TURBO i problemy z nim związane.
MiHu kochany... -> co do tego turbo i gazu to się z anonimem zgodzę - albo rybki albo akwarium niestety.
Co do cen paliwa i gazu fakt nie każdego stać na jeżdżenie za taką kasę - a o LPG się nie wypowiadam bo wszyscy znacie moje zdanie na ten temat .
P.S. Anonimy mnie najbardziej jeżą z takimi głupawymi tekstami. Gościu -> ujawnij się a nie pisz pierdół bezimiennie.
Co do cen paliwa i gazu fakt nie każdego stać na jeżdżenie za taką kasę - a o LPG się nie wypowiadam bo wszyscy znacie moje zdanie na ten temat .
P.S. Anonimy mnie najbardziej jeżą z takimi głupawymi tekstami. Gościu -> ujawnij się a nie pisz pierdół bezimiennie.
Osobiście też tak sądzę, jednak będę bronił każdego kto jeździ na LPG nie dlatego że sam mam LPG, ale dlatego że żyjemy w takim kraju, gdzie nie da się żyć normalnie.... czyli na PB.BIENIAS pisze:co do tego turbo i gazu to się z anonimem zgodzę - albo rybki albo akwarium niestety.
Mówię bo wiem, a nie wiem bo mówię.....
GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
- DUKE
- Posty: 637
- Rejestracja: 2003-03-24 10:42
- Galeria: viewtopic.php?t=3451
- Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
Hmmm co do twojego problemu nie przejmuj sie ja tez tak mam....mam zwykla instalke i reduktor do turbo...wszystko chodzi spoko.....super jestem zadowolony....
tylko tak jak piszesz....ruszajac bez gazu...i depnac w pewnym momencie od 1500 - 2000 ...tzn. powiem Ci tak...robilem to z MiB rok temu..mielismy sokonczyc polaryzacje..ale nie mielismy czasu...mowil mi ze jak zmienie polaryzacje na taka jak on ma to bedzie OK...
ale powiem CI ze kwestia przyzwyczajenia
tak jak Asdero napisal..chyba jak dasz wieksza mieszanke gazu bedzie OK...chociaz nie jestem pewny...
Co do tego ze masz zly gaz to nie wierz w to!!!!!
CO DO TURBO I LPG...powiem tak...nie ma żadnych problemow..chodzi super tylko trzeba dobra instaacje zalozyc...
A to ze niektorzy mysla ze jak turbo to nie lpg...prosze bardzo..niech sobie kupia i smigaja na PB ja jezdzilem 4lata na benzynce i kupe kasy stracilem!!! a teraz co innego...nawet jak bede mial za jakis czas inne autko np. z silnikiem 3.0 tez zaloze LPG wiec mozecie sobie mowic co chcecie...Pozdrawiam
tylko tak jak piszesz....ruszajac bez gazu...i depnac w pewnym momencie od 1500 - 2000 ...tzn. powiem Ci tak...robilem to z MiB rok temu..mielismy sokonczyc polaryzacje..ale nie mielismy czasu...mowil mi ze jak zmienie polaryzacje na taka jak on ma to bedzie OK...
ale powiem CI ze kwestia przyzwyczajenia
tak jak Asdero napisal..chyba jak dasz wieksza mieszanke gazu bedzie OK...chociaz nie jestem pewny...
Co do tego ze masz zly gaz to nie wierz w to!!!!!
CO DO TURBO I LPG...powiem tak...nie ma żadnych problemow..chodzi super tylko trzeba dobra instaacje zalozyc...
A to ze niektorzy mysla ze jak turbo to nie lpg...prosze bardzo..niech sobie kupia i smigaja na PB ja jezdzilem 4lata na benzynce i kupe kasy stracilem!!! a teraz co innego...nawet jak bede mial za jakis czas inne autko np. z silnikiem 3.0 tez zaloze LPG wiec mozecie sobie mowic co chcecie...Pozdrawiam
DUKE(CiNeK) PROBE 2,2GT :(:( BYL KIEDYS PIEKNY :(:( TERAZ 2gen 2,5 V6
<br>
<b><center>Stara miłość nie rdzewieje :)</b>
<br>
<b><center>Stara miłość nie rdzewieje :)</b>
Gaz
Witam wszystkich.
Niedługo mam mojego probaska i też zastanawiam się cały czas nad gazem.Ale mam 89 rok i 300000 tys przepiegu.i z tego co wiem i słyszałem , to może i byłoby oszczędniej ale chyba niezbyt zdrowo dla mojego silnika z takim przebiegiem??
