Brak mocy od 4000obr
- HellHound
- Posty: 1294
- Rejestracja: 2006-06-03 13:43
- Samochód: Focus 2004r. TDCI
- Galeria: viewtopic.php?t=12610
- Lokalizacja: Międzyzdroje
-
- Posty: 47
- Rejestracja: 2005-04-27 23:15
- Galeria: viewtopic.php?t=5897
- Lokalizacja: Łódź
Witam
Kompresji nie sprawdzałem, ale jutro zobaczę jaka jest i odpowiem.
Zapytałem sie o ten objaw u ojca i mówił ze miał to samo w Seacie Toledo, ale u niego wymiana sondy pomogła więc to może jakiś trop...bo w sumie u mnie ze spalaniem to ok. 20 litrów wychodzi
Kompresji nie sprawdzałem, ale jutro zobaczę jaka jest i odpowiem.
Zapytałem sie o ten objaw u ojca i mówił ze miał to samo w Seacie Toledo, ale u niego wymiana sondy pomogła więc to może jakiś trop...bo w sumie u mnie ze spalaniem to ok. 20 litrów wychodzi
Najlepsze jest to co szybkie...
czerwone PROBE GT 2.2 TURBO 92r--> Był
granatowe PROBE GT 2.5 V6 94r----->Jest
czerwone PROBE GT 2.2 TURBO 92r--> Był
granatowe PROBE GT 2.5 V6 94r----->Jest
- davidlive
- Posty: 2849
- Rejestracja: 2006-07-30 13:29
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=10466
- Lokalizacja: Polaniec
- Kontakt:
- HellHound
- Posty: 1294
- Rejestracja: 2006-06-03 13:43
- Samochód: Focus 2004r. TDCI
- Galeria: viewtopic.php?t=12610
- Lokalizacja: Międzyzdroje
- davidlive
- Posty: 2849
- Rejestracja: 2006-07-30 13:29
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=10466
- Lokalizacja: Polaniec
- Kontakt:
- HellHound
- Posty: 1294
- Rejestracja: 2006-06-03 13:43
- Samochód: Focus 2004r. TDCI
- Galeria: viewtopic.php?t=12610
- Lokalizacja: Międzyzdroje
- davidlive
- Posty: 2849
- Rejestracja: 2006-07-30 13:29
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=10466
- Lokalizacja: Polaniec
- Kontakt:
bo płyn wypłynął mimo, że rura miękka była (górna od chłodnicy). Nie pisałem, że nie mam ciśnienia, choć mogłoby się wydawać miękka rura=brak ciśnienia.davidlive pisze:pisałem wyżej że tam na nagrzanym silniku występuje spore ciśnienie i rurki powinny być twarde, zresztą weź mi wyjaśnij w jaki sposób po odkręceniu korka poparzyłeś sobie łapy skoro nie masz ciśnienia???kramar pisze: aha - jeszcze jedno: czy rury od chłodnicy powinny być miękkie czy twarde? (ja np tę górną mam cały czas miękką)
(hmm...)
Davidlive, mimo że mam miękką rurę, płakać nie będę...davidlive pisze: Jeśli nie masz ciśnienia to faktycznie masz kłopot i ta dziura jest spora .
i z czego ty się cieszysz ???kramar pisze:
p.
Żadnego sera/nabiału nie zauważyłem. dziennie robię ok 30-50km
Jutro robie wyciek, sprawdzam czy uszczelka nie puszcza i każe sprawdzić jeszcze sondę lambda i kompresje. Dam znaka co i jak.
Pozdro for all!
PS: Ale sobie postów nabiłem... Davidlive gonię Cię
2.2 GT turbo, red '91 + gaz sekwencja
- davidlive
- Posty: 2849
- Rejestracja: 2006-07-30 13:29
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=10466
- Lokalizacja: Polaniec
- Kontakt:
to ja pojadę w stylu roberta
Ważne że nie masz sera , ciekawe co na to twoja laska , wiesz tak to bywa , stres no i czasem po prostu miękknie
Nie obraź się ale nie mogłem sie powstrzymać.
