Felgi

Jakie Felgi?? :)

15" Seria
22
34%
15" Nie seria
4
6%
16" Seria
13
20%
16" Nie seria
8
13%
17" Tych nie było seryjnych :P
11
17%
18" O zgrozo współczucia ;)
3
5%
14" Seria, nie seria, mało istotne
3
5%
 
Liczba głosów: 64

Gość

Felgi

Post autor: Gość »

Zakładam ankiete na forum z uwagi na to że ostatnio mało się dziej i jest
taki nostalgiczny klimat.

Głosujcie!!!

Tak będziemy wiedzileli w skali klubu kto na czym jeździ
Awatar użytkownika
enduro
Posty: 510
Rejestracja: 2004-10-01 16:38
Samochód: brak
Lokalizacja: Poznań

Post autor: enduro »

a jak mam oddać swój głos jeśli latem jeżdżęmoim GT na seryjnych alu 15,a na zimę zakładam też seryjne ale stalowe 14 od GL?????? :lol: :lol:
Awatar użytkownika
DUKE
Posty: 637
Rejestracja: 2003-03-24 10:42
Galeria: viewtopic.php?t=3451
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski

Post autor: DUKE »

enduro15 pisze:a jak mam oddać swój głos jeśli latem jeżdżęmoim GT na seryjnych alu 15,a na zimę zakładam też seryjne ale stalowe 14 od GL?????? :lol: :lol:
No to masz problem...
Sqad o tym nie pomyslal...
hehe ja tez mam na roznie na zime i lato :wink:
DUKE(CiNeK) PROBE 2,2GT :(:(:( BYL KIEDYS PIEKNY :(:(:( TERAZ 2gen 2,5 V6 :) :D
ObrazekObrazekObrazek <br>
<b><center>Stara miłość nie rdzewieje :):)</b>
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

Oddałem głos na 15" seria, ale mam różne (seryjne) z przodu i z tyłu (tzn. na każdej osi takie same). Gdy to piszę to właśnie wpadł mi do głowy pomysł :idea: - może zamienić jednakowe po każdej stronie? I tak nikt nie widzi obu stron równocześnie...
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
Gość

Post autor: Gość »

Robert pisze:Oddałem głos na 15" seria, ale mam różne (seryjne) z przodu i z tyłu (tzn. na każdej osi takie same). Gdy to piszę to właśnie wpadł mi do głowy pomysł :idea: - może zamienić jednakowe po każdej stronie? I tak nikt nie widzi obu stron równocześnie...
To jest w sumie dobry pomysł :idea: A jeśli felgi są podobne do siebie to
miodzio, ciężko się będzie kapnąć.

Intryguje mnie głos oddany na 18" felgi kto ma takie :shock: , albo ktoś
sobie jaja robi :roll:
Awatar użytkownika
Mr. Cynk
Posty: 3325
Rejestracja: 2003-09-14 22:41
Samochód: Pontiac TransAM 350'
Lokalizacja: W-M UE

Post autor: Mr. Cynk »

.
Ostatnio zmieniony 2009-06-19 14:52 przez Mr. Cynk, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
DUKE
Posty: 637
Rejestracja: 2003-03-24 10:42
Galeria: viewtopic.php?t=3451
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski

Post autor: DUKE »

Cynki pisze:jeden głos ja klepnąłem... :) raczej zrozumiałem pytanie "na jakich chciałbym jeździć" :twisted:

no i już nie było dalej 19" ... :wink:
Chyba na gwiazdke dostaniesz od TIR -a :lol: :lol:
DUKE(CiNeK) PROBE 2,2GT :(:(:( BYL KIEDYS PIEKNY :(:(:( TERAZ 2gen 2,5 V6 :) :D
ObrazekObrazekObrazek <br>
<b><center>Stara miłość nie rdzewieje :):)</b>
Gość

Post autor: Gość »

Panowie nie róbcie sobie jaj :twisted: to poważna ankieta :twisted:
Awatar użytkownika
krzysx
Posty: 165
Rejestracja: 2004-08-10 20:13
Samochód: brak
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: krzysx »

