzy lampa a tym srodkiem gdzie sie bagaznik otwiera :?
PROBE 2.2 TURBO GT (91) USA
Obrazek
Awatar użytkownika
J@cekW
Posty: 199
Rejestracja: 2006-03-28 01:49
Samochód: Toyota 4Runner i Ford Thunderbird 3.8 SC
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: J@cekW »

A nie paruje ci po wymianie? Dawałeś starą uszczelkę czy może miałeś jakiś zamiennik? Pytam ponieważ szukam jakiegoś odpowiedniego materiału którym można by zastąpić uszczelkę między lampą a karoserią...
...........................................................................
Był Ford Probe 2.2GT 1991r Czerwona Strzała
...........................................................................
Awatar użytkownika
Kondzio
Posty: 246
Rejestracja: 2006-04-08 18:59
Samochód: brak
Lokalizacja: Żarnów(łódzkie)

Post autor: Kondzio »

JacekW pisze:A nie paruje ci po wymianie? Dawałeś starą uszczelkę czy może miałeś jakiś zamiennik? Pytam ponieważ szukam jakiegoś odpowiedniego materiału którym można by zastąpić uszczelkę między lampą a karoserią...
co do uszczelki to jest, ale dla pewnosci i wsio zeby bylo okej to pojechalem na latwizne i silikonem zapitolilem dokladnie :)
a co do parowania to sam widzisz ze przed chwileczka zmienilem i nigdzie nie wyjezdzalem ani nic, jutro sie okaze ale powinno byc elegancko :)
w poniedzialek mysle druga zmienic, ale to rozkrecanie mnie dobija :? ale co sie nie robi dla probaska :P
PROBE 2.2 TURBO GT (91) USA
Obrazek
Awatar użytkownika
J@cekW
Posty: 199
Rejestracja: 2006-03-28 01:49
Samochód: Toyota 4Runner i Ford Thunderbird 3.8 SC
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: J@cekW »

Mam nadzieję że silikon będzie trzymał dłużej niż u mnie. Lampę wymieniałem latem ale po trzecim deszczu zaczęła parować. Teraz jestem na etapie szukania jakiegoś materiału co by nową uszczelkę można było dociąc... na razie nie mam żadnego pomysłu.
...........................................................................
Był Ford Probe 2.2GT 1991r Czerwona Strzała
...........................................................................
Awatar użytkownika
Kondzio
Posty: 246
Rejestracja: 2006-04-08 18:59
Samochód: brak
Lokalizacja: Żarnów(łódzkie)

Post autor: Kondzio »

dzisiaj niedziela, ale nie wytrzymalem i zmienilem prawa lampe teraz jest juz prawie okej...bo ten srodek jest od GT a lampy od GL, przenosze sie na GIELDE:P :wink: :P
PROBE 2.2 TURBO GT (91) USA
Obrazek
Awatar użytkownika
Pelot
Posty: 4620
Rejestracja: 2004-11-02 21:33
Samochód: F4
Galeria: viewtopic.php?t=5515
Lokalizacja: Wars i Sawa

Post autor: Pelot »

JacekW pisze:A nie paruje ci po wymianie? Dawałeś starą uszczelkę czy może miałeś jakiś zamiennik? Pytam ponieważ szukam jakiegoś odpowiedniego materiału którym można by zastąpić uszczelkę między lampą a karoserią...
przecież lampa jest szczelnie zamknięta, więc co Ci da uszczelka którą się daje między lampe a blache??lampe??
A po drugie, jak oblecisz je od góry silikonem to pamiętaj że woda nie bedzie miałą gdzie spływać i Ci klapa zgnije
Obrazek
Awatar użytkownika
J@cekW
Posty: 199
Rejestracja: 2006-03-28 01:49
Samochód: Toyota 4Runner i Ford Thunderbird 3.8 SC
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: J@cekW »

Mówiąc o silikonie i uszczelce nie miałem na myśli klosza (o czym była wcześniej mowa) tylko całą lampę i przestrzeń pomiędzy nią a karoserią. Tam dałem silikon i zabezpieczyłem dodatkowo od góry- mimo tego i tak zaczęły parować. Może właśnie chodzi o odprowadzenie wody... W każdym razie jak tylko zrobi się sucho będzie się trzeba za to zabrać ale przedtem muszę znaleźć jakiś materiał na nową uszczelkę.
...........................................................................
Był Ford Probe 2.2GT 1991r Czerwona Strzała
...........................................................................
Awatar użytkownika
piotrek
Posty: 793
Rejestracja: 2004-06-22 18:33
Samochód: brak
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: piotrek »

