Opony letnie

Awatar użytkownika
LukaszV8
Klubowicz
Posty: 622
Rejestracja: 2009-01-06 10:10
Car: Probe GT 1992r.
Gallery: viewtopic.php?t=23045
Lokalizacja: Kraków/Myślenice

Re: Opony letnie

Post autor: LukaszV8 » 2018-04-26 18:32

Atak botów na forum nie do zatrzymania.
Obrazek
,,...Panie, a ile to pali?...''

Maxxum
Klubowicz
Posty: 2944
Rejestracja: 2004-06-03 22:15
Car: 3.0 V6 LX '90, 2.2 GT '92
Gallery: viewtopic.php?t=7746
Lokalizacja: Tarnów

Re: Opony letnie

Post autor: Maxxum » 2018-04-26 20:08

LukaszV8 pisze:
2018-04-26 18:32
Atak botów na forum nie do zatrzymania.
Usunąłem kolejnego i zablokowałem, ale faktycznie Nas sobie upodobali.
Ostatnio zmieniony 2018-04-26 20:09 przez Maxxum, łącznie zmieniany 1 raz.
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się mówić; pięćdziesięciu, aby nauczyć się milczeć." (Ernest Hemingway)

adrian_seki
Posty: 852
Rejestracja: 2009-05-21 22:31
Car: Ford Probe I GT 2,2T 12V 92r
Gallery: viewtopic.php?t=16334
Lokalizacja: Konin (WLKP)

Re: Opony letnie

Post autor: adrian_seki » 2018-04-26 20:21

Zależy kto jak jeździ...

Miałem przyjemność już z tirem przed sobą gdy leciałem 190km/h również miałem okazje testować przyczepność na mokrej oraz bardzo mokrej jezdni jak i zimą...

Teraz zależy kto co woli i jak jeździ skoro ktoś śmiga przepisowo dużo km rocznie na gazie itp... zgadzam się ze ekonomia mówi swoje. Ja nawet zimą jeżdżę na sportowych letnich oponach, które zachowują się jak sanki, ze względu na ich bieżnik - bez kolizji od wielu lat, ale to trzeba mocno pracować głową, a nie jak większość myśli, że ma zimówki to zatrzyma się na lodzie jak na suchym asfalcie ale to już zostawmy między wierszami.

Jestem naprawdę mega zadowolony z DUNLOP BLUERESPONS 205/60/15 91V znakomitna przyczepność w zakrętach oraz na mokrej nawierzchni. Ze względu na bieżnik małe ryzyko na zjawisko ząbkowania opon i są bardzo ciche. Jednak jeszcze podczas hamowania na suchej nawierzchni potrafi złapać ABS a przy ruszaniu czasami zrywa przyczepność przy 2biegu gdy turbo sięga tych 10psi dlatego też chciałem zastosować opony o rozmiar szersze jednak nikt nie wie czy to wejdzie w nasze tylne zawiedzenie (przód zawsze się jakoś tam coś wytrze a z tyłem gorzej).

Może w sobotę przejdę się po wulkanizatorach (mam już zgodę) aby w ich odpadach poszukać opony w rozmiarze 215/60 R15 i zobaczę czy wejdzie w zawieszenie tylne. Co do zimy w tym roku w końcu chyba kupię zimówki (celowo do palenia gumy jesienią i wiosną) rozmiar 185/65 r15 ale może pokuszę się i o 175 aby nie męczyć skrzyni.

Każdy ma inne priorytety dla mnie probe to zabawka takie hobby... teraz mam drugie ałto dziewczyna zdała prawko uczy się na innym aucie więc probe jeżdże kawałek do pracy spalanie wyskoczyło 14L/100km a przebieg roczny w tym roku wątpię aby skoczył do 8tyś km... ja inaczej na to patrzę po prostu stąd i rozmiar opony :)

Aha i jest jeden warunek konieczny - mają zostać oryginalne fele od 1 generacji alu 15cali - mi się akurat podobają :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „I gen (1989 - 1992)”