Silnik

Awatar użytkownika
młody
Posty: 25
Rejestracja: 2005-08-02 08:11
Car: brak
Lokalizacja: Janowice

Silnik

Postautor: młody » 2005-10-17 07:32

Witam serdecznie i krzyczę pomocy....
Mój probik spala 1l oleju na tydzień ok. 150-200 mil. Co ja biedny mam teraz zrobić doradzcie :( :cry: :?: . Słyszałem ,że remont się nie opłaca a wogule tojakie mogą być koszty remontu lub nowego silnika ...
nie wiem co robić ...... a miało być tak pięknie...!
probe90` 2.2 GL USA automat.

Gość

Postautor: Gość » 2005-10-17 10:39

Pierwsza rzecz to kopci na niebiesko czy nie? Moze tylko uszczelki, bo nie przepala go tylko wylewa? Zobacz dokladnie silnik czy nie jest oblany olejem z zewnatrz (pod pokrywa zaworow, glowica, chlodnica oleju, rozrzadem i mska olejowa - to takie najbardziej mozliwe miejsca).

Awatar użytkownika
młody
Posty: 25
Rejestracja: 2005-08-02 08:11
Car: brak
Lokalizacja: Janowice

Postautor: młody » 2005-10-17 13:01

najgorsze jest to że jest czysty a dym jest niebieski i czuć spalony olej.
probe90` 2.2 GL USA automat.

Awatar użytkownika
Jedrek
Klubowicz
Posty: 1134
Rejestracja: 2004-06-24 10:19
Car: Igen 1992 2,2GT
Lokalizacja: Ośno Lubuskie
Kontaktowanie:

Postautor: Jedrek » 2005-10-17 14:49

Pierścionki do wymiany i od razu uszczelniacze na zaworach. :(

A koszt remontu nie aż tak straszny i chyba lepiej zrobić, niż kupić używkę niewiadomego pochodzenia. :wink:
Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(

Awatar użytkownika
enduro
Posty: 501
Rejestracja: 2004-10-01 16:38
Car: brak
Lokalizacja: Poznań

Postautor: enduro » 2005-10-17 15:18

O radę śmiało pytaj Kicura i Piotrka są fachowcami od silników.....i jest ich dwóch..... :lol: http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... 71&start=0

Sh(.)(.)ters
Posty: 1703
Rejestracja: 2004-01-28 21:17
Gallery: viewtopic.php?t=5520
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: Sh(.)(.)ters » 2005-10-18 13:18

Dowiedz się jakich gratów potrzebujesz dokładnie do remontu silnika i będziemy myśleć. Zakup używanego silnika niewiadomego pochodzenia wiąże się zawsze z ryzykiem. Cena musi być naprawdę atrakcyjna.
..........Obrazek.........
.....The Power of Dreams.....

Awatar użytkownika
Anyszes
Posty: 630
Rejestracja: 2005-04-11 19:18
Car: brak
Lokalizacja: Police

Postautor: Anyszes » 2005-10-18 13:23

ja mam silnik cały ze skrzynią i elektryką od GL który pięknie chodzi na sprzedaż :D ... wiec może jesteś zainteresowany :>
UNITE AND WIN
Obrazek

Awatar użytkownika
M-Pro
Posty: 202
Rejestracja: 2004-12-24 19:49
Car: brak
Lokalizacja: Dolny Śląsk

Postautor: M-Pro » 2005-10-18 22:45

Doskonale to rozumiem.W moim probe bije już "nowe" serce. Różnica jest kolosalna. Najpiew kopcił jak parowóz, a po autostradowej gonitwie (W Pradze :evil:) zamilkł na wieki. Mam warunki do przeprowadzenia remontu , jednak po kalkulacji czasu i $$$ zdecydowałem się na wymianę. Tyle, że nie kupiłem kota w worku. I auto-dawcę, i właściciela znałem od kilku lat.

Dla dobra Młodego trochę pozamiatałem w topiku...
IIgen. 2,5 GT, USA-black


Wróć do „2.2 R4”