Woda w bagażniku

Awatar użytkownika
kosmita
Posty: 282
Rejestracja: 2006-02-03 15:38
Gallery: viewtopic.php?t=8651
Lokalizacja: Lubin

Woda w bagażniku

Post autor: kosmita » 2006-08-23 22:33

Witam
Ostatnio zauważyłem że w deszczowe dni w schowku na lewarek mam wode, skad ona sie tam moze dostawac czy ktos z was juz sie z takim czyms spotkal?
Nadkola mam cale nie skorodowane progi tez.
Dzieki za odpowiedz
Black Shadow GT 92r

edi_pg
Posty: 331
Rejestracja: 2006-03-19 01:01
Car: brak
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: edi_pg » 2006-08-24 00:23

Gdzieś już o tym czytałem na forum.

Pierwsza rzecz to może być antena. A druga to słabe uszczelki od lamp tylnych. Ktoś już o tym pisał.

Pozdrawiam
Probe I 2.2 GT '91

Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4059
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Car: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Gallery: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 » 2006-08-24 01:24

ja pisałem o tym bo długi czas z tym walczyłem ale już na dobre zakończyłem ten temat.. POszukaj a na pewno znajdziesz. :wink:
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)

Awatar użytkownika
Eli
Posty: 1760
Rejestracja: 2005-09-14 23:38
Gallery: viewtopic.php?t=9702
Lokalizacja: Milanówek

Post autor: Eli » 2006-08-29 11:29

u mnie była to antena.... :wink:

Bad
Posty: 19
Rejestracja: 2003-09-17 08:54
Car: brak
Lokalizacja: Lędziny

Post autor: Bad » 2006-08-30 21:17

Ja stawiam na lampy ale chyba najprostszym i naj szybszym sposobem będzie wiertarka i wiertło "5" i zrobić 2 dziurki no chyba, że... zbyt mocno kochasz swoje cacko i nie chcesz mu zrobić krzywdy
Pozdro
Były posiadacz 2,2 GL
Bad

edi_pg
Posty: 331
Rejestracja: 2006-03-19 01:01
Car: brak
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: edi_pg » 2006-08-30 22:00

Bad pisze:Ja stawiam na lampy ale chyba najprostszym i naj szybszym sposobem będzie wiertarka i wiertło "5" i zrobić 2 dziurki no chyba, że... zbyt mocno kochasz swoje cacko i nie chcesz mu zrobić krzywdy
Pozdro
Były posiadacz 2,2 GL
Bad
Chyba sobie jaja robisz. To nie 125p, a z resztą są i tacy co i w Fiaciku nie daliby zrobić dziór.
Probe I 2.2 GT '91

Awatar użytkownika
kosmita
Posty: 282
Rejestracja: 2006-02-03 15:38
Gallery: viewtopic.php?t=8651
Lokalizacja: Lubin

Post autor: kosmita » 2006-08-30 23:37

Witam sorry ze nie odpisywalem wczesniej ale jakos czasu nie bylo, ELI u mnie to tez byla antena :)
Black Shadow GT 92r

Awatar użytkownika
Eli
Posty: 1760
Rejestracja: 2005-09-14 23:38
Gallery: viewtopic.php?t=9702
Lokalizacja: Milanówek

Post autor: Eli » 2006-09-02 00:06

spoko. wystarczy waz z woda i chwila czasu i juz wiadmowo o co chodzi.. :D natomiast odprowadzenia wody sa wiec nie wiem co wy chcecie wiercic... :roll: raczej trzeba wyczyscic te ca sa bo sie zapchaly... :wink:

Awatar użytkownika
ADTOM
Posty: 318
Rejestracja: 2006-03-20 15:54
Gallery: viewtopic.php?t=8925
Lokalizacja: Bielsko - Biała

Post autor: ADTOM » 2006-09-03 22:27

no czesc chlopaki !!!!

No poczytalem Wasze posty i....
tez mam WODE W BAGAZNIKU i ciagle zaparowana szybe z tylu !!!
a o lapmach juz nie wspomne. Umyje auto to juz sa zaparowane... i strasznie mnie to wkurza.
Ale ok . Pierwszy krok juz zrobilem : kupiłem czarny silikon.
I tutaj nasuwa sie pytanie do Was.
Powiedzcie mi czy moge tylko zasilikonowac lampy tak jak sa na aucie tzn. tylko te uszczelki z gory czy musze wyciagac je całe. A jak tak to jak to sie robi. Jutro odpinam boczki w bagażniku i uszczelniam antene i mocowania spojlera.

Mam nadzieje ze jak wszystko zrobie to juz szyba i lampy nie beda zaparowane.
Jesli mozecie mi odpowiedziec bede bardzo wdzieczny.

Pozdrawiam
Obrazek

Awatar użytkownika
Eli
Posty: 1760
Rejestracja: 2005-09-14 23:38
Gallery: viewtopic.php?t=9702
Lokalizacja: Milanówek

Post autor: Eli » 2006-09-04 17:16

obawiam sie ze jak zakleisz lampe ktora jest wilgotna w srodku.. to ona nadal bedzie sie parowac...

