Brak mocy od 4000obr

Awatar użytkownika
kramar
Posty: 17
Rejestracja: 2007-10-27 16:11
Samochód: brak
Lokalizacja: Wrocław

Brak mocy od 4000obr

Post autor: kramar »

Witam!
Walczę z problemem już od jakiegoś czasu (od zakupu probasa).
Od czasu pierwszego zalogowania wertowałem forum i próbowałem różnych sposobów -
wiele się o naszym aucie nauczyłem, ale nie udaje się pozbyć problemu :evil:
Dodam, że właściwie to samo mam na benie i gazie.
Objawy:
:shock: od ok 4300 obr auto słabnie, ok 5000 obr. wraca moc na chwilkę, ale tak raczej szarpie;
:shock: jak jest na luzie i go podgazuje wysoko (ok 5000 obr.) i puszcze gaz to obroty spadają do 500 i jakby na jakiś gar nie pracował i jakby miał zaraz zdechnąć - po chwili obroty wracają do normy;
:shock: odpowietrzałem dziś układ chłodzenia - korek odkręcony a płyn powoli podnosi się i wykapuje z niego
(czy to normalne czy uszczelkę szlag trafił?);
:shock: śmierdzi płynem chłodniczym i wydaje mi się, że go ubywa
:shock: czasem mi się wydaje, że na biegu jałowym coś popiskuje od spodu na wydechu
- ale to chyba tylko z powodu lekko nierównych obrotów.
Komp nie pokazuje żadnych błędów!!
Oto co zrobiłem sugerując się różnymi tematami na forum:
- kopułka i palec nowe
- kable WN i świece nowe NGK
- katalizator wywalony podejrzewałem, że się zapchał
- odpowietrzenie układu chłodzenia
- reset kompa (nie wiem po co :roll: ) :shock: :shock:
- sprawdziłem dolot - gumy całe i podokręcane
- przepływomierz się nie zablokował - sprawdzone
- turbo dmucha do czerwonego
- filtr powietrza nowy
Już nie wiem czy to uszczelka, czy lambda czy coś innego..kasa mi sie kończy :?
PS: Ale i tak uważam Probka za najlepsze autko pod słońcem :D
nie wysyłajcie mnie do szukajki bo już wszystko przeszukałem
8) HELP! Będę wdzięczny, jak ktoś choć trochę pomoże

Pozdrawiam, kramar
Ostatnio zmieniony 2007-11-20 23:00 przez kramar, łącznie zmieniany 2 razy.
:-) 2.2 GT turbo, red '91 + gaz sekwencja ;-)
Awatar użytkownika
davidlive
Posty: 2849
Rejestracja: 2006-07-30 13:29
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=10466
Lokalizacja: Polaniec
Kontakt:

Post autor: davidlive »

Poczytaj pare moich temacików na ten temat :D :D

p.
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU 😍. Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny 😊
Awatar użytkownika
kramar
Posty: 17
Rejestracja: 2007-10-27 16:11
Samochód: brak
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: kramar »

davidlive pisze:Poczytaj pare moich temacików na ten temat :D :D

p.
Czytałem i się załamuje powoli - udało Ci się z tym poradzić?
:-) 2.2 GT turbo, red '91 + gaz sekwencja ;-)
Awatar użytkownika
davidlive
Posty: 2849
Rejestracja: 2006-07-30 13:29
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=10466
Lokalizacja: Polaniec
Kontakt:

Post autor: davidlive »

Zacznę od odpowiedzi co do uszczelki pod kol. ssącym, ,a mianowicie jej wymiana nic a nic nie pomogła, bo poprzednia była ok, ale jak już rozebrałem to wstawiłem nową.


Teraz kilka pytań mam do ciebie:
- czy kiedykolwiek przegrzałeś silnik?
- czy silnik był kiedyś wyjmowany ?
- czy wiązka od kompa do silnika jest ok (nie byla uszkodzona ,jest w oryginale ?)
- czy zmieniałeś pompe paliwa?
- czy modernizowałeś dolot ?
- czy wstawialeś zwężkę albo MBC ?
- czy jesteś pewien że intercooler nie ma dziur?
- ile bierze ci tego płynu?
- w jakim stanie jest turbinka?
- czy zmieniałeś kompa?


Odpowiedz na te pytanka to będę już widział że robiłes to co ja , a jesli nawet ja na coś nie wpadłem to napisz dokładniej co robiłes i co sprawdzałeś .


oooo jeszcze jedno

jakie masz wyposażenie ?



Zawsze tak miałeś ???czy może stało się to za twojego użytkowania probka?

p.
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU 😍. Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny 😊
Awatar użytkownika
kramar
Posty: 17
Rejestracja: 2007-10-27 16:11
Samochód: brak
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: kramar »

- czy kiedykolwiek przegrzałeś silnik? ja ? nie...poprzedni właściciel się nie chalił
- czy silnik był kiedyś wyjmowany ? nie wiem
- czy wiązka od kompa do silnika jest ok (nie byla uszkodzona ,jest w oryginale ?) wydaje się, że ok
- czy zmieniałeś pompe paliwa? - na gazie dzieje się tak samo....
- czy modernizowałeś dolot ? nie
- czy wstawialeś zwężkę albo MBC ? też nie - ponoć BOV był wstawiony a potem zdjęty
- czy jesteś pewien że intercooler nie ma dziur? hmm - nie wiem jak to spr
- ile bierze ci tego płynu? za dużo - wyczytałem, że jak przy odkręconym korku wybija płyn to uszczelka pod głowicą
- w jakim stanie jest turbinka? sucha i dmucha do czerwonego prawie
- czy zmieniałeś kompa? chodzi o chipa? - nie

wyposażenie : klima tylko
i szyber, hehe
Mam tak od kupna auta czyli od 30.10.2007... kupa czasu jak widać :wink:
auto kupione od forumowicza...
:-) 2.2 GT turbo, red '91 + gaz sekwencja ;-)
Awatar użytkownika
HellHound
Posty: 1294
Rejestracja: 2006-06-03 13:43
Samochód: Focus 2004r. TDCI
Galeria: viewtopic.php?t=12610
Lokalizacja: Międzyzdroje

Post autor: HellHound »

Ja stawiam na uszczelkę pod głowicą. Skoro piszesz, że płyn wybija, to może być przyczyna. Zobacz czy w oleju nie na "sera", a w płynie "rosołu". To powinno co nieco wyjaśnić.
Let The Galaxy Burn....
Awatar użytkownika
davidlive
Posty: 2849
Rejestracja: 2006-07-30 13:29
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=10466
Lokalizacja: Polaniec
Kontakt:

Post autor: davidlive »

No ja mam ten sam objaw,sprawdzałem kompresje (10.5) żadnych żurków ,barszczy,zalewajek i tego typu podobnych nie stwierdziłem a płynu mi nie ubywa , może kolega ma mały wyciek i to wszystko .

Od kogo go kupiłeś ??


Panie kolego jeśli na rozgrzanym silniku po odkręceniu korka wywala ci troche płynu to musi tak po prostu , być , jest to układ ciśnieniowy ,i mamy tam ciśnienie (i tu są sprzeczne dane )od 0.9 do 1.1 czegoś tam na cm2.

Musi tak być i tyle ,w każdym autku tak jest, a myślisz że dlaczego na korku pisze "nie otwierać na ciepłym"??? żebyś sobie witek nie poparzył
:D :lol: :lol:


p.

p.
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU 😍. Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny 😊
Awatar użytkownika
kramar
Posty: 17
Rejestracja: 2007-10-27 16:11
Samochód: brak
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: kramar »

davidlive pisze: Od kogo go kupiłeś ??
p.
od Shooters'a z wawy-chłop bardzo w pożądku
davidlive pisze: Musi tak być i tyle ,w każdym autku tak jest, a myślisz że dlaczego na korku pisze "nie otwierać na ciepłym"??? żebyś sobie witek nie poparzył
:D :lol: :lol:
za późno... :)


a kompresji nie sprawdzałem cholera - o tym nie pomyślałem
dzięki davidlive
sprawdzę ten "ser" i "rosół" - dzięki Hellhound
hmm... aż zgłodniałem :lol:
PozDr
:-) 2.2 GT turbo, red '91 + gaz sekwencja ;-)
Awatar użytkownika
HellHound
Posty: 1294
Rejestracja: 2006-06-03 13:43
Samochód: Focus 2004r. TDCI
Galeria: viewtopic.php?t=12610
Lokalizacja: Międzyzdroje

Post autor: HellHound »

A filtr powietrza? Może jest zapchany i autko się muli. Uwaloną lambdę raczej byś poczuł po kieszeni na stacji benzynowej, spalanie ok 20litrów na 100 km.
Let The Galaxy Burn....
Awatar użytkownika
davidlive
Posty: 2849
Rejestracja: 2006-07-30 13:29
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=10466
Lokalizacja: Polaniec
Kontakt:

Post autor: davidlive »

kramar pisze: sprawdzę ten "ser" i "rosół" - dzięki Hellhound
hmm... aż zgłodniałem :lol:
PozDr
Szukaj nabiału pod korkiem , i w wężyku od odmy tym co wchodzi do przepływki, nie powinno go tam być oczywiście .
Pojawia się jesli np. masz do pracy 2 km i tak co dzien brykasz , to wilgoć miesza się z olejem i takie coś się dzieje , a nie świadczy koniecznie o uszkodzeniu uszczelki .

Jeśli przeczyścisz to i pochodzi troszke i nagrzeje się to nie powinno tego być.

I nie gadaj mi tu jeden z drugim że nie wiem co pisze bo już to przerabiałem :wink: :wink:

skoro taki spoko chłop (swoją droga cos sie ostatnio nie odzywa :roll: :roll: ) to czy powiedział ci o tym objawie??? możesz wyduśić od niego troszke informacji??

"Wysłany: 2007-10-30 15:24 Temat postu: Odpowiedz z cytatem
Auto sprzedane. Mam nadzieję, że obecny właściciel będzie równie zadowolony jak ja byłem z tego samochodu. " - szoters



i jak zadowony?


p.
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU 😍. Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny 😊
Awatar użytkownika
kramar
Posty: 17
Rejestracja: 2007-10-27 16:11
Samochód: brak
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: kramar »

HellHound pisze:A filtr powietrza?
zapomniałem napisać, że wymieniłem. :oops:
HellHound pisze: Uwaloną lambdę raczej byś poczuł po kieszeni na stacji benzynowej, spalanie ok 20litrów na 100 km.
nie jeżdże za dużo Probe bo trochę mam obawy w tych korkach i cieknącym płynem chłodniczym ale na pewno tyle nie pali.
W ogóle to jakieś fatum nade mną ciąży - wczoraj mi moje stareńkie volvo umarło - jeszcze nie zdążyłem błędów zczytać i do tego jeszcze mojej młodej alternator w Tigrze naprawiałem bo się rozleciał - masakra jakaś.
PoZDr
:-) 2.2 GT turbo, red '91 + gaz sekwencja ;-)
Awatar użytkownika
davidlive
Posty: 2849
Rejestracja: 2006-07-30 13:29
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=10466
Lokalizacja: Polaniec
Kontakt:

Post autor: davidlive »

ZAraz zaraz panowie luzik spokojnie , filtr powietrza nie ma nic do rzeczy , ja rozumie hell (ty piekielny diable :lol: :wink: :wink: ) że chcesz nam pomóc ale ten objaw nie może wskazywac na zawalony filtr.

