Oczyszczanie silnika z "mleczka"

Awatar użytkownika
davidlive
Posty: 2849
Rejestracja: 2006-07-30 13:29
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=10466
Lokalizacja: Polaniec
Kontakt:

Oczyszczanie silnika z "mleczka"

Post autor: davidlive »

więc tak , w silniku (nie moim ale tez probek 2.2gt ) padła uszczelka , i w oleju jest płyn czyli powszechnie nazywane mleczko.

pytanko jest takie co zrobic ( aby silnika nie rozbierać) aby wyczyścić silnik z tego ścierwa .

p.
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU 😍. Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny 😊
Awatar użytkownika
HellHound
Posty: 1294
Rejestracja: 2006-06-03 13:43
Samochód: Focus 2004r. TDCI
Galeria: viewtopic.php?t=12610
Lokalizacja: Międzyzdroje

Post autor: HellHound »

Najlepiej jest zlać olej :wink: A tak na poważnie to jest taki środek co dolewa się do oleju, chwilę pochodzi i zlać. Chyba nie ma innej opcji.
Let The Galaxy Burn....
Awatar użytkownika
davidlive
Posty: 2849
Rejestracja: 2006-07-30 13:29
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=10466
Lokalizacja: Polaniec
Kontakt:

Post autor: davidlive »

no miałem propozycje aby sprężarka pod cisnieniem walić tam benzyne ale sam nie wiem .

p.
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU 😍. Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny 😊
Awatar użytkownika
HellHound
Posty: 1294
Rejestracja: 2006-06-03 13:43
Samochód: Focus 2004r. TDCI
Galeria: viewtopic.php?t=12610
Lokalizacja: Międzyzdroje

Post autor: HellHound »

No nie wiem czy to mądry pomysł z tą beną. Jaki silnik jest już dobry, to wlejcie tego czyściciela, niech trochę pochodzi-zlejcie-wlej jakiś tani olej- niech pojeździ na nim spokojnie jakieś 100km- zlej- wlej dobry olej. Ja bym tak zrobił.
Let The Galaxy Burn....
Awatar użytkownika
davidlive
Posty: 2849
Rejestracja: 2006-07-30 13:29
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=10466
Lokalizacja: Polaniec
Kontakt:

Post autor: davidlive »

100 km na plynie do czyszczenia !!! a skąd wiadome jak to się zachowa , czy to czasem nie robi z oleju jak to napisał squad "sików" mysle (trza poczytaj na etykietce) ze kilak (ok 20) min na wystarczy.

p.
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU 😍. Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny 😊
edi_pg
Posty: 331
Rejestracja: 2006-03-19 01:01
Samochód: brak
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: edi_pg »

David

Czytaj ze zrozumieniem.
No nie wiem czy to mądry pomysł z tą beną. Jaki silnik jest już dobry, to wlejcie tego czyściciela, niech trochę pochodzi-zlejcie-wlej jakiś tani olej- niech pojeździ na nim spokojnie jakieś 100km- zlej- wlej dobry olej. Ja bym tak zrobił.
Probe I 2.2 GT '91
Awatar użytkownika
davidlive
Posty: 2849
Rejestracja: 2006-07-30 13:29
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=10466
Lokalizacja: Polaniec
Kontakt:

Post autor: davidlive »

ufff no juz sie przestraszyłem że pan wilczek takie głupoty gada :lol: :lol: :lol:

p.
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU 😍. Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny 😊
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4251
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 »

No to jest metoda dla normalnego użytkownika ;) Pozdrawiam
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Awatar użytkownika
davidlive
Posty: 2849
Rejestracja: 2006-07-30 13:29
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=10466
Lokalizacja: Polaniec
Kontakt:

Post autor: davidlive »

juz nie istotne okazało się że autko trzyma cinienie : 4,4 ,7 ,6 więc poszły pierścienie , szkoda fatygi :cry: :cry:
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU 😍. Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny 😊
Awatar użytkownika
MISIEK
Posty: 813
Rejestracja: 2004-02-09 01:40
Samochód: brak
Lokalizacja: Wałbrzych
Kontakt:

Post autor: MISIEK »

a moze nie pierscienie tylko uszczelka pod glowica ? ;-)

a tak w ogole to super nazwales temat... myslalem, ze niegrzecznie sie bawiles przy autku :P
Awatar użytkownika
davidlive
Posty: 2849
Rejestracja: 2006-07-30 13:29
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=10466
Lokalizacja: Polaniec
Kontakt:

Post autor: davidlive »

no panowie wczoraj shadow wjechał autkiem do garażu gdzie mieliśmy go rozbierać , powoli robimy demolke , sylwek wzioł się za turbo zdioł kole . ssacy patrzymy a tam na 2 garze (jak stoisz przed autkiem to 2 od lewej) wystaje sobie ładnie korbowód :shock: :shock: :shock:

no czegoś takiego to jeszcze w tym silnku nie widziałem ani nigdy nie slyszałem żeby w F2 czy FE3 przekręciło panewkę, dziura na prawde kąkretna , fotki jutro wrzuce bo juz mi się dzis nie chce .

