Korozja w naszych Probe II
- BomberMAX
- Posty: 413
- Rejestracja: 2014-04-11 15:05
- Samochód: Probe II 96' 2.0 Medici
- Galeria: viewtopic.php?t=22899
Korozja w naszych Probe II
Panowie przyznać się bez bicia. Gdzie jest u Was rdza? Dajcie też znać czy auto bite czy nietknięte.
~22 lata lecą odkąd druga buda się pojawiła, nie ma bata żeby karoseria/nadwozie było bez cętki.
Zaczne od siebie - próg w rogu - ruda się pojawiła, na szczęście okazało się że to nalot.
~22 lata lecą odkąd druga buda się pojawiła, nie ma bata żeby karoseria/nadwozie było bez cętki.
Zaczne od siebie - próg w rogu - ruda się pojawiła, na szczęście okazało się że to nalot.
- pawlacz
- Posty: 376
- Rejestracja: 2012-07-24 23:41
- Samochód: Probe II 2.5 v6 '93
- Galeria: viewtopic.php?t=22222
Re: Korozja w naszych Probe II
Mój 93', też 22 lata. Było pęknięcie na podłużnicy ~5cm ale już zaspawane. Dwie dziury z przodu na nadkolu, wyspawane w trakcie konserwacji. Największy obecnie problem to rdza (bąble) na słupku A od strony kierowcy.
Pojawia się delikatny nalot z tyłu koło lamp i wlewu płynu do spryskiwaczy.
Znalazłem zdięcie, robione już po pierwszych śniegach więc podwozie brudne:
Pojawia się delikatny nalot z tyłu koło lamp i wlewu płynu do spryskiwaczy.
Znalazłem zdięcie, robione już po pierwszych śniegach więc podwozie brudne:
- avel
- Posty: 466
- Rejestracja: 2009-04-26 17:16
- Samochód: Probe II 2.0 1994
- Galeria: viewtopic.php?t=20438
- Lokalizacja: Unisław, kujawsko-pomorskie
Re: Korozja w naszych Probe II
Rdza wychodziła/ wychodzi tu:
1. Na progach w tylnej części, (od środka!) powód to zwłaszcza cieknąca woda przez Rozszczelnione szyby karoseryjne. Te z kolei puszczają od naprężeń budy
2. Pod prawa łapą silnika na nadkolu, widziałem w kilku sztukach
3. Od wewnątrz w miejscu łączenia prawej burty z podłoga bagażnika, bezpośrednio pod anteną, Powód to nieoryginalny wężyk spustowy wody z anteny
4, Podłużnice z tyłu, Są raczej solidnee więc rudej długo zajmuje ich zjedzenie.
5. Pod zderzakiem w tyłu, na wszelkiego rodzaju łączeniach
6. Za lampami z tylu przy kołkach mocujących i przy korku wlewu płynu
7.TRAGEDIA to rura wlewu paliwa, nie istnieją takie których nie ruszyła rdza. Ja ze zswojej zupełnie wyciąłem układ oparów bo zjadło go do reszty. (Ale mam juz drugą w niemal idealnym stanie czeka tylko na cynkowanie)
8. Drwi czasem rdzewieją na spodzie
9, klapa bagażnika na krawędzi
10. Śruby zawieszenia, nawet te zakryte z przodu, jak jedna wykręciłem to została połowa jej grubości.
11. Mocowanie klaksonu, Zgnite do reszty czekam aż odpadnie
12. w Rocznikach 94+ rdzewieje na potęgę mocowanie lampek oświetlenie tablicy rejestracyjnej
13. Nadkola tylne, rdzewieje od środka, jakimś cudem wilgoć zbiera się między nadkolem wewnętrznym a zewnętrznym, możliwe ze również przez rozszczelnione szyby karoseryjne. Polecam zdjąć tylne tapicerki w bagażniku i zakonserwować, da się tam dotrzeć przez otwory technologiczne
14. Ramiona wycieraczek
15. Szyberdach, jeżeli mamy nienadgryziony to jak najszybciej konserwować bo łatać sie nie da.
16. Pod konserwacja w tylnych nadkolach
17. Mocowania tylnych amortyzatorów i w skrajnych przypadkach tylne kielichy.
1. Na progach w tylnej części, (od środka!) powód to zwłaszcza cieknąca woda przez Rozszczelnione szyby karoseryjne. Te z kolei puszczają od naprężeń budy
2. Pod prawa łapą silnika na nadkolu, widziałem w kilku sztukach
3. Od wewnątrz w miejscu łączenia prawej burty z podłoga bagażnika, bezpośrednio pod anteną, Powód to nieoryginalny wężyk spustowy wody z anteny
4, Podłużnice z tyłu, Są raczej solidnee więc rudej długo zajmuje ich zjedzenie.
