Ulepszacze płynów silnikowych - co o tym sądzicie ?

Gość

Post autor: Gość » 2006-04-27 16:38

Wszystko jest w zasadzie na stronie producenta, trzeba tylko uwaznie przeczytac od deski do deski - ja tak zrobilem i wszystko wiedzialem i zrozumialem, a nawet w to uwierzylem (ja - pesymista :lol: ) jednak komentarze tysiecy osob i kilku renomowanych warsztatow typu "PIMOT" czy "Chojnacki") naprawde daly mi do myslenia, poza tym z reguly w naciaganych zlotych srodkach, zawsze cos mi sie nie zgadzalo, a tutaj nie :idea: Calosc miala "rece i nogi".
Tomasz S pisze:...Na stronie producenta , w/w zaleca jazdę do 60km/h ew. nie przekraczanie 2800obr/min .
Rozumie , że pod uwagę bierzemy ten drugi wariant :?:
Dokladnie tak (ja jechalem jeszcze z rezerwa jakies 90km/h co w naszych bolidach daje cos kolo 2300 obr/min.
Tomasz S pisze: :arrow: Chodzi o nie wysilanie motorka :?:
Niezupelnie; gdzies wyczytalem, ze im mniejsza predk. obr. tym lepiej sie tworzy warstwa ceramiczna, a na tym zalezy nam najbardziej.
Tomasz S pisze:Jedyną (moją) obawą przed zastosowaniem tego środka to ewentualność zapieczenia pierścieni , ale ogólnie propozycja dość ciekawa !
"BEZPIECZEŃSTWO:

1.Produkt jest bezpieczny zgodnie z normą UE (91/155/EEC).
2.Przechowywać w temperaturze poniżej +40 oC.
3.Nie zapycha filtrów oleju ani kanałów olejowych.
4.Nie zawiera teflonu ani molibdenu.
5.Chronić przed dziećmi."

Najwazniejszy jest punkt 4. to wazne, bo wlasnie te substancje moga powodowac zapychanie sie kanalikow olejowych, przewodow, zapiekanie pierscieni itp. jednak w preparacie sa zastosowane zwiazki nowszej technologii, ktore dzialaja bardzo selektywnie i robia tylko to co chcemy, nie uszkadzajac przy tym innych podzespolow niczym nieudaczny mechanik ;)

P.S. Cennik dla "opornych inaczej" :lol: (zakladam ze nikt nie ma w silniku wiecej niz 8l oleju; dla tych co plywaja wszelkiej masci okretami cennik na pw ;) ).
Przebieg* w [km]:
do 50000km - 0,5 fiolki
(50000-300000)km - 1 cala fiolka
powyzej 300000km lub/i cisnien sprezania mniejszych niz 6kg/cm^2 - 2 cale fiolki
*) Ilosc fiolek w zaleznosci od przebiegu dotyczy tylko fiolek przeznaczonych do silnika, do skrzyni i benzyny mozna przyjac, ze zawsze lejemy tylko po jednej

1 sama fiolka do silnika - ok. 50PLN
zestaw po jednej fiolce do: silnika + skrzyni + benzyny - ok. 100PLN
zestaw 2 fiolki do silnika + 1 do skrzyni + 1 do benzyny - ok. 150PLN

Awatar użytkownika
Drzymek
Posty: 4382
Rejestracja: 2004-12-30 20:21
Car: Probe GT 92
Gallery: viewtopic.php?t=5501
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Drzymek » 2006-04-28 20:17

Przy wymianie oleju, na pewno tym "dogodzę" Probkowi :D
BEAUTY...POWER...SOUL...

Awatar użytkownika
romulus
Posty: 193
Rejestracja: 2005-04-09 17:19
Gallery: viewtopic.php?t=5578
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: romulus » 2006-05-04 18:44

zamówiłem czekam na dostawę;) po wypróbowaniu podzielę się opinią 8)
Był Probe 2,5 V6 93' turkus metalik
Jest BMW730i E-38

Awatar użytkownika
mbmaster
Posty: 275
Rejestracja: 2006-05-14 00:08
Car: brak
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mbmaster » 2006-06-05 10:29

No panowie za wasza namową kupilem sobie zestawik i zalalem. juz jakies 500km zrobilem i tak..

-silnik chodzi ciszej i jakos zdrowiej
-skrzynia biegow znacznie lzej
-co do spalania sie nie wypowiadam bo pali mniej ale w tym samym momencie zmienilem sondy lambda
- i najlepsze od kiedy posiadam auto to zawory zawsze klekotaly nawet po nagrzaniu auta.... teraz jak przejade z 10Km to zawory cichna za kazdym razem :P

TO NA PRAWDE DZIAŁA!!!

