Regulatory zaworów?
-
- Klubowicz
- Posty: 3828
- Rejestracja: 2004-06-03 22:15
- Samochód: 3.0 V6 LX '90, 2.2 GT '92
- Galeria: viewtopic.php?t=7746
- Lokalizacja: Tarnów
Regulatory zaworów?
Witam - probek stoi u mechaniora, padnięte mam regulatory zaworów.
Moje pytanie gdzie mogę dostać w/w regulatory w dobrej cenie - interesują mnie nowe
Na razie w jednym sklepie mi powiedzieli 40 Pln za koreańskie i 60 Pln za japońskie - czy to dobra cena
Bardzo będę wdzięczny za szybką odpowiedź
Moje pytanie gdzie mogę dostać w/w regulatory w dobrej cenie - interesują mnie nowe
Na razie w jednym sklepie mi powiedzieli 40 Pln za koreańskie i 60 Pln za japońskie - czy to dobra cena
Bardzo będę wdzięczny za szybką odpowiedź
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się mówić; pięćdziesięciu, aby nauczyć się milczeć." (Ernest Hemingway)
-
- Klubowicz
- Posty: 3828
- Rejestracja: 2004-06-03 22:15
- Samochód: 3.0 V6 LX '90, 2.2 GT '92
- Galeria: viewtopic.php?t=7746
- Lokalizacja: Tarnów
-
- Posty: 1703
- Rejestracja: 2004-01-28 21:17
- Galeria: viewtopic.php?t=5520
- Lokalizacja: Warszawa
no niezle.. wszystkie hla ci padly na raz? bierzesz dzwigienki zaworowe i moczysz przez dzien w benzynie ekstrakcyjnej - potem wyciagasz (bo wczesniej mozesz miec z tym klopot heh) hla i calosc wkladasz jeszcze raz na dzien do benzynki... potem skladasz calosc i dopiero diagnozujesz, ktore tak na prawde ci poszly...
posdrofka...
posdrofka...
PROBE 2,2 GT '91 /lekko dlubniety/
-
- Klubowicz
- Posty: 3828
- Rejestracja: 2004-06-03 22:15
- Samochód: 3.0 V6 LX '90, 2.2 GT '92
- Galeria: viewtopic.php?t=7746
- Lokalizacja: Tarnów
One poprostu były wyślizgane, sam widziałem - mechanior twierdzi, że poprzedni właściciel musiał wlać mineralny olej i trochę syfku się odłożyło.
Jak już mam wszystko rozebrane wymieniam cały komplet, choć troche mnie to uderzy po kieszeni. Ostatecznie znalazłem za 49 Pln. Cały układ będzie przepłukany + wymiana oleju i filtra.
Jak już mam wszystko rozebrane wymieniam cały komplet, choć troche mnie to uderzy po kieszeni. Ostatecznie znalazłem za 49 Pln. Cały układ będzie przepłukany + wymiana oleju i filtra.
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się mówić; pięćdziesięciu, aby nauczyć się milczeć." (Ernest Hemingway)
- Lisiu
- Klubowicz
- Posty: 3614
- Rejestracja: 2005-04-05 17:40
- Samochód: Corvette C4 LT1
- Galeria: viewtopic.php?t=6117
- Lokalizacja: Sieraków
Odświeżam
Chcę sie w końcu zabrać za remont silnika i teraz pytanie czy wymieniać wszystkie te popychacze?
Dopóki mi olej nie spieprzał z silnika to w ogóle nie było ich słychać, teraz też jak zaleje odpowiednią ilość to działają cichutko.
Prawie 50 zł za sztukę to niezły koszt i nie wiem co z tym zrobić
Wiem że lepiej powymieniać wszystko co możliwe ale to kosztuje a po co wyrzucać coś co może jeszcze długo pochodzić.
Chcę sie w końcu zabrać za remont silnika i teraz pytanie czy wymieniać wszystkie te popychacze?
Dopóki mi olej nie spieprzał z silnika to w ogóle nie było ich słychać, teraz też jak zaleje odpowiednią ilość to działają cichutko.
Prawie 50 zł za sztukę to niezły koszt i nie wiem co z tym zrobić
Wiem że lepiej powymieniać wszystko co możliwe ale to kosztuje a po co wyrzucać coś co może jeszcze długo pochodzić.
EX:Probe 2.2 GT red perla
EX: Firebird 3.1 white
EX: W140 Coupe 6.0 black/red perla
Jest: Trans AM 5.0 black w trakcie odbudowy...
EX: Firebird 3.1 white
EX: W140 Coupe 6.0 black/red perla
Jest: Trans AM 5.0 black w trakcie odbudowy...
- davidlive
- Posty: 2849
- Rejestracja: 2006-07-30 13:29
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=10466
- Lokalizacja: Polaniec
- Kontakt:
Mam pytanko , co do tych popychaczy a własciwie bardziej do usatawiania zaworów .
A mianowicie czy ustawienie zaworów ma wpływ na moc , bo juz chwytam się za brzytwe bez mała żeby rozwiązać mój problem z barakiem mocy.
Czy złe ustawienie zaworów mogło spowodować brak mocy od 4500 ???, dodam że silnik mimo że ma popychacze nowe dziwnie klekocze bez mała jak diesel .
Jeśli sie myle albo coś w tym stylu to prosze bez jazdy po mnie bo ja nie wiem na jakiej to tam zasadzie działa
pozdro
A mianowicie czy ustawienie zaworów ma wpływ na moc , bo juz chwytam się za brzytwe bez mała żeby rozwiązać mój problem z barakiem mocy.
Czy złe ustawienie zaworów mogło spowodować brak mocy od 4500 ???, dodam że silnik mimo że ma popychacze nowe dziwnie klekocze bez mała jak diesel .
Jeśli sie myle albo coś w tym stylu to prosze bez jazdy po mnie bo ja nie wiem na jakiej to tam zasadzie działa
pozdro
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU . Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny
I JEST ZNOWU . Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny
- Basf_Wrocław
- Posty: 956
- Rejestracja: 2004-08-26 11:44
- Samochód: R4 94
- Galeria: viewtopic.php?t=5626
- Lokalizacja: Wrocław
- davidlive
- Posty: 2849
- Rejestracja: 2006-07-30 13:29
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=10466
- Lokalizacja: Polaniec
- Kontakt:
- pytlar
- Posty: 954
- Rejestracja: 2006-06-05 11:04
- Galeria: viewtopic.php?t=8824
- Lokalizacja: Prabuty
jak by ktos chcial to mam 4 szt. popychaczy na zbyciu;) nowek oczywiscie:D
http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?t=11583
http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?t=11583