Brak mocy od 4000obr

Awatar użytkownika
HellHound
Posty: 1294
Rejestracja: 2006-06-03 13:43
Samochód: Focus 2004r. TDCI
Galeria: viewtopic.php?t=12610
Lokalizacja: Międzyzdroje

Post autor: HellHound »

Ja wieczorem będę miał dobrą, bo teść ma imieniny :lol: :wink: (joke) A tak na poważnie, to ktoś nie dawno gdzieś pisał, że uszczelki są inne( tak coś pamiętam, aczkolwiek mogę się mylić :mrgreen: )
Let The Galaxy Burn....
Eborp
Posty: 47
Rejestracja: 2005-04-27 23:15
Galeria: viewtopic.php?t=5897
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Eborp »

Witam

Kompresji nie sprawdzałem, ale jutro zobaczę jaka jest i odpowiem.
Zapytałem sie o ten objaw u ojca i mówił ze miał to samo w Seacie Toledo, ale u niego wymiana sondy pomogła więc to może jakiś trop...bo w sumie u mnie ze spalaniem to ok. 20 litrów wychodzi :wink:
Najlepsze jest to co szybkie...

czerwone PROBE GT 2.2 TURBO 92r--> Był
granatowe PROBE GT 2.5 V6 94r----->Jest
Awatar użytkownika
davidlive
Posty: 2849
Rejestracja: 2006-07-30 13:29
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=10466
Lokalizacja: Polaniec
Kontakt:

Post autor: davidlive »

Więc teraz panowie ,brać jutro miernik w łapy ,zmasować nim lambde i powiedzcie mi ile maci V


p.
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU 😍. Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny 😊
Awatar użytkownika
HellHound
Posty: 1294
Rejestracja: 2006-06-03 13:43
Samochód: Focus 2004r. TDCI
Galeria: viewtopic.php?t=12610
Lokalizacja: Międzyzdroje

Post autor: HellHound »

Ja mam V6 David :wink: (joke) U mnie odłączona sonda spowodowała, większe spalanie, przy odpalaniu zimnego silnika gasł. Żadnego zamulenia nie było, no ale to przecież jedyna słuszna generacja :wink:
Let The Galaxy Burn....
Awatar użytkownika
davidlive
Posty: 2849
Rejestracja: 2006-07-30 13:29
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=10466
Lokalizacja: Polaniec
Kontakt:

Post autor: davidlive »

Hell ale co mnie twoje Wolne i zamulone bez turba V6 obchodzi :wink: :wink: :wink:

gadałem do tych 2 objawowców ,czyli kolegów z podobnym problemem do mojego.



p.
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU 😍. Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny 😊
Awatar użytkownika
HellHound
Posty: 1294
Rejestracja: 2006-06-03 13:43
Samochód: Focus 2004r. TDCI
Galeria: viewtopic.php?t=12610
Lokalizacja: Międzyzdroje

Post autor: HellHound »

A ja odpisałem co się dzieje z uwaloną sondą. A tak w ogóle to przegiąłeś i przy najbliżej okazji będę musiał objechać Ciebie i Twoją prawie Mazdę :twisted: :wink:
Let The Galaxy Burn....
Awatar użytkownika
davidlive
Posty: 2849
Rejestracja: 2006-07-30 13:29
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=10466
Lokalizacja: Polaniec
Kontakt:

Post autor: davidlive »

Dawaj dawaj zobaczymy co te marne "V6" potrafi hehe


p.
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU 😍. Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny 😊
Awatar użytkownika
kramar
Posty: 17
Rejestracja: 2007-10-27 16:11
Samochód: brak
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: kramar »

davidlive pisze:
kramar pisze: aha - jeszcze jedno: czy rury od chłodnicy powinny być miękkie czy twarde? (ja np tę górną mam cały czas miękką)
(hmm...) :twisted:
pisałem wyżej że tam na nagrzanym silniku występuje spore ciśnienie i rurki powinny być twarde, zresztą weź mi wyjaśnij w jaki sposób po odkręceniu korka poparzyłeś sobie łapy skoro nie masz ciśnienia???
bo płyn wypłynął mimo, że rura miękka była (górna od chłodnicy). Nie pisałem, że nie mam ciśnienia, choć mogłoby się wydawać miękka rura=brak ciśnienia.
davidlive pisze: Jeśli nie masz ciśnienia to faktycznie masz kłopot i ta dziura jest spora .


i z czego ty się cieszysz ???
kramar pisze::twisted:

p.
Davidlive, mimo że mam miękką rurę, płakać nie będę...

Żadnego sera/nabiału nie zauważyłem. dziennie robię ok 30-50km

Jutro robie wyciek, sprawdzam czy uszczelka nie puszcza i każe sprawdzić jeszcze sondę lambda i kompresje. Dam znaka co i jak.

