Popękana gorąca strona turbo

sylwia_adam
Posty: 66
Rejestracja: 2011-09-21 21:35
Samochód: I-2.2GT-1991
Lokalizacja: HRUBIESZÓW

Popękana gorąca strona turbo

Post autor: sylwia_adam »

Witam otwiera temat sposobów naprawy strony gorącej. Temat myślę że na czasie ponieważ opcja zregnerowania turbo nie stanowi problemu natomiast znalezienie niepopękanej strony gorącej już tak. Oczywiście mowa o turbo IHI VJ11. Czekam na jakieś sprawdzone sposoby.
PROB 2.2 GT 91r Szary
PROB 2.2 GT 92r Czarny
PROB 2.2 GT 91r czerwony
PROB 2.2 GT 91r Czarny
Awatar użytkownika
Benet
Posty: 471
Rejestracja: 2016-07-25 17:14
Samochód: Ford Probe 96' 2.0
Galeria: viewtopic.php?t=23694
Lokalizacja: Szczecin

Re: Popękana gorąca strona turbo

Post autor: Benet »

Trzeba pospawać, co innego można zrobić. Klejem nie skleisz. :P
Probe 96' 2.0 EURO
Awatar użytkownika
Romas
Klubowicz
Posty: 5242
Rejestracja: 2009-12-23 22:35
Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
Galeria: viewtopic.php?t=19226
Lokalizacja: Warszawa

Re: Popękana gorąca strona turbo

Post autor: Romas »

Najlepszym sposobem naprawy tego defektu, jest zmiana turbiny
Awatar użytkownika
Benet
Posty: 471
Rejestracja: 2016-07-25 17:14
Samochód: Ford Probe 96' 2.0
Galeria: viewtopic.php?t=23694
Lokalizacja: Szczecin

Re: Popękana gorąca strona turbo

Post autor: Benet »

Problem jest taki, że wszystkie te turbiny popękały więc ciekawe gdzie on znajdzie niepopękaną. Wyślij ten korpus do instytutu spawalnictwa w Gliwicach. Spawanie żeliwa to trudny temat i najlepiej oddać to do profesjonalistów bo inaczej będzie pękało na spawie jak ktoś się nie przyłoży albo nie ma umiejętności.
Probe 96' 2.0 EURO
Awatar użytkownika
Romas
Klubowicz
Posty: 5242
Rejestracja: 2009-12-23 22:35
Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
Galeria: viewtopic.php?t=19226
Lokalizacja: Warszawa

Re: Popękana gorąca strona turbo

Post autor: Romas »

Ale ja nie powiedziałem że na taką samą ;)
sylwia_adam
Posty: 66
Rejestracja: 2011-09-21 21:35
Samochód: I-2.2GT-1991
Lokalizacja: HRUBIESZÓW

Re: Popękana gorąca strona turbo

Post autor: sylwia_adam »

Zmiana turbo odpada bo jest zregenerowane zostaje spawanie tylko muszę znaleźć szpenia ktòry to już robił i zadziałało
PROB 2.2 GT 91r Szary
PROB 2.2 GT 92r Czarny
PROB 2.2 GT 91r czerwony
PROB 2.2 GT 91r Czarny
ODPOWIEDZ

Wróć do „2.2 R4 Turbo”