Awatar użytkownika
Sokół
Posty: 179
Rejestracja: 2006-03-29 14:25
Car: JEEP GRAND CHEROKEE
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Post autor: Sokół » 2006-09-04 18:50

Eli pisze:obawiam sie ze jak zakleisz lampe ktora jest wilgotna w srodku.. to ona nadal bedzie sie parowac...
Niestety jest to okrutna prawda dla wszystkich co wcześniej nie pomyśleli :twisted:
Black probe 2.2 GT Turbo
mazda 626 coupe ( już u innego właściciela)
mazda 323 bg (bling-bling)(sprzedana i skasowana)
psssss i wszystko jasne
http://s150.photobucket.com/albums/s85/angelunnia/

Obrazek

www.csv.pl

Bad
Posty: 19
Rejestracja: 2003-09-17 08:54
Car: brak
Lokalizacja: Lędziny

Post autor: Bad » 2006-09-04 21:37

edi_pg pisze:
Bad pisze:Ja stawiam na lampy ale chyba najprostszym i naj szybszym sposobem będzie wiertarka i wiertło "5" i zrobić 2 dziurki no chyba, że... zbyt mocno kochasz swoje cacko i nie chcesz mu zrobić krzywdy
Pozdro
Były posiadacz 2,2 GL
Bad
Chyba sobie jaja robisz. To nie 125p, a z resztą są i tacy co i w Fiaciku nie daliby zrobić dziór.
Nie robie sobie jaj!! 2 dziurki... jako odpływ nie zaszkodzą pozatym napisałem, że jeśli ktoś nie chce to niech nie robi i tyle. Ja kocham auta (wszystkie) ale w moim probku zrobiłem dodatkowe odpływy i chyba wyszlo mu to na dobre.
Pozdro dla wszystkich probemaniaków

Awatar użytkownika
ADTOM
Posty: 318
Rejestracja: 2006-03-20 15:54
Gallery: viewtopic.php?t=8925
Lokalizacja: Bielsko - Biała

Post autor: ADTOM » 2006-09-04 22:47

no nie no panowie alescie teraz napisali.. no jasne ze bede czkał az woda wyparuje i beda lapmy jak zyleta. i wtedy dopiero sia zabiore za zaklejenie!! a musze je cale wyciagac ??? i duzo z tym roboty????
Obrazek

Awatar użytkownika
J@cekW
Posty: 199
Rejestracja: 2006-03-28 01:49
Car: Toyota 4Runner i Ford Thunderbird 3.8 SC
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: J@cekW » 2006-09-04 23:49

Roboty nie dużo, musisz okręcić plastiki wewnątrz bagażnika później trochę zabawy z nakrętkami od lamp. Jak już odkręcisz ostrożnie i równo wyciągasz lampę. Ja dałem silikon z obu stron uszczelki założyłem lampę z powrotem no i zgadnijcie co? :D he he po dwóch deszczach dalej łapały wodę. Dodatkowo można silikonem zabezpieczyć miejsce przerwy miedzy karoserią a lampą od góry na całej długości i to powinno załatwić sprawę :D
...........................................................................
Był Ford Probe 2.2GT 1991r Czerwona Strzała
...........................................................................

Awatar użytkownika
Luna
Posty: 297
Rejestracja: 2009-12-07 03:41
Car: v
Lokalizacja: Łódź

Re: Woda w bagażniku

Post autor: Luna » 2011-01-18 02:46

Mi też parują tylne lampy :? Nie chcę kleić silikonem. Pytanie: czy gdzieś dostanę uszczelki pod nie? Tam gdzie się zaopatruje w części to niestety ich nie ma.
Taka sytuacja...

Maxxum
Klubowicz
Posty: 3005
Rejestracja: 2004-06-03 22:15
Car: 3.0 V6 LX '90, 2.2 GT '92
Gallery: viewtopic.php?t=7746
Lokalizacja: Tarnów

Re: Woda w bagażniku

Post autor: Maxxum » 2011-01-18 11:24

Nie - nie dostaniesz takich uszczelek - musisz sobie ewentualnie sam dorobić.
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się mówić; pięćdziesięciu, aby nauczyć się milczeć." (Ernest Hemingway)

Awatar użytkownika
Luna
Posty: 297
Rejestracja: 2009-12-07 03:41
Car: v
Lokalizacja: Łódź

Re: Woda w bagażniku

Post autor: Luna » 2011-01-18 19:36

Myślałem o tym tylko nie wiem z czego będzię odpowiednie. Najlepiej to taka pianka jak oryginalne, ale gdzie to szukać?
Taka sytuacja...

Maxxum
Klubowicz
Posty: 3005
Rejestracja: 2004-06-03 22:15
Car: 3.0 V6 LX '90, 2.2 GT '92
Gallery: viewtopic.php?t=7746
Lokalizacja: Tarnów

Re: Woda w bagażniku

Post autor: Maxxum » 2011-01-19 01:07

Sam nie wiem, ale pianka przypomina trochę tę z których wykonywane są karimaty. Kiedyś kupowałem też w sklepie zoologicznym podobną piankę pod akwarium - może taka się nada.
Jak znajdziesz odpowiednią i nie będzie przepuszczała wody, to się podziel z nami tą informacją.
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się mówić; pięćdziesięciu, aby nauczyć się milczeć." (Ernest Hemingway)

Awatar użytkownika
Luna
Posty: 297
Rejestracja: 2009-12-07 03:41
Car: v
Lokalizacja: Łódź

Re: Woda w bagażniku

Post autor: Luna » 2011-01-19 02:23

Jak tylko znajdę coś odpowiedniego to napiszę.
Taka sytuacja...

Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Car: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Re: Woda w bagażniku

Post autor: OLEY » 2011-01-19 09:11

Ja chyba znalazłem. :D

U mnie w pracy mamy takie specjalne aktywatory do folii.
Aktywatory posiadają rolki pokryte wymienialną silikonową powłoką.

Wygląda to jak guma, ale wykonane jest całkowicie z silikonu.

Czekam na słoneczniejsze dni, żeby wyciąć kształt i założyć, ale wydaje mi się,
że nie ma bata, żeby przepuszczało wodę, jak będzie dobrze dociśnięte.

Mam w domu taki jeden mały rulonik.
SAM_1733.JPG
Gdyby ktoś chciał wypróbować, zanim ja się za to wezmę, to chętnie wyślę.

Jak chcecie, to mogę wyciąć nawet kształt uszczelki, bo mam już przygotowany
wzornik (szablon) do wycięcia nożyczkami.
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]

Awatar użytkownika
Luna
Posty: 297
Rejestracja: 2009-12-07 03:41
Car: v
Lokalizacja: Łódź

Re: Woda w bagażniku

Post autor: Luna » 2011-01-19 22:39

Ciekawy materiał, ale czy nie jest on za cienki? Oryginalne uszczelki pozostają chyba i tak grubsze nawet po dokręceniu. Czy może mi się wydaje?
Taka sytuacja...

Awatar użytkownika
Luna
Posty: 297
Rejestracja: 2009-12-07 03:41
Car: v
Lokalizacja: Łódź

Re: Woda w bagażniku

Post autor: Luna » 2011-01-25 02:59

Nie chcę zakladać nowego wątku więc skoro jesteśmy już przy bagażniku... Wczoraj prałem wykladzinę i szczerze zastanawiam się co powinno byc pod nią. Od momentu jak kupilem auto to mialem tylko ją samą. Domyślam się, że musi być płyta ( pewnie jakas pilśnia ) ale nie mam pojęcia jak to ma być założone żeby część sie podnosiła przy wyjęciu zapasu. Może ma ktos jakąś fotę jak powinno być w oryginale? Piorę przez ostatnie dni wszystko po kawałku no i zatrzymałem się na bagażniku.
Taka sytuacja...

Awatar użytkownika
Patryk-
Klubowicz
Posty: 2128
Rejestracja: 2008-07-13 18:30
Car: 2.2 GT 92r... niebawem w remoncie ;]
Gallery: viewtopic.php?t=14552
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki (stojadła)

Re: Woda w bagażniku

Post autor: Patryk- » 2011-01-25 08:07

powinna być płyta wycięta w kształt bagażnika łącznie z miejscem na lewarek ( tylko że ten kawałek jest ruchomy ) 8) no i ja mam jeszcze jakiś materiał wygłuszający na tej płycie... wydaje mi się że powinien być orginlny, ale czy tak ma każdy to nie jestem pewien na 100
nie ma zdjęć bo się nie da wstawić :(

Awatar użytkownika
Eli
Posty: 1760
Rejestracja: 2005-09-14 23:38
Gallery: viewtopic.php?t=9702
Lokalizacja: Milanówek

Re: Woda w bagażniku

Post autor: Eli » 2011-01-25 13:08

Płyta jest na środku na samą część pod którą jest koło. Po lewej i po prawej do schowków są osobne elementy ruchome.Zapodałbym Ci zdjęcie, ale pożyczyłem LuKaszowi do odrysowania. Oryginalnie to zgrabna sklejka :wink:

Edit: nie ma żadnych dziur na pasy (coś mi się ubzdurało )
Ostatnio zmieniony 2011-01-26 01:53 przez Eli, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Luna
Posty: 297
Rejestracja: 2009-12-07 03:41
Car: v
Lokalizacja: Łódź

Re: Woda w bagażniku

Post autor: Luna » 2011-01-25 14:35

Kurcze, ciężko mi jest to sobie wyobrazić. Co do tych ruchomych klapek ( lewarek, zbiorniczek płynu ) to je mam bo sam sobie zamontowałem. Może jak będziesz miał Eli z powrotem tę płytę to wrzucisz fote? :wink:
Taka sytuacja...

ODPOWIEDZ

Wróć do „I gen (1989 - 1992)”