uszczelka pod deklem

Awatar użytkownika
guciek
Posty: 365
Rejestracja: 2006-05-16 23:19
Gallery: viewtopic.php?t=9590
Lokalizacja: Trzebinia

uszczelka pod deklem

Postautor: guciek » 2006-10-10 10:27

uszczelka pod deklem mega problem.
Panowie walcze w moim probe juz od jakis paru miesiecy z uszczelka pod deklem i przegrywam ta wojne.
Mianowicie gdy kupiłem probe lała mi uszczelka pod deklem.kupiłem nowa wymieniłem i problem zniknoł na pare tygodni ale znowu zaczoł lac.
Wiec kupiłem potem cały komplet uszczelek do silnika w którym to komplecie byla tez ta uszczelka tylko ze troche grubsza ,wymienilem i znowu po krótkim czasie cieknie.
Wiec postanowiłem dać uszczelke na silikonie był spokoj przez pare tygodni i teraz widze ze znowu cieknie.
Nie wiem czy silikon mi wypchało czy cos mam innego zepsute .
I teraz pytanie czy jak zamowie orginalna uszczelke w fordzie to da to cos czy strata tylko wiekszej kasy.
Ps.
silnik zwykły bez turbo.
był Probe I 2,2 USA GL
on 17 manual klima gleba
jest chrysler stratus 2,5 v6 full opcja

Awatar użytkownika
Maciucha
Posty: 1564
Rejestracja: 2004-08-26 22:11
Car: I GT
Gallery: viewtopic.php?t=7836
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Kontaktowanie:

Re: uszczelka pod deklem

Postautor: Maciucha » 2006-10-10 10:29

guciek pisze:uszczelka pod deklem mega problem.
Panowie walcze w moim probe juz od jakis paru miesiecy z uszczelka pod deklem i przegrywam ta wojne.
Mianowicie gdy kupiłem probe lała mi uszczelka pod deklem.kupiłem nowa wymieniłem i problem zniknoł na pare tygodni ale znowu zaczoł lac.
Wiec kupiłem potem cały komplet uszczelek do silnika w którym to komplecie byla tez ta uszczelka tylko ze troche grubsza ,wymienilem i znowu po krótkim czasie cieknie.
Wiec postanowiłem dać uszczelke na silikonie był spokoj przez pare tygodni i teraz widze ze znowu cieknie.
Nie wiem czy silikon mi wypchało czy cos mam innego zepsute .
I teraz pytanie czy jak zamowie orginalna uszczelke w fordzie to da to cos czy strata tylko wiekszej kasy.
Ps.
silnik zwykły bez turbo.


Powinno pomóc, u mnie pomogło i mam spokój. Koszt niewielki 35-40zł
ObrazekObrazekautomat USA '90
a na spotach u Golluma => Obrazek :mrgreen:

edi_pg
Posty: 331
Rejestracja: 2006-03-19 01:01
Car: brak
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: edi_pg » 2006-10-10 11:06

Do naszych silników trzeba kupować tylko i wyłącznie oryginalną uszczelkę pod dekiel, bo inne są po prostu za cienkie. I jak zetknie sie metal z metalem to żaden sylikon nie pomaga. Uszczelka albo od mazdy albo od forda oryginalna powinna w 100% rozwiązać problem.
Probe I 2.2 GT '91

Awatar użytkownika
kosa_ol
Posty: 52
Rejestracja: 2006-08-08 16:19
Car: brak
Lokalizacja: Olsztyn

Postautor: kosa_ol » 2006-10-10 11:15

Sugerował bym najpierw do mazdy zadzwonić bo w fordzie często nie mają naszego auta nawet w katalogach.

Awatar użytkownika
guciek
Posty: 365
Rejestracja: 2006-05-16 23:19
Gallery: viewtopic.php?t=9590
Lokalizacja: Trzebinia

Postautor: guciek » 2006-10-10 12:48

Własnie dzwoniłem do forda do krakowa i powiedzieli mi ze nie maja i ze to amerykanskie auto i ze moga mi sprowdzic ze stanow czas okolo 2 tyg. a koszt około 200zł.
Heheh chyba cos im sie w tym servisie w głowe zabolało.
Poszukam u mnie w okolicy po servisach. jeszcze :wink:
A jak bede dzwonił do mazdy to o jaki model auta pytać ?(626 z silnikiem 2.2)
był Probe I 2,2 USA GL
on 17 manual klima gleba
jest chrysler stratus 2,5 v6 full opcja

Awatar użytkownika
Maciucha
Posty: 1564
Rejestracja: 2004-08-26 22:11
Car: I GT
Gallery: viewtopic.php?t=7836
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Kontaktowanie:

Postautor: Maciucha » 2006-10-10 13:06

guciek pisze:Własnie dzwoniłem do forda do krakowa i powiedzieli mi ze nie maja i ze to amerykanskie auto i ze moga mi sprowdzic ze stanow czas okolo 2 tyg. a koszt około 200zł.
Heheh chyba cos im sie w tym servisie w głowe zabolało.
Poszukam u mnie w okolicy po servisach. jeszcze :wink:
A jak bede dzwonił do mazdy to o jaki model auta pytać ?(626 z silnikiem 2.2)