Co mówicie??Może się zacząć sypac??Chyba tak.Poza tym w mojej miejscowośći najlepszy gazownik stwierdził ,że musi być sekwencyjna do tego za 4000 bo inna nie da rady bo będzie gasło.Więc jesli on jest najlepszy to pewnie tak jest .Zdania są tak podzielone,że nie wiem co o tym myśleć.
Poza tym , kupując takie auto z turbiną każdy wie ile kosztuje paliwo i sam si.ę na to decyduje.Ja narazie nie narzekam.Jeździłem 2 lata mazda 86 1,1 i na 100 km normalnej jazdy paliła 8 zł mniej czyli 2 litry:))
Więc wolę dołożyć te 8 zł na 100 km i czuć się jak młody bóg w mojej probówce:)
Pozdrawiam
p.s.Musiałbym przejechać jakieś 20 tys zeby się zwrócił ten gaz.Dla mnie to 1,5 roku:))Wiec chyba sobie podaruje, biorąc pod uwagę to ,że średnio zmienia się auto raz na rok a sytuacja finansowa coraz lepsza:))))
Pozdrawiam wszystkich i życzę miłej jazdy
Niedługo mam mojego probaska i też zastanawiam się cały czas nad gazem.Ale mam 89 rok i 300000 tys przepiegu.i z tego co wiem i słyszałem , to może i byłoby oszczędniej ale chyba niezbyt zdrowo dla mojego silnika z takim przebiegiem??
Co mówicie??Może się zacząć sypac??Chyba tak.Poza tym w mojej miejscowośći najlepszy gazownik stwierdził ,że musi być sekwencyjna do tego za 4000 bo inna nie da rady bo będzie gasło.Więc jesli on jest najlepszy to pewnie tak jest .Zdania są tak podzielone,że nie wiem co o tym myśleć.
Poza tym , kupując takie auto z turbiną każdy wie ile kosztuje paliwo i sam si.ę na to decyduje.Ja narazie nie narzekam.Jeździłem 2 lata mazda 86 1,1 i na 100 km normalnej jazdy paliła 8 zł mniej czyli 2 litry:))
Więc wolę dołożyć te 8 zł na 100 km i czuć się jak młody bóg w mojej probówce:)
Pozdrawiam
p.s.Musiałbym przejechać jakieś 20 tys zeby się zwrócił ten gaz.Dla mnie to 1,5 roku:))Wiec chyba sobie podaruje, biorąc pod uwagę to ,że średnio zmienia się auto raz na rok a sytuacja finansowa coraz lepsza:))))
Pozdrawiam wszystkich i życzę miłej jazdy
BYŁ:( -- Probe GT '89
2,2 TURBO
Jest Audi A4 z kierownicą po prawej stronie:)...
Co Cię nie zabije, to Cię wzmocni.
2,2 TURBO
Jest Audi A4 z kierownicą po prawej stronie:)...
Co Cię nie zabije, to Cię wzmocni.
Jeżeli już chciałbyć wstawić gaz do turbo ,to tylko sekwencyjny!Musisz za nią zapłacić dwa razy tyle jak za zwykłą(3800),ale nie musisz się martwić,że coś ci wystrzeli pod maską.Dodatkowe 2 kafle to mała cena za pełny komfort i spokój.
Co do zawracania się kasy,to nie musisz patrzeć na kilometry.Jeżeli będziesz miał gaz ,to będziesz odruchowo jeździł więcej .Ja wydałem 4 kafle,zapomniałem o nich i mam jazdę prawie za darmo .
Co do zawracania się kasy,to nie musisz patrzeć na kilometry.Jeżeli będziesz miał gaz ,to będziesz odruchowo jeździł więcej .Ja wydałem 4 kafle,zapomniałem o nich i mam jazdę prawie za darmo .
2.2 GT I '92 BLACK METALIC
I am a baaad boy!
I am a baaad boy!