Pozdro for all!
PS: Ale sobie postów nabiłem... Davidlive gonię Cię :wink:
:-) 2.2 GT turbo, red '91 + gaz sekwencja ;-)
Awatar użytkownika
davidlive
Posty: 2849
Rejestracja: 2006-07-30 13:29
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=10466
Lokalizacja: Polaniec
Kontakt:

Post autor: davidlive »

to ja pojadę w stylu roberta
kramar pisze: Davidlive, mimo że mam miękką rurę, płakać nie będę...

Żadnego sera/nabiału nie zauważyłem
Kurde faktycznie miękka rurka to problem
:lol: :lol: Ważne że nie masz sera , ciekawe co na to twoja laska , wiesz tak to bywa , stres no i czasem po prostu miękknie :lol: :lol: :lol:

Nie obraź się ale nie mogłem sie powstrzymać.
Sprawdz tą kompresie bo to ważne!!

p.
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU 😍. Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny 😊
Awatar użytkownika
HellHound
Posty: 1294
Rejestracja: 2006-06-03 13:43
Samochód: Focus 2004r. TDCI
Galeria: viewtopic.php?t=12610
Lokalizacja: Międzyzdroje

Post autor: HellHound »

Przecież napisał że " bo płyn wypłynął mimo, że rura miękka była ", tzn,. że nie jest jeszcze tak źle z nim :twisted: :lol: :wink:
Let The Galaxy Burn....
Awatar użytkownika
Flyke
Posty: 712
Rejestracja: 2006-10-18 22:00
Galeria: viewtopic.php?t=10424
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: Flyke »

ajj zboczuchy :twisted:
24v wykorzystane az do granic - BYłOOOOOOOOOOOOO
e46 z ....:) - JEsttttttttttt
Awatar użytkownika
HellHound
Posty: 1294
Rejestracja: 2006-06-03 13:43
Samochód: Focus 2004r. TDCI
Galeria: viewtopic.php?t=12610
Lokalizacja: Międzyzdroje

Post autor: HellHound »

Kto? My? Przecież to Kramar pisał :lol: :lol:
Let The Galaxy Burn....
kollek
Posty: 1052
Rejestracja: 2002-09-08 10:31
Samochód: brak
Lokalizacja: Paszkówka

Post autor: kollek »

Jeśli ma wyciek to i ciśnienie w układzie będzie mniejsze stąd może miękka rurka. Niech że chłopak zrobi najpierw z tym wyciekiem a potem będziemy się zastanawiać co dalej bo jak na razie efektów nie widać a 2 strony tematu.

A tak przy okazji.
Kramar -> sztywna rurka może być powodem sparciałej gumy albo ciśnienia w układzie, no chyba że masz plastikową :P. Zakładając że układ jest szczelny to nie spotkałem się z sytuacją aby rurka była na tyle twarda aby nie można było jej "zgnieść". Poza tym rurka od samego ciepła staje się miękka.
Probe 2.2 GL 89'
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
Awatar użytkownika
davidlive
Posty: 2849
Rejestracja: 2006-07-30 13:29
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=10466
Lokalizacja: Polaniec
Kontakt:

Post autor: davidlive »

kollek pisze: Poza tym rurka od samego ciepła staje się miękka.
zależy gdzie się ją wsadzi :lol: :lol:

p.
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU 😍. Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny 😊
Awatar użytkownika
kramar
Posty: 17
Rejestracja: 2007-10-27 16:11
Samochód: brak
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: kramar »

No, no... Ten temat nie dotyczy już tylko mojego autka... :lol: :lol: :lol:

David, HellHound dobre, dobre... :lol:

Mr. Kollek ma racje.
jutro odbieram autko - wyciek będzie zrobiony i kompresja ma być sprawdzona. Napiszę co i jak.

PoZDr

PS: Wiedziałem, że tymi rurkami rozpętam zboczylasowy OT... :D
:-) 2.2 GT turbo, red '91 + gaz sekwencja ;-)
Awatar użytkownika
Ero
Posty: 1188
Rejestracja: 2007-10-04 20:32
Galeria: viewtopic.php?t=12278
Lokalizacja: Bolesławiec
Kontakt:

Post autor: Ero »

Nie wiem jak to w Probe 1g. ale ja sie troszke bawie w mechanike i przy doładowanych silnikach takie objawy przeważnie miały przez uszkodzony zawór upustowy nadmiar powietrza przez turbinke.Wytwarza sie tgz.efekt zwrotny który dławi turbo.A jezeli nie to to ja bym szukał przyczyny tylko w układzie dolotowym bo tu cos jest nie tak skoro silniczek chodzi ok do 4000tys a powyzej traci moc.A przy jakich obrotach włacza sie turbo w jedyneczce?
Bylo Probe jest Vectra B z silniczkiem 3.0xe V6
Cichopek nago szybko klikaj: http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... 53#p215153
Awatar użytkownika
Flyke
Posty: 712
Rejestracja: 2006-10-18 22:00
Galeria: viewtopic.php?t=10424
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: Flyke »

2500rpm
24v wykorzystane az do granic - BYłOOOOOOOOOOOOO
e46 z ....:) - JEsttttttttttt
Awatar użytkownika
megalith
Posty: 35
Rejestracja: 2006-08-21 20:58
Samochód: brak
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: megalith »

Nieszczelny układ chłodzenia nie będzie dawał tego efektu zamulenia. Puścił mi spaw na chłodnicy i ucieka powoli płyn, i fakt - rureczka górna mięciutka się zrobiła (w porównaniu ze stanem sprzed wycieku), ale na moc to nie ma wpływu.

