Co z tym przyśpieszeniem???

Awatar użytkownika
Drzymek
Posty: 4382
Rejestracja: 2004-12-30 20:21
Car: Probe GT 92
Gallery: viewtopic.php?t=5501
Lokalizacja: Nowy Sącz

Co z tym przyśpieszeniem???

Post autor: Drzymek » 2005-03-02 15:13

Witam wszystkie probiaczki i ich wlascicieli :D

Mam pytanko: dlaczego czasy przyspieszenia wersji GT do 100km/h w katalogach sa rozne dla wersji USA i Europejskiej?
USA ma 7,6 :twisted: a Europejska ma 8,6 sekundy. :evil:
Przeciez moc , moment obrotowy i wszystko inne jest takie same...
Moze amerykanie mierza do 60mil a to jest 96 km/h :?:
Nic z tego nie rozumiem :? .
O co tu chodzi???

I jeszcze jedno: Jak mam fele 17/215/40 to bede miec gorsze przyspieszenie niz na fabrycznych 15?

Dzieki i decha do gazu... (czy jakos tak) :D
BEAUTY...POWER...SOUL...

Gość

Post autor: Gość » 2005-03-02 16:12

Ja mam europe, mam jeszcze całą książeczke i tam pisze 7,5 do 100.
Jak miałem na seryjnej zwężce 7,3, ale drobne rzeczy podłubane, na nie seryjnej zwężce (1,0) mam 6,8.

A co do felg, to masz zewnętrzną średnice felgi identyczną jak mają seyjne 15", raczej nie moeże być inaczej, bo by Ci opony albo obcierały o nadkole, albo by wszystko komicznie wyglądało bo byłby za małe opony.

Sh(.)(.)ters
Posty: 1703
Rejestracja: 2004-01-28 21:17
Gallery: viewtopic.php?t=5520
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Sh(.)(.)ters » 2005-03-02 19:34

Sqad pisze:A co do felg, to masz zewnętrzną średnice felgiidentyczną jak mają seyjne 15"...
Kamil - a udało Ci się kiedyś podczas jazdy Probe dotknąć wspomnianą częścią felgi do asfaltu :?: 8)
Drzymkowi chodziło raczej o to, że jego opony walcują asfalt zamiast go zwijać :twisted: .

Drzymek szersze opony = większy opór i prawdopodobnie masa ale i lepsza przyczepność. Na mój gust osiągi powinny być porównywalne. Sekunda różnicy to zbyt wiele moim zdaniem.
..........Obrazek.........
.....The Power of Dreams.....

Gość

Post autor: Gość » 2005-03-02 20:07

Sory chodziło mi o zewnętrzną średnice felgi z oponą.

Awatar użytkownika
Drzymek
Posty: 4382
Rejestracja: 2004-12-30 20:21
Car: Probe GT 92
Gallery: viewtopic.php?t=5501
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Drzymek » 2005-03-04 21:33

Squad, a jak robiles zwezke?
Tak jak napisali na performanceprobe?
I ile ci teraz wali na wskazniku turbo? :twisted:
BEAUTY...POWER...SOUL...

Awatar użytkownika
Drzymek
Posty: 4382
Rejestracja: 2004-12-30 20:21
Car: Probe GT 92
Gallery: viewtopic.php?t=5501
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Drzymek » 2005-03-04 21:34

A sorki mistrzu ze sie rabnalem piszac "Sqad" :oops:
BEAUTY...POWER...SOUL...

Gość

Post autor: Gość » 2005-03-04 22:21

Drzymek pisze:Squad, a jak robiles zwezke?
Tak jak napisali na performanceprobe?
I ile ci teraz wali na wskazniku turbo? :twisted:
Dokładnie teraz na 1,0mm jest jakieś 13 może 14 :shock:

Drzymek pisze:A sorki mistrzu ze sie rabnalem piszac "Sqad"
Spoko, już się przyzwyczaiłem, nie zwracam na to uwagi.

Awatar użytkownika
Drzymek
Posty: 4382
Rejestracja: 2004-12-30 20:21
Car: Probe GT 92
Gallery: viewtopic.php?t=5501
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Drzymek » 2005-03-04 22:48

Ej Sqad to radzisz "wsadzic" 1mm?
a na performance gosc zaleca 0,8 :shock:
Przy 0,8 to by chyba mnie i najblizsza okolice wessalo do silnika :lol:
BEAUTY...POWER...SOUL...

Gość

Post autor: Gość » 2005-03-05 00:30

Zależy jak wysoko Ci w serii idzie bo mi, w serii przekracza delikatnie 12psi, jak miałem 0,8 to skali braklo od turbiny ;)

Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Car: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: OLEY » 2005-03-05 00:44

No to tak przy okazji Sqad.
Jak tam nasze sprawy?(zwężka,flansza)?
Zdziałałeś coś?
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]

Gość

Post autor: Gość » 2005-03-05 16:21

:oops: :oops: :oops:
Fuk :oops: :oops: :oops:

ODPOWIEDZ

Wróć do „I gen (1989 - 1992)”