Szukałem na forum ale nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanko ! Chodzi oto ze jakiś czas temu (jakieś 8 miechów ) przegrzałem probka (pękł wężyk od płynu ) ale już wszystko zrobione bo silnik teraz ideał . I chodzi oto ze miałem planowaną głowice i kompresja mi się w ten sposób zwiększyła mechanik mi zmierzył i mam ok 12 . Wiem ze gt powinno mieć cos koło 9 (silnik odprężony ),wiec pytam czy to ma cos wspólnego z osiągami i jeśli cos może się stać to jak zmniejszyć kompresje ??????
Dodam ze u mnie jest taki dziwny obiaw ze przy obrotach rzędu niecałych 5 tys dzieje się cos dziwnego , a mianowicie jest taki dziwny przestój i obroty ida z bólem powoli do 5300 i dalej do 6000 już płynnie . Więc tak sobie myśle ze może to właśnie przez tą kompresje ????????? Mechanik nie zna się zbytnio na probku i mówi ze ogólnie większa kompresja to nie wada jakie jest wasze zdanie na ten temat ??????? POZDRO (teraz bez błędów) [/url]
Kompresja a osiągi ? I silnik ???
- davidlive
- Posty: 2849
- Rejestracja: 2006-07-30 13:29
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=10466
- Lokalizacja: Polaniec
- Kontakt:
Kompresja a osiągi ? I silnik ???
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU . Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny
I JEST ZNOWU . Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny
- davidlive
- Posty: 2849
- Rejestracja: 2006-07-30 13:29
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=10466
- Lokalizacja: Polaniec
- Kontakt:
- Basf_Wrocław
- Posty: 956
- Rejestracja: 2004-08-26 11:44
- Samochód: R4 94
- Galeria: viewtopic.php?t=5626
- Lokalizacja: Wrocław
- Mr. Cynk
- Posty: 3325
- Rejestracja: 2003-09-14 22:41
- Samochód: Pontiac TransAM 350'
- Lokalizacja: W-M UE
davidlive pisze:No wiec dlaczego silnik w 2.2 gt jest odprężony ???? bo już nie czaje tzn ze jak będę miał z 15 to będzie większy power????
david, silnik jest odprężony bo masz turbo.
turbo podaje więcej powietrza i w ten sposób masz więcej mocy z tej pojemności. kiedy będziesz zwiększał ciśnienie poprzez planowanie głowicy możesz przekroczyć pewną linię za którą żywotność silnika zostanie skrócona. jak w przyrodzie, nic za darmo
generalnie tymi 12 to się nie przejmuj i totalnie to olej
- davidlive
- Posty: 2849
- Rejestracja: 2006-07-30 13:29
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=10466
- Lokalizacja: Polaniec
- Kontakt: