felgi

Awatar użytkownika
diabolo
Posty: 20
Rejestracja: 2003-09-17 10:26
Car: brak
Lokalizacja: Rawicz / Płońsk

felgi

Post autor: diabolo » 2004-02-17 18:25

Ostatnio gdy byłem u mechanika, stwierdził on iż Probe I GT ma kierunkowe felgi, oraz zauważył że mam niestety wszystkie 4 felgi lewostronne (tzn. powinny znajdować się one z lewej strony samochodu). Faktycznie u mnie w tych z prawej strony szprychy układają się jakby "przeciwnie" do kierunku jazdy.
W związku z tym dwa pytania:
1. Czy ma rację ?
2. Czy ktoś ma 2 szt prawych alu-felg (może mała zamiana)?
Probe GT 2.2 Turbo '89

Raf
Klubowicz
Posty: 1830
Rejestracja: 2002-09-02 11:46
Gallery: viewtopic.php?t=5495
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Raf » 2004-02-17 23:12

Ad 1 - Tak, felgi są kierunkowe.

Kiedyś kumpel kompletował kołpaki do astry, aż skompletował, 4 prawe :lol:

Gość

Post autor: Gość » 2004-02-17 23:44

chłop dobrze gadał ,są kierunkowe,a może chcesz kupić 4 bo takowe mam do sprzedania

Awatar użytkownika
diabolo
Posty: 20
Rejestracja: 2003-09-17 10:26
Car: brak
Lokalizacja: Rawicz / Płońsk

Post autor: diabolo » 2004-02-18 09:23

Dzięki GregX. A ile byś chciał za te fele (w jakim są stanie?).
Może jednak sprzedałbyś 2 szt? (oczywiście prawe :lol: )
Wiesz jak to jest..... (ach ta kasa)
Probe GT 2.2 Turbo '89

Awatar użytkownika
DUKE
Posty: 637
Rejestracja: 2003-03-24 10:42
Gallery: viewtopic.php?t=3451
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski

Post autor: DUKE » 2004-02-19 11:51

a moze ktos ma fajne 17" do sprzedania za rozsadna cene??pozdrowionka
DUKE(CiNeK) PROBE 2,2GT :(:(:( BYL KIEDYS PIEKNY :(:(:( TERAZ 2gen 2,5 V6 :) :D
ObrazekObrazekObrazek <br>
<b><center>Stara miłość nie rdzewieje :):)</b>

Awatar użytkownika
flanker
Posty: 350
Rejestracja: 2002-10-21 08:21
Car: brak
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: flanker » 2004-02-19 12:49

Nowy właściciel mojego PROBE chce sprzedać te 17" BORBETT, które miałem...
Ford Scorpio 2.0 DOHC 90' automat+skóra

Awatar użytkownika
Wojtecki
Posty: 925
Rejestracja: 2003-11-24 02:35
Car: brak
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Wojtecki » 2004-02-19 14:50

a jakie sa wasze doswiadczenia z 17'... nie sa przy duze do jedynki ??? Nie beda przycierac o nadkola ??? Flanker ile on chce za te felgi - Twoje byly fajne :-)
byl czarny 2,2 GT i... ktos go powyginal :-)
jest Jeep XJ 96', MT/R 31", snorkel, lift 3'i ciagle rosnie :-)
w powijakach T/A 5,7V8 ;-)
www.non-stop.waw.pl

Awatar użytkownika
flanker
Posty: 350
Rejestracja: 2002-10-21 08:21
Car: brak
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: flanker » 2004-02-19 19:13

Coś koło 1000 ale nie pamiętam dokładnie... Były na Allegro... Napisz do niego. nazywa się francuz
Ford Scorpio 2.0 DOHC 90' automat+skóra

Gość

Post autor: Gość » 2004-02-19 22:43

ciekaw jestem w jakim stanie sa te felgi na tak niskoprofilowych oponach. :cry:
poza tym koszt opon 17 jest abstrakcyjny w porownaniu z tradycyjnymi 15
Tak wiec kolego wojtecki przycierac nie beda ale z tak niskim profilem dla probe 1 gen trzeba bedzie parkowac na ulicy bo pod kraweznik to strach podjezdzac :?

