Regulatory zaworów?

Maxxum
Klubowicz
Posty: 3828
Rejestracja: 2004-06-03 22:15
Samochód: 3.0 V6 LX '90, 2.2 GT '92
Galeria: viewtopic.php?t=7746
Lokalizacja: Tarnów

Regulatory zaworów?

Post autor: Maxxum »

Witam - probek stoi u mechaniora, padnięte mam regulatory zaworów.
Moje pytanie gdzie mogę dostać w/w regulatory w dobrej cenie - interesują mnie nowe :?: :?:

Na razie w jednym sklepie mi powiedzieli 40 Pln za koreańskie i 60 Pln za japońskie - czy to dobra cena :?:

Bardzo będę wdzięczny za szybką odpowiedź :idea:
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się mówić; pięćdziesięciu, aby nauczyć się milczeć." (Ernest Hemingway)
Maxxum
Klubowicz
Posty: 3828
Rejestracja: 2004-06-03 22:15
Samochód: 3.0 V6 LX '90, 2.2 GT '92
Galeria: viewtopic.php?t=7746
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: Maxxum »

Jako uzupełnienie; żeby nie było nieporozumień - chodzi mi o cenę popychaczy hydraulicznych do 2.2 GT...
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się mówić; pięćdziesięciu, aby nauczyć się milczeć." (Ernest Hemingway)
Sh(.)(.)ters
Posty: 1703
Rejestracja: 2004-01-28 21:17
Galeria: viewtopic.php?t=5520
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Sh(.)(.)ters »

Przez mechaników starszej daty zwanych również "hydrosztosami" :D . Ceny raczej ok. Słyszałem, że ktoś z forum kupił jakiś czas temu po 15 pln za sztukę, ale nie znam detali. 12x60...hmm... :evil:
..........Obrazek.........
.....The Power of Dreams.....
Awatar użytkownika
Tomi
Posty: 285
Rejestracja: 2004-02-19 14:24
Samochód: brak
Lokalizacja: Opole

Post autor: Tomi »

no niezle.. wszystkie hla ci padly na raz? bierzesz dzwigienki zaworowe i moczysz przez dzien w benzynie ekstrakcyjnej - potem wyciagasz (bo wczesniej mozesz miec z tym klopot heh) hla i calosc wkladasz jeszcze raz na dzien do benzynki... potem skladasz calosc i dopiero diagnozujesz, ktore tak na prawde ci poszly...

posdrofka...
PROBE 2,2 GT '91 /lekko dlubniety/
Maxxum
Klubowicz
Posty: 3828
Rejestracja: 2004-06-03 22:15
Samochód: 3.0 V6 LX '90, 2.2 GT '92
Galeria: viewtopic.php?t=7746
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: Maxxum »

One poprostu były wyślizgane, sam widziałem - mechanior twierdzi, że poprzedni właściciel musiał wlać mineralny olej i trochę syfku się odłożyło.
Jak już mam wszystko rozebrane wymieniam cały komplet, choć troche mnie to uderzy po kieszeni. Ostatecznie znalazłem za 49 Pln. Cały układ będzie przepłukany + wymiana oleju i filtra.
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się mówić; pięćdziesięciu, aby nauczyć się milczeć." (Ernest Hemingway)
Awatar użytkownika
Lisiu
Klubowicz
Posty: 3614
Rejestracja: 2005-04-05 17:40
Samochód: Corvette C4 LT1
Galeria: viewtopic.php?t=6117
Lokalizacja: Sieraków

Post autor: Lisiu »

Odświeżam

Chcę sie w końcu zabrać za remont silnika i teraz pytanie czy wymieniać wszystkie te popychacze?

Dopóki mi olej nie spieprzał z silnika to w ogóle nie było ich słychać, teraz też jak zaleje odpowiednią ilość to działają cichutko.
Prawie 50 zł za sztukę to niezły koszt i nie wiem co z tym zrobić :?:
Wiem że lepiej powymieniać wszystko co możliwe ale to kosztuje a po co wyrzucać coś co może jeszcze długo pochodzić.
EX:Probe 2.2 GT red perla
EX: Firebird 3.1 white
EX: W140 Coupe 6.0 black/red perla
Jest: Trans AM 5.0 black w trakcie odbudowy...
Awatar użytkownika
davidlive
Posty: 2849
Rejestracja: 2006-07-30 13:29
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=10466
Lokalizacja: Polaniec
Kontakt:

Post autor: davidlive »

Mam pytanko , co do tych popychaczy a własciwie bardziej do usatawiania zaworów .

A mianowicie czy ustawienie zaworów ma wpływ na moc , bo juz chwytam się za brzytwe bez mała żeby rozwiązać mój problem z barakiem mocy.

Czy złe ustawienie zaworów mogło spowodować brak mocy od 4500 ???, dodam że silnik mimo że ma popychacze nowe dziwnie klekocze bez mała jak diesel :roll: :roll: :x .


Jeśli sie myle albo coś w tym stylu to prosze bez jazdy po mnie bo ja nie wiem na jakiej to tam zasadzie działa
pozdro :roll: :(
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU 😍. Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny 😊
Awatar użytkownika
Basf_Wrocław
Posty: 956
Rejestracja: 2004-08-26 11:44
Samochód: R4 94
Galeria: viewtopic.php?t=5626
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Basf_Wrocław »

davidlive - Tak w skrócie i bez zbędnych komentarzy powiem Ci żebyś szukał innych przyczyn braku mocy.

Lisiu - po co wymieniać sprawne popychacze ? :) Jeśli masz robić remont to możesz je przepłukać. W każdym Probku, którego widziałem popychacze cykały jak było za mało oleju ;)
Obrazek
2.0, 16v, Klima, 94 r,
Awatar użytkownika
davidlive
Posty: 2849
Rejestracja: 2006-07-30 13:29
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=10466
Lokalizacja: Polaniec
Kontakt:

Post autor: davidlive »

no właśnie sprawdziłem już chyba wszystko i nic mi nie pomogło do tej pory , więc szukam przyczyny nawet w ustawianiu zaworów .

pozdro
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU 😍. Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny 😊
Awatar użytkownika
pytlar
Posty: 954
Rejestracja: 2006-06-05 11:04
Galeria: viewtopic.php?t=8824
Lokalizacja: Prabuty

Post autor: pytlar »

jak by ktos chcial to mam 4 szt. popychaczy na zbyciu;) nowek oczywiscie:D
:arrow: http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?t=11583
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „2.2 R4 Turbo”