Dziwne szarpanie na małych obrotach
Dziwne szarpanie na małych obrotach
Witam
Kilka dni temu zauważyłem pewne dziwne zjawisko.Samochód startuje idealnie, przyspiesza idealnie.Tyle ,że na biegu 2 lub 3 jak jade równio nie przyspieszając tylko się bujam to zaczyna lekko szarpać.Tak jakby nie przepalal albo coś??Niedawno regulowałem szpary na świecach.Zrobiłem za małe, potem poprawiłem i teraz są idealne, wymieniłem też kable na nowe.Problem mimo to cały czas jest.
Czy ktoś może miał coś takiego.
??Co to może być??
Czy może to być coś z rozrządem??Wymieniałem ostatnio rolki napinaczy czy to może mieć jakiś związek??Przestawienie rozrządu lub coś??
Czy poprostu coś z zapłonem i paluchem od kopuły??
piozdro i czekam na info
Kilka dni temu zauważyłem pewne dziwne zjawisko.Samochód startuje idealnie, przyspiesza idealnie.Tyle ,że na biegu 2 lub 3 jak jade równio nie przyspieszając tylko się bujam to zaczyna lekko szarpać.Tak jakby nie przepalal albo coś??Niedawno regulowałem szpary na świecach.Zrobiłem za małe, potem poprawiłem i teraz są idealne, wymieniłem też kable na nowe.Problem mimo to cały czas jest.
Czy ktoś może miał coś takiego.
??Co to może być??
Czy może to być coś z rozrządem??Wymieniałem ostatnio rolki napinaczy czy to może mieć jakiś związek??Przestawienie rozrządu lub coś??
Czy poprostu coś z zapłonem i paluchem od kopuły??
piozdro i czekam na info
BYŁ:( -- Probe GT '89
2,2 TURBO
Jest Audi A4 z kierownicą po prawej stronie:)...
Co Cię nie zabije, to Cię wzmocni.
2,2 TURBO
Jest Audi A4 z kierownicą po prawej stronie:)...
Co Cię nie zabije, to Cię wzmocni.
Standardowa szczelina(prześwit ) na świecach to 1,2 a ja miałem za dużą!!:)
A silnik pracuje jak najbardziej ok.Nic dziwnego nie słyszę w jego pracy.
Więc to nie będzie rozrząd.
To co to może być??
pozdro
A silnik pracuje jak najbardziej ok.Nic dziwnego nie słyszę w jego pracy.
Więc to nie będzie rozrząd.
To co to może być??
pozdro
BYŁ:( -- Probe GT '89
2,2 TURBO
Jest Audi A4 z kierownicą po prawej stronie:)...
Co Cię nie zabije, to Cię wzmocni.
2,2 TURBO
Jest Audi A4 z kierownicą po prawej stronie:)...
Co Cię nie zabije, to Cię wzmocni.
Jak najbardziej o to.
Po puszczeniu gazu strasznie szarpało już wcześniej.Ale teraz doszło to ,że jak jade na równym gazie małą prędkością nawet do 40km\h to szarpie autem.
Jutro będę czyścił zapłon, kopułkę i paluch.Może coś pomoże.
Najlepsze jest to ,że u mnie pojawiło się od czasu jak wymieniłem rolke napinacza i jednoczesnie wyrównałem szczeliny na świecach.Od tego momentu mam ten objaw.Zbieg okoliczności??
Jutro też wymienie sonde i zobaczymy czy cokolwiek sie zmieni??
pozdr
Po puszczeniu gazu strasznie szarpało już wcześniej.Ale teraz doszło to ,że jak jade na równym gazie małą prędkością nawet do 40km\h to szarpie autem.
Jutro będę czyścił zapłon, kopułkę i paluch.Może coś pomoże.
Najlepsze jest to ,że u mnie pojawiło się od czasu jak wymieniłem rolke napinacza i jednoczesnie wyrównałem szczeliny na świecach.Od tego momentu mam ten objaw.Zbieg okoliczności??