Pelot on dalej nie kuma o co chodzi :D
między lampą a karoserią masz uszczelke to że dasz tam silikon to tylko woda nie będzie się dostawać do wnętrza
niema to nic wspólnego z parowaniem lampy
a tak w sumie to rzadko spotkać nie parującą lampe tył
Mechanika samochodowa
Pranie czyszczenie tapicerek
Awatar użytkownika
Pelot
Posty: 4620
Rejestracja: 2004-11-02 21:33
Samochód: F4
Galeria: viewtopic.php?t=5515
Lokalizacja: Wars i Sawa

Post autor: Pelot »

hehe, może już zakumał :wink:
Ja słyszałem że nawiercenie kilku otworków od dołu pod listewką pomoże szybciej odparowywać, ale nie próbowałem.
Obrazek
Awatar użytkownika
J@cekW
Posty: 199
Rejestracja: 2006-03-28 01:49
Samochód: Toyota 4Runner i Ford Thunderbird 3.8 SC
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: J@cekW »

He he to się zawstydziłem :oops: ale to wynikało z mojej niewiedzy! Kumam teraz kumam, nieszczelność pojawia się między kloszem a plastikiem zaraz za nim tu jest diabeł pogrzebany...
...........................................................................
Był Ford Probe 2.2GT 1991r Czerwona Strzała
...........................................................................
Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: OLEY »

Mam zamiar zmienić swoje oryginalne, kratkowane lampy GT na lampy bez kratek z rocznika '90 (czerwone kierunki). Powiedzcie mi, z jakimi problemami mogę się borykać? Nie chodzi mi o problemy z czerwonymi kierunkami , a problemy związane z wymianą. :D
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
Awatar użytkownika
Flyke
Posty: 712
Rejestracja: 2006-10-18 22:00
Galeria: viewtopic.php?t=10424
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: Flyke »

a ja mam takie bez kratki i z checia bym wymienil na takie z kratka ;)
24v wykorzystane az do granic - BYłOOOOOOOOOOOOO
e46 z ....:) - JEsttttttttttt
Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: OLEY »

Hehe, możemy się dogadać. :D
Jak tylko uda mi się przeszczep, moje są na sprzedaż. :D
Oczywiście wezmę tyle, ile dam za tamte. kupuję w sobotę(02.12), oczywiście po oględzinach. :D
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
Awatar użytkownika
Flyke
Posty: 712
Rejestracja: 2006-10-18 22:00
Galeria: viewtopic.php?t=10424
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: Flyke »

to daj znać na pw jak cos :)
24v wykorzystane az do granic - BYłOOOOOOOOOOOOO
e46 z ....:) - JEsttttttttttt
Awatar użytkownika
Maciucha
Posty: 1564
Rejestracja: 2004-08-26 22:11
Samochód: I GT
Galeria: viewtopic.php?t=7836
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Kontakt:

Post autor: Maciucha »

OLEY pisze:Mam zamiar zmienić swoje oryginalne, kratkowane lampy GT na lampy bez kratek z rocznika '90 (czerwone kierunki). Powiedzcie mi, z jakimi problemami mogę się borykać? Nie chodzi mi o problemy z czerwonymi kierunkami , a problemy związane z wymianą. :D
Jakie kupujesz? Takie jak moje czy jak lisia? Jeśli takie jak u mnie, to musisz też kupić środkową maskownicę.
ObrazekObrazekautomat USA '90
a na spotach u Golluma => Obrazek :mrgreen:
Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: OLEY »

Oglądałem je jak było już ciemno, ale maskownicę zauważyłem. Oczywiście biorę razem z nią. Problem polega na tym, że mam jeden dzień na ich przełożenie i chciałbym poznać wszystkie, czyhające na mnie "niespodzianki" przy wymianie. No i oczywiście być na nie przygotowany. :D
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
Awatar użytkownika
Maciucha
Posty: 1564
Rejestracja: 2004-08-26 22:11
Samochód: I GT
Galeria: viewtopic.php?t=7836
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Kontakt:

Post autor: Maciucha »

OLEY pisze:Oglądałem je jak było już ciemno, ale maskownicę zauważyłem. Oczywiście biorę razem z nią. Problem polega na tym, że mam jeden dzień na ich przełożenie i chciałbym poznać wszystkie, czyhające na mnie "niespodzianki" przy wymianie. No i oczywiście być na nie przygotowany. :D
Jak bierzesz komplecik to jedynym problemem mogą być p@#^%ne, nieodkręcające się śruby :D
ObrazekObrazekautomat USA '90
a na spotach u Golluma => Obrazek :mrgreen:
ODPOWIEDZ

Wróć do „I gen (1989 - 1992)”