- JAZDA-PRZEMO
- Posty: 140
- Rejestracja: 2003-03-21 13:46
- Samochód: Kiera/ silnik /4 kola /Jazda
- Lokalizacja: Czestochowa/Berlin
CUDA Z TURBO
Witam cos dziwnego zaczelo dziac mi sie z cisnieniem turbo po odpaleniu auta i dania w pedzel cisnienie np. mam 14psi dam czadu pare razy i cisnienie spada do 12 pozniej 8 i do 6 psi i tak zostaje ale jadac wylaczam stacyjke odpalam auto i cisnienie znowu jest normalne az sie stanie znow tak samo jak napisalem wczesniej juz sam nie wiem co mam sprawdzac i wymieniac czujnik przy turbo jest juz 3 przewody od kompa nowe komp.tez sprawdzalem tez jest ok moze ktos wie gdzie jest przyczyna bo ja rozebralem i zlozylem motor i nic dalej to samo .. Za pomoc oferuje przy najblizszym spotkaniu duzo napoju wyskokowego pozdrawjam...JAZDA
JAZDA NA MAXA IM BACK
- JAZDA-PRZEMO
- Posty: 140
- Rejestracja: 2003-03-21 13:46
- Samochód: Kiera/ silnik /4 kola /Jazda
- Lokalizacja: Czestochowa/Berlin
yo
A tak przy okazij mam pare rzeczy do przrobki tylko niestety instrukcja jest po niemiecku poniewaz nie umiem za bardzo wldac tym jezykiem szukam kogos kto mi przetlumaczy pare rzeczy z gory dzieki
JAZDA NA MAXA IM BACK
Z tym TURBO Ci nie pomogę, ale z niemieckim pewnie poradzisz sobie tu: http://www.dep.pl/plde -nie ma wielu technicznych określeń, ale podstawy jak najbardziej.
Pozdrawiam!
Pozdrawiam!
Narazie Proba nie ma...
Toyota Varina E '93 1,6 GLX (glx=wypasik)
SC 1.1 Van '03
Toyota Varina E '93 1,6 GLX (glx=wypasik)
SC 1.1 Van '03
Re: CUDA Z TURBO
Hehe mam to samo Ale czasami zalapie i dobrze chodzi, a czasami tak jak opisales wyzej. Pytalem Niemca co mi chipa sprzedal i twierdzi ze mam za mala zwezke (mam 0.6mm) i zeby dac 0.8 mm bo przy tej bedzie dobrze. Ponoc dzieje sie tak dlatego ze przekracza sie 16 psi i wtedy jest druga granica i sa jakies dodatkowe zabezpieczenia. A jak wylaczysz stacyjke to kasujesz bledy, pozniej dajesz mu w dupe i znow lapie blad i przywraca do 6 psi.JAZDA-PRZEMO pisze:Witam cos dziwnego zaczelo dziac mi sie z cisnieniem turbo po odpaleniu auta i dania w pedzel cisnienie np. mam 14psi dam czadu pare razy i cisnienie spada do 12 pozniej 8 i do 6 psi i tak zostaje ale jadac wylaczam stacyjke odpalam auto i cisnienie znowu jest normalne az sie stanie znow tak samo jak napisalem wczesniej juz sam nie wiem co mam sprawdzac i wymieniac czujnik przy turbo jest juz 3 przewody od kompa nowe komp.tez sprawdzalem tez jest ok moze ktos wie gdzie jest przyczyna bo ja rozebralem i zlozylem motor i nic dalej to samo ..
Na razie nie bede kombinowal, poniewaz zamowilem w Niemczech zawor regulacyjny zamiast zwezki. Ustawie nim zeby bylo dobrze.
PS. Mysle ze mam za mala zwezke, a u ciebie mogla sie przytkac rta co masz jezeli przedtem dobrze ci chodzilo.
Re: yo
Daj mi ten tekst to wrzuce na translatora jak to zalatwi sprawe. Tlumaczy troche sztucznie, ale przewaznie mozna sie domyslec o co chodzi.JAZDA-PRZEMO pisze:A tak przy okazij mam pare rzeczy do przrobki tylko niestety instrukcja jest po niemiecku poniewaz nie umiem za bardzo wldac tym jezykiem szukam kogos kto mi przetlumaczy pare rzeczy z gory dzieki
Podrzuc ten tekst, a wrzuce go w translatora w mej glowie i bedzie po sprawie...
Jakos nie wierze w te translatory automatyczne ....
Zawsze przypomina mi sie wynik tlumaczenia z polskiego na angielski
"dziekuje z gory"...."thanks from the mountain" ...
Przypuszczam ze wersja niemiecka daje podobne efekty...
Pozdro
Jakos nie wierze w te translatory automatyczne ....
Zawsze przypomina mi sie wynik tlumaczenia z polskiego na angielski
"dziekuje z gory"...."thanks from the mountain" ...
