TURBO i problemy z nim związane.

Gość

TURBO i problemy z nim związane.

Post autor: Gość »

czesc moje auto zaczyna delikatnie szarpac gdy na wskazniku od turbiny jest caly zakres do zielonego pola i szarpnie tak jak by braklo mi paliwa i dalej jedzie normalnie nie wiem co sie dzieje czy to siada turbina czy cos innego
Gość

Post autor: Gość »

Prawdopodobnie odcina ci paliwo bo tak jest komputer zaprogramowany.
Gość

odp

Post autor: Gość »

ale to sie dziej przy 3 tys obrotow przewaznie szarpnie autem na pol sekundy i dalej zasowa nie wiem co to jest
miko

turbina

Post autor: miko »

też to mam, ale byłem z tym u mechanika i jedyne co usłyszałem to to że faktycznie jest to powód komputera - podobno związane z oszczędnością paliwa! - sprubój mu wcisnąć na innym biegu - u mnie pomaga! czasamu trzeba zredukować :-)
Gość

odp

Post autor: Gość »

zmienilem kopulke swiece kable jest to samo jest to dziwne bo dzieje sie to tylko na rozgrzanym silniku jak jest tak srednio jest dobrze i spadly mi juz 3 razy rury od powietrza a byly na bank mocno dokrecone
Awatar użytkownika
Alek
Posty: 103
Rejestracja: 2004-01-05 17:42
Samochód: brak
Lokalizacja: Wadowice

Post autor: Alek »

ja miałem to samo............
Na bank masz za bardzo "podciągniętą" turbinę 8)
Musisz dac inną zwężkę jaką tu masz pokazane:
http://performanceprobe.pl/performancep ... /start.htm

A jak tego nie robiłeś to nawalił ci regulator ciśnienia turbo (nniewiem jak sie to dokładnie nazywa :roll: )-ja tak miałem
A na początek to sprawdź czy u wylotu powietzra z turbiny (tam gdzie łaczy sie z gumową rurą) masz podłączony cienki wężyk który idzie właśnie do tego "regulatora" :lol:

Niewiem czy dobrze to wytłumaczyłem :oops: ale mam nadzieje ze pomoże :D
Probe 2.2GT :) :) i więcej nic nie trzeba pisać ;) nie długo byc moze jeszcze probek II 2.5 :) :)
Gość

odp

Post autor: Gość »

ten regularor jest zaraz przy wylocie z dwoma kabelkami czy ten wyzej bez kabelkow
Gość

odp

Post autor: Gość »

dziwne jest to ze jak auto jest malo rozgrzane to jest wszystko ok a dopiero pozniej zaczyna szarpac pozatym zauwazylem ze na wskazniku boost cisnienie nigdy nie jest takie same na pelnym gazie raz jest na koncu zielonego pola raz przed czerwonym polem a czasami w polowie czerwonego trafia mnie cos jak zaczyna sie szarpanie lub jakby duszenie autka pomozcie prosze
Awatar użytkownika
misi
Posty: 39
Rejestracja: 2003-10-12 20:17
Samochód: brak
Lokalizacja: Puławy

turbina i dziwne odgłosy

Post autor: misi »

w momencie jak sie wlaczy turbina dochodzi dosyc dziwny odglos - jakby jakas uszczelka czy cos przepuszczala,pisk czy cos w tym stylu.czy ktos sie juz kiedys z czym takim spotkal?gdzie moze byc przyczyna? pozdrawiam
GT 2.2 TURBO
już nowy LPG..
Awatar użytkownika
Gacek Wrocław
Posty: 405
Rejestracja: 2003-09-24 17:17
Samochód: brak
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Gacek Wrocław »

hej
zobacz na czy Ci nie pękła guma (taka żebrowana redukująca z małej na dużą średnicę w okolicy cięgła gazu)

czy silnik chodzi dobrze na wolnych obr.?
Awatar użytkownika
misi
Posty: 39
Rejestracja: 2003-10-12 20:17
Samochód: brak
Lokalizacja: Puławy

Post autor: misi »

tak. w ogole jak wlaczy sie turbo tez nie widac jakiejs specjalnej roznicy oprocz tego pisku...a wolne oboroty ma rowniutkie...
GT 2.2 TURBO
już nowy LPG..
Awatar użytkownika
Gacek Wrocław
Posty: 405
Rejestracja: 2003-09-24 17:17
Samochód: brak
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Gacek Wrocław »

em identyczne objawy i to byla ta guma - pękła w takim miejscu ze nie bylo widac
Gość

Post autor: Gość »

hmm
gdzie mozna takie cosik dostac i ile moze kosztowac? i czy bawic sie w wymiane samemu?
Awatar użytkownika
misi
Posty: 39
Rejestracja: 2003-10-12 20:17
Samochód: brak
Lokalizacja: Puławy

Post autor: misi »

tamten post to ja :) zapomniałem sie zalogowac :) :oops:
GT 2.2 TURBO
już nowy LPG..
Awatar użytkownika
misi
Posty: 39
Rejestracja: 2003-10-12 20:17
Samochód: brak
Lokalizacja: Puławy

Post autor: misi »

hmmm to nie przez turbina a to przez uszczelka na kolektro wydechowy od strony silnika! tak dzis sprawdzlem.. okazuje brak szpilka do przykrecenia kolektora wydechowego! <---to prawdopodobne a nie przez turbina.. .. ok zobaczym odpisze
GT 2.2 TURBO
już nowy LPG..
Awatar użytkownika
Mr. Cynk
Posty: 3325
Rejestracja: 2003-09-14 22:41
Samochód: Pontiac TransAM 350'
Lokalizacja: W-M UE

