Jakie śruby (szpilki) do kolektora w GT 1?

Awatar użytkownika
MICHAL_GT
Posty: 68
Rejestracja: 2007-11-19 19:39
Samochód: brak
Lokalizacja: Poznań Kołobrzeg

Jakie śruby (szpilki) do kolektora w GT 1?

Post autor: MICHAL_GT »

Witam

jak w temacie , dzisiaj chciałem wymienić uszczelkę w kolektorze wydechowym i okazało się że śruby nie wytrzymały mojej próby odkręcenia :D i w związku z tym jutro będę dalej z tym walczył i chciałbym wstawić nowe te śruby , wie ktoś może jakie to mają być ???
Pozdro:)
FORD PROBE FIRST GENERATION 2.2 TURBO GT -------> co więcej do szczęścia potrzeba ?? ---> CYSTERNY PALIWA
Awatar użytkownika
Lisiu
Klubowicz
Posty: 3614
Rejestracja: 2005-04-05 17:40
Samochód: Corvette C4 LT1
Galeria: viewtopic.php?t=6117
Lokalizacja: Sieraków

Post autor: Lisiu »

Skoro przekręciłeś gwinty to nalepiej rozwiercić i przegwintować na większe
EX:Probe 2.2 GT red perla
EX: Firebird 3.1 white
EX: W140 Coupe 6.0 black/red perla
Jest: Trans AM 5.0 black w trakcie odbudowy...
Awatar użytkownika
_KrISS_
Posty: 107
Rejestracja: 2006-08-14 11:08
Samochód: Peugeot 607
Galeria: viewtopic.php?t=10599
Lokalizacja: Bray (ie), Szczecin (pl)

Post autor: _KrISS_ »

Standardowo są to szpilki 8mm, do tego nakrętki mosiężne na klucz 12. U mnie były ukręcone dwie szpilki, rozwierciłem je i przegwintowałem na 10mm.
Jest Czarny Peugeot 407 Coupe 2.2 16v '07
Był Szary Peugeot 607 2.2 16v '01
Był Niebieski Ford Probe SE '95
Był Biały Ford Probe GT '90
Był Zielony Citroen BX 19 TZI '91
Awatar użytkownika
wargawiesiek
Posty: 371
Rejestracja: 2007-01-19 19:46
Galeria: viewtopic.php?t=11379
Lokalizacja: Iłowo-Osada

Post autor: wargawiesiek »

ja też przegwintowałem na 10mm ale bez wiercenia heh bo stara śruba sama wychodziła.
banofilia- zboczenie występujące u modów i adminów, objawiające się odczuwaniem rozkoszy podczas wyrzucania użytkowników lub ich postów
Awatar użytkownika
arkobubel
Posty: 4
Rejestracja: 2008-03-26 21:13
Samochód: brak
Lokalizacja: Opole

Post autor: arkobubel »

Proponuję spawarkę i naprzód,rozwiercanie na 10 to ostateczność.Miałem urwane 3 szt. ale dało się bez problemu. :lol:
Awatar użytkownika
MICHAL_GT
Posty: 68
Rejestracja: 2007-11-19 19:39
Samochód: brak
Lokalizacja: Poznań Kołobrzeg

Post autor: MICHAL_GT »

dzięki za info, coś wykombinuje :D
FORD PROBE FIRST GENERATION 2.2 TURBO GT -------> co więcej do szczęścia potrzeba ?? ---> CYSTERNY PALIWA
Awatar użytkownika
wargawiesiek
Posty: 371
Rejestracja: 2007-01-19 19:46
Galeria: viewtopic.php?t=11379
Lokalizacja: Iłowo-Osada

Post autor: wargawiesiek »

rozwiercanie to najlepsze wyjście bo wtedy większa pewność że się znowu nie ukręci.ja jedno szpilkę mam grubość 14mm z przejściem na 10 do kolektora bo więcej nie wejdzie
banofilia- zboczenie występujące u modów i adminów, objawiające się odczuwaniem rozkoszy podczas wyrzucania użytkowników lub ich postów
ODPOWIEDZ

Wróć do „2.2 R4 Turbo”