Wskaźnik doładowania TURBO (BOOST)

Lucjan
Posty: 149
Rejestracja: 2007-03-31 17:43
Samochód: Civic VTEC
Lokalizacja: Bielsko-Biala

Wskaźnik doładowania TURBO (BOOST)

Post autor: Lucjan »

Po wymianie oleju nie pokazuje mi ciśnienia od turbo,wcześniej miałem zalany syntetyk teraz pół-syntetyk,a turbina kreci.
Ostatnio zmieniony 2007-09-11 20:42 przez Lucjan, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Destroyer
Posty: 1260
Rejestracja: 2007-06-13 09:37
Samochód: II gen 2.5 V6
Galeria: viewtopic.php?t=13662
Lokalizacja: Radom

Post autor: Destroyer »

Nie wiem może się nie znam za bardzo na tym ale skoro turbina pompuje a wskaźnik się nie rusza to może jakiś czujnik niechcący odłączyłeś albo coś.
Poprawcie mnie jeśli gadam bzdury :D
Był PROBE GT 2.2 Turbo '89 Full Opcja z Qresko Red Inside :( :( :(
Jest PROBE 2.5 V6 '94. Dostał nowe serduszko dzięki 2Ya :)
Jest SCENIC II ph I 2003 Lux Privilege pierońskie 1.6 115 KM :D
Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: OLEY »

Moim zdaniem jedno z drugim nie ma nic wspólnego.
Prawdopodobnie "grzebiąc" w autku coś wypiąłeś.

Na początku sprawdź, czy elementy zaznaczone na zielono są na swoim miejscu. Z lewej strony kostka, z prawej - gumowa rurka.

Obrazek

Jeżeli to nie to, będziemy myśleć dalej.
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
Awatar użytkownika
Drzymek
Posty: 4382
Rejestracja: 2004-12-30 20:21
Samochód: Probe GT 92
Galeria: viewtopic.php?t=5501
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Drzymek »

Oley, dałeś nie najlepsze zdjęcie, bo chłopak nie będzie wiedzieć co jest pod maską (Bogdanowe FE3) :lol:
BEAUTY...POWER...SOUL...
Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: OLEY »

Hehe, akurat to zdjęcie wpadło mi pierwsze w ręce przeglądając galerię. :D
Poza tym, nie ma patrzeć na silnik, a na zaznaczony element, który jest w każdym GT. :wink:
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
Lucjan
Posty: 149
Rejestracja: 2007-03-31 17:43
Samochód: Civic VTEC
Lokalizacja: Bielsko-Biala

Post autor: Lucjan »

Już to przerabiałem kostki,węże i dupa,może czujnik walnął bądz wskazówka mnie robi w hu.....
Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: OLEY »

Rozumiem, że dokładnie sprawdziłeś miejsce, które Ci pokazałem i wiesz gdzie jest ta rurka i kostka.
A nie rozbierałeś ostatnimi czasy liczników?
Może inaczej, powiedz czy i co robiłeś ostatnio przy samochodzie (oprócz wymiany oleju oczywiście), bo nie jest to jakaś często występująca przypadłość.
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

Oprócz wymiany oleju absolutnie nic! Bo przecież ten wątek nie ma nic, powtarzam: absolutnie nic wspólnego z opisanym powyżej problemem:
:arrow: Jak się ściąga turbinę? :roll:
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: OLEY »

No tak.
To ja tu wytężam mózg, a Lucjan sobie normalnie jaja robi. :twisted:
Ech.., że jakoś nie dane mi było wpaść na tamten temat.
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
Lucjan
Posty: 149
Rejestracja: 2007-03-31 17:43
Samochód: Civic VTEC
Lokalizacja: Bielsko-Biala

Post autor: Lucjan »

Jaja to moge dopiero zrobić,ten temat niema nic wspolnego z tym co jest teraz,po sciagnieciu turbo było wszystko ok cisnienie dochodziło do 12psi(przed wymiana oleju)po wymianie dupa, wskazówka ani drgnie a turbo kreci.A mogłem kupic Supre(i tak ja kupie)
Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: OLEY »

lucjan pisze:Jaja to moge dopiero zrobić...
:shock: Tzn?

Nie odpowiedziałeś na moje wcześniejsze pytania.
Kombinujemy dalej, co się mogło stać, czy mam olać temat, bo i tak kupisz sobie Suprę? :wink:
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

lucjan pisze:Jaja to moge dopiero zrobić,ten temat niema nic wspolnego z tym co jest teraz,po sciagnieciu turbo było wszystko ok ...
I wszystko jasne! :D
Czekamy na wątek zatytułowany "Jak się zakłada turbinę?" i wtedy pewnie wskaźnik ponownie ożyje! =D>

;)
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
Awatar użytkownika
wargawiesiek
Posty: 371
Rejestracja: 2007-01-19 19:46
Galeria: viewtopic.php?t=11379
Lokalizacja: Iłowo-Osada

Post autor: wargawiesiek »

ja sam powtarzam sam zmieniałem olej i uszczelniałem misę olejową i to bez kanału, zdejmowałem turbinę i kolektor wydechowy, bo musiałem nagwintować nowy gwint na szpilki 14mm i po złożeniu i zalaniu olejem wszystko działa jak należy, morze odwrotnie podłączyłeś wężyki te cienkie przy czujniku od turbiny czy co to tam jest przykręcone na 2 śrubki na klucz 10mm
banofilia- zboczenie występujące u modów i adminów, objawiające się odczuwaniem rozkoszy podczas wyrzucania użytkowników lub ich postów
Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: OLEY »

