jak wyregulować światła?

Awatar użytkownika
Yaneeck
Posty: 408
Rejestracja: 2003-03-20 12:30
Samochód: brak
Lokalizacja: Katowice

jak wyregulować światła?

Post autor: Yaneeck »

Witam...

Wróciłem właśnie z przeglądu - okazuje się, że światła nie dają właściwego snopu...

niestety pan diagnosta mimo, że kręcił wszelkimi możliwymi śrubkami, nie dał rady weregulować kąta padania światła :(

Gdzie się to robi w wersji EURO ?
Ostatnio zmieniony 2004-11-02 22:04 przez Yaneeck, łącznie zmieniany 1 raz.
<(k)night rider>

miałem probe :)
Raf
Klubowicz
Posty: 1830
Rejestracja: 2002-09-02 11:46
Galeria: viewtopic.php?t=5495
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Raf »

U mnie do tego służą dwie śruby mocujące reflektor, znajdujące się tuż nad szkłem klosza.
Pozdrawiam, Rafał.
Awatar użytkownika
Yaneeck
Posty: 408
Rejestracja: 2003-03-20 12:30
Samochód: brak
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Yaneeck »

własnie tymi śrubami kręcił - ale niestety bez efektu - nie licząc dzwiękowych (uruchomił się silniczek reflektora :evil: ????)
<(k)night rider>

miałem probe :)
Raf
Klubowicz
Posty: 1830
Rejestracja: 2002-09-02 11:46
Galeria: viewtopic.php?t=5495
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Raf »

To musisz zdjąć plastikowe osłony świateł i zobaczyć co się tam dzieje.
Reflektor jest u mnie zamocowany trzema śrubami, dolna do silniczka regulującego wysokość świateł, dwie górne służą do regulacji. Wszystkie trzy są ze sprężynami, śruba przyciąga reflektor do obudowy, a sprężyna go odpycha, jeśli potrzebujesz zmienić żarówkę to nie odkręcasz tych śrub tylko wciskasz lekko reflektor i przesuwasz w bok. Zobacz po prostu, może ktoś coś tam namieszał.
Pozdrawiam, Rafał.
Awatar użytkownika
strober
Posty: 1338
Rejestracja: 2003-01-30 13:09
Samochód: none
Galeria: viewtopic.php?t=7957
Lokalizacja: Kraków

Post autor: strober »

Ja mam USA i ma dwie śruby pod plastikiem przy kloszu-z boku i dołu.Samo kręcenie nimi daje mizerny efekt więc trzeba klosz lekko wcisnąć i odpowiednio wkręcić/odkręcić daną śrubę!A ostatnio odkryłem :oops: (bo do końca nie mogłem wyregulować tak jak chciałem tymi śrubkami) że kręcąc pokrętłem za reflektorem(tym od Retry-pod machą),oczywiście wcześniejsciagając gumową osłonkę, zmienia sie pochylenie całej lampy wraz z obudową(u innych podobno powoduje to schowanie lub otwarcie lamp- a u mnie się tym pieknie reguluję).Wiec sprawdź również tą opcje :!:
Powodzenia :!:
ObrazekObrazekObrazekObrazek
Był 2.0 16V
był 2.5 V6
Awatar użytkownika
majcher
Posty: 146
Rejestracja: 2004-01-30 09:14
Samochód: brak
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: majcher »

Yaneeck pisze:własnie tymi śrubami kręcił - ale niestety bez efektu - nie licząc dzwiękowych (uruchomił się silniczek reflektora :evil: ????)
zdejmij osłonę plastykową i sprawdź czy nie wyskoczyły śruby regulacyjne z mocowań w reflektorze
majcher
jest - Mitsubishi Pajero 2.5TD
było - 2.0 SE 1996
Awatar użytkownika
laptop
Posty: 1842
Rejestracja: 2005-01-01 17:23
Galeria: viewtopic.php?t=5531
Lokalizacja: Nowy Sącz

Regulacja świateł

Post autor: laptop »

SieMA!

Gdzie się ustawia wysokość świateł w 2 gen? Lewe światło świeci mi po drezwach chciałbym to ustawić, za jakieś foto byłbym wdzięczny, który wlew jest na płyn kierowniczy?

