Dziwne szarpanie na małych obrotach

neo61
Posty: 153
Rejestracja: 2004-05-30 11:41
Samochód: brak
Lokalizacja: Września Bath Uk

Post autor: neo61 »

Witam

Problem rozwiazany.
Wszystko sprawne jak mówiłem.
O jeden ząbek był przestawiony pasek na górnym kole tak jak mówiłem od początku.Tyle ,że nie byłwem pewien a wszyscy mówili ,że to na pewno nie to!!
W końcu poszedłem i zaryzykowałem cofnąłem opasek i wszystko gra jak w nowym!!!!
Przestawił się zapłon poprostu!!

Dzieki wszystkim za rady.
Udało się i na przyszłość wszyscy będą wiedzieć ,że w Probe mogą być takie objawy po przestawieniu paska o jeden ząbek./
BYŁ:( -- Probe GT '89
2,2 TURBO

Jest Audi A4 z kierownicą po prawej stronie:)...

Co Cię nie zabije, to Cię wzmocni.
Awatar użytkownika
raven
Posty: 643
Rejestracja: 2004-11-12 10:22
Galeria: viewtopic.php?t=5775
Lokalizacja: Okonek

Post autor: raven »

no to gitara.
mam nadzieje ze teraz nie sprzedaz :)
obys tylko tu nie wrocil z tekstem: "problem nadal jest" (odpukac w co sie da)
| 2.2 GT 92 | czerwony | AC- dyskretny chłód | VDO|
RAVEN
neo61
Posty: 153
Rejestracja: 2004-05-30 11:41
Samochód: brak
Lokalizacja: Września Bath Uk

Post autor: neo61 »

Nie
na pewno nie.Sprawdzałem przez dwa dni ,żeby uniknąć tej sytuacji:))
No sprawdzam spalanie.Jeżeli spadnie to fura zostaje:))
Dzisiaj mam problem z przegubem.
Non stop cos i to mnie najbardziej denerwuje!!
Kupilem do mazdy 626 GD z ABS f2 i ...nie pasuje!!!!!!
BYŁ:( -- Probe GT '89
2,2 TURBO

Jest Audi A4 z kierownicą po prawej stronie:)...

Co Cię nie zabije, to Cię wzmocni.
Awatar użytkownika
roofio
Posty: 102
Rejestracja: 2004-07-06 03:50
Samochód: brak
Lokalizacja: Stargard Szczeciński

:]

Post autor: roofio »

Chopaki ja cos takiego mialem poprzedniego lata u siebie... co sie okazalo przewod wysokiego napiecia byl nie do konca wlozony. Objaw byl identyczny jak opisujecie. Najpierw posciagalem wszystkie gumki ochraniajace wcisnalem do konca przewod WN i zalozylem ochronna gumke i tak ze wszystkimi... objaw do dzisiaj zniknal.
/Roofio Probe II 1995 USA
Awatar użytkownika
adikos
Posty: 101
Rejestracja: 2004-01-07 19:24
Samochód: brak
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: adikos »

a ja obstawiałbym pompe paliwa w baku na wolnych obrotach ma prawo podawać paliwo ale dasz lekki gaz i dupa . Pompa na minute powinna podawać ileś paliwa(nie pamiętam ile)jak podaje za mało to spali co ma a za chwile dostanie nową dawke i znów spali a w międzyczasie tworzy się coś takiego co Ci się dzieje,można to usunąć tylko wymieniając pompe.
Mercedes CE 300 Full wypas
200 KM
ODPOWIEDZ

Wróć do „2.2 R4 Turbo”