Jutro też wymienie sonde i zobaczymy czy cokolwiek sie zmieni??
pozdr
BYŁ:( -- Probe GT '89
2,2 TURBO
Jest Audi A4 z kierownicą po prawej stronie:)...
Co Cię nie zabije, to Cię wzmocni.
2,2 TURBO
Jest Audi A4 z kierownicą po prawej stronie:)...
Co Cię nie zabije, to Cię wzmocni.
Witam
Dzisiaj wymieniłem sondę Lambda, zresetowałem kompa, przeczyściłem kopułe od zapłonu oraz paluch.
Jak narazie problem zniknął:)))
Zobaczymy jak będzie!!:)
Jak narazie wszystko gra:)))
Cieszę się bardzo
Dzisiaj wymieniłem sondę Lambda, zresetowałem kompa, przeczyściłem kopułe od zapłonu oraz paluch.
Jak narazie problem zniknął:)))
Zobaczymy jak będzie!!:)
Jak narazie wszystko gra:)))
Cieszę się bardzo
BYŁ:( -- Probe GT '89
2,2 TURBO
Jest Audi A4 z kierownicą po prawej stronie:)...
Co Cię nie zabije, to Cię wzmocni.
2,2 TURBO
Jest Audi A4 z kierownicą po prawej stronie:)...
Co Cię nie zabije, to Cię wzmocni.
- kicur
- Posty: 290
- Rejestracja: 2004-11-08 18:58
- Samochód: I GT 90' 2,2 Turbo - Pełne wyposażenie
- Galeria: viewtopic.php?t=6637
- Lokalizacja: Bukowno
jakby problemik sie pojawil to zmniejsz szczeline na swiecach bo o ile dobrze pamietam to powinna byc 1mm--zreszta Qknij na nalepke pod maska tam pisze takim malym drukiem jaka powinna byc przerwa-pozdroo 2,2 turbo GT-
..kazda lala leci na kierowce czerwonego probala.. PROBE JEDYNECZKA->FULL WYPAS GT tel.794560393
Witam
Niestety myliłem się .Problem nadal wystepuje w takich samych sytuacjach.Sprawdziłem wszystko z elektryka i niby jest ok.Doloty powietrza też.Przepływomierz też działa i się nie zacina.Słyszałem od MiH'a ,że to może pompa paliwa.Tyle ,że na gazie zawsze miałem paliwo.Poza tym gdyby to była pompa to czy nie działoby sie tak samo na wolnych obrotach??Przeciez jeżeli się zacina to cały czas??
Jak dodaje gazu to nic nie przerywa więc paliwo idzie ok.Jak stoję też.
a jak dodam gazu i chwile potrzymam to słyszę ,że silnik lekko przerywa i w czasie jazy szarpie.
Opisałem dokładniej może to pomoże bo juz wymiękam.Pompa pracuje i juz nie wiem na co patrzeć.
pozdr
Niestety myliłem się .Problem nadal wystepuje w takich samych sytuacjach.Sprawdziłem wszystko z elektryka i niby jest ok.Doloty powietrza też.Przepływomierz też działa i się nie zacina.Słyszałem od MiH'a ,że to może pompa paliwa.Tyle ,że na gazie zawsze miałem paliwo.Poza tym gdyby to była pompa to czy nie działoby sie tak samo na wolnych obrotach??Przeciez jeżeli się zacina to cały czas??
Jak dodaje gazu to nic nie przerywa więc paliwo idzie ok.Jak stoję też.
a jak dodam gazu i chwile potrzymam to słyszę ,że silnik lekko przerywa i w czasie jazy szarpie.
Opisałem dokładniej może to pomoże bo juz wymiękam.Pompa pracuje i juz nie wiem na co patrzeć.
pozdr
BYŁ:( -- Probe GT '89
2,2 TURBO
Jest Audi A4 z kierownicą po prawej stronie:)...