PO prostu to jest tak że wciskasz gaz na 3 autko idzie jak szalone i nagle zgon przy ok 4500 , filtr mam stożkowy i nowy więc odpada .

p.
Ostatnio zmieniony 2007-11-20 22:34 przez davidlive, łącznie zmieniany 1 raz.
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU 😍. Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny 😊
Awatar użytkownika
HellHound
Posty: 1294
Rejestracja: 2006-06-03 13:43
Samochód: Focus 2004r. TDCI
Galeria: viewtopic.php?t=12610
Lokalizacja: Międzyzdroje

Post autor: HellHound »

A może to przez nieszczelny układ chłodzenia? Skoro cieknie to może się zapowietrzać, przegrzewać lub nie dogrzewać.
Let The Galaxy Burn....
Sh(.)(.)ters
Posty: 1703
Rejestracja: 2004-01-28 21:17
Galeria: viewtopic.php?t=5520
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Sh(.)(.)ters »

- czy kiedykolwiek przegrzałeś silnik? ja ? nie...poprzedni właściciel się nie chalił

nie był przegrzany.

- czy silnik był kiedyś wyjmowany ? nie wiem

dół nie był wyjmowany. robione były zawory + głowica, więc tę jako źródło ubywania płynu raczej bym wykluczał.

- czy wstawialeś zwężkę albo MBC ? też nie - ponoć BOV był wstawiony a potem zdjęty

dokładnie - bov został usunięty - może włożony na jego miejsce oryginalny by-pass dokonał żywota. nie było zwężki ale turbina zawsze dmuchała do czerwonego. chip jakby co jest osiągalny zgodnie z umową. by-pass też daj znać zapukam gdzie 3ba.

- ile bierze ci tego płynu? za dużo - wyczytałem, że jak przy odkręconym korku wybija płyn to uszczelka pod głowicą

patrz wyżej. hmm jak czujesz zapach płynu to raczej gdzieś jest wyciek i coś go smaży - zobacz dokładnie okolice chłodnicy i kolektora czy nie ma nalotów (tam jest taki wężyk do chłodzenia przepustnicy bodaj). chłodnica jest praktycznie nowa (masz gwarancję w PL) ale z doświadczenia wiem, że wystarczy jeden niedolany spaw by gdzieś puszczała (tak było z chłodnicami klimy, które ściągnęliśmy swego czasu z USA)...

o filtrze powietrza faktycznie nie pomyśleliśmy...

Jak widzę dotychczas wszystkie forumowe podpowiedzi zawiodły, a myślałem że dawno rozwiązałeś ten problem...


Shoot
..........Obrazek.........
.....The Power of Dreams.....
Awatar użytkownika
davidlive
Posty: 2849
Rejestracja: 2006-07-30 13:29
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=10466
Lokalizacja: Polaniec
Kontakt:

Post autor: davidlive »

Shoot ma teraz pytanko do ciebie (jak mnie naleci to moze nie jedno)

Czy ty tez miałeś ten objaw od poczatku???
czy tak go kupiłeś ???
Jeśli jak kupiłeś było ok to po jakim wydarzeniu-(jakies wyscigi, zmiana jakieś znaczącej części, remont) ten objaw sie pojawił??

p.
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU 😍. Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny 😊
Sh(.)(.)ters
Posty: 1703
Rejestracja: 2004-01-28 21:17
Galeria: viewtopic.php?t=5520
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Sh(.)(.)ters »

davidlive pisze:Shoot ma teraz pytanko do ciebie (jak mnie naleci to moze nie jedno)

Czy ty tez miałeś ten objaw od poczatku???
czy tak go kupiłeś ???
Jeśli jak kupiłeś było ok to po jakim wydarzeniu-(jakies wyscigi, zmiana jakieś znaczącej części, remont) ten objaw sie pojawił??

p.
Przyglądając się Twojej aktywności na forum mam nadzieję, że Cię "nie naleci". :lol:

