Probe i ocynk... jak to jest? :)
Probe i ocynk... jak to jest? :)
Witam
Czy Fordy Probe mają ocynkowane blachy?
Które elementy najbardziej lubi rdza?
Pozdrawiam
Czy Fordy Probe mają ocynkowane blachy?
Które elementy najbardziej lubi rdza?
Pozdrawiam
- Pelot
- Posty: 4620
- Rejestracja: 2004-11-02 21:33
- Samochód: F4
- Galeria: viewtopic.php?t=5515
- Lokalizacja: Wars i Sawa
Jeśli chodzi o lakiery to czerwony na bank wyblaknie chyba że już ktoś go malował.
A jeśli chodzi o blachy to luknij temat o zabezpieczaniu probka,tam wkleiłem fotki podczas zabezpieczenia podwozia,jak na autko które ma już prawie 14 latek i nie było jeszcze robione od spodu to naprawde super niemiał ani jednej małej dziurki ale przy podłużnicach się już gromadziły skupiska rdzy i to był jego ostatni dzwonek
Pozdrawiam
A jeśli chodzi o blachy to luknij temat o zabezpieczaniu probka,tam wkleiłem fotki podczas zabezpieczenia podwozia,jak na autko które ma już prawie 14 latek i nie było jeszcze robione od spodu to naprawde super niemiał ani jednej małej dziurki ale przy podłużnicach się już gromadziły skupiska rdzy i to był jego ostatni dzwonek
Pozdrawiam
Domyślam się, że chodzi o to:pelot pisze:Jeśli chodzi o lakiery to czerwony na bank wyblaknie chyba że już ktoś go malował.
A jeśli chodzi o blachy to luknij temat o zabezpieczaniu probka,tam wkleiłem fotki podczas zabezpieczenia podwozia,jak na autko które ma już prawie 14 latek i nie było jeszcze robione od spodu to naprawde super niemiał ani jednej małej dziurki ale przy podłużnicach się już gromadziły skupiska rdzy i to był jego ostatni dzwonek
http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... c&start=25
Rzeczywiście, bardzo dobry materiał.
Mam lamerskie pytanie... piszesz "podłużnice"... czy to te dwa podłużne elementy jakby pod przednimi błotnikami tylko na dole bo to część płyty podłogowej?
Poza tym piszesz, że rdza... ale z Twojego posta wynika, że to była rdza powierzchowna a nie przeżarte na wylot więc to chyba nie zaś taki problem. Wracając do tych podłużnic... czy to oznacza, że w Twoim autku (jak i pewnie w innych powypadkowych) dorabiał je jakiś kowal, albo były "przestrzepione" od innego autka?
Fajnie przewróciłeś to autko na bok... ja bym się troche bał że spadnie :D i może jakbym to robił to zamocowałbym go do czegoś mocnego jakaś linka... ale czy ewentualnie można takie zabezpieczenie zrobić w kanale?
Pozdrawiam
- Pelot
- Posty: 4620
- Rejestracja: 2004-11-02 21:33
- Samochód: F4
- Galeria: viewtopic.php?t=5515
- Lokalizacja: Wars i Sawa
Witam
Podłużnice są to nieodzowne elemęty usztywniające całe podwozie i niestety ale jak one będą spawane to sztywności już takiej nie będą miały.
Pzdr
Podłużnice są to nieodzowne elemęty usztywniające całe podwozie i niestety ale jak one będą spawane to sztywności już takiej nie będą miały.
masz racje ale nie można było dopuscić żeby ona za głęboko się wżarła,niby mało jej było a wiesz jak się to ciężko czyści....Marek1984 pisze:Poza tym piszesz, że rdza... ale z Twojego posta wynika, że to była rdza powierzchowna a nie przeżarte na wylot więc to chyba nie zaś taki problem
nie polecam ponieważ każdy pył brud i inne ..będą Ci lecieć na twarz a poza tym w kanale nie masz takiej dostępności do każdego zakamarkaMarek1984 pisze:czy ewentualnie można takie zabezpieczenie zrobić w kanale?
niema nawet takiej siły żeby się przewrócił,jak już pisałem że do przewrócenia potrzebne jest kilka osób tak samo do postawienia go na koła i to trzeba uważać zeby nikomu kolan nie polamalmarek1984 pisze:Fajnie przewróciłeś to autko na bok... ja bym się troche bał że spadnie
Pzdr
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Zdradź sekret ile kosztuje taka kołyska (jeśli wiesz)?
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- Pelot
- Posty: 4620
- Rejestracja: 2004-11-02 21:33
- Samochód: F4
- Galeria: viewtopic.php?t=5515
- Lokalizacja: Wars i Sawa
- romulus
- Posty: 193
- Rejestracja: 2005-04-09 17:19
- Galeria: viewtopic.php?t=5578
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Probe i ocynk... jak to jest? :)
też już o to pytałem i nie otrzymałem odpowiedzi...Marek1984 pisze:Witam
Czy Fordy Probe mają ocynkowane blachy?
Które elementy najbardziej lubi rdza?
Pozdrawiam
Był Probe 2,5 V6 93' turkus metalik
Jest BMW730i E-38
Jest BMW730i E-38
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
To zrobimy tak:
Ty sobie wyspawasz nową, a ja po kosztach tej nowej wezmę twoją starą (kołyskę, kołyskę)
Wszyscy będą zadowoleni - Ty będziesz miał nówkę sztukę, ja będę miał już sprawdzoną, że pasuje do mojej jedyneczki
Ty sobie wyspawasz nową, a ja po kosztach tej nowej wezmę twoją starą (kołyskę, kołyskę)
Wszyscy będą zadowoleni - Ty będziesz miał nówkę sztukę, ja będę miał już sprawdzoną, że pasuje do mojej jedyneczki
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
Re: Probe i ocynk... jak to jest? :)
Chyba nawet widziałem tego postaromulus pisze:też już o to pytałem i nie otrzymałem odpowiedzi...Marek1984 pisze:Witam
Czy Fordy Probe mają ocynkowane blachy?
Które elementy najbardziej lubi rdza?
Pozdrawiam
I niewiem dlaczego wszyscy milczą... może nie jest a nikt nie chce świadczyć przeciwko swojemu przyjacielowi?
Z drugiej strony żadne Probe, które pobierznie oglądałem nie miało kłopotów z rdzą. Porównując np. do Calibry w której rdzewieją błotniki i bardzo często progi to chyba jest dobrze...
Pozdrawiam
- Pelot
- Posty: 4620
- Rejestracja: 2004-11-02 21:33
- Samochód: F4
- Galeria: viewtopic.php?t=5515
- Lokalizacja: Wars i Sawa
Re: Probe i ocynk... jak to jest? :)
Brak porównaniaMarek1984 pisze:
Porównując np. do Calibry w której rdzewieją błotniki i..