-kompresji nie sprawdzalem wiec sie nie wypowiem

Nic tylko polecic
Obrazek

Awatar użytkownika
darel
Posty: 663
Rejestracja: 2004-11-11 19:25
Car: Probe II 2.5V6, AUDI A6 C6 3.0 TDI
Gallery: viewtopic.php?t=5509
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: darel » 2006-06-05 14:21

Kolega zalal do Renault Twingo z przebiegiem 160 kkm. Zrobił kilkaset km i stwierdził, że silnik przestał klepać chodzi ciszej równiej i kompresja skoczyła prawie do fabrycznych norm 8)
Probe II GT 2.5 V6
Audi A6 C6 3.0 TDI

Awatar użytkownika
Tomasz S
Posty: 1692
Rejestracja: 2004-11-25 18:21
Gallery: viewtopic.php?t=5611
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Tomasz S » 2006-06-05 17:11

... i tym samym muszę stwierdzić stanowczo :
- że za miesiąc (termin wymiany)zalewam oleum z ceramizerem .
- właśnie spojrzałem w licznik i :
:arrow:
Tomasz S

Obrazek

Dołączył: 2004-11-25
Posty: 1000 .....Obrazek
Skąd: Łódź

Czy to oznacza , że jestem postoyebcą :?: :roll: 8-| :gwizd: :mrgreen:

ps. Jeszcze jedno : Zalewaliście też dodatek do paliwa (czyli zestaw silnik , skrzynia , paliwo) ???
Ostatnio zmieniony 2006-06-05 22:50 przez Tomasz S, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek

Awatar użytkownika
mbmaster
Posty: 275
Rejestracja: 2006-05-14 00:08
Car: brak
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mbmaster » 2006-06-05 17:44

Tak ja dawalem zestaw nr 1 czyli skrzynia, olej, paliwo.
Obrazek

Gość

Post autor: Gość » 2006-06-05 19:02

Coz mi pozostaje powiedziec jak tylko - a nie mowilem 8) :lol:
Ciesze sie bardzo Panowie, niech Wam sluzy jak najdluzej :D

Awatar użytkownika
darel
Posty: 663
Rejestracja: 2004-11-11 19:25
Car: Probe II 2.5V6, AUDI A6 C6 3.0 TDI
Gallery: viewtopic.php?t=5509
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: darel » 2006-06-06 09:29

Tomasz S pisze: jestem owcoyebcą :?: :roll: 8-| :gwizd: :mrgreen:
A nie wyglądasz :lol: :wink:
Sorki za OT ale nie mogłem się powstrzymać :oops:
Probe II GT 2.5 V6
Audi A6 C6 3.0 TDI

mikolaj18
Posty: 7
Rejestracja: 2006-05-30 08:58
Car: brak
Lokalizacja: Goleniów

Post autor: mikolaj18 » 2006-06-06 14:24

Nigdy nie wierzyłem w jakiekolwiek cudeńka robiące niestworzone rzeczy z samochodami ale myślę ze po tak dokładnym sprawdzeniu ich działania chyba się tym zainteresuję bo mój Probe zdecydowanie potrzebuje regeneracji a taki działający zestaw byłby idealnym rozwiązaniem. Ale na forum nie zauważyłem czy ktoś użył tego środka do wspomagania a tym też byłbym zainteresowany...
Ford Probe I GT 2.2 Turbo `92 Piekna czarna bestia

BLADE
Posty: 43
Rejestracja: 2003-08-03 00:04
Lokalizacja: Częstochowa - Potsdam.de
Kontakt:

Post autor: BLADE » 2006-06-06 23:18

Witajcie,
Ceramizer cool rzecz, żeby dobić motor do końca. SPRAWDZIŁEM = PODZIAŁAŁO = padaczka.

Jedyny preparat który naprawdę coś daje to XADO ale dostac go to cud.
Polecam lekturę w sieci na ten temat.

WARTO!!! Efekt rewelacyjny. Cena wysoka :cry: Cała reszta to ściema, żeby ktoś zarabiał siano na naszych pobożnych życzeniach o naprawe wyjechanego silnika, skrzyni itp.
obecnie bez proba
gadu-gadu: 2649394
email: jakub001@poczta.onet.pl

Awatar użytkownika
skorik
Posty: 588
Rejestracja: 2005-10-15 08:27
Gallery: viewtopic.php?t=9986
Lokalizacja: Toruń

Post autor: skorik » 2006-06-06 23:46

BLADE napisz coś więcej...
Obrazek
Był Ford Probe 2.2 GT ....................................... Jest Ford Cougar 2.5 V6.......................................

BLADE
Posty: 43
Rejestracja: 2003-08-03 00:04
Lokalizacja: Częstochowa - Potsdam.de
Kontakt:

Post autor: BLADE » 2006-06-07 00:47

Na ceramike szkoda mojego klikania = PIC NA WODE.

