Kompresja a osiągi ? I silnik ???

Awatar użytkownika
davidlive
Posty: 2849
Rejestracja: 2006-07-30 13:29
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=10466
Lokalizacja: Polaniec
Kontakt:

Kompresja a osiągi ? I silnik ???

Post autor: davidlive »

Szukałem na forum ale nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanko ! Chodzi oto ze jakiś czas temu (jakieś 8 miechów ) przegrzałem probka (pękł wężyk od płynu ) ale już wszystko zrobione bo silnik teraz ideał . I chodzi oto ze miałem planowaną głowice i kompresja mi się w ten sposób zwiększyła mechanik mi zmierzył i mam ok 12 . Wiem ze gt powinno mieć cos koło 9 (silnik odprężony ),wiec pytam czy to ma cos wspólnego z osiągami i jeśli cos może się stać to jak zmniejszyć kompresje ??????



Dodam ze u mnie jest taki dziwny obiaw ze przy obrotach rzędu niecałych 5 tys dzieje się cos dziwnego , a mianowicie jest taki dziwny przestój i obroty ida z bólem powoli do 5300 i dalej do 6000 już płynnie . Więc tak sobie myśle ze może to właśnie przez tą kompresje ????????? Mechanik nie zna się zbytnio na probku i mówi ze ogólnie większa kompresja to nie wada jakie jest wasze zdanie na ten temat ??????? :D POZDRO (teraz bez błędów) :D [/url]
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU 😍. Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny 😊
bartek521
Posty: 54
Rejestracja: 2007-02-17 08:56
Samochód: brak

Post autor: bartek521 »

każdy wie ze im wieksza kompresja tym wiecej mocy produkuje wiec to nie moze negatywnie wpływac na silnik.pozdrawiam
Awatar użytkownika
davidlive
Posty: 2849
Rejestracja: 2006-07-30 13:29
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=10466
Lokalizacja: Polaniec
Kontakt:

Post autor: davidlive »

No wiec dlaczego silnik w 2.2 gt jest odprężony ???? bo już nie czaje tzn ze jak będę miał z 15 to będzie większy power????
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU 😍. Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny 😊
Awatar użytkownika
Basf_Wrocław
Posty: 956
Rejestracja: 2004-08-26 11:44
Samochód: R4 94
Galeria: viewtopic.php?t=5626
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Basf_Wrocław »

Teoretycznie. Jak będziesz chciał się tak bawić to idź do jakiegoś speca, a nie mechanika podwórkowego. Jest bardzo mała tolerancja na planowanie.
Obrazek
2.0, 16v, Klima, 94 r,
Awatar użytkownika
Mr. Cynk
Posty: 3325
Rejestracja: 2003-09-14 22:41
Samochód: Pontiac TransAM 350'
Lokalizacja: W-M UE

Post autor: Mr. Cynk »

davidlive pisze:No wiec dlaczego silnik w 2.2 gt jest odprężony ???? bo już nie czaje tzn ze jak będę miał z 15 to będzie większy power????


david, silnik jest odprężony bo masz turbo.

turbo podaje więcej powietrza i w ten sposób masz więcej mocy z tej pojemności. kiedy będziesz zwiększał ciśnienie poprzez planowanie głowicy możesz przekroczyć pewną linię za którą żywotność silnika zostanie skrócona. jak w przyrodzie, nic za darmo :)


generalnie tymi 12 to się nie przejmuj i totalnie to olej :)
Awatar użytkownika
davidlive
Posty: 2849
Rejestracja: 2006-07-30 13:29
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=10466
Lokalizacja: Polaniec
Kontakt:

Post autor: davidlive »

Mr. Cynk pisze:
generalnie tymi 12 to się nie przejmuj i totalnie to olej :)


Dzieki za konkretną odpowiedz :D :D POZDRO
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU 😍. Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny 😊
ODPOWIEDZ

Wróć do „2.2 R4 Turbo”