Gość

felgi

Post autor: Gość » 2004-02-24 19:05

Do II gen pasują felgi 17' z oponami o profilu 45. Trzeba uważać na wysokie i ostre chodniki i najlepiej z nich zrezygnować. Takich beznadziejnych chodników jak u nas nie ma w całej Europie. Probe z 17'
to jakby III/trzecia/ gen.
Pozdrawiam
PS. Takich felg się nie kupuje osobno, lecz wraz z samochodem.Taniej.
__________________
Probe 24v medici, 96r

Awatar użytkownika
wingerman
Klubowicz
Posty: 2876
Rejestracja: 2003-03-21 10:31
Car: Probe 3.0L
Lokalizacja: Łódź/W-wa

Post autor: wingerman » 2004-02-24 19:07

Wchodzimy do UNI wiec chodniki tez nam wymienia :D:D:D:D:D
Obrazek

Rowy dla rowerzystow.
I gen 90r. LX 3,0L V6

Awatar użytkownika
Wojtecki
Posty: 925
Rejestracja: 2003-11-24 02:35
Car: brak
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Wojtecki » 2004-02-25 00:05

taaak... i wtedy zapakuje piekne siedemnastki ;-). Dzis jednak poprzestane raczej na 16 :-(
byl czarny 2,2 GT i... ktos go powyginal :-)
jest Jeep XJ 96', MT/R 31", snorkel, lift 3'i ciagle rosnie :-)
w powijakach T/A 5,7V8 ;-)
www.non-stop.waw.pl

rick
Posty: 301
Rejestracja: 2003-03-17 14:50
Car: brak
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: rick » 2004-02-25 10:48

Mój miał w trakcie jak go kupowałem 17 225/45, TRAGEDIA istne taczki z auta sie robią, na szczęście gość miał jeszcze oryginalne 16 więc je założyłem i z takimi kupiłem (oczywiście cena też poszła w dół). po naszych drogach 16 to max, zresztą auto też mniej cierpi, no i ceny opon jaj najbardziej niższe

Raf
Klubowicz
Posty: 1830
Rejestracja: 2002-09-02 11:46
Gallery: viewtopic.php?t=5495
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Raf » 2004-02-25 10:58

Nawet na 16'' różnica w komforcie jazdy między oponami 225/50 a 205/55 jest ogromna, jak na wiosnę założyłem 225/50 to myślałem że mi się coś z zawieszeniem poknociło. nisko profilowe, szerokie opony są fajne ale na drogi gładkie jak stół, na nasze dziury i koleiny to męka dla kierowcy i samochodu.

Awatar użytkownika
flanker
Posty: 350
Rejestracja: 2002-10-21 08:21
Car: brak
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: flanker » 2004-02-25 11:13

ja mialem u siebie 225x45x17.. Fakt na krawezniki trzeba uwazac, no ale jezdzi sie fajosko :) troche jak taczka no ale za to lepsze trzymanie na zakretach :)
Ford Scorpio 2.0 DOHC 90' automat+skóra

Awatar użytkownika
Wojtecki
Posty: 925
Rejestracja: 2003-11-24 02:35
Car: brak
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Wojtecki » 2004-02-25 11:59

hm... z tego co mowicie wyglada na to, ze do codziennej eksploatacji w jedynce najlpiej sprawdzaja sie pietnastki. I znowu wychodzi na to, ze kontruktorzy niewiele robia przypadkowo a autko powinno zostac w oryginale :-). Szkoda, bo autko Flankera na 17" wygladalo zaj....
byl czarny 2,2 GT i... ktos go powyginal :-)
jest Jeep XJ 96', MT/R 31", snorkel, lift 3'i ciagle rosnie :-)
w powijakach T/A 5,7V8 ;-)
www.non-stop.waw.pl

kollek
Posty: 1052
Rejestracja: 2002-09-08 10:31
Car: brak
Lokalizacja: Paszkówka

Post autor: kollek » 2004-02-25 13:05

Ja miałem kiedyś 17" ale musiałem sprzedać bo obcierały z tyłu o wahacz. Były dosyć szerokie wiec stąd te tarcie. Przy zakupie 17 warto je przymierzyć czy wszystko jest OK. A autko faktycznie super się prezentuje na takich kołach.
Probe 2.2 GL 89'
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!

Awatar użytkownika
Mr. Cynk
Posty: 3325
Rejestracja: 2003-09-14 22:41
Car: Pontiac TransAM 350'
Lokalizacja: W-M UE

Post autor: Mr. Cynk » 2004-02-25 14:53

.
Ostatnio zmieniony 2009-06-17 12:24 przez Mr. Cynk, łącznie zmieniany 1 raz.

Gość

felgi

Post autor: Gość » 2004-02-25 15:22

Jak zawieszenie jest OK to nie ma efektu taczki przy 17'. Opony/nowe/
o rozmiarze 225/45/17 są w cenach 500-900 PLN/szt.
Pozdrawiam
__________________
Probe24v medici, 96r

rick
Posty: 301
Rejestracja: 2003-03-17 14:50
Car: brak
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: rick » 2004-02-25 15:25

chyba jednak nie, dobre czy niezawieszenie nie ma znaczenia, na naszych drogach na tak niskim profilu tylko dobijesz auto i sam siebie, to moje zdanie a i sprawdzone

Awatar użytkownika
flanker
Posty: 350
Rejestracja: 2002-10-21 08:21
Car: brak
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: flanker » 2004-02-25 18:07

Potwierdzam... Ja zawieche miałem Ok! A taczka i tak była!
Ford Scorpio 2.0 DOHC 90' automat+skóra

Gość

felgi

Post autor: Gość » 2004-02-28 10:14

W poprzednim Probe miałem felgi 16',opony 225/50, zawiasy OK
i nie uważam, żeby jeździło się bardziej komfortowo niż teraz na 17',
wręcz przeciwnie. Co ciekawsze do tego mam sprężyny H&R/obniżenie
30mm/ i właśnie od tego czasu jest OK, a do tego jeszcze super wygląd.
Komfort jazdy to dopasowanie wszystkich elementów/np. sprężyny
Ventura wywaliłem po miesiącu/ też karoseryjnych,zawieszenia silnika itd.
Jak jadę zwykłym samochodem osobowym np. Audi A4 to czuję się
jak stara pierdoła /to bujanie karoserii,przechyły na zakrętach etc./-
jeszcze za wcześnie /psychicznie/ na takie "luksusy".
Reasumując, da się jeżdzić z powodzeniem na 17'AZEV, 225/45,spr. H&R,amor.Kayaba/Tokico.
-nie kombinujcie więc koledzy i bierzcie się do porządków na wiosnę.
Pozdrowienia
PS. Czy się fela mieści ? - zwróć uwagę na ET.
____________________
Probe 24v medici, 96r

Awatar użytkownika
MiH
Posty: 1894
Rejestracja: 2003-04-30 23:14
Car: brak
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: MiH » 2004-02-28 19:59

a co powiecie na 18" + 225x15 ????? :lol: :lol: :lol:
Mówię bo wiem, a nie wiem bo mówię.....

GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)

Awatar użytkownika
Wojtecki
Posty: 925
Rejestracja: 2003-11-24 02:35
Car: brak
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Wojtecki » 2004-02-28 21:52

oz w morde... to juz chyba przesada ale... ;-)
byl czarny 2,2 GT i... ktos go powyginal :-)
jest Jeep XJ 96', MT/R 31", snorkel, lift 3'i ciagle rosnie :-)
w powijakach T/A 5,7V8 ;-)
www.non-stop.waw.pl

Awatar użytkownika
MiH
Posty: 1894
Rejestracja: 2003-04-30 23:14
Car: brak
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: MiH » 2004-02-29 22:00

....ale marzenie.......
Mówię bo wiem, a nie wiem bo mówię.....

GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)

ODPOWIEDZ

Wróć do „I gen (1989 - 1992)”