Ale davidlive dobrze kombinuje z tą robioną głowicą, skojarzyłem teraz, że w mój poprzedni silnik po wymianie uszczelki (i niczego więcej) weszło nowe życie dosłownie. A tu u Was odwrotnie może akurat...
--
Pozdrawiam,
Daniel 607 977 768
>>> Probe '89 2.2 GT USA
Awatar użytkownika
davidlive
Posty: 2849
Rejestracja: 2006-07-30 13:29
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=10466
Lokalizacja: Polaniec
Kontakt:

Post autor: davidlive »

Erofrog pisze:przy doładowanych silnikach takie objawy przeważnie miały przez uszkodzony zawór upustowy nadmiar powietrza przez turbinke.Wytwarza sie tgz.efekt zwrotny który dławi turbo
Ero a wez mi wyjasnic to tam może zle działać?? podmieniłem Bajpas od innego probka i nic .



To jak poda mi ktoś fotkę i opis czym różnią sie uszczelki miedzy GL a GT??
jeśli sie to różni .


p.
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU 😍. Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny 😊
Awatar użytkownika
Ero
Posty: 1188
Rejestracja: 2007-10-04 20:32
Galeria: viewtopic.php?t=12278
Lokalizacja: Bolesławiec
Kontakt:

Post autor: Ero »

A zawór upustowy?lub jak to sie nazywa....acha Blow czy cos takiego to co robi psss...
Bylo Probe jest Vectra B z silniczkiem 3.0xe V6
Cichopek nago szybko klikaj: http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... 53#p215153
Awatar użytkownika
mika_vixen
Posty: 140
Rejestracja: 2005-11-18 18:58
Samochód: brak
Lokalizacja: Strzyżów

Post autor: mika_vixen »

Z tego opisu w pierwszym poście to są typowe objawy za dużego doładowania;słabnie od 4000 tyś obrotów,a potem szarpie,to morze być górny pik doładowania i może jest grubo za dużo;nie pali na wszystkie cylindry po przy gazowaniu, a potem wraca do normy;zubożenie mieszanki . Takie są objawy,bo jak próbowałem u siebie z różnymi doładowaniami to się tak działo,tylko że wtedy dmuchałem coś ok 1.3 bar.
FORD PROBE 89`turbo (prawie)GT.
Awatar użytkownika
davidlive
Posty: 2849
Rejestracja: 2006-07-30 13:29
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=10466
Lokalizacja: Polaniec
Kontakt:

Post autor: davidlive »

ale my walimy serie ok 8psi i na dodatkowym wskaźniku też mi tyle pokazuje.

To jak sądzisz czujnik zle sczytuje ?

Ero baypas to właśnie Blow

p.
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU 😍. Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny 😊
Awatar użytkownika
mika_vixen
Posty: 140
Rejestracja: 2005-11-18 18:58
Samochód: brak
Lokalizacja: Strzyżów

Post autor: mika_vixen »

Jak masz dodatkowy zegar to powinien dobrze wskazywać pod warunkiem że jest dobrze wpięty,ale nie wiem czy sprawdzałeś to david bo nie czytałem wszystkiego co pisałeś ja bym poszedł w stronę iskry na świecach,może być tak że będzie tracił iskrę na wysokich obrotach i objawy będą jakby było za duże doładowanie,a uszczelki pod głowice są chyba takie same bo głowica się nie różni.
FORD PROBE 89`turbo (prawie)GT.
Awatar użytkownika
davidlive
Posty: 2849
Rejestracja: 2006-07-30 13:29
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=10466
Lokalizacja: Polaniec
Kontakt:

Post autor: davidlive »

świece kable, kopułka , palec , caly aparat nowe, co mam jeszcze zrobić


co mam jeszcze zrobić bo to co piszesz wydaje sie bardzo prawdopodobne.


p.
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU 😍. Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny 😊
Awatar użytkownika
HellHound
Posty: 1294
Rejestracja: 2006-06-03 13:43
Samochód: Focus 2004r. TDCI
Galeria: viewtopic.php?t=12610
Lokalizacja: Międzyzdroje

Post autor: HellHound »

davidlive pisze:świece kable, kopułka , palec , caly aparat nowe, co mam jeszcze zrobić


co mam jeszcze zrobić bo to co piszesz wydaje sie bardzo prawdopodobne.


p.
David jak to co zrobić? Kupić GT2 V6 :twisted:
:wink:
Let The Galaxy Burn....
ODPOWIEDZ

Wróć do „2.2 R4 Turbo”