Jakiś czas temu miałem podobne problemy (nierówne obroty o których pisał Kramar) z powodu wadliwie działającego bova. Po wymianie na seryjny układ wszystko wróciło do normy. Tylko z tym jestem w stanie to jakkolwiek powiązać.
..........Obrazek.........
.....The Power of Dreams.....
Eborp
Posty: 47
Rejestracja: 2005-04-27 23:15
Galeria: viewtopic.php?t=5897
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Eborp »

Witam

Ja dodam od siebie ze mam identyczne objawy jak wy, wymieniłem już wszystkie wypisane przez was części i dalej to samo, trochę mnie to irytuje bo ostatnio ładnie bym się nadział na czołówkę z tirem więc jak dacie rade z tym to czekam na info :roll:
Najlepsze jest to co szybkie...

czerwone PROBE GT 2.2 TURBO 92r--> Był
granatowe PROBE GT 2.5 V6 94r----->Jest
Awatar użytkownika
kramar
Posty: 17
Rejestracja: 2007-10-27 16:11
Samochód: brak
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: kramar »

Sh(.)(.)ters pisze: patrz wyżej. hmm jak czujesz zapach płynu to raczej gdzieś jest wyciek i coś go smaży - zobacz dokładnie okolice chłodnicy i kolektora czy nie ma nalotów (tam jest taki wężyk do chłodzenia przepustnicy bodaj). chłodnica jest praktycznie nowa (masz gwarancję w PL) ale z doświadczenia wiem, że wystarczy jeden niedolany spaw by gdzieś puszczała (tak było z chłodnicami klimy, które ściągnęliśmy swego czasu z USA)...
Shoot

no śmierdzi i do tego dymek widać z pod machy - sika pewnie na kolektor i od razu paruje :evil:
Sh(.)(.)ters pisze: Jak widzę dotychczas wszystkie forumowe podpowiedzi zawiodły, a myślałem że dawno rozwiązałeś ten problem...
Shoot
rozwiąże, rozwiąże choćbym miał nie wiem co to rozwiążę :lol:

Dzięki Rafale za odpowiedź - myślałem, że już siedzisz na HONDA forum... :D
Pozdrawiam
PS: a jeżeli chodzi o autko to jestem zadowolony, a jak problemu się pozbędę to będę w 7 niebie
SI! :lol:
Eborp - na pewno napiszę jak problem rozwiąże
:-) 2.2 GT turbo, red '91 + gaz sekwencja ;-)
kollek
Posty: 1052
Rejestracja: 2002-09-08 10:31
Samochód: brak
Lokalizacja: Paszkówka

Post autor: kollek »

Kramar -> punkt zaczepienia już masz, więc dopóki nie usuniesz usterki z wyciekającym płynem to nie ma sensu zabierać się za coś innego.

Po usunięciu ww. usterki, jeśli objawy będą się powtarzać pomyśli się dalej. Ale nie szukajcie rozwiązania problemu w sytacji jeśli coś jest zwalone.
Nie ma bata, przyczyna jakaś musi być więc do dzieła ;).

pzdr
Probe 2.2 GL 89'
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
Awatar użytkownika
davidlive
Posty: 2849
Rejestracja: 2006-07-30 13:29
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=10466
Lokalizacja: Polaniec
Kontakt:

Post autor: davidlive »

Eborp !!!! kurde to ty jesteś dłużej na forum niż ja i nigdy nie widziałeś tematu albo masy postów jakie poświęciłem temu objawowi????

A co do płynu to niby kramarowi ubywa i mówicie że to może być przyczyna (albo jedna z przyczyn) , ale mi nic nie ubywa a mam to samo :x :x

Ja dziś odłączę wtyczke od teko urządzonka co wskazuje doładowanie na blacie i zobacze czy to coś da.