Przypuszczam ze wersja niemiecka daje podobne efekty...
Pozdro
Re: CUDA Z TURBO
Ile taki zawór się ceni?Kurkurior pisze: Na razie nie bede kombinowal, poniewaz zamowilem w Niemczech zawor regulacyjny zamiast zwezki. Ustawie nim zeby bylo dobrze.
2.2 GT I '92 BLACK METALIC
I am a baaad boy!
I am a baaad boy!
Re: CUDA Z TURBO
42 euro. Wykonany z nierdzewki, albo lekkich metali.AXEL pisze: Ile taki zawór się ceni?
- Jedrek
- Posty: 1134
- Rejestracja: 2004-06-24 10:19
- Samochód: Igen 1992 2,2GT
- Lokalizacja: Ośno Lubuskie
- Kontakt:
Re: CUDA Z TURBO
Siemanko!!Kurkurior pisze:42 euro. Wykonany z nierdzewki, albo lekkich metali.AXEL pisze: Ile taki zawór się ceni?
Rzuć namiar na to cacko!!!
Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
TURBINA bierze olej ???
Siema!
Pozdrawiam wszystkich posidaczy PROBE. Mam pytanko dotyczące turbiny
(Probe GT '89r). Czy prawdą jest, że każda turbina po 100tyś. km zaczyna brać olej. Takie informacje dostałem od mojego gazownika, gdzie zakładałem gaz. Radził abym ją odłanczał. Ale nie dałem się zwieść!!! Zastanawiam się czy miał rację w tym, ze turbo może brać po jakimś czasie olej. Mówił coś o jakichś pierścieniach w turbo, że się wyrabiają po 100tyś km. Ostatnio odkręiłem objemę z wlotu przez które idzie doładowany air od strony wtrysku i jest w tym przewodzie troszeczkę oleju, czy to normalne??? Dodam, że auto ma przebieg 160 tyś km, i nie podnosiłem ciśnienia doładowania. A pozatym to jaki radzicie lać olej do 2.2T z 89r. Na koniec dodam, żę też jestem za zasilaniu gazem i nie czuje strat mocy, które śniły mi się po nocach, gdy planowałem założyć gaz Wszystko jest ok! A i jaki jest rozmiar simeringu od strony sprzęgłą, bo padł mi i muszę kupić??? Dzięki za pomoc.
Cynki dzięki za radę co do wymiany simeringu, jakby nie twoje rady, to bym wyciągał silnik. Dzięki. Ale JAKI JEST ROZMIAR (wys/szer/grugość)??? A tak w ogóle to tam jest dwa simeringi czy jeden???
Pozdrawiam.
rocker
PS. Posiadam pełną literature o Probe I w postaci:
1. "Probe 1989 - Owner Guide" - 205 stron o modelu 2.2 i 2.2T - j.ang
2. "1990 - Probe - Car Shop Manual" - pewnie ze 2000 stron o modelu 2.2, 2.2T i 3.0. - j.ang
3. "Ford Probe - 1989 - Operating Guide " - j.ang
4. "The Ford - Electronic Sound System " - j.ang
Te książki są sprowadzone z USA razem z samochodem .
Jak ktoś potrzebuje pomocy to mogę pożyczyć.
Pozdrawiam wszystkich posidaczy PROBE. Mam pytanko dotyczące turbiny
(Probe GT '89r). Czy prawdą jest, że każda turbina po 100tyś. km zaczyna brać olej. Takie informacje dostałem od mojego gazownika, gdzie zakładałem gaz. Radził abym ją odłanczał. Ale nie dałem się zwieść!!! Zastanawiam się czy miał rację w tym, ze turbo może brać po jakimś czasie olej. Mówił coś o jakichś pierścieniach w turbo, że się wyrabiają po 100tyś km. Ostatnio odkręiłem objemę z wlotu przez które idzie doładowany air od strony wtrysku i jest w tym przewodzie troszeczkę oleju, czy to normalne??? Dodam, że auto ma przebieg 160 tyś km, i nie podnosiłem ciśnienia doładowania. A pozatym to jaki radzicie lać olej do 2.2T z 89r. Na koniec dodam, żę też jestem za zasilaniu gazem i nie czuje strat mocy, które śniły mi się po nocach, gdy planowałem założyć gaz Wszystko jest ok! A i jaki jest rozmiar simeringu od strony sprzęgłą, bo padł mi i muszę kupić??? Dzięki za pomoc.