5. Pod zderzakiem w tyłu, na wszelkiego rodzaju łączeniach
6. Za lampami z tylu przy kołkach mocujących i przy korku wlewu płynu
7.TRAGEDIA to rura wlewu paliwa, nie istnieją takie których nie ruszyła rdza. Ja ze zswojej zupełnie wyciąłem układ oparów bo zjadło go do reszty. (Ale mam juz drugą w niemal idealnym stanie czeka tylko na cynkowanie)
8. Drwi czasem rdzewieją na spodzie
9, klapa bagażnika na krawędzi
10. Śruby zawieszenia, nawet te zakryte z przodu, jak jedna wykręciłem to została połowa jej grubości.
11. Mocowanie klaksonu, Zgnite do reszty czekam aż odpadnie
12. w Rocznikach 94+ rdzewieje na potęgę mocowanie lampek oświetlenie tablicy rejestracyjnej
13. Nadkola tylne, rdzewieje od środka, jakimś cudem wilgoć zbiera się między nadkolem wewnętrznym a zewnętrznym, możliwe ze również przez rozszczelnione szyby karoseryjne. Polecam zdjąć tylne tapicerki w bagażniku i zakonserwować, da się tam dotrzeć przez otwory technologiczne
14. Ramiona wycieraczek
15. Szyberdach, jeżeli mamy nienadgryziony to jak najszybciej konserwować bo łatać sie nie da.
16. Pod konserwacja w tylnych nadkolach
17. Mocowania tylnych amortyzatorów i w skrajnych przypadkach tylne kielichy.
Stare i zardzewiałe! Probe II 2.0 1994, było
Audi A3 2.0TDI 170km quattro 2007, jest
Audi A3 2.0TDI 170km quattro 2007, jest
Re: Korozja w naszych Probe II
w skrocie: cala furmana gnije jak po kapieli w solance xD
life's 2 short 4 seals ~~~~~~ ‹=====|=======|-----]
only ziligon
only ziligon
- Sallmo
- Klubowicz
- Posty: 1886
- Rejestracja: 2007-08-26 17:46
- Samochód: Mazda Probe - 2,5 V6 USA 92r & Honda CBR 929RR FireBlade
- Galeria: viewtopic.php?t=14192
- Lokalizacja: Warszawa Praga Północ
Re: Korozja w naszych Probe II
Quarth nie bądź złośliwy,obydwaj wiemy że istnieje jedno jedyne Probe bez rdzy...
Wspomnienia..Probe 2,2 GL 89 USA jest......
Jedyna w Polsce Mazda Probe GT V6 93r.......a może i na świecie ?
"...nie mam RWD , bokiem jeździć nie muszę
wolę mieć przód napęd ale taki co ma Duszę ..."
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się rozkręcać; pięćdziesięciu, aby nauczyć się skręcać." (Sallmo)
"...Osiagnąłem już ten określony wiek, w którym moj mózg przeszedł z "lepiej abyś tego nie mówił" do "Je..Bać to ,zobaczymy co sie stanie "..."
Jedyna w Polsce Mazda Probe GT V6 93r.......a może i na świecie ?
"...nie mam RWD , bokiem jeździć nie muszę
wolę mieć przód napęd ale taki co ma Duszę ..."
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się rozkręcać; pięćdziesięciu, aby nauczyć się skręcać." (Sallmo)
"...Osiagnąłem już ten określony wiek, w którym moj mózg przeszedł z "lepiej abyś tego nie mówił" do "Je..Bać to ,zobaczymy co sie stanie "..."