Sprawdz tą kompresie bo to ważne!!
p.
Kurde faktycznie miękka rurka to problemkramar pisze: Davidlive, mimo że mam miękką rurę, płakać nie będę...
Żadnego sera/nabiału nie zauważyłem
Ważne że nie masz sera , ciekawe co na to twoja laska , wiesz tak to bywa , stres no i czasem po prostu miękknie
Nie obraź się ale nie mogłem sie powstrzymać.
Sprawdz tą kompresie bo to ważne!!
p.
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU . Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny
I JEST ZNOWU . Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny
- HellHound
- Posty: 1294
- Rejestracja: 2006-06-03 13:43
- Samochód: Focus 2004r. TDCI
- Galeria: viewtopic.php?t=12610
- Lokalizacja: Międzyzdroje
- Flyke
- Posty: 712
- Rejestracja: 2006-10-18 22:00
- Galeria: viewtopic.php?t=10424
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- HellHound
- Posty: 1294
- Rejestracja: 2006-06-03 13:43
- Samochód: Focus 2004r. TDCI
- Galeria: viewtopic.php?t=12610
- Lokalizacja: Międzyzdroje
Jeśli ma wyciek to i ciśnienie w układzie będzie mniejsze stąd może miękka rurka. Niech że chłopak zrobi najpierw z tym wyciekiem a potem będziemy się zastanawiać co dalej bo jak na razie efektów nie widać a 2 strony tematu.
A tak przy okazji.
Kramar -> sztywna rurka może być powodem sparciałej gumy albo ciśnienia w układzie, no chyba że masz plastikową . Zakładając że układ jest szczelny to nie spotkałem się z sytuacją aby rurka była na tyle twarda aby nie można było jej "zgnieść". Poza tym rurka od samego ciepła staje się miękka.
A tak przy okazji.
Kramar -> sztywna rurka może być powodem sparciałej gumy albo ciśnienia w układzie, no chyba że masz plastikową . Zakładając że układ jest szczelny to nie spotkałem się z sytuacją aby rurka była na tyle twarda aby nie można było jej "zgnieść". Poza tym rurka od samego ciepła staje się miękka.
Probe 2.2 GL 89'
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
- davidlive
- Posty: 2849
- Rejestracja: 2006-07-30 13:29
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=10466
- Lokalizacja: Polaniec
- Kontakt:
No, no... Ten temat nie dotyczy już tylko mojego autka...
David, HellHound dobre, dobre...
Mr. Kollek ma racje.
jutro odbieram autko - wyciek będzie zrobiony i kompresja ma być sprawdzona. Napiszę co i jak.
PoZDr
PS: Wiedziałem, że tymi rurkami rozpętam zboczylasowy OT...
David, HellHound dobre, dobre...
Mr. Kollek ma racje.
jutro odbieram autko - wyciek będzie zrobiony i kompresja ma być sprawdzona. Napiszę co i jak.
PoZDr
PS: Wiedziałem, że tymi rurkami rozpętam zboczylasowy OT...
2.2 GT turbo, red '91 + gaz sekwencja
- Ero
- Posty: 1188
- Rejestracja: 2007-10-04 20:32
- Galeria: viewtopic.php?t=12278
- Lokalizacja: Bolesławiec
- Kontakt:
Nie wiem jak to w Probe 1g. ale ja sie troszke bawie w mechanike i przy doładowanych silnikach takie objawy przeważnie miały przez uszkodzony zawór upustowy nadmiar powietrza przez turbinke.Wytwarza sie tgz.efekt zwrotny który dławi turbo.A jezeli nie to to ja bym szukał przyczyny tylko w układzie dolotowym bo tu cos jest nie tak skoro silniczek chodzi ok do 4000tys a powyzej traci moc.A przy jakich obrotach włacza sie turbo w jedyneczce?
