Silnik 2,2 GL z 89'

mctuning
Posty: 6
Rejestracja: 2007-09-24 20:07

Silnik 2,2 GL z 89'

Post autor: mctuning »

Witam! Mam problem, ponieważ nie mogę jechać na hamownie, bo mam daleko. Mam silnik 2,2 GL z 89' facet pisał ze 155 KM :o a ja nie wiem. Informacje z

Kod: Zaznacz cały

www.performanceprobe.pl
mówią, że to 110 KM. Doradźcie, może ktoś z was ma taki silnik i wie, ile ma mocy ? Jakby co to jest na benzynę :wink: Pozdrawiam, Mctuning.
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

Ale co Ci doradzić? Sprzedaż? ;)

Tak - Twój silnik miał prawdopodobnie tyle mocy (110KM) 18 lat temu :P
Może zamiast się zestarzeć i stracić kila kucy to wydoroślał i zmężniał? :roll:
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: OLEY »

Hiehie. :D
Normalnie Robert zadziwiasz mnie. :D
Żadne kajdany nie założone na temat,
żadnych :arrow: niebieskich linków, żadnego przywołania do :arrow: powitań :D :D :D :?: :shock:

Wracając.
Robert ma rację. Twój GL miał około 110-115 kucyków jak schodził z taśmy. Jedynka GT miała fabrycznie 147 koni.

Więc koleś zdrowo Cię ściemniał.

Do tego poproszę, abyś przyswoił sobie linki, które podałem. Szczególnie pierwszy. :D

Pozdrawiam.
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
Awatar użytkownika
guciek
Posty: 365
Rejestracja: 2006-05-16 23:19
Galeria: viewtopic.php?t=9590
Lokalizacja: Trzebinia

Post autor: guciek »

teraz to jak bedziesz miał koło 100 to bym sie cieszył :)
był Probe I 2,2 USA GL
on 17 manual klima gleba
jest chrysler stratus 2,5 v6 full opcja
mctuning
Posty: 6
Rejestracja: 2007-09-24 20:07

Post autor: mctuning »

Eee.. ? :o kurcze, na A4 zamykałem licznik.
Awatar użytkownika
lukasz16m
Posty: 133
Rejestracja: 2007-07-10 20:54
Galeria: viewtopic.php?t=11778
Lokalizacja: Sieraków

Post autor: lukasz16m »

Chyba ci licznik oszukuje :twisted: ,albo tak zadbanego probka masz :lol:
Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: OLEY »

Hehe. :D
Ja kiedyś "maluchem" też zamykałem licznik, a nie miał nawet 30 -tu koni. :wink:
Widzę, że kolega nie zorientowany absolutnie.
Nic to, nauczysz się.
W końcu nikt nie urodził się znając samochody od podstaw. :D :wink:

Edit:
lukasz16m pisze:Chyba ci licznik oszukuje :twisted:
Nie prawda. Liczniki w GL można spokojnie przekręcać za 0,
zwłaszcza te mające skalę w milach. Sam byłem światkiem takiego doświadczenia. :D

Ale z jednym się zgodzę, silnik musi być "sprawny". :wink:

Nie ma to jednak nic wspólnego z konikami, jakie dany motor posiada.
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
mctuning
Posty: 6
Rejestracja: 2007-09-24 20:07

Post autor: mctuning »

Hehe, czyli, mam się martwić o kucyki - że tak mało, czy nie ? A licznik w milach.

EDIT: http://moto.allegro.pl/item247904641_pi ... _moc_.html - link do aukcji gdzie kupiłem probka ;)
Ostatnio zmieniony 2007-09-29 19:31 przez mctuning, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
davidlive
Posty: 2849
Rejestracja: 2006-07-30 13:29
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=10466
Lokalizacja: Polaniec
Kontakt:

Post autor: davidlive »

OLEY pisze: W końcu nikt nie urodził się znając samochody od podstaw. :D :wink:
ej robercie to wez to wyjasnij kocurkowi :lol: :lol: :lol: :lol: Dalej nie czai że nie każdy wie tyle co on :lol: :lol: :wink: :wink:



A co do tych koni to powiem ci kolego tyle że to jak dla mnie mało istotne ile autko ma koni ważne są Nm bo to one świaDczą o przyspieszeniu a nie kucyki (co nie znaczy że nie maja całkowicie znaczenia )

pozdro
Ostatnio zmieniony 2007-09-29 19:43 przez davidlive, łącznie zmieniany 1 raz.
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU 😍. Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny 😊
Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: OLEY »

Martwić się o kucyki będziesz mógł wtedy, gdy pojedziesz na hamownię i zamiast tych fabrycznych 115-tu, będziesz miał np. 75. :D
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
Awatar użytkownika
davidlive
Posty: 2849
Rejestracja: 2006-07-30 13:29
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=10466
Lokalizacja: Polaniec
Kontakt:

Post autor: davidlive »

OLEY pisze:Martwić się o kucyki będziesz mógł wtedy, gdy pojedziesz na hamownię i zamiast tych fabrycznych 115-tu, będziesz miał np. 75. :D
Oley to nas chyba czeka te 110 :lol: :lol: :lol: pozdro
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU 😍. Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny 😊
mctuning
Posty: 6
Rejestracja: 2007-09-24 20:07

Post autor: mctuning »

Myślę, że aż tak strasznie nie będzie :D troszkę wyżej, macie link do aukcji, gdzie kupiłem probka :wink:
Awatar użytkownika
davidlive
Posty: 2849
Rejestracja: 2006-07-30 13:29
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=10466
Lokalizacja: Polaniec
Kontakt:

Post autor: davidlive »

mctuning pisze:Myślę, że aż tak strasznie nie będzie :D:
tego ci życzę :D :D

pozdro
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU 😍. Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny 😊
Awatar użytkownika
mika_vixen
Posty: 140
Rejestracja: 2005-11-18 18:58
Samochód: brak
Lokalizacja: Strzyżów

Post autor: mika_vixen »

Ha.OLEY ma racje z tym przekręceniem licznika do zera, jest to możliwe w GL-u .Zrobiłem to raz jak tylko kupiłem probka,ale to było dawno haha.
FORD PROBE 89`turbo (prawie)GT.
Awatar użytkownika
Maciucha
Posty: 1564
Rejestracja: 2004-08-26 22:11
Samochód: I GT
Galeria: viewtopic.php?t=7836
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Kontakt:

Post autor: Maciucha »

mika_vixen pisze:Ha.OLEY ma racje z tym przekręceniem licznika do zera, jest to możliwe w GL-u .Zrobiłem to raz jak tylko kupiłem probka,ale to było dawno haha.
Ja ostatnio na Berliner Ringu miałem wskazówkę na 20milach :)
Krótko potem padła skrzynia (olej się zagotował) :evil:
ObrazekObrazekautomat USA '90
a na spotach u Golluma => Obrazek :mrgreen:
Awatar użytkownika
davidlive
Posty: 2849
Rejestracja: 2006-07-30 13:29
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=10466
Lokalizacja: Polaniec
Kontakt:

Post autor: davidlive »

Maciucha pisze: Krótko potem padła skrzynia (olej się zagotował) :evil:
a więc na powtórkę tych wyczynów polecam chłodniczke od GT :D

pozdro
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU 😍. Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny 😊
Awatar użytkownika
gorg
Posty: 9
Rejestracja: 2007-01-06 14:22
Samochód: brak
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: gorg »

A tak przy okazji mocy, koni, momentów ....
czy ktoś z szanownych klubowiczów zdradzi mi jakiś link
albo poda informację z testów drogowych probe 2.2 GT
tzn. elastyczności. Doczytałem się w katalogach i na
różnych stronach informacji o mocy momencie sprężaniu itp. ale elastyczność nie !!!
a jestem bardzo ciekawy ...
informacji o przyspieszeniach 60-100, 80-120 ...
może jakiś artykuł z lat 90-tych z gazet samochodowych albo coś ... :wink:
pozdrawiam GORG
Białe GT .... kolor niefartowny ale reszta ogień ;-)
Awatar użytkownika
wingerman
Klubowicz
Posty: 2886
Rejestracja: 2003-03-21 10:31
Samochód: Probe 3.0L
Lokalizacja: Łódź/W-wa

Post autor: wingerman »

mctuning
Eee.. ? kurcze, na A4 zamykałem licznik.
lukasz16m
Chyba ci licznik oszukuje ,albo tak zadbanego probka masz
Wystarczy ze ma licznik w milach - 90m/h = 144km\h