- Patryk-
- Klubowicz
- Posty: 2142
- Rejestracja: 2008-07-13 18:30
- Samochód: 2.2 GT 92r... niebawem w remoncie ;]
- Galeria: viewtopic.php?t=14552
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki (stojadła)
- KrecioPL
- Klubowicz
- Posty: 3438
- Rejestracja: 2012-02-27 16:00
- Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: Volvo s40 2.5Turbo Rdesign
- Galeria: viewtopic.php?t=21787
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Korozja w naszych Probe II
Potwierdzam, też wiem że istnieje JEDNO probe bez rdzy
Patryk, chodzi nam o dwójkę.
Patryk, chodzi nam o dwójkę.
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
- vitek
- Klubowicz
- Posty: 1749
- Rejestracja: 2007-11-22 17:26
- Galeria: viewtopic.php?t=13010
- Lokalizacja: Skarżysko
Re: Korozja w naszych Probe II
Jeśli II, to tylko moja. Cała buda z amelinium
był Ford Probe 2.0 16V - '96 Grey Green Metallic
jest Mondeo MK3 2.0 16V 145 KM ATX
jest Mondeo MK3 2.0 16V 145 KM ATX
Re: Korozja w naszych Probe II
-- oryginalny post czwartek, 8 stycznia 2015, 17:11 --
jak nazywa sie probe bez rudej?
przetopione
Sallmo pisze:Quarth nie bądź złośliwy,obydwaj wiemy że istnieje jedno jedyne Probe bez rdzy...
jak nazywa sie probe bez rudej?
przetopione
life's 2 short 4 seals ~~~~~~ ‹=====|=======|-----]
only ziligon
only ziligon
-
- Klubowicz
- Posty: 3827
- Rejestracja: 2004-06-03 22:15
- Samochód: 3.0 V6 LX '90, 2.2 GT '92
- Galeria: viewtopic.php?t=7746
- Lokalizacja: Tarnów
Re: Korozja w naszych Probe II
Przypominam, ze jest to dział techniczny
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się mówić; pięćdziesięciu, aby nauczyć się milczeć." (Ernest Hemingway)
- BomberMAX
- Posty: 413
- Rejestracja: 2014-04-11 15:05
- Samochód: Probe II 96' 2.0 Medici
- Galeria: viewtopic.php?t=22899
Re: Korozja w naszych Probe II
Vademecum, all in one w pigułceavel pisze:Rdza wychodziła/ wychodzi tu:
1. Na progach w tylnej części, (od środka!) powód to zwłaszcza cieknąca woda przez Rozszczelnione szyby karoseryjne. Te z kolei puszczają od naprężeń budy
2. Pod prawa łapą silnika na nadkolu, widziałem w kilku sztukach
3. Od wewnątrz w miejscu łączenia prawej burty z podłoga bagażnika, bezpośrednio pod anteną, Powód to nieoryginalny wężyk spustowy wody z anteny
4, Podłużnice z tyłu, Są raczej solidnee więc rudej długo zajmuje ich zjedzenie.
5. Pod zderzakiem w tyłu, na wszelkiego rodzaju łączeniach
6. Za lampami z tylu przy kołkach mocujących i przy korku wlewu płynu
7.TRAGEDIA to rura wlewu paliwa, nie istnieją takie których nie ruszyła rdza. Ja ze zswojej zupełnie wyciąłem układ oparów bo zjadło go do reszty. (Ale mam juz drugą w niemal idealnym stanie czeka tylko na cynkowanie)
8. Drwi czasem rdzewieją na spodzie
9, klapa bagażnika na krawędzi
10. Śruby zawieszenia, nawet te zakryte z przodu, jak jedna wykręciłem to została połowa jej grubości.