Jaka jest norma? tzn ile ma być płynu w układzie kierowniczym?

Bog zapłać za info
Było: Probe 2
Jest: Reno Master 2.8, Mustang GT300 2006r K0 JAZDA
Awatar użytkownika
nerVous
Posty: 238
Rejestracja: 2003-08-13 12:54
Samochód: brak
Lokalizacja: Wejherowo

Post autor: nerVous »

:twisted:jesli sie nie myle to patrzac na reflektor od przodu to widac dwa otwory jeden u dolu klosza a drugi po zewnetrznej stronie(nie wiem jak to inaczej wytlumaczyc)
A korek wlewu plynu wspom.jest prze wlewie plynu do spryskiwaczy.
Poziom sprawdza sie na miarce ktora jast w korku. :twisted:
kom. 504308665
reddi28@wp.pl
II gen.2.0 93'USA
Awatar użytkownika
RX
Posty: 4099
Rejestracja: 2004-10-06 10:15
Samochód: '99 Corvette
Galeria: viewtopic.php?t=17374
Kontakt:

Post autor: RX »

Witam,

To ja przy okazji pytanko:

Otwieram machę, i z tyłu każdego z reflektorów znajdują się dwa spore pokrętła z napisem ("turn clockwise")... co to? :-)

Pzdr.
1999 Corvette
We are American Thunder Cars!
http://amthunder.pl
Awatar użytkownika
Sqad
Posty: 4078
Rejestracja: 2005-08-11 15:35
Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
Galeria: viewtopic.php?t=6231
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sqad »

Turn Clockwise oznacza obracać zgodnie ze wskazówkami zegara
Awatar użytkownika
RX
Posty: 4099
Rejestracja: 2004-10-06 10:15
Samochód: '99 Corvette
Galeria: viewtopic.php?t=17374
Kontakt:

Post autor: RX »

Witam,

Zgadza się, jednak nie wiem do czego te pokrętła służą?

Pzdr.
1999 Corvette
We are American Thunder Cars!
http://amthunder.pl
Awatar użytkownika
nerVous
Posty: 238
Rejestracja: 2003-08-13 12:54
Samochód: brak
Lokalizacja: Wejherowo

Post autor: nerVous »

:twisted: To jesli sie nie myle sluzy do recznego otwierania swiatel :wink:
kom. 504308665
reddi28@wp.pl
II gen.2.0 93'USA
Awatar użytkownika
AGA I GER
Posty: 830
Rejestracja: 2004-12-21 19:58
Samochód: brak
Lokalizacja: Milanówek
Kontakt:

Post autor: AGA I GER »

Dokładnie tak jest służy to do ręcznego otwierania świateł ale pod warunkiem że
padnie silniczek, zabraknie napięcia np. na przekaźniku itp.
a co do ręcznego podnoszenia jak wszystko działa to nie polecam bo nieźle daje po pazurach :twisted:
Będziesz Miał Wygody
Awatar użytkownika
laptop
Posty: 1842
Rejestracja: 2005-01-01 17:23
Galeria: viewtopic.php?t=5531
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: laptop »

Tak atk Ger, ja sie bawiłem tymi pokretłami gdy wszystko ładnie działało i omal zawału nie dostałem gdy mi wciągło paluchy :twisted:

Wracając do tematu to gdzie wkońcu można ustawieć te swiatła, nie chcę znów czegoś popsuć:(
Było: Probe 2
Jest: Reno Master 2.8, Mustang GT300 2006r K0 JAZDA
Awatar użytkownika
AGA I GER
Posty: 830
Rejestracja: 2004-12-21 19:58
Samochód: brak
Lokalizacja: Milanówek
Kontakt:

Post autor: AGA I GER »

A pisałem nie bawić się :twisted: :twisted: :twisted:
a tak a propos ustawienia światełek to sam się nie baw szkoda twojego czasu
podjedź na stację diagnostyczną i za marne pare groszy ustawią ci je idealnie tak jak powinno być :)
Będziesz Miał Wygody
Awatar użytkownika
laptop
Posty: 1842
Rejestracja: 2005-01-01 17:23
Galeria: viewtopic.php?t=5531
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: laptop »