Podaj im od razu nr: F201-10-235 lub F201-10-235C lub F201-10-235D
a mazda 626 GD w latach 1989-1991
ObrazekObrazekautomat USA '90
a na spotach u Golluma => Obrazek :mrgreen:

Awatar użytkownika
Drzymek
Posty: 4382
Rejestracja: 2004-12-30 20:21
Car: Probe GT 92
Gallery: viewtopic.php?t=5501
Lokalizacja: Nowy Sącz

Postautor: Drzymek » 2006-11-22 12:12

Mnie też dopadło. Poprzednia uszczelka popękała i puszczała olej. Wymieniłem na jakiś zamiennik. Teraz jest tragedia!!! Przyjechałem dziś do szkoły po kilku godzinach wracam do auta a tu plama oleju pod samochodem. I jestem pewien że jest to uszczelka pod deklem, bo sporo części wokół dekla jest mokrych : rurki miedziane po lewej stronie komory silnika, rozpórka, kable i wężyki są zmoczone olejem. Olej kapie na pasek od alternatora i go rozchlapuje. Jak odpalę silnik i go wkręcam na wysokie obroty to widzę jak olej wypływa spod dekla w dwóch miejscach: lewy róg i prawy. Dodam że mam uszczelkę osadzoną na silikonie, ale to nic nie pomogło. Jadę dziś do Forda spytać o orginalną uszczelkę po dekiel - mam nadzieję że to rozwiąże problem... Sad


EDIT:

Panowie, byłem w Fordzie i tam nie słyszeli o czymś takim jak Probe Igeneracji. Podali mi numer do Krakowa do serwisu. Dzwoniłem i tam też nie mają!!!

RATUNKU, co mam robić bo mi leje spod dekla i to dość pokaźnie!!!
Poradźcie cos!!!
BEAUTY...POWER...SOUL...

Awatar użytkownika
Maciucha
Posty: 1564
Rejestracja: 2004-08-26 22:11
Car: I GT
Gallery: viewtopic.php?t=7836
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Kontaktowanie:

Postautor: Maciucha » 2006-11-22 12:33

Maciucha dwa posty wyżej pisze:
guciek pisze:Własnie dzwoniłem do forda [...] A jak bede dzwonił do mazdy to o jaki model auta pytać ?(626 z silnikiem 2.2)


Podaj im od razu nr: F201-10-235 lub F201-10-235C lub F201-10-235D
a mazda 626 GD w latach 1989-1991
ObrazekObrazekautomat USA '90
a na spotach u Golluma => Obrazek :mrgreen:

Awatar użytkownika
Drzymek
Posty: 4382
Rejestracja: 2004-12-30 20:21
Car: Probe GT 92
Gallery: viewtopic.php?t=5501
Lokalizacja: Nowy Sącz

Postautor: Drzymek » 2006-11-22 12:35

Ale ja mam wersję 2.2 Turbo :roll:

A może jakąś metodę naprawienia?
Mam nową uszczelkę tylko że zamiennik. Może więcej silikonu pod uszczelkę żeby ją bardziej wyparło w tych miejscach w których cieknie?

Panowie ratujcie, bo nie mogę podnosić obrotów w aucie bo wywala olej!
BEAUTY...POWER...SOUL...

Awatar użytkownika
Maciucha
Posty: 1564
Rejestracja: 2004-08-26 22:11
Car: I GT
Gallery: viewtopic.php?t=7836
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Kontaktowanie:

Postautor: Maciucha » 2006-11-22 12:43

Drzymek pisze:Ale ja mam wersję 2.2 Turbo :roll:



żadna różnica
ObrazekObrazekautomat USA '90
a na spotach u Golluma => Obrazek :mrgreen:

Awatar użytkownika
Jedrek
Klubowicz
Posty: 1134
Rejestracja: 2004-06-24 10:19
Car: Igen 1992 2,2GT
Lokalizacja: Ośno Lubuskie
Kontaktowanie:

Postautor: Jedrek » 2006-12-08 00:38

Drzymek pisze:Ale ja mam wersję 2.2 Turbo :roll:

A może jakąś metodę naprawienia?
Mam nową uszczelkę tylko że zamiennik. Może więcej silikonu pod uszczelkę żeby ją bardziej wyparło w tych miejscach w których cieknie?

Panowie ratujcie, bo nie mogę podnosić obrotów w aucie bo wywala olej!


Podpiłuj miejsca w których wchodzą śruby, będzie lepiej dociskać.

Ja mam inną koncepcję dlaczego wywala olej. prawdopodobnie nie ma odpowietrzenia i przy ciśnięciu wyrzuca i co byś nie zrobił to i tak wywali. U siebie zakładałem ostatnio oryginał od mazdy i też zaczyna wyciekać mimo iż podpiłowałem trochę żeby lepiej dociskało. Teraz chce założyć filterki, tak jak miał to chyba Sqad. Może to pomoże, a jak nie to spróbuję z korka coś dociąć.
Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(

Awatar użytkownika
Drzymek
Posty: 4382
Rejestracja: 2004-12-30 20:21
Car: Probe GT 92
Gallery: viewtopic.php?t=5501
Lokalizacja: Nowy Sącz

Postautor: Drzymek » 2006-12-08 11:48

Jutro zakładam drugi filtr na odmę, tą od góry co idzie do kolektora ssącego i zobaczymy co będzie...
BEAUTY...POWER...SOUL...


Wróć do „2.2 R4”