I gen 2.2 litra przerobka z NA na TURBO ?

Gość

I gen 2.2 litra przerobka z NA na TURBO ?

Post autor: Gość »

Witam Was 8)
Posiadam 1 generacje probe z silnikiem 2.2 litra. automat
Jak wyglada sprawa przerobienia z NA na TURBO ?
Czy to w ogole ma sens?, koszty ?, dostepnosc czesci, gdzie przerobic ?-W-wa, itp.?

Z gory dzieki za pomoc :)
Gość

Post autor: Gość »

Koszt zalezy od tego, za ile czesci na szrocie kupisz, bo za nowe to kupisz proba GT. Oprocz przerobki wydecho i chlodzenia, moze sie jeszcze nie zgadzac wiazka przewodow silnika i sterowniki. Trzeba by bylo dokladnie sprawdzic wyprowadzenia z poszczegolnych pinow PCM i TCM. Jesli bedziesz chcial to sprawdzic, mam schemat - trzeba tylko poswiecic troche czasu i sprawdzac opisy z obu wersji czy sie zgadzaja.
Gość

Post autor: Gość »

Witam Cie Greyg :)
Czyli dalo by rade ?
Czy Ktos na forum robil juz taka przerobke
Ile by to mnie jwiecej kosztowalo z uzywanych czesci ?
Czy jest mozliwe wycisniecie wiekszej mocy niz fabryczne turbo ?
Dajac np wieksza turbine ? i czy ktos to robil ?
Nie mowie o podanej kiedys propozycji przewiercenia wiekszego otwory.
Chyba ze robi sie to powszechnie i dziala najmniejszym kosztem
Gość

Post autor: Gość »

Moim zdaniem najtaniej by wyszlo kupujac probe GT I gen. uszkodzone lub na bialych tablicach najlepiej od razu w automacie - cos okolo 4tys. zl Podciagniecie mocy to kwestia "chciec" i miec kase na - moim zdaniem - przede wszystkim generalke silnika. Jakis czas temu opowiadal mi znajomy jak pisal artykul n.t. Toyoty Supry z turbo. Pojechali z wlascicielem auta na hamownie i... zrezygnowali z artykulu na jego temat. Okazalo sie, ze mimo wszelkich modyfikacji, ktorymi sie gosc chwalil, auto mialo sporo mniej mocy niz w danych fabrycznych. Jako przyczyne podano im zajezdzony silnik.
Gość

Post autor: Gość »

Greyg, to dobry pomysl z bialymi, zawsze przyda sie potem na czesci. Tylko gdzie je trzymac ??
Znasz kogos kto przelozylby graty za rozsadne pieniadze i urochomil wszystkona tip top ?
Z tym remontem silnika to chyba nie ma sie co pakowac sie w koszty choc to niewatpliwie pomoglo by odzyskac utracona moc. Lepiej po prostu dolozyc turbo.

ps.
1.mozesz cos blizej o tej suprze ? bardzo interesujace !

2. z bialymi to nie myslisz chyba o turbo na bialych i zmiana numerow bo w to sie raczej nie bawie :?
Gość

Post autor: Gość »

Nie chodzi mi o przebitke, tylko o wykorzystanie czesci. Jak podzwonisz po szrotach o ceny to zrozumiesz. Po prostu taniej wychodzi kupienie na bialych.

Z spura nie wiem nic wiecej. To mi opowiadal sasiad, ktory byl podczas tego testu. Podobno mieli niezly ubaw. :D
Gość

Post autor: Gość »

dałbyœ rade przerobic ? z tego co czytałem to troche grzebiesz przy 2 gen ?
A może też ktoœ doloży sie do proba 1 gen na bialych. Sa żeczywiscie bardzo tanie :?:
Awatar użytkownika
Wojtas
Posty: 63
Rejestracja: 2003-09-26 11:38
Samochód: brak
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Wojtas »

No nie to ja swojego Probe upchnalem za 3000zl z uszkodzonym silnikiem ale turbina byla dobra a tu na bialych tablicach za 4tys.zl.Kurde ja zawsze interes zrobie z tymi samochodami-np.kupie za 20tys a sprzedam za polowe.Glowy na karku to ja nie mam ani do interesow.

->Greyg sorry za klopot ale narazie mi nie potrzeba tej serwisowki moze kiedys... ale to raczej za rok dwa noi IIgen.

PoZdRo
Juz nie posiadacz Probe
Awatar użytkownika
JAZDA-PRZEMO
Posty: 140
Rejestracja: 2003-03-21 13:46
Samochód: Kiera/ silnik /4 kola /Jazda
Lokalizacja: Czestochowa/Berlin

odp

Post autor: JAZDA-PRZEMO »

jesli chodz o 1 gen pisz co chcesz a zrobie zamontuje i uruchmie ci co chcesz pozdro------------------------------------------------------------------------------------------wszystko sie da 2.2gl ma wieksze sprezanie i bedzie wiecej mocy niz w gt ale ma slabsze sprzeglo polosie no i motor jest zrobiony z innych materialow po prostu mniej odporny ale za to ile radosci uaaaaaa
JAZDA NA MAXA IM BACK
Awatar użytkownika
JAZDA-PRZEMO
Posty: 140
Rejestracja: 2003-03-21 13:46
Samochód: Kiera/ silnik /4 kola /Jazda
Lokalizacja: Czestochowa/Berlin

odp

Post autor: JAZDA-PRZEMO »

A TAK TO PO CO CI TURBO W AUTOMACIE ZERO FANTAZIJ I ZABAWY I TAK JAKAS KALIBRA CIE PRZEMIELI LUB COS INNEGO O PODEJRZANYM WYGLADZIE
JAZDA NA MAXA IM BACK
Awatar użytkownika
Danielos
Posty: 41
Rejestracja: 2005-08-13 16:37
Samochód: Probe 2.2 LX DIGITAL
Galeria: viewtopic.php?t=19770
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

swap z 2.2 na 2.2 TURBO z czym mam się liczyć??