Cynki dzięki za radę co do wymiany simeringu, jakby nie twoje rady, to bym wyciągał silnik. Dzięki. Ale JAKI JEST ROZMIAR (wys/szer/grugość)??? A tak w ogóle to tam jest dwa simeringi czy jeden???
Pozdrawiam.
rocker
PS. Posiadam pełną literature o Probe I w postaci:
1. "Probe 1989 - Owner Guide" - 205 stron o modelu 2.2 i 2.2T - j.ang
2. "1990 - Probe - Car Shop Manual" - pewnie ze 2000 stron o modelu 2.2, 2.2T i 3.0. - j.ang
3. "Ford Probe - 1989 - Operating Guide " - j.ang
4. "The Ford - Electronic Sound System " - j.ang
Te książki są sprowadzone z USA razem z samochodem .
Jak ktoś potrzebuje pomocy to mogę pożyczyć.
- JAZDA-PRZEMO
- Posty: 140
- Rejestracja: 2003-03-21 13:46
- Samochód: Kiera/ silnik /4 kola /Jazda
- Lokalizacja: Czestochowa/Berlin
turbo
Witam panowie rozebralem auto pomierzylem i przyczyna tkwila w zlym ustawieniu regulatora napiecia ale to juz zrobilem zawor gubil mase co jest dziwne i zamiast byc co najmniej 12v spadalo do 11.3 i zawor puszczal po woli ja dalem mu zasilanie bezposrednio przez przelacznik i mam teraz spoko bajer pozatym autko mniej pali gdy jest wylaczony bo turbo wkreca sie na fabrykem pozdrawiam wszystkich a te niemieckie szpargaly pdesle wam -----------JAZDA------------------------------------
JAZDA NA MAXA IM BACK
- Jeżu
- Posty: 79
- Rejestracja: 2004-01-30 00:36
- Galeria: viewtopic.php?t=5700
- Lokalizacja: Tarnów Mazda Mx6 2.5v6 4ws
Witajcie mi też turbinka brała olej brała i też miałem olej w przewodzie idącym do kolektora ssącego. Sprawdź sobie czy nie masz oleju ale właśnie tuż obok przepustnicy. Bo u mnie już tam olej był i wtedy to trzeba zacząć zbierać kasę na regenerację. Bo przeważnie to już nie wiele jej zostało życia. Pozdrawiam.
Jak ktoś będzie potrzebował to mam adres numer telefonu itd do gości co mi zrobili i jestem w pełni zadowolony.
Jak ktoś będzie potrzebował to mam adres numer telefonu itd do gości co mi zrobili i jestem w pełni zadowolony.
-
- Posty: 86
- Rejestracja: 2004-05-25 16:08
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Łódź
Witam wszystkich.
Odgrzebuję ten temat ponieważ z moją turbiną się dzieje też coś dziwnego.
Napiszę historię mojej turbiny
1.Jak kupiłem Probaka to na benzynie wskazówka turbo szła do 12 PSI ( nie wiem czy mam zwężkę, bo jeszcze nie sprawdzałem, a jak ktoś może, to niech mi napisze czy to możliwe bez zwężki)
2.Założyłem LPG i wskazówka szła do ok 10 PSI, i było wyraźnie słabiej
3.Po założeniu nowego parownika, do 200 KM, wskazówka szła do 12 PSI i było nawet nie wiem czy nie lepiej niż na benzynie
4.Po jakimś czasie zaczął strzelać na gazie . Po tym jak zmieniałem już wszystko od kopułki po cewkę. Po kilku miesiącach jazdy i strzelania, wymieniłem przewody wysokiego napięcia i wszystko było ok po za jednym:
Na tablicy wskazówka ładowania akumulatora znacznie spadła i jest na granicy normy
Wskazówka turbo pokazuje najwyżej 7 Psi, na benzynie też.
CZy może być uszkodzona turbina?
Czy to może być wina regulatora napięcia?
Co mam robić ? HELP!!!
Odgrzebuję ten temat ponieważ z moją turbiną się dzieje też coś dziwnego.
