problem z turbinką!

adrian_seki
Posty: 860
Rejestracja: 2009-05-21 22:31
Car: Ford Probe I GT 2,2T 12V 92r
Gallery: viewtopic.php?t=16334
Lokalizacja: Konin (WLKP)

Re: problem z turbinką!

Post autor: adrian_seki » 2010-06-17 10:05

6psi jest chyba seryjnym ustawieniem doładowania więc jakim prawem ma ładować ci więcej skoro nic nie robisz. Wskazówka że komp odcina zapłon przy 11-12psi z tego co mi wiadomo.

Awatar użytkownika
kwiatek8902
Posty: 103
Rejestracja: 2010-01-06 12:13
Car: ford probe 2,2 GT 1991r.
Gallery: viewtopic.php?t=17158
Lokalizacja: świecie
Kontakt:

Re: problem z turbinką!

Post autor: kwiatek8902 » 2010-06-18 21:23

nadal mam ten sam problem nie mam turbo na 1 biegu pozniej ok naprawde nikt nie wie co to moze byc??
probe 2,2 gl USA 1989 był.. jest probe 2,2GT euro 1991 GG-13529377

turbobobik
Posty: 65
Rejestracja: 2009-07-02 22:23
Car: gt kanada
Gallery: viewtopic.php?t=16135
Lokalizacja: wrocław

Re: problem z turbinką!

Post autor: turbobobik » 2010-06-18 23:04

może wogle nie masz zweżki lub turbo zamiera
3 probe gt 2.2 w fullll opcji w skórzeee

Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Car: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Re: problem z turbinką!

Post autor: OLEY » 2010-06-18 23:18

Kolega nawet nie wie co to zwężka...
kwiatek8902 pisze: a o co chodzi z ta zwezka??
A mi się tłumaczyć też nie chce po raz tysięczny, bo wszystko jest opisane na forum.
Wystarczy poszukać. :twisted:
Fabryczną zwężkę raczej ma, bo to stało się raptem.

Ciężko jest coś wymyślić.

Może, gdybym stał przed autem, to bym rozwiązał problem... a tak?...
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]

Awatar użytkownika
kwiatek8902
Posty: 103
Rejestracja: 2010-01-06 12:13
Car: ford probe 2,2 GT 1991r.
Gallery: viewtopic.php?t=17158
Lokalizacja: świecie
Kontakt:

Re: problem z turbinką!

Post autor: kwiatek8902 » 2010-06-20 17:46

zapoznałem sie juz dokładnie z tematem, i wiem juz co to jest ta zwezka i do czego słuzy , no ale ja przy tym nic nie kabinowałem to tak nagle sie zaczeło dziac po tym jak pekł tłumnik , myslicie ze jak bym załozył MBC to by pomogło??
probe 2,2 gl USA 1989 był.. jest probe 2,2GT euro 1991 GG-13529377

Awatar użytkownika
Prezes
Klubowicz
Posty: 1767
Rejestracja: 2008-09-27 13:31
Car: Probe 2.2 GT 92r.
Gallery: viewtopic.php?t=15588
Lokalizacja: Przytoczno woj. Lubelskie

Re: problem z turbinką!

Post autor: Prezes » 2011-04-10 20:33

Sorki za słabe zdjęcie, ale czy taki wirnik to już do wymiany jest? Te czarne szpary na brzegu między łopatkami może nie są aż tak duże jak się wydają, ale zauważyłem, że ostatnio zaczęły się syfic olejem rury wychodzące z turbo. Odkręciłem by sprawdzic luzy na wirniku ( niby nie wyczuwalne ) wyczyściłem i znowu jest to samo. Chyba się powoli zbliża koniec mojej turbinki :(
Obrazek
„Nie polemizuj z idiotą - najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pobije doświadczeniem.”

SerwisLPGmaster
Posty: 23
Rejestracja: 2011-04-09 20:05
Car: Probe 3.0LX 1990r. USA
Gallery: viewtopic.php?t=18917
Lokalizacja: Tychy

Re: problem z turbinką!

Post autor: SerwisLPGmaster » 2011-04-10 20:54

szczerzE to nie widziałem turba które nie brudzi,nie ma luzu,olej nie znika w strasznych ilosciach,nie kopci-spokojna glowa.
WHITE POWER Ford Probe MK I 3.0 V6 LX 1990r. USA
DIGITAL :) Nie oddam NIGDY

BLACK POWER BMW e34 2.4TD 1990r.(sprzedam)

SILVER KARAWAN Renault Megane 1.6 16V 1999r.(sprzedam)

ODPOWIEDZ

Wróć do „2.2 R4 Turbo”