Co Cię nie zabije, to Cię wzmocni.
2,2 TURBO
Jest Audi A4 z kierownicą po prawej stronie:)...
Co Cię nie zabije, to Cię wzmocni.
Dodam jeszcze ,że objawy występowały jak jeszcze miałem gaz(3 dni przed wyjęciem).
Czyli niby możnaby wyłączyć z tego pompe i filtr paliwa.
Czy to może byc kopułka??
Zużyta lub coś.Czyściłem ją i wogóle ale może trza wymienić??
Czy te objawy mogłyby na to wskazywać??
Zauważyłem tez ,że obroty chyba są wyższe??Jak się nawet nagrzeje to są ok 1000 a wcześniej były ok 700??
Czy ktokolwiek ma jakies pomysły-mechanicy jak widzą auto to juz są zrezygnowani!!
Czyli niby możnaby wyłączyć z tego pompe i filtr paliwa.
Czy to może byc kopułka??
Zużyta lub coś.Czyściłem ją i wogóle ale może trza wymienić??
Czy te objawy mogłyby na to wskazywać??
Zauważyłem tez ,że obroty chyba są wyższe??Jak się nawet nagrzeje to są ok 1000 a wcześniej były ok 700??
Czy ktokolwiek ma jakies pomysły-mechanicy jak widzą auto to juz są zrezygnowani!!
BYŁ:( -- Probe GT '89
2,2 TURBO
Jest Audi A4 z kierownicą po prawej stronie:)...
Co Cię nie zabije, to Cię wzmocni.
2,2 TURBO
Jest Audi A4 z kierownicą po prawej stronie:)...
Co Cię nie zabije, to Cię wzmocni.
- kicur
- Posty: 290
- Rejestracja: 2004-11-08 18:58
- Samochód: I GT 90' 2,2 Turbo - Pełne wyposażenie
- Galeria: viewtopic.php?t=6637
- Lokalizacja: Bukowno
Już chyba ostatni raz o to pytam i sprzedaję tą padake.
Swiece są nowe(kupione wxczoraj NGK do Probe!!)
Czy to może być przestawiony zapłon??Przyspieszony lub opuźniony??
Zmienijąc rolke napinacza mogłem źle psaek nałozyć i wtedy by się zapłon przestawił!!
Niektórzy mówią ,że niemożliwe a ja jestem prawie pewien bo od tego właśnie momentu to sie dzieje!!!!
Dolnego koła nie ruszałem ale górne(od zapłonu) tak.
Swiece są nowe(kupione wxczoraj NGK do Probe!!)
Czy to może być przestawiony zapłon??Przyspieszony lub opuźniony??
Zmienijąc rolke napinacza mogłem źle psaek nałozyć i wtedy by się zapłon przestawił!!
Niektórzy mówią ,że niemożliwe a ja jestem prawie pewien bo od tego właśnie momentu to sie dzieje!!!!
Dolnego koła nie ruszałem ale górne(od zapłonu) tak.
BYŁ:( -- Probe GT '89
2,2 TURBO
Jest Audi A4 z kierownicą po prawej stronie:)...
Co Cię nie zabije, to Cię wzmocni.
2,2 TURBO
Jest Audi A4 z kierownicą po prawej stronie:)...
Co Cię nie zabije, to Cię wzmocni.
