Wielki hałas wycieraczek + zacinanie się.

Awatar użytkownika
adrian138
Posty: 23
Rejestracja: 2014-09-17 17:43
Car: Probe 1996r. 1991ccm
Lokalizacja: Malbork

Wielki hałas wycieraczek + zacinanie się.

Post autor: adrian138 » 2017-11-04 19:13

Witam. Problem mam z wycieraczkami głównie chyba ta kierowcy, głównie chodzi o hałas wielki skrzypiący pisk jakby skrzypiąca sprężyna tak od połowy pracy, jakby coś się zacierało. Dodatkowo po dłuższej pracy wycieraczek w pierwszej pozycji manetki wycieraczki stają w połowie dopiero na następnych pozycjach manetki działają z tym że nie potrzebnie szybko. Zamierzam się tym zająć, ale od czego zacząć co rozebrać co nasmarować na co uważać? Dodam że mój Probe trafił się bity w lewy przód i jest w nim parę mankamentów do poprawek. Za porady z góry dziękuję. Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
infernoblade
Klubowicz
Posty: 1267
Rejestracja: 2013-10-03 20:04
Car: Ford Probe II 2.0 16v 94r. USDM, Probe II 2.0 94r rost style
Gallery: viewtopic.php?t=21646
Lokalizacja: Bielsko-Biała, Śląsk

Re: Wielki hałas wycieraczek + zacinanie się.

Post autor: infernoblade » 2017-11-05 07:37

Na początek ściągnij podszybie i zobacz czy to wina mechanizmu czy silniczka. Nie wiem czy warto bawić się w naprawy bo to parę groszy kosztuje. W silniczkach w czasówce często krańcówki padają, potrafią się zacinać. A wycieraczki ci nie skrzynią?
''Nic nie motywuje nas tak, jak ludzie, którzy w nas nie wierzą''

Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA

Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest

Awatar użytkownika
adrian138
Posty: 23
Rejestracja: 2014-09-17 17:43
Car: Probe 1996r. 1991ccm
Lokalizacja: Malbork

Re: Wielki hałas wycieraczek + zacinanie się.

Post autor: adrian138 » 2017-11-05 09:32

Same pióra zmieniłem zbiera dość dobrze ale hałas nie ustał. Czyli jak rozbiorę nasmaruje wszystko i problem nie zniknie to najlepiej kupić nowy mechanizm z silniczkiem? Czy jest jakaś inna skuteczna opcja? Dzięki za pomoc.
Dodam że skrzypienie wynikało ze złego pospawania blachy podtrzymującej mechanizm wycieraczek za dwie śrubki rozebrałem wyklepałem polakierowałem i jest dobrze było krzywo i sprężyna najeżdżała na szybę. A silniczek zamówiłem drugi może przyczyna stawania wycieraczek gdzie chcą ustanie. Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 2017-11-11 13:58 przez adrian138, łącznie zmieniany 1 raz.

ODPOWIEDZ

Wróć do „II gen (1993 - 1997)”