Zaznaczyłem 15' seria, a więc podobnie jak prawie połowa szanownych respondentów :twisted: Ale to nie do końca jest prawda, bo seryjne piękne wiatraczki letnie trzymam teraz w garażu a jeżdżę na całkiem niepięknych stalowych felach 15' od mitsubishi (ale pasują do nich idealnie fordowskie dekle).
A chciałbym... hmmm :) gdybym mieszkał w kraju, gdzie pojazdy gąsienicowe nie kruszą asfaltu i gdzie tiry nie wygniatają w drogach kolein jak w drożdżowym cieście, to chciałbym mieć 18' a jakby się zmieściły, to i 19'... A do tego obniżone zawieszenie...
Św.Mikołaju, przynieś mi na gwiazdkę kawałek drogi... przecież płacimy na to podatki...
_________________
Obrazek __94
Gość

Post autor: Gość »

krzysx pisze: A chciałbym... hmmm :) gdybym mieszkał w kraju, gdzie pojazdy gąsienicowe nie kruszą asfaltu i gdzie tiry nie wygniatają w drogach kolein jak w drożdżowym cieście, to chciałbym mieć 18' a jakby się zmieściły, to i 19'... A do tego obniżone zawieszenie...
Św.Mikołaju, przynieś mi na gwiazdkę kawałek drogi... przecież płacimy na to podatki...
18"?? , 19?? toć to nie jest lekka przesada?? Musi być widać troche gumy (co ja tak dziś z tymi gumami wyskakuje ciągle :twisted: :P )

17" to jest jedyne możliwe optimum dla mnie nic innego.

PS nikt nie chce sprzedać przypadkiem?? :twisted:
Awatar użytkownika
krzysx
Posty: 165
Rejestracja: 2004-08-10 20:13
Samochód: brak
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: krzysx »

Sqad pisze:toć to nie jest lekka przesada?? Musi być widać troche gumy
No tak... trochę... :twisted: gumy... :twisted: dlaczego nie... :twisted: :twisted: :twisted:
W sumie najważniejsze, żeby asfalt miał szansę tej gumy dotykać... :twisted: :twisted: :twisted:
_________________
Obrazek __94
Awatar użytkownika
Brychu
Posty: 482
Rejestracja: 2003-05-25 00:32
Galeria: viewtopic.php?t=8101
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Brychu »

A ja miałem okazję pojeździć 300zx'em na 18" i Suprą na 20" i szczerze powiem, że nie jest tak źle jak się można spodziewać. Co więcej taka opona 20" z małym profilem ma jedną super zaletę - jak koledze pękła przyt 180 km/h to nawet nie poczuł tylko się zatrzymał i zmienił koło na dojazdówkę. Wyobraźcie sobie teraz co się dzieje przy pęknięciu połowy opony przy 180 km/h powiedzmy o profilu 60 ? Dramat. Naprawdę na takich wielkich kołach nie jest aż tak strasznie, myślę że najtrudniej się przestawić powiedzmy z 14 czy 15 cali na 17", później idzie już z górki - nie ma aż takiej różnicy.
Gość

Post autor: Gość »

Brychu pisze:A ja miałem okazję pojeździć 300zx'em na 18" i Suprą na 20" i szczerze powiem, że nie jest tak źle jak się można spodziewać. Co więcej taka opona 20" z małym profilem ma jedną super zaletę - jak koledze pękła przyt 180 km/h to nawet nie poczuł tylko się zatrzymał i zmienił koło na dojazdówkę. Wyobraźcie sobie teraz co się dzieje przy pęknięciu połowy opony przy 180 km/h powiedzmy o profilu 60 ? Dramat. Naprawdę na takich wielkich kołach nie jest aż tak strasznie, myślę że najtrudniej się przestawić powiedzmy z 14 czy 15 cali na 17", później idzie już z górki - nie ma aż takiej różnicy.
Co racja to racja.
No mi jazda probem na 17" bardzo mi się podobała i nikt mnie od tego nie
odciągnie.

