Probe i ocynk... jak to jest? :)

Marek1984
Posty: 19
Rejestracja: 2005-04-22 16:04

Probe i ocynk... jak to jest? :)

Post autor: Marek1984 »

Witam

Czy Fordy Probe mają ocynkowane blachy?

Które elementy najbardziej lubi rdza?


Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Kula
Posty: 138
Rejestracja: 2004-12-22 22:27
Samochód: brak
Lokalizacja: Lubań

Post autor: Kula »

Ja tam nie wiem ale u mnie żadnej rdzy nie ma:) Mam auto z 91 roku z oryginalnym lakierem i nawet podloga jest czerwona bez sladow korozji. Ogolnie to jestem zadowolony z blacharki w tym Fordzie. Pozdro.
Czerwona jedynka GT 91'
Awatar użytkownika
Pelot
Posty: 4620
Rejestracja: 2004-11-02 21:33
Samochód: F4
Galeria: viewtopic.php?t=5515
Lokalizacja: Wars i Sawa

Post autor: Pelot »

Jeśli chodzi o lakiery to czerwony na bank wyblaknie chyba że już ktoś go malował.
A jeśli chodzi o blachy to luknij temat o zabezpieczaniu probka,tam wkleiłem fotki podczas zabezpieczenia podwozia,jak na autko które ma już prawie 14 latek i nie było jeszcze robione od spodu to naprawde super niemiał ani jednej małej dziurki ale przy podłużnicach się już gromadziły skupiska rdzy i to był jego ostatni dzwonek
Pozdrawiam
Obrazek
Marek1984
Posty: 19
Rejestracja: 2005-04-22 16:04

Post autor: Marek1984 »

pelot pisze:Jeśli chodzi o lakiery to czerwony na bank wyblaknie chyba że już ktoś go malował.
A jeśli chodzi o blachy to luknij temat o zabezpieczaniu probka,tam wkleiłem fotki podczas zabezpieczenia podwozia,jak na autko które ma już prawie 14 latek i nie było jeszcze robione od spodu to naprawde super niemiał ani jednej małej dziurki ale przy podłużnicach się już gromadziły skupiska rdzy i to był jego ostatni dzwonek
Domyślam się, że chodzi o to:

http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... c&start=25

Rzeczywiście, bardzo dobry materiał.

Mam lamerskie pytanie... piszesz "podłużnice"... czy to te dwa podłużne elementy jakby pod przednimi błotnikami tylko na dole bo to część płyty podłogowej?

Poza tym piszesz, że rdza... ale z Twojego posta wynika, że to była rdza powierzchowna a nie przeżarte na wylot więc to chyba nie zaś taki problem. Wracając do tych podłużnic... czy to oznacza, że w Twoim autku (jak i pewnie w innych powypadkowych) dorabiał je jakiś kowal, albo były "przestrzepione" od innego autka?

Fajnie przewróciłeś to autko na bok... ja bym się troche bał że spadnie :D:D i może jakbym to robił to zamocowałbym go do czegoś mocnego jakaś linka... ale czy ewentualnie można takie zabezpieczenie zrobić w kanale?


Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Pelot
Posty: 4620
Rejestracja: 2004-11-02 21:33
Samochód: F4
Galeria: viewtopic.php?t=5515
Lokalizacja: Wars i Sawa

Post autor: Pelot »

Witam
Podłużnice są to nieodzowne elemęty usztywniające całe podwozie i niestety ale jak one będą spawane to sztywności już takiej nie będą miały.
Marek1984 pisze:Poza tym piszesz, że rdza... ale z Twojego posta wynika, że to była rdza powierzchowna a nie przeżarte na wylot więc to chyba nie zaś taki problem
masz racje ale nie można było dopuscić żeby ona za głęboko się wżarła,niby mało jej było a wiesz jak się to ciężko czyści....
Marek1984 pisze:czy ewentualnie można takie zabezpieczenie zrobić w kanale?
nie polecam ponieważ każdy pył brud i inne ..będą Ci lecieć na twarz a poza tym w kanale nie masz takiej dostępności do każdego zakamarka
marek1984 pisze:Fajnie przewróciłeś to autko na bok... ja bym się troche bał że spadnie
niema nawet takiej siły żeby się przewrócił,jak już pisałem że do przewrócenia potrzebne jest kilka osób tak samo do postawienia go na koła i to trzeba uważać zeby nikomu kolan nie polamal
Pzdr
Obrazek
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

Zdradź sekret ile kosztuje taka kołyska (jeśli wiesz)?
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
Awatar użytkownika
Pelot
Posty: 4620
Rejestracja: 2004-11-02 21:33
Samochód: F4
Galeria: viewtopic.php?t=5515
Lokalizacja: Wars i Sawa

Post autor: Pelot »

taka kołyska to jest koszt samego materiału i dobrego blacharza żeby to zespawał,one były robione na własny użytek.
Podejżewam że zakup gotowej w sklepie jakimś specjalistycznym cena będzie kilkakrotnie większa.....
Obrazek
Awatar użytkownika
romulus
Posty: 193
Rejestracja: 2005-04-09 17:19
Galeria: viewtopic.php?t=5578
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Probe i ocynk... jak to jest? :)

Post autor: romulus »

Marek1984 pisze:Witam

Czy Fordy Probe mają ocynkowane blachy?

Które elementy najbardziej lubi rdza?


Pozdrawiam
też już o to pytałem i nie otrzymałem odpowiedzi...
Był Probe 2,5 V6 93' turkus metalik
Jest BMW730i E-38
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

To zrobimy tak:
Ty sobie wyspawasz nową, a ja po kosztach tej nowej wezmę twoją starą (kołyskę, kołyskę) :twisted:
Wszyscy będą zadowoleni - Ty będziesz miał nówkę sztukę, ja będę miał już sprawdzoną, że pasuje do mojej jedyneczki :D
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
Marek1984
Posty: 19
Rejestracja: 2005-04-22 16:04

Re: Probe i ocynk... jak to jest? :)

Post autor: Marek1984 »

romulus pisze:
Marek1984 pisze:Witam

Czy Fordy Probe mają ocynkowane blachy?

Które elementy najbardziej lubi rdza?


Pozdrawiam
też już o to pytałem i nie otrzymałem odpowiedzi...
Chyba nawet widziałem tego posta :lol:

I niewiem dlaczego wszyscy milczą... może nie jest a nikt nie chce świadczyć przeciwko swojemu przyjacielowi?
Z drugiej strony żadne Probe, które pobierznie oglądałem nie miało kłopotów z rdzą. Porównując np. do Calibry w której rdzewieją błotniki i bardzo często progi to chyba jest dobrze...


Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Pelot
Posty: 4620
Rejestracja: 2004-11-02 21:33
Samochód: F4
Galeria: viewtopic.php?t=5515
Lokalizacja: Wars i Sawa

Re: Probe i ocynk... jak to jest? :)

Post autor: Pelot »

Marek1984 pisze:


Porównując np. do Calibry w której rdzewieją błotniki i..
Brak porównania :evil: :evil: :evil:
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „I gen (1989 - 1992)”