Woda pod swiecami

Awatar użytkownika
Nocny Jastrząb
Posty: 16
Rejestracja: 2007-07-22 10:15

Woda pod swiecami

Postautor: Nocny Jastrząb » 2007-07-22 12:34

Witam wszystkich serdecznie.
Otoz ostatnio poszla mi uszczelka pod glowica i woda mi sie dostala tam co nie powinna ze jak swiece odkrece i zakrece silnikiem to az strzela woda..:(
Czy oplaca sie naprawiac? I jakie to koszta..
Prosze o odpowiedz
Probe '89 2.2 l version USA
MAZOWIECKIE
MROZY :D

Awatar użytkownika
pytlar
Posty: 951
Rejestracja: 2006-06-05 11:04
Galeria: viewtopic.php?t=8824
Lokalizacja: Prabuty

Postautor: pytlar » 2007-07-22 13:31

sciagasz glowice, dajesz ja do splanowania i kupujesz nowa uszczelke za 50zl i jezdzisz dalej :wink: przy okazji bedziesz mogl doszlifowac sobie gniazda zaworowe i odrazu silniczek bedzie lepiej chodzil :D:D:D
Obrazek

Awatar użytkownika
Nocny Jastrząb
Posty: 16
Rejestracja: 2007-07-22 10:15

Postautor: Nocny Jastrząb » 2007-07-22 13:39

hmm a ile splanowanie kosztuje...:)i czy top tylko wina uszczelki..Bo sie boje ze jak woda sie dostala to cos moglo sie w srodku popierniczyc:(
Probe '89 2.2 l version USA

MAZOWIECKIE

MROZY :D

Awatar użytkownika
davidlive
Posty: 2846
Rejestracja: 2006-07-30 13:29
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=10466
Lokalizacja: Polaniec
Kontaktowanie:

Postautor: davidlive » 2007-07-22 13:41

Nie zapeszaj, na razie zmień uszczelke tak jak pisał pytlar i zobaczysz co się bedzie dziać.

A co do planowania to nie pamietam ale ja płaciłem chyba cos koło 60 zeta :roll: :roll:

pozdro
BYŁ - PROBE 2.2GT 90'(najlepiej wyposażony
probek w klubie)
Jest AUDI a4 b7 1.8TQ 350ps

Awatar użytkownika
Nocny Jastrząb
Posty: 16
Rejestracja: 2007-07-22 10:15

Postautor: Nocny Jastrząb » 2007-07-22 13:47

:) w sumie masz racje.. musze znalesc kogos co mi zrobi szlif...
Mialem zamiar go sprzedac ale mam jakas dziwna wersje..tak kolega z forum powiedzial..Bo mam licznik Digital..fotel elektryczny i takie tam rozne pierduly..Czym to sie ma ze w tych rocznikach inni maja normalne liczniki i fotele a moje sa inne?:/
Probe '89 2.2 l version USA

MAZOWIECKIE

MROZY :D

Awatar użytkownika
Lisiu
Klubowicz
Posty: 3605
Rejestracja: 2005-04-05 17:40
Samochód: Corvette C4 LT1
Galeria: viewtopic.php?t=6117
Lokalizacja: Sieraków

Postautor: Lisiu » 2007-07-22 13:59

masz poprostu jedną z bardziej wypasionych jedynek :D
EX:Probe 2.2 GT red perla
EX: Firebird 3.1 white
EX: W140 Coupe 6.0 black/red perla
Jest: Trans AM 5.0 black w trakcie odbudowy...

Awatar użytkownika
Nocny Jastrząb
Posty: 16
Rejestracja: 2007-07-22 10:15

Postautor: Nocny Jastrząb » 2007-07-22 14:10

hehe..No cos musi w tym byc..
We w torek juz sie umowilem i glowice na szlif zawioze..Firma robi wystawia fakturki i wszystkie inne potrzebne i nie potrzebne papierki:)

a sluchajcie zo zrobic gdy ja iskry nie mam na cewce:( normalnie znikła
Probe '89 2.2 l version USA

MAZOWIECKIE

MROZY :D

Awatar użytkownika
davidlive
Posty: 2846
Rejestracja: 2006-07-30 13:29
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=10466
Lokalizacja: Polaniec
Kontaktowanie:

Postautor: davidlive » 2007-07-22 17:09

Podmień cewke (mam na zbyciu :wink: ) od innego autka i zobacz czy to może przez nia iskra znikła.

A co do autka to masz gt czy gl ???
Wszystko o czym piszesz mam w swoim aucie prócz digital więc wcale nie masz dziwnej wersji.

pozdro
BYŁ - PROBE 2.2GT 90'(najlepiej wyposażony
probek w klubie)
Jest AUDI a4 b7 1.8TQ 350ps

Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontaktowanie:

Postautor: Robert » 2007-07-22 17:44

davidlive pisze:A co do autka to masz gt czy gl ???

Chyba LX
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade

Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: OLEY » 2007-07-22 19:53

Dokładnie, to będzie LX.
Pytanie tylko skąd jesteś?
Drugie pytanie (bardziej złożone :wink: ), dlaczego poszła uszczelka? Przegrzałeś silnik?
Nie miałeś płynu w układzie chłodzenie, czy wlałeś zimny płyn do gorącego silnika? Długo jeździłeś na takim silniku?
To wszystko ważne, bo i rozmiar uszkodzeń może być większy.
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]

Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontaktowanie:

Postautor: Robert » 2007-07-22 21:50

Pavel20 pisze:a sluchajcie zo zrobic gdy ja iskry nie mam na cewce:( normalnie znikła

Może :arrow: TUTAJ znajdziesz :idea:
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade

Awatar użytkownika
Nocny Jastrząb
Posty: 16
Rejestracja: 2007-07-22 10:15

Postautor: Nocny Jastrząb » 2007-07-22 22:03

A ja mam zwykla wersje... nawet nie wiem czym sie roznia bo jestem swiezym nabywca..A uszczelka poszla pewnie dlatego ze woda mi uciekla przez ta pompe i sie silnik zagrzal i to dosc ładnie..

[...]
To nie jest wątek o cewce - poszukaj, poczytaj i jeśli na podstawie lektury nie wpadniesz na pomysł, że to coś z modułem to w którymś ze znalezionych (najbardziej wg Ciebie pasującym) opisz swój problem.
Robert
Probe '89 2.2 l version USA

MAZOWIECKIE

MROZY :D


Wróć do „2.2 R4”