Bylo Probe jest Vectra B z silniczkiem 3.0xe V6
Cichopek nago szybko klikaj: http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... 53#p215153
Cichopek nago szybko klikaj: http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... 53#p215153
- Flyke
- Posty: 712
- Rejestracja: 2006-10-18 22:00
- Galeria: viewtopic.php?t=10424
- Lokalizacja: Jelenia Góra
Nieszczelny układ chłodzenia nie będzie dawał tego efektu zamulenia. Puścił mi spaw na chłodnicy i ucieka powoli płyn, i fakt - rureczka górna mięciutka się zrobiła (w porównaniu ze stanem sprzed wycieku), ale na moc to nie ma wpływu.
Ale davidlive dobrze kombinuje z tą robioną głowicą, skojarzyłem teraz, że w mój poprzedni silnik po wymianie uszczelki (i niczego więcej) weszło nowe życie dosłownie. A tu u Was odwrotnie może akurat...
Ale davidlive dobrze kombinuje z tą robioną głowicą, skojarzyłem teraz, że w mój poprzedni silnik po wymianie uszczelki (i niczego więcej) weszło nowe życie dosłownie. A tu u Was odwrotnie może akurat...
--
Pozdrawiam,
Daniel 607 977 768
>>> Probe '89 2.2 GT USA
Pozdrawiam,
Daniel 607 977 768
>>> Probe '89 2.2 GT USA
- davidlive
- Posty: 2849
- Rejestracja: 2006-07-30 13:29
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=10466
- Lokalizacja: Polaniec
- Kontakt:
Ero a wez mi wyjasnic to tam może zle działać?? podmieniłem Bajpas od innego probka i nic .Erofrog pisze:przy doładowanych silnikach takie objawy przeważnie miały przez uszkodzony zawór upustowy nadmiar powietrza przez turbinke.Wytwarza sie tgz.efekt zwrotny który dławi turbo
To jak poda mi ktoś fotkę i opis czym różnią sie uszczelki miedzy GL a GT??
jeśli sie to różni .
p.
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU . Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny
I JEST ZNOWU . Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny
- Ero
- Posty: 1188
- Rejestracja: 2007-10-04 20:32
- Galeria: viewtopic.php?t=12278
- Lokalizacja: Bolesławiec
- Kontakt:
A zawór upustowy?lub jak to sie nazywa....acha Blow czy cos takiego to co robi psss...
Bylo Probe jest Vectra B z silniczkiem 3.0xe V6
Cichopek nago szybko klikaj: http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... 53#p215153
Cichopek nago szybko klikaj: http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... 53#p215153
- mika_vixen
- Posty: 140
- Rejestracja: 2005-11-18 18:58
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Strzyżów
Z tego opisu w pierwszym poście to są typowe objawy za dużego doładowania;słabnie od 4000 tyś obrotów,a potem szarpie,to morze być górny pik doładowania i może jest grubo za dużo;nie pali na wszystkie cylindry po przy gazowaniu, a potem wraca do normy;zubożenie mieszanki . Takie są objawy,bo jak próbowałem u siebie z różnymi doładowaniami to się tak działo,tylko że wtedy dmuchałem coś ok 1.3 bar.
FORD PROBE 89`turbo (prawie)GT.
- davidlive
- Posty: 2849
- Rejestracja: 2006-07-30 13:29
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=10466
- Lokalizacja: Polaniec
- Kontakt:
- mika_vixen
- Posty: 140
- Rejestracja: 2005-11-18 18:58
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Strzyżów
Jak masz dodatkowy zegar to powinien dobrze wskazywać pod warunkiem że jest dobrze wpięty,ale nie wiem czy sprawdzałeś to david bo nie czytałem wszystkiego co pisałeś ja bym poszedł w stronę iskry na świecach,może być tak że będzie tracił iskrę na wysokich obrotach i objawy będą jakby było za duże doładowanie,a uszczelki pod głowice są chyba takie same bo głowica się nie różni.
FORD PROBE 89`turbo (prawie)GT.
- davidlive
- Posty: 2849
- Rejestracja: 2006-07-30 13:29
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=10466
- Lokalizacja: Polaniec
- Kontakt:
- HellHound
- Posty: 1294
- Rejestracja: 2006-06-03 13:43
- Samochód: Focus 2004r. TDCI
- Galeria: viewtopic.php?t=12610
- Lokalizacja: Międzyzdroje