dziwne drgania

Awatar użytkownika
zimek
Posty: 40
Rejestracja: 2004-11-04 10:53
Samochód: brak
Lokalizacja: Głogów

dziwne drgania

Post autor: zimek »

witam.
mam problem czy tak powinno się dziać.
chodzi mi o to,że na niskich obrotach(jak stoję na światłach itp.) silnik dostaje lekkich turbulencji. drży ale lekko a obroty są poniżej 1000. paliwo wykluczam(sprawdzona stacja). zastanawiam się nad elektryką przewody wn, świece itp. lub komputer. bo komp steruje obrotami prawda?? czy trzeba go "podkręcić"??
znajomek też ma jedyneczkę i też ma ten problem. wymienił świece (bo tak myślał) i nic nie pomogło.
Ja myślę, że jetsem przewtrażliwiony ale prosze o pomoc.
Napiszcie czy wasze cudeńka też mają leciuchne drgania na jałowej pracy silnika.
2,2 GT '91
Gość

Post autor: Gość »

A więc tak, jest pewna śrubka przy przepustnicy którą się reguluje niskie obroty.

Może to też byc kwestia dużego poboru prądu, tak jest jak aleternator produkuje dużo prądu.

Trzecią sprawą, jest to że silnik na poduchach już Ci w wibracje wpada
Awatar użytkownika
Jedrek
Posty: 1134
Rejestracja: 2004-06-24 10:19
Samochód: Igen 1992 2,2GT
Lokalizacja: Ośno Lubuskie
Kontakt:

Post autor: Jedrek »

mogą też być przewody WN.
Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
Awatar użytkownika
BARON
Posty: 5
Rejestracja: 2004-09-15 02:51
Samochód: brak
Lokalizacja: Poznań

Post autor: BARON »

Witam,mam podobny problem,ale silnik wpada mi w wibracje powyżej 2,2 tys.obrotów.Co to jest ?
Ford Probe 2.2 turbo 1991
Gość

Post autor: Gość »

Andrzej pisze:mogą też być przewody WN.
Z autopsji zauważyłem, że WN można wyaliminować, miałe wichry wojny iskry skakały gdzie chciały a na niski pracował równiutko.

Ja bym na początek śrubkę przy przepustnicy podregullował.
Awatar użytkownika
Michał
Posty: 243
Rejestracja: 2004-06-24 23:40
Samochód: brak
Lokalizacja: Rawicz

Post autor: Michał »

a ja też tak miałem, ale na własne życzenie... tzn kiedys mi nakrętka wpadła "do śilnika" i nie spadła na jezdnie. Tak się pipa wklinowała między zawieszenie śilnika że na niskich obrotach miałem drgania na karoserji. Żadne dziury nie pomagały żeby wypadła, tylko na kanał trzeba było wjechać. Tyle ode mnie.

A moze byc wyrobione zawieszenie śilnika?
Narazie Proba nie ma...

Toyota Varina E '93 1,6 GLX (glx=wypasik)

SC 1.1 Van '03
Awatar użytkownika
inzynier
Posty: 78
Rejestracja: 2004-12-08 12:03
Samochód: brak
Lokalizacja: Piekary Slaskie

Post autor: inzynier »

a moze poprostu masz wyrabana 1 lub wszystkie poduszki pod silnikiem, nie tlumia odpowiednio drgan i tak wlasnie sie to objawia
Byle do piatku
a potem...

wino spiew i kobiety :)

89 GL automat mit klima
Gość

Post autor: Gość »

inzynier pisze:a moze poprostu masz wyrabana 1 lub wszystkie poduszki pod silnikiem, nie tlumia odpowiednio drgan i tak wlasnie sie to objawia
:?
Sqad pisze:Trzecią sprawą, jest to że silnik na poduchach już Ci w wibracje wpada
Awatar użytkownika
Mr. Cynk
Posty: 3325
Rejestracja: 2003-09-14 22:41
Samochód: Pontiac TransAM 350'
Lokalizacja: W-M UE

Post autor: Mr. Cynk »

ja bym rączek od razu do śrubek nie pchał.


jest coś takiego jak małe urządzonko do opanowywania wolnych obrotów. jedynki mają to na prawo od przepustnic (bliżej kabiny)
mam jedno rozebrane takie cuś i raczej po moich przemyśleniach to te urządzenie ma ogromne szanse być wadliwym w starszych rocznikach. dlaczego?
bo jest narażone na zafuzlowanie nagarem oleju itp.
a skąd? bo niewiele dalej a w zasadzie wcześniej wpada nam do dolotu odma od pokrywy zaworów...
looknijcie sobie mości wiara na wasze przepustnice.
konia z rzędem temu kto ma w 12-15 letnim aucie zero nagaru i smoły na nich.
a to przecież idealny sposób żeby wolne obroty były nieprecyzyjne, prawda? :D
Gość

Post autor: Gość »

Cynki pisze: looknijcie sobie mości wiara na wasze przepustnice.
konia z rzędem temu kto ma w 12-15 letnim aucie zero nagaru i smoły na nich.
Ja :D

Czyściutko tam jest
Awatar użytkownika
zimek
Posty: 40
Rejestracja: 2004-11-04 10:53
Samochód: brak
Lokalizacja: Głogów

Post autor: zimek »

a gdzie jest dokładnie ta przepustnica??
2,2 GT '91
Awatar użytkownika
piotrek
Posty: 793
Rejestracja: 2004-06-22 18:33
Samochód: brak
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: piotrek »

Przy kolektorze ssącym tam gdzie linka gazu
Mechanika samochodowa
Pranie czyszczenie tapicerek
ODPOWIEDZ

Wróć do „2.2 R4 Turbo”