Dlatego cały czas do tego zmierzam. Niech sprawdzi dokładnie miejsca, które pokazałem za zdjęciu, niech sprawdzi wszystkie połączenia, bo jeżeli to wszystko jest należycie podłączone, to pozostaje według mnie, tylko wskaźnik. Może rozbierał, może wymieniał podświetlenie, nie wiem.
Nie raczy odpowiedzieć. No ale cóż, to nie my mamy problem prawda? :wink:
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
Lucjan
Posty: 149
Rejestracja: 2007-03-31 17:43
Samochód: Civic VTEC
Lokalizacja: Bielsko-Biala

Post autor: Lucjan »

Problem z głowy!!!!!Wymieniłem cały obrotomierz z razem z wskazówka i działa TURBO ZNOWU pokazuje(dobrze ze miałem stary licznik)Wszystkim dzięki za rady szczególnie OLEYOWI
Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: OLEY »

No to się cieszę .
I nie zrażaj się tak szybko w przyszłości. :D :wink:
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
Awatar użytkownika
wargawiesiek
Posty: 371
Rejestracja: 2007-01-19 19:46
Galeria: viewtopic.php?t=11379
Lokalizacja: Iłowo-Osada

Post autor: wargawiesiek »

a propo oley twój probek też ma v-max grubo ponad licznik? Bo mi na max wskazówka patrzy pionowo w dół. pozdr
banofilia- zboczenie występujące u modów i adminów, objawiające się odczuwaniem rozkoszy podczas wyrzucania użytkowników lub ich postów
Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: OLEY »

Co prawda nie ma to związku z tematem, ale Ci odpowiem. :D
Leci w dół poza maxV, mało tego - wskazówka od turbo też leci poza skalę.
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
Awatar użytkownika
wargawiesiek
Posty: 371
Rejestracja: 2007-01-19 19:46
Galeria: viewtopic.php?t=11379
Lokalizacja: Iłowo-Osada

Post autor: wargawiesiek »

mi też poza skale leci wskazówka od turbo. ale to od niedawna bo mam przełącznik on/off i gdy jest na off chyba to pompuje ponad skale ale ten przełącznik został po niemieckim właścicielu. jest przecięcy kabel od kompa i podłączony do masy poprzez przełącznik.
banofilia- zboczenie występujące u modów i adminów, objawiające się odczuwaniem rozkoszy podczas wyrzucania użytkowników lub ich postów
Awatar użytkownika
Drzymek
Posty: 4382
Rejestracja: 2004-12-30 20:21
Samochód: Probe GT 92
Galeria: viewtopic.php?t=5501
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Drzymek »

Mi wskaźnik turbo leci do 2/3 skali... :(

...

...skalę mam do 25PSI :twisted:
BEAUTY...POWER...SOUL...
Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: OLEY »

Zmieniłem trochę tytuł, aby był sens dalszej rozmowy i Waszych przechwałek. :D :wink:
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
Awatar użytkownika
moric6666ziemia
Posty: 74
Rejestracja: 2012-01-01 19:23
Samochód: Ford Probe GT 2,2 89r
Lokalizacja: Wilkowyje

Re: Wskaźnik doładowania TURBO (BOOST)

Post autor: moric6666ziemia »

Witam dołączę się ,bo mam też problem z tym wskażnikiem A mianowicie jak przekręcę kluczyk to wskazówka się ruszy Ale jak odpalę silnik to stoi tak jak stała Żadnej reakcji Bo piszecie że wskażnik walnięty Ale czy by się ruszał po włączeniu zapłonu ??Hmmmmmmmm no chyba że mam turbo walnięte :( :( Proszę o pomoc
Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Re: Wskaźnik doładowania TURBO (BOOST)

Post autor: OLEY »

:D

Ten wskaźnik nie może Ci pokazywać nic, dopóki nie uruchomisz turbiny.

Rusz z miejsca, przejedź kawałeczek na jedynce, lub dwójce i wtedy ostro wciśnij pedał gazu.

Wtedy powinieneś zauważyć ruch wskazówki. :)

Na postoju ona nie powinna się ruszać, czasem, jak zdrowo przegazujesz (na luzie), to może delikatnie się ruszyć, ale nic poza tym.

Przy odpalaniu, też może się ruszyć, ale tylko tyci, tyci, więc to normalne.

Że tak powiem - zdrowy odruch. :mrgreen: :wink:
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Re: Wskaźnik doładowania TURBO (BOOST)

Post autor: Robert »

OLEY pisze:Rusz z miejsca, przejedź kawałeczek na jedynce, lub dwójce i wtedy ostro wciśnij pedał gazu.
Troszkę więcej, niż "kawałeczek", bo szkoda turbiny, że tak powiem... ;)
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
Awatar użytkownika
moric6666ziemia
Posty: 74
Rejestracja: 2012-01-01 19:23
Samochód: Ford Probe GT 2,2 89r
Lokalizacja: Wilkowyje

Re: Wskaźnik doładowania TURBO (BOOST)

Post autor: moric6666ziemia »

No zrobiłem jak napisałeś I działa jest ok Ale zauważyłem że się przez moment zapaliła jakaś czerwona kontrolka .Co to mogło być Nie mogłem patrzeć bo szybko jechałem i jeszcze w mieście :wink:
ODPOWIEDZ

Wróć do „2.2 R4 Turbo”