Bagażnik dachowy - dręczące pytanie
Uzupełnienie obrazu zjawiska:
Dobry pretorianinin w biegu przed ciepnięciem włóczni wyciągał ok.15km/h . Machnięcie ręki dodawał kolejne kilkanaście kilosów. Dobry strzał przebijał nawet do trzech oponętów, i to w zbrojach. A ile max jedzie probek?
Ludzie... odrobinę wyobraźni
Dobry pretorianinin w biegu przed ciepnięciem włóczni wyciągał ok.15km/h . Machnięcie ręki dodawał kolejne kilkanaście kilosów. Dobry strzał przebijał nawet do trzech oponętów, i to w zbrojach. A ile max jedzie probek?
Ludzie... odrobinę wyobraźni
Black Probe 2.5v6 93r. TURBO Powered by
- Tomasz S
- Posty: 1692
- Rejestracja: 2004-11-25 18:21
- Galeria: viewtopic.php?t=5611
- Lokalizacja: Łódź
"Pojęcia" , "Zasady" Teoria
Ja na co dzień mam do czynienia z PRAKTYKĄ
Pomimo tego , że istnieje taka możliwość to nigdy w praktyce nie spotkałem się z przypadkiem (ani też nie czytałem - obowiązek służbowy ) kiedy to narty (wewnątrz auta) były powodem śmierci lub spowodowały śmierć albo kalectwo człowieka . Jak wcześniej pisałem na pewno istnieje taka możliwość ... tak samo jak istnieje możliwość , że odpadną nam koła w aucie (wszystkie na raz ! )... albo (bardziej obrazowo), że narty przypięte do dachu auta , odepną się podczas hamowania i odbijając się od rodzimej nierównej jezdni i wlecą przez szybę zpowrotem do auta 8-[ ...
Dobra ! rzeczywiście poszliśmy zbyt głęboko w off'a
Pozdrawiam i Nara
Ja na co dzień mam do czynienia z PRAKTYKĄ
Pomimo tego , że istnieje taka możliwość to nigdy w praktyce nie spotkałem się z przypadkiem (ani też nie czytałem - obowiązek służbowy ) kiedy to narty (wewnątrz auta) były powodem śmierci lub spowodowały śmierć albo kalectwo człowieka . Jak wcześniej pisałem na pewno istnieje taka możliwość ... tak samo jak istnieje możliwość , że odpadną nam koła w aucie (wszystkie na raz ! )... albo (bardziej obrazowo), że narty przypięte do dachu auta , odepną się podczas hamowania i odbijając się od rodzimej nierównej jezdni i wlecą przez szybę zpowrotem do auta 8-[ ...
Dobra ! rzeczywiście poszliśmy zbyt głęboko w off'a
Pozdrawiam i Nara
Uwierz mi, widziałem faceta przebitego nartą (brak emotikonu na kompletny horror). Ale tam raczej przyjechali goprowcy.
ps. Narta zjeżdżała z górki z prędkością tylko ok. 60km/h
Poza tym; ile wyciągów narciarskich jest w Lodzi?
To NAPRAWDĘ jest zagrożeniem, a dobrze umocowany bagażnik to coś tak jak pasy bezpieczeństwa!
Z zawodowego poczucia odpowiedzialności sprawdź to koniecznie!!!
ps. Narta zjeżdżała z górki z prędkością tylko ok. 60km/h
Poza tym; ile wyciągów narciarskich jest w Lodzi?
To NAPRAWDĘ jest zagrożeniem, a dobrze umocowany bagażnik to coś tak jak pasy bezpieczeństwa!
Z zawodowego poczucia odpowiedzialności sprawdź to koniecznie!!!
Black Probe 2.5v6 93r. TURBO Powered by
- Tomasz S
- Posty: 1692
- Rejestracja: 2004-11-25 18:21
- Galeria: viewtopic.php?t=5611
- Lokalizacja: Łódź
Zwróć uwagę ż probe może jechać z prędkością 4 razy większą niż ta luźna narta. Wobec tego energia uwolnionej swobodnej narty będzie do kwadratu czyli 16 razy więjsza. To jest prawdziwy pocisk walący we wszystko przed nim. Porównaj masę i przekrój czołowy kury z tych osławionych zdjęć, toć to pikuś!!!
U Austriaków jest dużo więcej wyciągów, nie dziwie się że tego zakazali.
I tak oto wracamy do zagadnienia jak bezpiecznie przymocować nartki do dachu probka, tak aby nikogo nie up....doliły.
p.s. To jak w tym dowcipie; "do eksperymentów należy używać kur w stanie rozmrożonym"
U Austriaków jest dużo więcej wyciągów, nie dziwie się że tego zakazali.
I tak oto wracamy do zagadnienia jak bezpiecznie przymocować nartki do dachu probka, tak aby nikogo nie up....doliły.
p.s. To jak w tym dowcipie; "do eksperymentów należy używać kur w stanie rozmrożonym"
Black Probe 2.5v6 93r. TURBO Powered by
- SoTonkA
- Posty: 821
- Rejestracja: 2005-08-28 21:04
- Galeria: viewtopic.php?t=5770
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
W Łodzi żadnego.. w okolicach - 2.. Z czego jeden naprawdę supersu-PERCH-arger pisze:Poza tym; ile wyciągów narciarskich jest w Lodzi?