He światła też ustawiłem! Na dole swiatła po sciągnięciu tego plastiku zabezpieczajacego mają taką długą srubę, wystarczy tylko troche nią pokręcić i ładnie można ustawić, mi sie udało...
Było: Probe 2
Jest: Reno Master 2.8, Mustang GT300 2006r K0 JAZDA
Awatar użytkownika
AGA I GER
Posty: 830
Rejestracja: 2004-12-21 19:58
Samochód: brak
Lokalizacja: Milanówek
Kontakt:

Post autor: AGA I GER »

Ale czy dobrze ustawiłeś ?
tego nie wiesz :(
a w stacji diagnostycznej byś miał ustawione super!
Będziesz Miał Wygody
Awatar użytkownika
laptop
Posty: 1842
Rejestracja: 2005-01-01 17:23
Galeria: viewtopic.php?t=5531
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: laptop »

Ustawiłem dobrze, ustawiałem "na ściane" a póżniej sprawdziłem na drodzę w nocy i jest teraz super!
Było: Probe 2
Jest: Reno Master 2.8, Mustang GT300 2006r K0 JAZDA
Awatar użytkownika
AGA I GER
Posty: 830
Rejestracja: 2004-12-21 19:58
Samochód: brak
Lokalizacja: Milanówek
Kontakt:

Post autor: AGA I GER »

niop może ci się udało :lol:
ale okaże się w praniu czy nie będziesz oślepiał innych ;)
Będziesz Miał Wygody
Awatar użytkownika
RX
Posty: 4099
Rejestracja: 2004-10-06 10:15
Samochód: '99 Corvette
Galeria: viewtopic.php?t=17374
Kontakt:

Post autor: RX »

Witam,

Ja sobie ustawiłem pokrętłem w kokpicie i jest prawie git. Na pewno lepiej by to zrobili na stacji ale jakoś nigdy nie pamiętam o tym, żeby tam podjechać. W każdym razie - kiedyś oślepiałem bo mi migali, a teraz już nie, więc zapewne jest lepiej :-)

Pzdr.
1999 Corvette
We are American Thunder Cars!
http://amthunder.pl
Awatar użytkownika
nerVous
Posty: 238
Rejestracja: 2003-08-13 12:54
Samochód: brak
Lokalizacja: Wejherowo

Post autor: nerVous »

:twisted: Ja kiedys ustawialem swiatla na stacji i juz nigdy nie dam fachowcom tknac mojego auta :twisted:
kom. 504308665
reddi28@wp.pl
II gen.2.0 93'USA
Awatar użytkownika
AGA I GER
Posty: 830
Rejestracja: 2004-12-21 19:58
Samochód: brak
Lokalizacja: Milanówek
Kontakt:

Post autor: AGA I GER »

Widocznie to byli pseudo fachowcy :twisted:
Będziesz Miał Wygody
Awatar użytkownika
laptop
Posty: 1842
Rejestracja: 2005-01-01 17:23
Galeria: viewtopic.php?t=5531
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: laptop »

U mnie w sączu jest od cholery pseudofachowców którzy znają się tylko na golfach...
Było: Probe 2
Jest: Reno Master 2.8, Mustang GT300 2006r K0 JAZDA
Awatar użytkownika
nordd46
Posty: 55
Rejestracja: 2005-12-12 15:14
Samochód: brak
Lokalizacja: Glogow

Ustawianie lamp

Post autor: nordd46 »

czy ktos mi powie jak ustawic lampy w 2ce? sa troche jakby to powiedziec zdezelowane tzn jadna domyka sie bardziej niz druga, przy zamknietych swiatlach widac znaczna roznice miedzy nimi co nie wyglada za dobrze! Co zrobic? Pozdro 4 all
MADE IN USA [FLAT ROCK ,MI] 2.5 V6 24v 93r GT. 4Life!!!
Awatar użytkownika
wingerman
Klubowicz
Posty: 2886
Rejestracja: 2003-03-21 10:31
Samochód: Probe 3.0L
Lokalizacja: Łódź/W-wa

Post autor: wingerman »

do konca nie wiem jak jest w II, lecz czy aby nie ma tam regulacji daszkow?
Obrazek

Rowy dla rowerzystow.
I gen 90r. LX 3,0L V6
ODPOWIEDZ

Wróć do „II gen (1993 - 1997)”