- raven
- Posty: 643
- Rejestracja: 2004-11-12 10:22
- Galeria: viewtopic.php?t=5775
- Lokalizacja: Okonek
a ja nadal sie bede tego przeplywomierza czepial. on sie nie musi zacinac wcale zeby cos bylo nie tak.neo61 pisze:
Przepływomierz też działa i się nie zacina
pozdr
czy zanim zaczales w nim grzebac górna pokrywka byla zdejmowana?
jesli tak to ktos mógł w nim grzebac wczesniej. jesli w jednym miejscu jest cos nie tak na tej sciezce oporowej w przeplywomierzu to ci bedzie szarpal. nie mozesz podmienic od kogos na chwile i zobaczyc? to chyba najlepszy sposob.
byles na analizie spalin?
skoro juz wymieniles swiece i kable wn kable to daj z tym spokuj i dalej szukaj.
podmien przeplywomierz.
w kopółce iskra nie wyrobila sobie czasem jakich dróżek i nie skacze sobie po nich ??
nie sprzedawaj tylko szukaj co ta głupota (a raczej to jest głupota) moim zdaniem.
wiem ze ful czasu kasy i nerwow ci probe pochlonal ale nie poddawaj sie- to proba której on cie poddał- ciekawe czy wytrzymasz, jesli tak to w nagrode bedzie ci palił 3,5 litra w mieście.
podmien przepływomierz, nie chce mi sie pisac tego drugi raz ale mam identyczna historie z tym ze wiem co sie dzialo z moim przeplywomierzem i wiem ze mozna zrobic tak zeby nie szarpał na wytartym "potencjometrze" w przeplywomierzu ale wtedy dodatkowo w trasie pali duzo.
to jest moj przypadek i tak bym radzil ci zanim oddasz odzutowca komus.
a moze czujnik temp silnika ci nawala (ten co do kompa info podaje o temp, o ile wiem obok przeplywomierza i czujnika polozenia przepustnicy to jeden z wazniejszych majacych wpływ na spalanie).
poder.
niech moc i kosmiczne rajstopy beda z toba bracie
| 2.2 GT 92 | czerwony | AC- dyskretny chłód | VDO|
RAVEN
RAVEN
Może być też lewe powietrze. Może przy niskiej sile ssania nieszczelność się nie ujawnia, a po podniesieniu obrotów siła ssania jest na tyle duża że zaciąga boczne powietrze....
Ech neo - powiem Ci szczerze - brakuje Ci mechanika...
Ech neo - powiem Ci szczerze - brakuje Ci mechanika...
Mówię bo wiem, a nie wiem bo mówię.....
GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
- raven
- Posty: 643
- Rejestracja: 2004-11-12 10:22
- Galeria: viewtopic.php?t=5775
- Lokalizacja: Okonek
o! o! o! o!
idz do mechanika tylko nie jakiegos narwanego co ci to zrobi w 15 minet znajdz kogos kto sie zna na silniku i wie chociarz jak działają silniki w probe takim jak twoj wiekszosc (bynajmniej z tych co ja zwiedzilem warsztatów) podchodzi do tego silnika do innych gdzie np jest silnik krokowy przy przepustnicy i sprawa przepływomierza jest inaczej rozwiazana, ja znalazłem jednego takiego gościa co otworzył maske i powiedział: "o! nie ma silnika krokowego i przepływomierz jest inny niz w innych autach, musi pan zostawić do wieczora (była 8 rano siedział cały dzien nad tym włożył tyle serca i pracy ile mógł i zrobił:)"
na bank to sie da zrobic neo.
idz do mechanika tylko nie jakiegos narwanego co ci to zrobi w 15 minet znajdz kogos kto sie zna na silniku i wie chociarz jak działają silniki w probe takim jak twoj wiekszosc (bynajmniej z tych co ja zwiedzilem warsztatów) podchodzi do tego silnika do innych gdzie np jest silnik krokowy przy przepustnicy i sprawa przepływomierza jest inaczej rozwiazana, ja znalazłem jednego takiego gościa co otworzył maske i powiedział: "o! nie ma silnika krokowego i przepływomierz jest inny niz w innych autach, musi pan zostawić do wieczora (była 8 rano siedział cały dzien nad tym włożył tyle serca i pracy ile mógł i zrobił:)"
na bank to sie da zrobic neo.
| 2.2 GT 92 | czerwony | AC- dyskretny chłód | VDO|
RAVEN
RAVEN