Napiszę historię mojej turbiny
1.Jak kupiłem Probaka to na benzynie wskazówka turbo szła do 12 PSI ( nie wiem czy mam zwężkę, bo jeszcze nie sprawdzałem, a jak ktoś może, to niech mi napisze czy to możliwe bez zwężki)
2.Założyłem LPG i wskazówka szła do ok 10 PSI, i było wyraźnie słabiej
3.Po założeniu nowego parownika, do 200 KM, wskazówka szła do 12 PSI i było nawet nie wiem czy nie lepiej niż na benzynie
4.Po jakimś czasie zaczął strzelać na gazie . Po tym jak zmieniałem już wszystko od kopułki po cewkę. Po kilku miesiącach jazdy i strzelania, wymieniłem przewody wysokiego napięcia i wszystko było ok po za jednym:
Na tablicy wskazówka ładowania akumulatora znacznie spadła i jest na granicy normy
Wskazówka turbo pokazuje najwyżej 7 Psi, na benzynie też.
CZy może być uszkodzona turbina?
Czy to może być wina regulatora napięcia?
Co mam robić ? HELP!!!
Arnie
Miałem Probe 2.2 GT
Miałem Probe 2.2 GT
- JAZDA-PRZEMO
- Posty: 140
- Rejestracja: 2003-03-21 13:46
- Samochód: Kiera/ silnik /4 kola /Jazda
- Lokalizacja: Czestochowa/Berlin
a
To wyglada na regulator napiecia jak u mnie ale wymien pasek na alternatorze moze to tylko on slabo ciagnie
JAZDA NA MAXA IM BACK
TURBO - kopci jak GRILL
Witam ! jestem tutaj nowy i mam problem z TURBO, kupiłem niedawno PROBKA `91 GT 2.2 z uszkodzona turbina(dyyymii na niebiesko i to dosyć intensywnie po 5 - 10 minutach od odpalenia, ale tylko od czasu do czasu, jak się gaz wciśnie turbinka przepali i jest OK) gość mówił ze jest uszkodzona i trzeba zregenerować. Chciałem sie zapytać czy da sie jakoś uszczelnić turbinkę (od kolektora itp), z zewnątrz jest cala zachlapana olejem, i czy bezproblemowo można odkręcić i ponownie zamontować turbinę. z góry dziękuję i pozdrawiam wszystkich właścicieli PROBKA !!
-
- Posty: 1604
- Rejestracja: 2005-02-06 18:23
- Galeria: viewtopic.php?t=5493
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
- Kontakt:
StandardowoXIBIT pisze:Witam ! jestem tutaj nowy i mam problem...
Bardzo serdecznie witam i zacznę może od zwrócenia małej uwagi.
Zarejestrowałeś się jakiś tydzień temu i prawdopodobnie przeglądałeś trochę forum, tak więc mogłeś rozeznać się w panujących tu obyczajach.
Domyślam się również, że taki temat jak ten nie powinien umknąć Twojej uwadze: http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?t=3946
Bardzo serdecznie zapraszam do jego odwiedzenia.
Z drugiej strony chciałbym podkreślić, że nie traktujemy tego miejsca jako czysto informacyjne Forum, lecz jako KLUB zrzeszający miłośników i sympatyków Forda Probe.
Zapraszamy zatem nie tylko do tematów czysto technicznych, ale również towarzyskich.
Ford Probe 2.0 '94r.
- raven
- Posty: 643
- Rejestracja: 2004-11-12 10:22
- Galeria: viewtopic.php?t=5775
- Lokalizacja: Okonek
.......Z poważaniem Sir Voodoo-Doll.
voodoo ale kultura ja nie moge.
xibit zostales mega lajtowo potraktowany.
przywitaj sie a potem proś o pomoc. nie znamy sie a Ty tak od razu do rzeczy przechodzisz.
| 2.2 GT 92 | czerwony | AC- dyskretny chłód | VDO|
RAVEN
RAVEN
-
- Posty: 1703
- Rejestracja: 2004-01-28 21:17
- Galeria: viewtopic.php?t=5520
- Lokalizacja: Warszawa
Hehehe...Voodoo jestem pod wrażeniem twojej wrodzonej delikatności .
Jak ktoś kto się na tym znamówi, że turbinę 3ba zregenerować to pewnie tak jest. Gdyby można było prowizorycznie naprawić to pewnie by powiedział (o ile jest dobry o czym już pisałem).
Jak ktoś kto się na tym znamówi, że turbinę 3ba zregenerować to pewnie tak jest. Gdyby można było prowizorycznie naprawić to pewnie by powiedział (o ile jest dobry o czym już pisałem).
Ostatnio zmieniony 2005-05-10 23:05 przez Sh(.)(.)ters, łącznie zmieniany 1 raz.
...................
.....The Power of Dreams.....
.....The Power of Dreams.....