Witam
jak w temacie , dzisiaj chciałem wymienić uszczelkę w kolektorze wydechowym i okazało się że śruby nie wytrzymały mojej próby odkręcenia i w związku z tym jutro będę dalej z tym walczył i chciałbym wstawić nowe te śruby , wie ktoś może jakie to mają być ???
Pozdro:)
Jakie śruby (szpilki) do kolektora w GT 1?
Jakie śruby (szpilki) do kolektora w GT 1?
FORD PROBE FIRST GENERATION 2.2 TURBO GT -------> co więcej do szczęścia potrzeba ?? ---> CYSTERNY PALIWA
- Lisiu
- Klubowicz
- Posty: 3614
- Rejestracja: 2005-04-05 17:40
- Samochód: Corvette C4 LT1
- Galeria: viewtopic.php?t=6117
- Lokalizacja: Sieraków
- _KrISS_
- Posty: 107
- Rejestracja: 2006-08-14 11:08
- Samochód: Peugeot 607
- Galeria: viewtopic.php?t=10599
- Lokalizacja: Bray (ie), Szczecin (pl)
Standardowo są to szpilki 8mm, do tego nakrętki mosiężne na klucz 12. U mnie były ukręcone dwie szpilki, rozwierciłem je i przegwintowałem na 10mm.
Jest Czarny Peugeot 407 Coupe 2.2 16v '07
Był Szary Peugeot 607 2.2 16v '01
Był Niebieski Ford Probe SE '95
Był Biały Ford Probe GT '90
Był Zielony Citroen BX 19 TZI '91
Był Szary Peugeot 607 2.2 16v '01
Był Niebieski Ford Probe SE '95
Był Biały Ford Probe GT '90
Był Zielony Citroen BX 19 TZI '91
- wargawiesiek
- Posty: 371
- Rejestracja: 2007-01-19 19:46
- Galeria: viewtopic.php?t=11379
- Lokalizacja: Iłowo-Osada
- wargawiesiek
- Posty: 371
- Rejestracja: 2007-01-19 19:46
- Galeria: viewtopic.php?t=11379
- Lokalizacja: Iłowo-Osada
rozwiercanie to najlepsze wyjście bo wtedy większa pewność że się znowu nie ukręci.ja jedno szpilkę mam grubość 14mm z przejściem na 10 do kolektora bo więcej nie wejdzie
banofilia- zboczenie występujące u modów i adminów, objawiające się odczuwaniem rozkoszy podczas wyrzucania użytkowników lub ich postów