11. Mocowanie klaksonu, Zgnite do reszty czekam aż odpadnie
12. w Rocznikach 94+ rdzewieje na potęgę mocowanie lampek oświetlenie tablicy rejestracyjnej
13. Nadkola tylne, rdzewieje od środka, jakimś cudem wilgoć zbiera się między nadkolem wewnętrznym a zewnętrznym, możliwe ze również przez rozszczelnione szyby karoseryjne. Polecam zdjąć tylne tapicerki w bagażniku i zakonserwować, da się tam dotrzeć przez otwory technologiczne
14. Ramiona wycieraczek
15. Szyberdach, jeżeli mamy nienadgryziony to jak najszybciej konserwować bo łatać sie nie da.
16. Pod konserwacja w tylnych nadkolach
17. Mocowania tylnych amortyzatorów i w skrajnych przypadkach tylne kielichy.
- kombiwars
- Posty: 145
- Rejestracja: 2013-09-05 16:58
- Samochód: Probe 96r 16v
- Lokalizacja: Świder-Otwock k/Warszawy, Warszawa
Re: Korozja w naszych Probe II
Pytanie mieszczące się w temacie: czy ktoś próbował obrócić karoserię Probe II na kołysce? Dręczy mnie to pytanie od czasu, jak zanalazłem na OLX-ie tanią kołyskę. Posiadanie kołyski, czy też najazdu znacznie ułatwiłoby mi robótki i wyeliminowało zawsze watpliwych fachowców. W najmowany garażu nie mam kanału. Delikatna karoseria Probe może nie utrzymać części własnego ciężaru w miejscu podparcia na krawędzi dachu, nad drzwiami, ale kołyska kusi niską ceną i swoimi właściwościami. Proszę o wsparcie doświadczeniami własnymi i płynąca stąd wiedzą.
Pozdr. M
Pozdr. M
- KrecioPL
- Klubowicz
- Posty: 3438
- Rejestracja: 2012-02-27 16:00
- Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: Volvo s40 2.5Turbo Rdesign
- Galeria: viewtopic.php?t=21787
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Korozja w naszych Probe II
ja bym nie ryzykował patrząc po tym co się dzieje z karoserią w Probe choćby podczas zjeżdżania z krawężnika...
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
- Patryk-
- Klubowicz
- Posty: 2142
- Rejestracja: 2008-07-13 18:30
- Samochód: 2.2 GT 92r... niebawem w remoncie ;]
- Galeria: viewtopic.php?t=14552
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki (stojadła)
Re: Korozja w naszych Probe II
Pelot jedynke wywracał i nic się nie działo....a też czuć że buda chodzi podczas zjazdów i podjazdów też ja bym się nie stresował
nie ma zdjęć bo się nie da wstawić
- KrecioPL
- Klubowicz
- Posty: 3438
- Rejestracja: 2012-02-27 16:00
- Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: Volvo s40 2.5Turbo Rdesign
- Galeria: viewtopic.php?t=21787
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Korozja w naszych Probe II
tylko, że jedynka jest ciut inaczej zbudowana patrząc np. na słupki...
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
- abramowicz
- Posty: 46
- Rejestracja: 2016-11-28 22:02
- Samochód: Ford Probe 2 2.0 '96
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Korozja w naszych Probe II
Cześć wszystkim, próbuję ogarnąć rudą na dachu i mam dwa pytania:
czy takie wstawki pod rynienkami są fabryczne? i jak montowane są osłony rynienek? jeśli już to było na forum, to przepraszam - i to znaczy, że nie umiem używać funkcji "szukaj".
czy takie wstawki pod rynienkami są fabryczne? i jak montowane są osłony rynienek? jeśli już to było na forum, to przepraszam - i to znaczy, że nie umiem używać funkcji "szukaj".
"Dopóki walczysz, jesteś zwycięzcą."
Mam Proba i dużo walki przy nim
Mam Proba i dużo walki przy nim
-
- Posty: 509
- Rejestracja: 2015-10-11 22:04
- Samochód: Probe r.96 2.0 16V
- Galeria: viewtopic.php?t=23104
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Re: Korozja w naszych Probe II
Tak te wstawki są fabryczne. Rynienki przykręcone są śrubkami + plastikowymi zatyczkami. Połączone razem z uszczelką.
- abramowicz
- Posty: 46
- Rejestracja: 2016-11-28 22:02
- Samochód: Ford Probe 2 2.0 '96
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Korozja w naszych Probe II
Dzięki za info. Domyślam się, że takich wstawek nigdzie nie dokupię? U mnie brakuje przynajmniej jednej (jeśli są tylko cztery).LukaszProbe pisze:Tak te wstawki są fabryczne. Rynienki przykręcone są śrubkami + plastikowymi zatyczkami. Połączone razem z uszczelką.