15" jest dobre na zime. i dla turystów :twisted: , no a niestety ja się pultam
na 15" i jak na razie nic z tym zrobić nie moge bo nikt nie ma na sprzedaż :cry:
Awatar użytkownika
krzysx
Posty: 165
Rejestracja: 2004-08-10 20:13
Samochód: brak
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: krzysx »

Myślę podobnie - przejeździłem parę lat na takich niziutkich profilach i było świetnie - zwłaszcza na zakrętach :twisted:
Ale kiedy tydzień po wyprostowaniu felg musiałem na nowo wozić do prostowania, bo jedno z kół zrobiło się kwadratowe, to już mi troszkę mina zrzedła :evil:
I dlatego teraz noszę 15' - na nasze asfaltowe kartofliska :|
Ale tęsknię do niziutkich oponek... oj tęsknię :) :) :)
_________________
Obrazek __94
Awatar użytkownika
Qki G
Klubowicz
Posty: 2916
Rejestracja: 2004-08-20 09:04
Galeria: viewtopic.php?t=5511
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Qki G »

to ja tak mniejwiecej moi "koledzy" na zime mam 15 stalowki na lato serie 16'' ale takim moim mazeniem jest miec rozmiar 17''realny bo najbardziej chcialbym miec probka na 18 ale to raczej nie w polsce a co do firmy to ashanti lub giovanni ale nie bede mial takich kolek bo nie bedzie mnie na nie stac :)
w pimo my ride przewaznie montuja wlasnie tych 2-ch firm
sa po prostu wypasione :)
Nowa moja ksywa: Qki Leoncio :)
Był:Ford Probe II 2.5 V6 24V 1997
Jest: Smart FourTwo Cabrio jako dojazdówka do pracy..... :)
Na wypady poza miasto jest już inne autko :)
Gość

Post autor: Gość »

Nie ukrywam że 17 to tylko jasny grafitowy mat, takie jak by z cicha pęk
nie lubie wodotrysków na samochodach
Awatar użytkownika
nikosnikos
Posty: 1022
Rejestracja: 2003-07-15 21:40
Galeria: viewtopic.php?t=5618
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: nikosnikos »

Ja dzis widzialem pieknego bordowego probka II na ...... 18-calowych felgach. Wygladal po prostu rewelacyjnie. Tak osobiscie to 17-tki chetnie bym sobie zapodal!!!! Choc jak probe trafil w nasze rece, to te seryjne 16-tki wydawaly mi sie piekne :twisted: No coz - czas leci... gusty sie zmieniaja... i apetyt rosnie w miare jedzenia :D
Kiedyś był mój... :-(
Obrazek
PROBE II GT 2.5 V6 24V USA Version
Teraz same ople - VECTRA B 2.5 V6 24V CDX 00' i 2.0 16V CD Sport 96' & ASTRA II 1.6 16V 04'
Moje V6 w całej okazałości
GG 2435630
Awatar użytkownika
RX
Posty: 4099
Rejestracja: 2004-10-06 10:15
Samochód: '99 Corvette
Galeria: viewtopic.php?t=17374
Kontakt:

Post autor: RX »

Witam,
Choc jak probe trafil w nasze rece, to te seryjne 16-tki wydawaly mi sie piekne
Jak najbardziej - seryjne felgi do 2 gen. GT wyjątkowo pasują. Jak nie seryjne to stawiałbym na jakieś 17 o podobnym designie.

Pozdrawiam
1999 Corvette
We are American Thunder Cars!
http://amthunder.pl
Awatar użytkownika
krzysx
Posty: 165
Rejestracja: 2004-08-10 20:13
Samochód: brak
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: krzysx »

Mi też się podoba oryginalny design :)
Moje potrójne "wiatraczki" pasują idealnie, ale te od GT też są super i ciągle się zastanawiam, czy sobie takich nie sprawić... :)
_________________
Obrazek __94
ODPOWIEDZ

Wróć do „I gen (1989 - 1992)”