Post autor: Danielos »

Witam. Zastanawiam się nad włożeniem do swojego I gen. LX silnika 2.2 turbo i nie wiem z czym mam się liczyć (wystarczy goły silnik z turbiną, czy może potrzebna będzie cała jedynka na części z org. kompem itp??) ?? ma ktoś może doświadczenie jeśli chodzi o ten konktretny przypadek bo opcja szukaj nie dostarcza w tej konkretnej kwestii wystarczającej ilości informacji. Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
wojtas89
Posty: 2193
Rejestracja: 2006-09-21 21:43
Samochód: MB W201 2.6L mit ASD und chamska gleba :)
Galeria: viewtopic.php?t=14148
Lokalizacja: Illinois - Chicago

Re: I gen 2.2 litra przerobka z NA na TURBO ?

Post autor: wojtas89 »

Potrzebujesz silnika, skrzyni, półosi, całych zwrotnic, całej instalacji elektrtcznej itp itd. Pewnie wyszło by jeszcze kilka pierdół.
Fałszywa skromność jest najprzyzwoitszym ze wszystkich kłamstw.
Awatar użytkownika
Maciucha
Posty: 1564
Rejestracja: 2004-08-26 22:11
Samochód: I GT
Galeria: viewtopic.php?t=7836
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Kontakt:

Re: I gen 2.2 litra przerobka z NA na TURBO ?

Post autor: Maciucha »

Potrzebna Ci będzie wiązka i sterownik silnika. Skrzynię i półosie możesz zostawić stare. Wojtas nie ściemniaj :mrgreen:
Bez zmiany wiązki i sterownika też będzie pracować.
ObrazekObrazekautomat USA '90
a na spotach u Golluma => Obrazek :mrgreen:
Awatar użytkownika
wojtas89
Posty: 2193
Rejestracja: 2006-09-21 21:43
Samochód: MB W201 2.6L mit ASD und chamska gleba :)
Galeria: viewtopic.php?t=14148
Lokalizacja: Illinois - Chicago

Re: I gen 2.2 litra przerobka z NA na TURBO ?

Post autor: wojtas89 »

A ile ta skrzynia i półosie wytrzymają? :wink: Chyba nie za długo?
PS.
Maciucha a jak tam twoja jedynka?
Fałszywa skromność jest najprzyzwoitszym ze wszystkich kłamstw.
Awatar użytkownika
Maciucha
Posty: 1564
Rejestracja: 2004-08-26 22:11
Samochód: I GT
Galeria: viewtopic.php?t=7836
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Kontakt:

Re: I gen 2.2 litra przerobka z NA na TURBO ?

Post autor: Maciucha »

Wytrzymają, byle nie pałować na skręconych kołach. Moja ślicznotka? Na razie powiem :D
ObrazekObrazekautomat USA '90
a na spotach u Golluma => Obrazek :mrgreen:
Awatar użytkownika
wojtas89
Posty: 2193
Rejestracja: 2006-09-21 21:43
Samochód: MB W201 2.6L mit ASD und chamska gleba :)
Galeria: viewtopic.php?t=14148
Lokalizacja: Illinois - Chicago

Re: I gen 2.2 litra przerobka z NA na TURBO ?

Post autor: wojtas89 »

Maciucha pisze:. . . Moja ślicznotka? Na razie powiem :D
No to mów :twisted: .
Fałszywa skromność jest najprzyzwoitszym ze wszystkich kłamstw.
Awatar użytkownika
Maciucha
Posty: 1564
Rejestracja: 2004-08-26 22:11
Samochód: I GT
Galeria: viewtopic.php?t=7836
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Kontakt:

Re: I gen 2.2 litra przerobka z NA na TURBO ?

Post autor: Maciucha »

Stoi i czeka, aż jej tarczki wymienię i założę dodatkową chłodnicę :)
ObrazekObrazekautomat USA '90
a na spotach u Golluma => Obrazek :mrgreen:
Awatar użytkownika
wojtas89
Posty: 2193
Rejestracja: 2006-09-21 21:43
Samochód: MB W201 2.6L mit ASD und chamska gleba :)
Galeria: viewtopic.php?t=14148
Lokalizacja: Illinois - Chicago

Re: I gen 2.2 litra przerobka z NA na TURBO ?

Post autor: wojtas89 »

To na co czekasz? :wink: Szkoda żeby probuś stał!!! Mógł byś zrobić i w końcu do Szczecina na spocik wpaść. :wink:
Fałszywa skromność jest najprzyzwoitszym ze wszystkich kłamstw.
ODPOWIEDZ

Wróć do „2.2 R4”