Zauważyłem jeszcze jedną rzecz,im doładowanie większe tym objaw się nasila ,co wy na to???


p.
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU 😍. Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny 😊
Awatar użytkownika
kramar
Posty: 17
Rejestracja: 2007-10-27 16:11
Samochód: brak
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: kramar »

kollek pisze:Kramar -> punkt zaczepienia już masz, więc dopóki nie usuniesz usterki z wyciekającym płynem to nie ma sensu zabierać się za coś innego.

Po usunięciu ww. usterki, jeśli objawy będą się powtarzać pomyśli się dalej. Ale nie szukajcie rozwiązania problemu w sytacji jeśli coś jest zwalone.
Nie ma bata, przyczyna jakaś musi być więc do dzieła ;).

pzdr
Masz racje w 100%
jeżeli chodzi o wyciek to dziś najpóźniej jutro go "zatkam" (mam nadzieje).
Jeżeli to nic nie da to dalej będę temat wałkował :newcolor:
Dzięki Kollek za zainteresowanie
aha - jeszcze jedno: czy rury od chłodnicy powinny być miękkie czy twarde? (ja np tę górną mam cały czas miękką)
(hmm...) :twisted:
:-) 2.2 GT turbo, red '91 + gaz sekwencja ;-)
Awatar użytkownika
davidlive
Posty: 2849
Rejestracja: 2006-07-30 13:29
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=10466
Lokalizacja: Polaniec
Kontakt:

Post autor: davidlive »

kramar pisze: aha - jeszcze jedno: czy rury od chłodnicy powinny być miękkie czy twarde? (ja np tę górną mam cały czas miękką)
(hmm...) :twisted:
pisałem wyżej że tam na nagrzanym silniku występuje spore ciśnienie i rurki powinny być twarde, zresztą weź mi wyjaśnij w jaki sposób po odkręceniu korka poparzyłeś sobie łapy skoro nie masz ciśnienia???

Jeśli nie masz ciśnienia to faktycznie masz kłopot i ta dziura jest spora .


i z czego ty się cieszysz ???
kramar pisze::twisted:

p.
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU 😍. Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny 😊
Eborp
Posty: 47
Rejestracja: 2005-04-27 23:15
Galeria: viewtopic.php?t=5897
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Eborp »

[quote="davidlive"]Eborp !!!! kurde to ty jesteś dłużej na forum niż ja i nigdy nie widziałeś tematu albo masy postów jakie poświęciłem temu objawowi????

Widziałem i czytałem wszystkie tematy, ale ja się borykam z tym problemem od wakacji tzn wydaje mi sie odkąd miałem remont góry silnika czyli nowe zawory i uszczelka pod głowice, a zresztą wydaje mi się ze to właśnie uszczelka puszcza mi, choć nie widzę żadnych wycieków płynów :shock:
Najlepsze jest to co szybkie...

czerwone PROBE GT 2.2 TURBO 92r--> Był
granatowe PROBE GT 2.5 V6 94r----->Jest
Awatar użytkownika
HellHound
Posty: 1294
Rejestracja: 2006-06-03 13:43
Samochód: Focus 2004r. TDCI
Galeria: viewtopic.php?t=12610
Lokalizacja: Międzyzdroje

Post autor: HellHound »

Sprawdź w oleju
Let The Galaxy Burn....
Awatar użytkownika
davidlive
Posty: 2849
Rejestracja: 2006-07-30 13:29
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=10466
Lokalizacja: Polaniec
Kontakt:

Post autor: davidlive »

Zaraz zaraz nie widzicie tu pewnej zbieżności???

Ja miałem remont kapitalny i zonk
kramar kupił tez po zdięciu głowicy
Eborp też widze ma ten problem po zdięciu głowicy


Czy to nie wydaje się dziwne ? może założyliśmy uszczelki od GL , może się to czymś różni??

Jaką macie kompresje panowie???

p.
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU 😍. Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny 😊
ODPOWIEDZ

Wróć do „2.2 R4 Turbo”