Kłócicie sie o te narty.. ja swoje widziałam.. kiedyś pokazywali co potrafi zrobić notebook ot tak rzucony od niechcenia na półke z tyłu samochodu.. przy uderzeniu czołowym z prędkością 50km/h działał niemalże jak gilotyna.. a co dopiero przy większej prędkości A wszyscy chyba wiemy że ranty nart (przynajmniej moich) są dość ostre i w porównaniu z nieostrym bokiem notebooka.. nie chcę sobie tego wyobrażać..
Owszem ktoś może powiedzieć że przecież jeśli jest czołówka to jest duża szansa że narty przelecą między kierowcą i pasażerem i możliwe że nikomu nic nie zrobią.. a co jeśli uderzenie jest po skosie?? np. w tylny lewy błotnik?? Zresztą nieważne.. Może wszysto za bardzo wyolbrzymiam, ale wolę wyolbrzymiać niż później żałować.. Paskudny off-topic nam się tu zrobił..
Pozdro
220 koni, turbo, nitro.. No kocham ten wóz
- SoTonkA
- Posty: 821
- Rejestracja: 2005-08-28 21:04
- Galeria: viewtopic.php?t=5770
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Na ten stok przyjeżdża baaaardzo dużo warszawiaków.. właściwie to jest jedyny stok w centralnej polsce gdzie "doświadczeni" narciarze mogą sobie pojeździć.. Stok jest w Kamieńsku (przy trasie nr. 1 ok. 25 km od Radomska na północ). O ile dobrze mi wiadomo to jest to góra usypana przez górników z Bełchatowa (musieli przecież gdzieś się tej ziemi pozbyć przy budowie kopalni)... Szczerze Polecam..
PS. Może kiedyś się tam spotkamy.. tzn wszyscy narciarze z forum.. ale to już temat na inny topic..
PS. Może kiedyś się tam spotkamy.. tzn wszyscy narciarze z forum.. ale to już temat na inny topic..
220 koni, turbo, nitro.. No kocham ten wóz
Zastanawiam się nad użyciem bagażnika magnetycznego
np. http://www.bagaznik.pl/oferta.asp?opt=s ... ID_Grupa=4
Czy ktoś już miał z tym do czynienia? Czy dach probka nie jest zbyt miękki? Czy to się będzie na nim trzymać i do jakiej prędkości? Być może od środka nad/pod podsufitką należy dodać podkładki z blachy lub dodatkowe magnesy?
Na pewno nie zamierzam wozić nart w kabinie.
Tylko proszę, nie komentujcie już, że to profanacja i że lepiej przyczepkę itd
np. http://www.bagaznik.pl/oferta.asp?opt=s ... ID_Grupa=4
Czy ktoś już miał z tym do czynienia? Czy dach probka nie jest zbyt miękki? Czy to się będzie na nim trzymać i do jakiej prędkości? Być może od środka nad/pod podsufitką należy dodać podkładki z blachy lub dodatkowe magnesy?
Na pewno nie zamierzam wozić nart w kabinie.
Tylko proszę, nie komentujcie już, że to profanacja i że lepiej przyczepkę itd
Black Probe 2.5v6 93r. TURBO Powered by
- Ivaho
- Posty: 316
- Rejestracja: 2005-01-20 18:55
- Galeria: viewtopic.php?t=6336
- Lokalizacja: Kąty Wrocławskie
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
W jedynce szklany szyber (jeśli ktoś ma) jest tak duży, że bagażnik magnetyczny odpada, bo nie ma miejsca, gdzie mógłby odpowiednio silnie przywrzeć (jest za szyberdachem, ale potrzebne są przecież 2 "stopy"). Jak już MiHu w końcu wrzuci zdjęcia z Nowego Sącza, to może dałoby się dać poziomą belkę na rowerowym i wtedy (znów może) jedna stopa wystarczy. A jak nie - to zostaje jeszcze rozwiązanie z maszynek do mięsa (stosowane np.przez taksiarzy do kogutów), czyli mocna przyssawka.
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
potrafią takie rzeczy lataćWuax pisze:Zwróć uwagę ż probe może jechać z prędkością 4 razy większą niż ta luźna narta. Wobec tego energia uwolnionej swobodnej narty będzie do kwadratu czyli 16 razy więjsza. To jest prawdziwy pocisk walący we wszystko przed nim. Porównaj masę i przekrój czołowy kury z tych osławionych zdjęć, toć to pikuś!!!
U Austriaków jest dużo więcej wyciągów, nie dziwie się że tego zakazali.
