brak ciśnienia po wymianie głowicy I gen 2.2GT
-
- Posty: 6
- Rejestracja: 2007-09-02 11:13
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Łódź
brak ciśnienia po wymianie głowicy I gen 2.2GT
Witam wszystkich.Po wymianie głowicy nie chce zapalić z rozrusznika chociaż bardzo dobrze kręci przy pociągnięciu pali na 10m pracuje cichutko i spokojnie na małym gazie jak zdejmuje noge z gazu gaśnie i znowu nie chce zapalać z rozrusznika .Mechanik zmierzył ciśnienie sprężania i powiedział że go nie ma sprawdzał po wstrzyknięciu oleju nie poprawia się.Błagam pomocy myślę że zawory się nie domykają lub jakaś inna cholera.Może ktoś wie co zrobić lub czy jest jakaś regulacja?
ostry
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
ustawili ci żle rozrząd idzie się pomylić
http://www.fordprobe.pl/upload/files/061.jpg
często ustawiają na ten znak co nie trzeba
http://www.fordprobe.pl/upload/files/061.jpg
często ustawiają na ten znak co nie trzeba
-
- Posty: 34
- Rejestracja: 2008-08-08 13:37
- Samochód: Probe 2.2 GT
- Galeria: viewtopic.php?t=17880
- Lokalizacja: Nasielsk
- davidlive
- Posty: 2849
- Rejestracja: 2006-07-30 13:29
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=10466
- Lokalizacja: Polaniec
- Kontakt:
-
- Posty: 34
- Rejestracja: 2008-08-08 13:37
- Samochód: Probe 2.2 GT
- Galeria: viewtopic.php?t=17880
- Lokalizacja: Nasielsk
Autko próbuje jedynie odpalać, a mianowicie słychać chęć do uruchomienia ale nic więcej. A i jeszcze jedno, jak go kupowałem to nie było oleju w silniku i wody w chłodnicy, mam nadzieje,że brak oleju był spowodowany tylko tym,że ktoś próbował go naprawiać, a nie tym,że ktoś jeździł bez Ogólnie podczas kręcenia silnikiem nie słychać żadnych niepokojących odgłosów. Powiedzcie tak szczerze, czy jest możliwość doprowadzenia silnika do takiego stanu,że ciśnienie wynosi niecałe dwie atmosfery ?? I to na każdym cylindrze ?? Dolanie oleju na sprawdzenie szczelności tłoków podniosło z dwóch do 2,3 atmosfery. Więc co to może być ?? Aha i jeszcze jedno, nie świeci mi się kontrolka check engine....
- davidlive
- Posty: 2849
- Rejestracja: 2006-07-30 13:29
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=10466
- Lokalizacja: Polaniec
- Kontakt:
- Maciucha
- Posty: 1564
- Rejestracja: 2004-08-26 22:11
- Samochód: I GT
- Galeria: viewtopic.php?t=7836
- Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
- Kontakt:
Jeśli na wszystkich cylindrach masz mniej więcej po równo, to na 99% przestawiony rozrząd. Ten 1% pozostawiam ewentualnemu działaniu jakiś sił pozaziemskich.
automat USA '90
a na spotach u Golluma =>
a na spotach u Golluma =>
-
- Posty: 34
- Rejestracja: 2008-08-08 13:37
- Samochód: Probe 2.2 GT
- Galeria: viewtopic.php?t=17880
- Lokalizacja: Nasielsk
- Maciucha
- Posty: 1564
- Rejestracja: 2004-08-26 22:11
- Samochód: I GT
- Galeria: viewtopic.php?t=7836
- Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
- Kontakt:
krok po kroku, to mogę w poniedziałek. Myślę, że ustawiasz wg. nieodpowiednich znaków. Zawsze możesz jeszcze sprawdzić, czy tłok pierwszego cylindra jest ustawiony w górnym położeniu (np za pomocą jakiegoś pręcika) a krzywki wałka rozrządu nad zaworami pierwszego cylindra są uniesione do góry. Sprawdź też, czy koło zębate wałka jest prawidłowo na nim osadzone.
automat USA '90
a na spotach u Golluma =>
a na spotach u Golluma =>
-
- Posty: 34
- Rejestracja: 2008-08-08 13:37
- Samochód: Probe 2.2 GT
- Galeria: viewtopic.php?t=17880
- Lokalizacja: Nasielsk
A można je odwrotnie założyć?? powiedzcie mi jeszcze jedno, gdy tłok jest w górnym martwym punkcie to zawory ssące mają się zaczynać otwierać,przygotowywać się do otwarcia,czy być maksymalnie rozwarte ??
