Moze to dziwne ale.... (ogranicznik prędkości)

Awatar użytkownika
wingerman
Klubowicz
Posty: 2876
Rejestracja: 2003-03-21 11:31
Samochód: Probe 3.0L
Lokalizacja: Łódź/W-wa

Moze to dziwne ale.... (ogranicznik prędkości)

Postautor: wingerman » 2003-03-24 11:29

Moze to dziwne ale....

W moim Probe I gen. 2,2L automat licznik konczy mi się na 150km/h, ale autko spoko go przekreca, ostatno zatrzymali mnie chlopcy w Łodzi na Al. Włókniarzy i pokazali namiar 168km/h. Czy to jest mozliwe ze moglo tyle byc? Mialem jeszcze zapas mocy pod noga.
Przyznam ze zglupialem.
Dobrze ze mnie póscili (mam taki maly uklad) :)

Prosze o komentarz.
- Czy to normalne??
- Ile macie pokazane na zegarach w waszych Probasach I generacji?
Obrazek

Rowy dla rowerzystow.
I gen 90r. LX 3,0L V6

Raf
Klubowicz
Posty: 1830
Rejestracja: 2002-09-02 11:46
Galeria: viewtopic.php?t=5495
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Postautor: Raf » 2003-03-24 11:43

Nie dziwi mnie wcale że tyle jechałeś, z tego co słyszałem to I gen. (oprócz GT) mają ograniczenie, odcinają paliwo przy 190 km/h, i wcale nie jest trudno się od tego odbić ...

Awatar użytkownika
wingerman
Klubowicz
Posty: 2876
Rejestracja: 2003-03-21 11:31
Samochód: Probe 3.0L
Lokalizacja: Łódź/W-wa

Postautor: wingerman » 2003-03-24 11:46

Kurde to czemu mam na zegarach max 15 km/h ??
Obrazek



Rowy dla rowerzystow.

I gen 90r. LX 3,0L V6

Awatar użytkownika
wingerman
Klubowicz
Posty: 2876
Rejestracja: 2003-03-21 11:31
Samochód: Probe 3.0L
Lokalizacja: Łódź/W-wa

Postautor: wingerman » 2003-03-24 11:47

UPS :oops:

Kurde to czemu mam na zegarach max 150 km/h ??
Obrazek



Rowy dla rowerzystow.

I gen 90r. LX 3,0L V6

Awatar użytkownika
t0mpre
Posty: 695
Rejestracja: 2003-03-07 20:12
Samochód: brak
Lokalizacja: Koszalin

Postautor: t0mpre » 2003-03-24 11:57

mozesz edytowac swoje notki jesli sa jakes bledy, bez potrzeby postowania nastepnej
czas jest po to zeby wszystko nie dzialo sie jednoczesnie

Awatar użytkownika
tris
Posty: 272
Rejestracja: 2002-11-20 16:57

Postautor: tris » 2003-03-24 12:07

t0mpre pisze:mozesz edytowac swoje notki jesli sa jakes bledy, bez potrzeby postowania nastepnej

Co sie czepiasz, moze "nowy" lubi byc aktywny :?: :wink: :lol: :lol: :lol:

Awatar użytkownika
t0mpre
Posty: 695
Rejestracja: 2003-03-07 20:12
Samochód: brak
Lokalizacja: Koszalin

Postautor: t0mpre » 2003-03-24 12:26

wyglada na to ze awansowalem w hierarchii hyhy
czas jest po to zeby wszystko nie dzialo sie jednoczesnie

sereq
Posty: 226
Rejestracja: 2002-09-18 10:05
Samochód: brak
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: sereq » 2003-03-24 12:51

wingerman pisze:UPS :oops:

Kurde to czemu mam na zegarach max 150 km/h ??


A jakie masz oponki, bo ja ostatnio dowiedzialem sie ze na A4 jechalem 217 a nie 210 jak pokazwyal licznik. A wynikalo to z tego ze mialem opony o wyzszym profilu niz standard i przeklamanie bylo 3,6%.

Sprawdz tu: http://www.miata.net/garage/tirecalc.html


PP
Pozdrawiam,
sereq / gg: 66423
autko: male z gazem :P

kollek
Posty: 1052
Rejestracja: 2002-09-08 10:31
Samochód: brak
Lokalizacja: Paszkówka

Postautor: kollek » 2003-03-24 13:34

Hey!
SPOKO SPOKO NIE PANIKUJCIE. Wszystko jest OK. Ja w swoim też mam 150 km/h bo mam wersję USA. Ale auto bez problemu jedzie więcej. Ogranicznik mam założony elektroniczny do prędkości 180 km/h +- chyba 8% ale to nie ważne i przy tylu oddcina paliwo. Na www.performanceprobe.com jest schemat jak to obejść. Wystarczy przeciąć tylko jeden kabelek.
Efekt jest super jak jedziesz 180km/h bo na zegarach nie ma już skali a wskazówka stoi pionowo w dół. Zaje....ście to wygląda :D
Musze sprawdzić czy na gazie tez mi odetnie przy tej prędkości.

też wszystko masz wpożądku i to nie wina opon czy czegoś innego. Amerykańce często liczniki robią do tej prędkości ale auto jedzie znacznie szybciej. Spróbuj na jakiejś autostradzie pocisnąć na max. to sprawdzisz jak odcina paliwo. Przykry to moment ale można to zmodyfikować :lol:

Pozdrawiam, Kollek

Gość

Postautor: Gość » 2003-03-24 14:10

wielkie dzieki za edycje postu i rowniez za informacje ze nie mam sie czy martwic jesli chodzi o moj licznik do 150km

Gość

Postautor: Gość » 2003-03-25 00:57

Panowie jak macie pierwsza generacje probe GT i na dodatek USA to macje ograniczenie do 125 mil a nie 150 KM.