"Dopóki walczysz, jesteś zwycięzcą."
Mam Proba i dużo walki przy nim
Mam Proba i dużo walki przy nim
- KrecioPL
- Klubowicz
- Posty: 3438
- Rejestracja: 2012-02-27 16:00
- Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: Volvo s40 2.5Turbo Rdesign
- Galeria: viewtopic.php?t=21787
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Korozja w naszych Probe II
Abramowicz - tak te wstawki są seryjne.
Co ciekawe - były dwa rodzaje tych czarnych metalowych listew - przedlift, który bardziej przylega do karoserii i polift, który mocniej odstaje.
Co ciekawe - były dwa rodzaje tych czarnych metalowych listew - przedlift, który bardziej przylega do karoserii i polift, który mocniej odstaje.
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
- abramowicz
- Posty: 46
- Rejestracja: 2016-11-28 22:02
- Samochód: Ford Probe 2 2.0 '96
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Korozja w naszych Probe II
Pod uszczelkami czekała mnie niespodzianka
Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka
"Dopóki walczysz, jesteś zwycięzcą."
Mam Proba i dużo walki przy nim
Mam Proba i dużo walki przy nim
- infernoblade
- Klubowicz
- Posty: 1278
- Rejestracja: 2013-10-03 20:04
- Samochód: Ford Probe II 2.0 16v 94r. USDM, Probe II 2.0 94r rost style
- Galeria: viewtopic.php?t=21646
- Lokalizacja: Bielsko-Biała, Śląsk
Re: Korozja w naszych Probe II
Niestety dość częsta przypadłość, ale u ciebie to masakra.
''Nic nie motywuje nas tak, jak ludzie, którzy w nas nie wierzą''
Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA
Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA
Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
-
- Posty: 486
- Rejestracja: 2014-10-16 14:32
- Samochód: Probe II 2.0 16V 1995 r.
- Galeria: viewtopic.php?t=22741
- Lokalizacja: Strzelce Opolskie
Re: Korozja w naszych Probe II
nieprzyjemny obrazek
- Tysia
- Klubowicz
- Posty: 60
- Rejestracja: 2015-03-27 14:55
- Samochód: Ford Probe II 97r. 2.0
- Lokalizacja: Warszawa Praga Płn
- Kontakt:
Re: Korozja w naszych Probe II
No i co wy na to? Jak to zrobić, ma ktoś prawy próg do sprzedania? A może pianka, szpachla, stukowanko i nakładka?
- Załączniki
Ostatnio zmieniony 2017-01-24 22:19 przez Tysia, łącznie zmieniany 2 razy.
Coco Dżambo i do przodu.
- Romas
- Klubowicz
- Posty: 5242
- Rejestracja: 2009-12-23 22:35
- Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
- Galeria: viewtopic.php?t=19226
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Korozja w naszych Probe II
oj gruuugo, mogę ci dać namiary na blacharza jak chcesz.
Swoją drogą jednak progi w 2.0 o wiele gorzej znosiły te wszystkie lata. u mnie nawet jak zgrzew w prawym progu z tyły poszedł od korozji, to tylko zgrzew a środek na każdej wysokości jakiej chcesz to jak by z fabryki dopiero wyszedł
Swoją drogą jednak progi w 2.0 o wiele gorzej znosiły te wszystkie lata. u mnie nawet jak zgrzew w prawym progu z tyły poszedł od korozji, to tylko zgrzew a środek na każdej wysokości jakiej chcesz to jak by z fabryki dopiero wyszedł
- Lukasz
- Klubowicz
- Posty: 1308
- Rejestracja: 2006-05-27 22:43
- Samochód: Ford Probe 2.2 GT 89r. Volvo V70 I 2.5 TDI 140KM 1997
- Galeria: viewtopic.php?t=14709
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki ,Owczarnia
- Kontakt:
Re: Korozja w naszych Probe II
Zapytaj Daniela o namiar do blacharza tego co mu robił progi w jego jedynce
FORD PROBE 2.2 GT 89r.
Odgazowany
Odgazowany