Post autor: Mr. Cynk »

.
Ostatnio zmieniony 2009-06-18 13:18 przez Mr. Cynk, łącznie zmieniany 1 raz.
Gość

Turbina

Post autor: Gość »

Jesli sie powtorze i okaze sie ze takie pytanie juz bylo, to bardzo wszystkich przepraszam (szukalem ale moze za malo bo nie znalazlem dokladnie tego problemu). Problem polega na tym, ze gdy wcisne pedal do dechy (jadac na LPG) to powstaje dziura i wogole nie ciagnie. Jak wciskam pomalu i przyspieszam delikatnie to jest OK. Jak przelaczam na benzyne to problem znika i efektu dziury brak. Ktos mi powiedzial ze to przez turbine i faktycznie jak wywalilem turbo i na gazie i na benzynie jest ok. Czy to moze byc przez to ze moja instalacja LPG nie posiada komputera???
Gość

Post autor: Gość »

A czy dzieje się tak samo jeśli silnik już wystarczajaco się nagrzeje??
Gość

Post autor: Gość »

Tak samo jest bez wzgledu na temp. silnika. Mechanik powiedzial ze trzeba by cos tam zrobic, ale jak uslyszalem koszt 10.000 PLN to zwialem od szalenca az sie kurzylo :?
Gość

Post autor: Gość »

mi się podobnie działo się ale
zimą jak samochód długo stał
na mrozie i przez ok15 min nie
można było mocno gazu dodawać
bo zalewalo silnik ale to była wina
świec he nie były wymieniane od
nowości
Awatar użytkownika
Gacek Wrocław
Posty: 405
Rejestracja: 2003-09-24 17:17
Samochód: brak
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Gacek Wrocław »

teraz to się zacznie!!!
ale co tam, każdy ma prawo do własnego zdania (podobno :wink: ) - twój problem to LPG!!!!!!
Trzeba go było nie montować.
(czekam chłopaki - masakrujcie mnie :D )
Awatar użytkownika
Alek
Posty: 103
Rejestracja: 2004-01-05 17:42
Samochód: brak
Lokalizacja: Wadowice

Post autor: Alek »

Ja też tak mam.....................
Jest to spowodowane tym, ze masz pewnie instalacje przystosowaną do turbo i turbina ma za zadanie "pchać" powietrze z gazem do silnika.
Jezeli nagle wciśniesz gaz turbina jeszcze nie działa i dlatego tak jest :cry:
Styrasznie mnie to wkurza bo nieraz miałbym wypadek przez to :shock:
Chce nagle ruszyc na skrzyzowani i.... auto sie dławi :? :?
Jedyny sposób to dawać wiecej gazu przy ostrym ruszaniu a nie ruszyc i dobiero "depnąć"..... bo inaczej bum :twisted: :twisted: :twisted:

Moze macie jakiś pomysł na obejscie tego :?: :?: :roll: :roll: :roll:
Probe 2.2GT :) :) i więcej nic nie trzeba pisać ;) nie długo byc moze jeszcze probek II 2.5 :) :)
asdero
Posty: 922
Rejestracja: 2002-09-03 23:10
Samochód: brak
Lokalizacja: Kraków

Post autor: asdero »

To co opisujesz występuje, gdy masz ustawiony LPG na dość oszczędną jazde. Ustaw sobie aby dostawał trochę więcej gazu niż obecnie i problem zniknie.
Miałem instalacje z normalnym reduktorem i reduktorem do turbo. Żadan różnica.
P.S. Jeśli masz gdzieś pod ręką dowolny wał korbowy, to pie....lnij nim tego mechanika od 10.000 :)
Gość

Post autor: Gość »

Masz zly gaz w butli, zmien na NO2 (podtlenek azotu) i nie bedzie problemu z przyspieszaniem.

Co za szaleniec kupuje auto z turbo i instaluje LPG zeby bylo "oszczedne"

Ale na serio to rozwalisz glowice na tak ubogiej mieszance, wywal LPG nie turbo :)
Awatar użytkownika
MiH
Posty: 1894
Rejestracja: 2003-04-30 23:14
Samochód: brak
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: MiH »

Anonymous pisze:Masz zly gaz w butli, zmien na NO2 (podtlenek azotu) i nie bedzie problemu z przyspieszaniem.

Co za szaleniec kupuje auto z turbo i instaluje LPG zeby bylo "oszczedne"

Ale na serio to rozwalisz glowice na tak ubogiej mieszance, wywal LPG nie turbo :)
Człowieku, kim jesteś że walisz takie smuty i nawet się nie przedstaiwsz? Szaleńcem nazywasz kogoś kto nie godzi się płacić 4 zeta za paliwo, które jakością nieraz dorównuje LPG. A już takie teksty o wypaleniu głowicy.... Jakbyś miał więcej rozumu w łebku to poczytałbyś forum i dowiedział się że niejeden z nas jeździ na gazie z turbiną od lat i zapewniam cię że głowice mają w jak najlepszym porządku (nie tylko w aucie :lol: ).

Anonymous pisze:NO2 (podtlenek azotu)
a tu to już rozbawiłes mnie do łez... wzór chemiczny podtlenku azotu to N2O - widać jaki z ciebie facowiec .... gościu...
Mówię bo wiem, a nie wiem bo mówię.....

GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
ODPOWIEDZ

Wróć do „2.2 R4 Turbo”