p.
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU 😍. Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny 😊
Awatar użytkownika
HellHound
Posty: 1294
Rejestracja: 2006-06-03 13:43
Samochód: Focus 2004r. TDCI
Galeria: viewtopic.php?t=12610
Lokalizacja: Międzyzdroje

Post autor: HellHound »

No to teraz wiadomo skąd "mleczko" w silniku,cyt. "dziura na prawde kąkretna" tłumaczy wszystko :lol: :wink: Chyba jednak bawiłeś się niegrzecznie przy autku :wink:
Let The Galaxy Burn....
Awatar użytkownika
Lisiu
Klubowicz
Posty: 3614
Rejestracja: 2005-04-05 17:40
Samochód: Corvette C4 LT1
Galeria: viewtopic.php?t=6117
Lokalizacja: Sieraków

Post autor: Lisiu »

Żałuję że nie zrobiłem zdjęć jak urwał się korbowod w silniku V8 16.2 litra ( z kombajnu) to dopiero był widok :lol: mogłem rękę włożyć w blok silnika :lol:
EX:Probe 2.2 GT red perla
EX: Firebird 3.1 white
EX: W140 Coupe 6.0 black/red perla
Jest: Trans AM 5.0 black w trakcie odbudowy...
totmes (gonciu)
Posty: 379
Rejestracja: 2005-09-30 16:45
Galeria: viewtopic.php?t=10331
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: totmes (gonciu) »

ja miałem na własnej skórze tak :D dokładnie na własnym silniku przez brata, korbowód rozsypał sie w mak i została dziura w bloku wielkosci monety 5 złotowej ale to juz historia :D
Obrazek
nowe fele 17' opony235/45 i tył 255/40
i po hamowni-prawie 200
nowy kolektor wydechowy
http://tommyjnia.eu.interia.pl/
Awatar użytkownika
crupek
Posty: 636
Rejestracja: 2006-07-21 20:45
Samochód: Probe II 2.5 V6 MEDICI
Galeria: viewtopic.php?t=9043
Lokalizacja: Głogów Wrocław

Post autor: crupek »

Witaj Dawid
Tak to niestety na bank uszczelka pod głowicą.
A nie widziałeś wcześniej że olej był dziwnego koloru albo że Ci ubywało płynu chłodniczego a przybywało oleju ???? Jak Ci korbowód wyszedł to już po ptokach. Ale gdybyś wcześniej wymienił uszczelkę wszystko było by OK. Współczuje, i powodzenia w uzdrowieniu probka
woytas
Posty: 47
Rejestracja: 2007-09-13 19:55
Samochód: brak
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: woytas »

Podłączam sie. Mam podobny problem. II generacja. Płyn przedostaje sie do silnika i przybywa mi oleju, a płynu ubywa. Na korku od wlewu osadza sie to "mleczko" Wymiana uszczelek załatwi sprawe? Co radzicie z tym robic??
Awatar użytkownika
davidlive
Posty: 2849
Rejestracja: 2006-07-30 13:29
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=10466
Lokalizacja: Polaniec
Kontakt:

Post autor: davidlive »

Najczęstszym powodem dostawania sie wody do oleju jest własnie uszczelka, podjedz do mechanika niech sprawdzi czy to ona jest uszkodzona.

p.
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU 😍. Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny 😊
Awatar użytkownika
HellHound
Posty: 1294
Rejestracja: 2006-06-03 13:43
Samochód: Focus 2004r. TDCI
Galeria: viewtopic.php?t=12610
Lokalizacja: Międzyzdroje

Post autor: HellHound »

Gorzej jak głowica pękła, ale obstawiam uszczelkę.
Let The Galaxy Burn....
Awatar użytkownika
davidlive
Posty: 2849
Rejestracja: 2006-07-30 13:29
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=10466
Lokalizacja: Polaniec
Kontakt:

Post autor: davidlive »

mysle że gdyby głowica pekła to sptracił by sporo mocy, no i kompresja by spadła .

jedno z drugim powiązane, nie mam innej mozliwości jak podjechac do mechaniora niech luknie :wink: :wink:
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU 😍. Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny 😊
woytas
Posty: 47
Rejestracja: 2007-09-13 19:55
Samochód: brak
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: woytas »

żeby mechanik mógł to sprawdzić musi rozbierac silnik? czy jest na to inny sposób?
Awatar użytkownika
HellHound
Posty: 1294
Rejestracja: 2006-06-03 13:43
Samochód: Focus 2004r. TDCI
Galeria: viewtopic.php?t=12610
Lokalizacja: Międzyzdroje

Post autor: HellHound »

Nie, ale na 99% będzie to uszczelka.
Let The Galaxy Burn....
woytas
Posty: 47
Rejestracja: 2007-09-13 19:55
Samochód: brak
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: woytas »

A na czym będzie polegało to sprawdzenie przez mechanika? duzo czasu mu to zajmie? Jaki moze byc koszt wymiany takiej uszczelki? Jaka ma być ta uszczelka? A i czym grozi jazda na takim oleju z płynem? Nie zebym chciał na tym jeździć 8)
ODPOWIEDZ

Wróć do „2.2 R4 Turbo”