I tak oto wracamy do zagadnienia jak bezpiecznie przymocować nartki do dachu probka, tak aby nikogo nie up....doliły.
p.s. To jak w tym dowcipie; "do eksperymentów należy używać kur w stanie rozmrożonym"
nie trzeba daleko szukać - spróbuj na kinetyku wyszarpnąć brykę z bagna lub walnać boka na trawersie bez umocowanych szpeji wewnątrz - gwarantowana masakra zawodników
jak kiedyś na zjeżdzie zaryliśmy przodem to nam się trapy z mocowań zerwały i zaczeły wyprzedzać nas pomiedzy fotelami a drzwiami - trzeba było zrobić przewrwe na uspokojenie narwów jak juz wszystko staneło w miejscu
majcher
jest - Mitsubishi Pajero 2.5TD
było - 2.0 SE 1996
jest - Mitsubishi Pajero 2.5TD
było - 2.0 SE 1996
Jak nie można nad samochodem t może pod?Robert pisze:W jedynce szklany szyber (jeśli ktoś ma) jest tak duży, że bagażnik magnetyczny odpada, bo nie ma miejsca, gdzie mógłby odpowiednio silnie przywrzeć (jest za szyberdachem, ale potrzebne są przecież 2 "stopy"). Jak już MiHu w końcu wrzuci zdjęcia z Nowego Sącza, to może dałoby się dać poziomą belkę na rowerowym i wtedy (znów może) jedna stopa wystarczy. A jak nie - to zostaje jeszcze rozwiązanie z maszynek do mięsa (stosowane np.przez taksiarzy do kogutów), czyli mocna przyssawka.
http://www.probe.org.ru/album_pic.php?pic_id=134
Black Probe 2.5v6 93r. TURBO Powered by
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Tylnonapędowe Probe ze spadochronem
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
A taki model to chyba na deski snowboard`owe?
http://www.probe.org.ru/album_pic.php?pic_id=500
http://www.probe.org.ru/album_pic.php?pic_id=500
Black Probe 2.5v6 93r. TURBO Powered by
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
dla zainteresowanych odświeżę temat.
znalazłem w Poznaniu firmę, która zajmuje się bagażnikami dachowymi. i mają w ofercie bagażnik dachowy firmy THULE dedykowany konkretnie pod Probe I.... ja nie skorzystałem,z uwagi na cenę(no i mam dostęp do drugiego pojemniejszego autka) cena 468zł
znalazłem w Poznaniu firmę, która zajmuje się bagażnikami dachowymi. i mają w ofercie bagażnik dachowy firmy THULE dedykowany konkretnie pod Probe I.... ja nie skorzystałem,z uwagi na cenę(no i mam dostęp do drugiego pojemniejszego autka) cena 468zł
Ford Probe 2.2GT - szary metalic
Ford Probe 2.0 - czerwony
Ford Probe 2.2GL - czerwony - był
Ford Probe 2.2GT - czerwony - był
Ford Probe 2.2GT - żółtek- rozbity
Ford Probe 2.0 automat - granat metalic -był
Ford Probe 2.0 - czerwony
Ford Probe 2.2GL - czerwony - był
Ford Probe 2.2GT - czerwony - był
Ford Probe 2.2GT - żółtek- rozbity
Ford Probe 2.0 automat - granat metalic -był
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
no Robert jak zwykle stanął na wysokości zadania.... ja z gościem rozmawiałem tylko telefonicznie... a tu jest link do stronki tej firmy
http://www.auto-pak.pl/
http://www.auto-pak.pl/
Ford Probe 2.2GT - szary metalic
Ford Probe 2.0 - czerwony
Ford Probe 2.2GL - czerwony - był
Ford Probe 2.2GT - czerwony - był
Ford Probe 2.2GT - żółtek- rozbity
Ford Probe 2.0 automat - granat metalic -był
Ford Probe 2.0 - czerwony
Ford Probe 2.2GL - czerwony - był
Ford Probe 2.2GT - czerwony - był
Ford Probe 2.2GT - żółtek- rozbity
Ford Probe 2.0 automat - granat metalic -był
- weteran
- Posty: 325
- Rejestracja: 2006-06-05 15:01
- Galeria: viewtopic.php?t=10332
- Lokalizacja: Mikołów
Mam probka jedynkę . mam też bagażnik magnetyczny na troje nart . Spisywał się dobrze narty nie przesuwały się ,trzymał mocno nawet przy dużych prędkościach.Miał tylko jedną wadę rysował dach bo dach w probe nie jest płaski i dokładnie nie przylegał.Druga to podczas postoju na posiłek mógł go ktoś wraz z nartami sprzątnąć .Więc pakowałem troję nart , deskę ,buty do bagażnika cztery osoby i śmigałem na stok.I to było korzystniejsze choć narty miałem 180cm.Teraz szusuje się na krótszych.Bagażnik mi został.Nie ma różnicy czy jedynka czy dwójka.Problem dla tych co mają szyberdachy tu kanał nic nie da się zrobić.
Ford Probe 2.2 GL '89
- Pajda16v
- Posty: 543
- Rejestracja: 2011-12-01 14:30
- Samochód: osobowy 1995 4-suw
- Galeria: viewtopic.php?t=19719
- Lokalizacja: Malediwy
Bagażnik na dach tego jeszcze nie było!!!
http://allegro.pl/ford-probe-bagaznik-n ... 33070.html Kto chce kupić heheh ??:D
Probe to nie samochód, to styl życia...