OLEY
Nie prawda. Liczniki w GL można spokojnie przekręcać za 0,
zwłaszcza te mające skalę w milach. Sam byłem światkiem takiego doświadczenia.
Dokladnie tak. Moim poprzednim Probe tak wlasnie bylo. Kilka razy smigalem w trasie z gazem do deski i wskazowka stala przy zerze. :D
Obrazek

Rowy dla rowerzystow.
I gen 90r. LX 3,0L V6
Awatar użytkownika
mika_vixen
Posty: 140
Rejestracja: 2005-11-18 18:58
Samochód: brak
Lokalizacja: Strzyżów

Post autor: mika_vixen »

Można dokręcić do zera w GL,ale czy wskazania poza skalą są wiarygodne.Licznik gl w milach jest wyskalowany do 160 km/h a potem jest pustka do zera.
FORD PROBE 89`turbo (prawie)GT.
Awatar użytkownika
Maciucha
Posty: 1564
Rejestracja: 2004-08-26 22:11
Samochód: I GT
Galeria: viewtopic.php?t=7836
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Kontakt:

Post autor: Maciucha »

davidlive pisze:
Maciucha pisze: Krótko potem padła skrzynia (olej się zagotował) :evil:
a więc na powtórkę tych wyczynów polecam chłodniczke od GT :D

pozdro
Ale ja mam automata i chłodniczkę też :D
A teraz mam i skrzynię do zrobienia :evil:
mika_vixen pisze:Można dokręcić do zera w GL,ale czy wskazania poza skalą są wiarygodne.Licznik gl w milach jest wyskalowany do 160 km/h a potem jest pustka do zera.
U mnie jest do 180km/h, potem od nowa w milach. I wg GPS'a dość dokładny (przekłamania przy 180km/h to jakieś 2-3km/h). Wtedy jak go pogoniłem to w niecałą piosenkę przeleciałem 20km :D
ObrazekObrazekautomat USA '90
a na spotach u Golluma => Obrazek :mrgreen:
Awatar użytkownika
davidlive
Posty: 2849
Rejestracja: 2006-07-30 13:29
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=10466
Lokalizacja: Polaniec
Kontakt:

Post autor: davidlive »

No tak , zgadza sie panie kolego tylko trzeba zaznaczyc że ty masz silnik od GT :D :lol: :lol: :lol:

pozdro
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU 😍. Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny 😊
Awatar użytkownika
guciek
Posty: 365
Rejestracja: 2006-05-16 23:19
Galeria: viewtopic.php?t=9590
Lokalizacja: Trzebinia

Post autor: guciek »

to ja juz mam chyba padnietego Glla bo do zera nie moze dojsc :)
Za to kazdy GL z licznikiem w milach zamyka budzik na 4biegu tak jest tez u mnie.:)
Kurna kiedys na hamownie bede musial jechac ciekaw jestem czy z 90koni to ma :lol: dotego jeszcze gaz.
A mozna wiedziec z skad jest kolega Mctuning mozemy kiedy sprinta zrobic po A4 naszymi staruszkami
był Probe I 2,2 USA GL
on 17 manual klima gleba
jest chrysler stratus 2,5 v6 full opcja
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

Z rozmówców mika_vixen ma najbliżej, ale może kolega zauważy post OLEYa na początku tego wątku i sam się przedstawi w odpowiednim temacie :roll:
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
mctuning
Posty: 6
Rejestracja: 2007-09-24 20:07

Post autor: mctuning »

Byłem na hamowni :P 147 KM :o nie wiem jak się wrzuca obrazki, gdybym umiał to pokazał bym wam 8)
Awatar użytkownika
Maciucha
Posty: 1564
Rejestracja: 2004-08-26 22:11
Samochód: I GT
Galeria: viewtopic.php?t=7836
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Kontakt:

Post autor: Maciucha »

mctuning pisze:Byłem na hamowni :P 147 KM :o nie wiem jak się wrzuca obrazki, gdybym umiał to pokazał bym wam 8)
To Ty może masz takiego GL'a jak ja? Z turbiną?
ObrazekObrazekautomat USA '90
a na spotach u Golluma => Obrazek :mrgreen:
ODPOWIEDZ

Wróć do „2.2 R4”