całkowity brak mocy - co mu może być?

Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4251
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 »

u nas nie ma czujnika położenia wału ;)
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Awatar użytkownika
mika_vixen
Posty: 140
Rejestracja: 2005-11-18 18:58
Samochód: brak
Lokalizacja: Strzyżów

Post autor: mika_vixen »

Bogdan pewny jesteś tego, a czujnik w skrzyni biegów ten nad kołem zębatym.
FORD PROBE 89`turbo (prawie)GT.
Awatar użytkownika
piotrek
Posty: 793
Rejestracja: 2004-06-22 18:33
Samochód: brak
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: piotrek »

czujnik wałka jest w aparacie zapłonowym
Awatar użytkownika
enduro
Posty: 510
Rejestracja: 2004-10-01 16:38
Samochód: brak
Lokalizacja: Poznań

Post autor: enduro »

oki.podmienię aparat, i zobaczymy co się dzieje...
Ford Probe 2.2GT - szary metalic
Ford Probe 2.0 - czerwony
Ford Probe 2.2GL - czerwony - był
Ford Probe 2.2GT - czerwony - był
Ford Probe 2.2GT - żółtek- rozbity :(
Ford Probe 2.0 automat - granat metalic -był
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4251
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 »

mika_vixen pisze:Bogdan pewny jesteś tego, a czujnik w skrzyni biegów ten nad kołem zębatym.
A czy w ogóle tam jakiś jest ?? :wink: :lol:
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: OLEY »

piotrek pisze:czujnik wałka jest w aparacie zapłonowym
Dokładnie.
Ale wtedy wywalałoby błąd i check by się zapalał.
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
Awatar użytkownika
Destroyer
Posty: 1260
Rejestracja: 2007-06-13 09:37
Samochód: II gen 2.5 V6
Galeria: viewtopic.php?t=13662
Lokalizacja: Radom

Post autor: Destroyer »

Tak jak David napisał wyżej, miałem podobny problem i wina leżała po stronie wypalonego zaworu. Sprężanie było zerowe praktycznie i świeca pokryła się olejem. Nie palił na jeden gar. Gdy sprawdzałem po kolei wszystkie gary zdejmując kable to jak ściągnąłem ten jeden ze sprawnych to mi mało silnik nie wyskoczył. Trzęsło go trzęsło a potem zdechł.
Może miałeś jakąś małą dziurkę gdzieś w którymś zaworze a teraz przy okazji wypalił się i drugi zawór gdzieś na innym cylindrze. Teraz nie ma siły nawet żeby chodzić na wolnych obrotach i to może dla tego. Jedź gdzieś do mechanika niech sprawdzi sprężanie. Jeżeli będzie na którymś bardzo niskie no to chyba wiadomo. co się mogło stać.

Mój kumpel jeździ lancerem w dieselu i ma sprężanie bardzo liche więc w zimę nawet mu zapalić nie chce a jak już zapali, jak temperatura przekroczy mniej więcej +5 stopni powyżej zera, to nie ma on siły nawet jako tako przyspieszyć. Kumpel matizem go wziął jak się ganiali. A ten dyszel ma 1.8 litra pojemności i za czasów świetności ganiał całkiem dobrze.

Możliwe że i u ciebie sprawa jest podobna. Sprężanie było takie sobie, teraz może wypalił się zawór któryś z kolei i jest jak jest.

Jak mi głowice mechanik remontował to oprócz tego wypalonego zaworu, wymienił jeszcze dwa czy trzy bo do szlifowania się już nie nadawały i tamtędy uciekała sobie kompresja.
Był PROBE GT 2.2 Turbo '89 Full Opcja z Qresko Red Inside :( :( :(
Jest PROBE 2.5 V6 '94. Dostał nowe serduszko dzięki 2Ya :)
Jest SCENIC II ph I 2003 Lux Privilege pierońskie 1.6 115 KM :D
ODPOWIEDZ

Wróć do „2.2 R4 Turbo”