EDIT:
No więc tak, rozrząd jest ustawiony dobrze. Gdy ustawie zawory tak żeby były wszystkie zamknięte i zaczynam dmuchać w cylinder to stawia on delikatny opór i słychać tak jakby uciekało powietrze do wydechu. Czy jest to możliwe,że by aż tak były uszkodzone zawory ?? Czy bardziej obstawiacie dziury we wszystkich tłokach
EDIT:
Nikt mi nie potrafi pomóc??
EDIT:
No więc tak, rozrząd jest ustawiony dobrze. Gdy ustawie zawory tak żeby były wszystkie zamknięte i zaczynam dmuchać w cylinder to stawia on delikatny opór i słychać tak jakby uciekało powietrze do wydechu. Czy jest to możliwe,że by aż tak były uszkodzone zawory ?? Czy bardziej obstawiacie dziury we wszystkich tłokach
EDIT:
Nikt mi nie potrafi pomóc??
- Kocureq
- Klubowicz
- Posty: 10622
- Rejestracja: 2006-03-21 21:35
- Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
- Galeria: viewtopic.php?t=10333
- Lokalizacja: Warszawa
- davidlive
- Posty: 2849
- Rejestracja: 2006-07-30 13:29
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=10466
- Lokalizacja: Polaniec
- Kontakt:
ja pomogę ci w ten sposób że podpowiem jak nie stresować sie zbędnie interwencjami modów dotyczących twoich postów
a mianowicie nie piszemy posta pod postem
a co do tematu i twojego problemu to ja ci radze zdjąć głowice i zobaczyć co sie tam dzieje
a mianowicie nie piszemy posta pod postem
a co do tematu i twojego problemu to ja ci radze zdjąć głowice i zobaczyć co sie tam dzieje
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU . Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny
I JEST ZNOWU . Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny
-
- Posty: 34
- Rejestracja: 2008-08-08 13:37
- Samochód: Probe 2.2 GT
- Galeria: viewtopic.php?t=17880
- Lokalizacja: Nasielsk
- Maciucha
- Posty: 1564
- Rejestracja: 2004-08-26 22:11
- Samochód: I GT
- Galeria: viewtopic.php?t=7836
- Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
- Kontakt:
Polak potrafi...dj_krzynio pisze:A można je odwrotnie założyć??
Żadna z tych opcji. Mają pozostać zamknięte do momentu gdy tłok znajdzie się w okolicy DMP, wtedy otwiera się zawór wydechowy. W jaki sposób paląca i rozprężająca się mieszanka ma popchnąć tłok przy uchylonym zaworze?dj_krzynio pisze:powiedzcie mi jeszcze jedno, gdy tłok jest w górnym martwym punkcie to zawory ssące mają się zaczynać otwierać,przygotowywać się do otwarcia,czy być maksymalnie rozwarte ??
Patrząc na to co wypisujesz wyżej to śmiem wątpić. Czy wyobrażasz sobie tak samo powypalane gniazda zaworowe/uszkodzone zawory/uszkodzoną uszczelkę żeby cylindry były jednakowo nieszczelne? Prawdopodobieństwo jak trafienie piątki w totka...dj_krzynio pisze:No więc tak, rozrząd jest ustawiony dobrze.
Tak się nie da. Chyba, że piszesz o jednym cylindrze.dj_krzynio pisze:Gdy ustawie zawory tak żeby były wszystkie zamknięte
Możliwe, ale mało prawdopodobne na każdym cylindrzedj_krzynio pisze: i zaczynam dmuchać w cylinder to stawia on delikatny opór i słychać tak jakby uciekało powietrze do wydechu. Czy jest to możliwe,że by aż tak były uszkodzone zawory ??
j.w.dj_krzynio pisze:Czy bardziej obstawiacie dziury we wszystkich tłokach
A czego oczekujesz? Ktoś ma Ci poprzez forum śrubami kręcić? To już musisz sam. Ale do tego powinieneś mieć trochę podstawowej wiedzy z zakresu budowy i działania silnika spalinowegodj_krzynio pisze:Nikt mi nie potrafi pomóc??
EDIT:
Co do ustawienia rozrządu. Kiedy tłok pierwszego cylindra będzie w GMP zawory tego cylindra muszą być zamknięte. W tym samym momencie zawór wydechowy czwartego cylindra powinien się zamykać, a zawór ssący otwierać. Jeśli tak jest, to rozrząd jednak masz ustawiony przynajmniej w przybliżeniu prawidłowo
automat USA '90
a na spotach u Golluma =>
a na spotach u Golluma =>
-
- Posty: 34
- Rejestracja: 2008-08-08 13:37
- Samochód: Probe 2.2 GT
- Galeria: viewtopic.php?t=17880
- Lokalizacja: Nasielsk