Awatar użytkownika
wingerman
Klubowicz
Posty: 2876
Rejestracja: 2003-03-21 11:31
Samochód: Probe 3.0L
Lokalizacja: Łódź/W-wa

Postautor: wingerman » 2003-03-25 17:04

To ciekawe czemu wsadzali liczniki tylko do 95 mil czy 150 km/h ?????
Moze ktos mi to wyjasni
Obrazek



Rowy dla rowerzystow.

I gen 90r. LX 3,0L V6

Gość

Postautor: Gość » 2003-03-25 19:26

sugerujesz ze w gt pierwszej \generacji jest odcinacz paliwa ?

Gość

Postautor: Gość » 2003-03-26 13:06

Hey!
Bo jest! Ale tylko w I gen. w wer. GL. (bez turbo).
Paliwo odcina przy 180 km/h a nie tak jak GTURBO pisze przy 125 mph.
125mph to 200km/h a niestety nie udało mi się tyle osiągnąć ze zwojego proba bo przy 180km/h odcina paliwo. I owszem na liczniku jest tylko 150 km/h ale bez problemu można jechać więcej.

Pozdrawiam, Karol

asdero
Posty: 922
Rejestracja: 2002-09-03 23:10
Samochód: brak
Lokalizacja: Kraków

Postautor: asdero » 2003-03-26 15:32

W wersji GT jest odcięcie ale ustawione na ilosc obrotow a nie na predkosc (ostatecznie mozna powiedziec, ze dochodzi to do wspólnego celu :)).
Jak ktoś ma LPG to takiego odcięcia nie ma bez względu na to jaką macie wersje, a to z tej przyczyny, że komp nie ma co odcinać. Na LPG nie pracuja wtryskiwacze i nie jest używana pompa paliwa.
Na benzynie przekraczam 140 mil/h i nic mi nie odcina paliwa, to ja odcinam wiatr :). Natomiast ABS sie wylacza. Swoja droga, to nie wiem, czy jest on mi potrzebny przy tej prędkości :lol:
Dziwne, bo wedlug dokumentacji ograniczenie prędkości GT I generacji to 131mil/h. Jak wiecie ja mam trochę zmodyfikowaną wersje 8) i wygląda na to, że ograniczenie prędkości wynika tylko z posiadanej mocy i dość dużych oporów powietrza przy prędkościach powyżej 200 km/h.

kollek
Posty: 1052
Rejestracja: 2002-09-08 10:31
Samochód: brak
Lokalizacja: Paszkówka

Postautor: kollek » 2003-03-26 23:14

Sorry za spam ale nie zauważyłem że nie jestem zalogowany powyżej.
To pisałem ja, kollek :-) :twisted:

Awatar użytkownika
Prezes
Klubowicz
Posty: 1767
Rejestracja: 2008-09-27 13:31
Samochód: Probe 2.2 GT 92r.
Galeria: viewtopic.php?t=15588
Lokalizacja: Przytoczno woj. Lubelskie

Re: Co to za tuning?

Postautor: Prezes » 2011-02-27 00:28

Znalazłem na Performance Probe poradnik jak usunąc... no i właśnie nie orientuje się zbytnio i nie chcę strzelic gafy, ale wychodzi na to, że ogranicznik prędkości jeśli w ogóle coś takiego jest w Gl-ach :?: :roll:
No nie wiem.. jak to ''coś'' działa, to może komuś się przyda :arrow: speed limiter
„Nie polemizuj z idiotą - najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pobije doświadczeniem.”

Awatar użytkownika
askot
Posty: 50
Rejestracja: 2009-02-27 21:26

Re: Moze to dziwne ale.... (ogranicznik prędkości)

Postautor: askot » 2011-02-27 12:32

Witam!
Chciałbym podzielić się swoimi spostrzeżeniami dotyczącymi forda probe 2,2L.Taki samochód posiadałem w 1992 r. Z tego co pamiętam probe miało dwa typy odcięć. Na biegu 1-4 przy przekroczeniu 6 tys. obr. samochód zachowywał się jakby gubił iskrę i na 5-tym biegu gdzieś około 4500-5000 obr. odcinał paliwo.
Ponieważ bylo to wiele lat temu to nie jestem pewny czy to 6 tys. obr.

Awatar użytkownika
Prezes
Klubowicz
Posty: 1767
Rejestracja: 2008-09-27 13:31
Samochód: Probe 2.2 GT 92r.
Galeria: viewtopic.php?t=15588
Lokalizacja: Przytoczno woj. Lubelskie

Re: Moze to dziwne ale.... (ogranicznik prędkości)

Postautor: Prezes » 2011-02-27 14:20

He no to pewnie ten mod tego dotyczy :) .
„Nie polemizuj z idiotą - najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pobije doświadczeniem.”


Wróć do „2.2 R4”