XADO to parnafix rodem z bajkonuru. POKRYWA TEFLONEM, WYPEŁNIA UBYTKI, ZMNIEJSZA TARCIE = REWELKA :!: :!: :!: :!: :!:
obecnie bez proba
gadu-gadu: 2649394
email: jakub001@poczta.onet.pl

Awatar użytkownika
mbmaster
Posty: 275
Rejestracja: 2006-05-14 00:08
Car: brak
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mbmaster » 2006-06-07 01:06

Ta kolega skrzynie zalal zajzajerem z teflonem i z oleju mu sie glut zrobił... co nie zmienia faktu ze ten Xado moze jest dobry. Troche mnie dziwi twoja opinia skoro masz dowod od chlopakow z klubu ze dzialaja ceramizery. Ja tam moge z czystym sumieniem ceramizery polecic
Obrazek

Awatar użytkownika
darel
Posty: 663
Rejestracja: 2004-11-11 19:25
Car: Probe II 2.5V6, AUDI A6 C6 3.0 TDI
Gallery: viewtopic.php?t=5509
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: darel » 2006-06-07 08:15

BLADE pisze: Ceramizer cool rzecz, żeby dobić motor do końca. SPRAWDZIŁEM = PODZIAŁAŁO = padaczka.
Może rozwiń ten wątek :roll:
Probe II GT 2.5 V6
Audi A6 C6 3.0 TDI

Gość

Post autor: Gość » 2006-06-07 08:30

Albo lepiej nie rozwijaj juz tego watku, skoro twierdzisz ze teflon to lekarstwo dla silnika :lol: Jedno jest pewne, ani ceramizer, ani xado, ani zaden inny srodek pewnych rzeczy nie naprawi w silniku, bo jezeli masz wypalone gniezdo zaworowe na szerokosc palca, to mozesz tylko sobie pomarzyc, malo tego producent ceramizera sam o tym mowi, wiec ostroznie podchodzil bym do stwierdzen, ze produkt nie naprawil mi silnika, on robi duzo jak na to co mozna zdzialac bez sciagania glowicy i oprocz tego zabezpiecza, ale glowic nie planuje, peknietych walkow nie skleja itp. wiec ocenmy moze to co jest w stanie faktycznie zrobic, a nie nasze pobozne zyczenia.
Co do srodkow z teflonem, jak myslisz dlaczego producenci kaza dokladnie plukac silniki, w ktorych byly stosowane srodki z ich zawartoscia :?: :idea:
I jeszcze jedno na allegro tez jest KILKA negatywnych komentarzy co do ceramizera, ale to nie uniknione skoro srodek kupilo i zastosowalo KILKASET TYSIECY osob gdzie 99% ludzi jest zadowolonych 8)

BLADE
Posty: 43
Rejestracja: 2003-08-03 00:04
Lokalizacja: Częstochowa - Potsdam.de
Kontakt:

Post autor: BLADE » 2006-06-07 09:08

To zalewaj motor jak chcesz :lol: Twój silnik :D
obecnie bez proba
gadu-gadu: 2649394
email: jakub001@poczta.onet.pl

Awatar użytkownika
MISIEK
Posty: 813
Rejestracja: 2004-02-09 01:40
Car: brak
Lokalizacja: Wałbrzych
Kontakt:

Post autor: MISIEK » 2006-06-07 09:28

ja zalalem i nic zlego sie nie stalo :)

a Ty moze dolej jeszcze molibdenu bo teflon to za malo ;-)))

Gość

Post autor: Gość » 2006-06-07 09:29

Juz to dawno zrobilem i jak mozna przeczytac w I poscie nie zaluje 8)

Awatar użytkownika
Tomasz S
Posty: 1692
Rejestracja: 2004-11-25 18:21
Gallery: viewtopic.php?t=5611
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Tomasz S » 2006-06-07 09:37

Cześć BLADE !
Mnie przeraża temperatura topnienia i wypalanie się teflonu .
Z tego co czytam i czytałem "ceramizery" tego zjawiska nie mają ...
Teflon ma szansę zaistnieć w skrzyni czy moście , ale silnik to dość "gorący temat" :wink: .
Jakiś czas temu zalałem jakimś preparatem teflonowym silnik skrzynie i most w poldolocie ... Na jakiś czas preparat zdał egzamin jedynie w moście (tam gdzie nie miał styczności z temperaturą ).
Oczywiście zdaję sobie sprawę , że nic nie jest wieczne ale po takim preparacie (obojętnie czy to teflon czy "ceramizer") spodziewam się "dobroczynnego" działania od wymiany do wymiany oleju.

Masz może jakiegoś link'a do producenta XADO ? , ew. miejsce gdzie można poczytać recenzje ???

Pozdrawiam

ps. Dołączam z zapytaniem do postu Darel'a .
Obrazek

Awatar użytkownika
mbmaster
Posty: 275
Rejestracja: 2006-05-14 00:08
Car: brak
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mbmaster » 2006-06-07 10:42

Obrazek

Awatar użytkownika
guciek
Posty: 365
Rejestracja: 2006-05-16 23:19
Gallery: viewtopic.php?t=9590
Lokalizacja: Trzebinia

Post autor: guciek » 2007-10-04 23:22

Dzis ja zalałem ceramizer do silnika .niestety nie sprawdziłem cisnienia na cylindrach.Mam nadzieje ze ten srodek co pomoze mojemu silniczkowi jak na razie to przejachałem 100km i moge stwierdzic ze silnik faktycznie ciszej chodzi no i malo spaliłem na tych 100klometrach bo 2700 obrotów nie przekraczałem :)
był Probe I 2,2 USA GL
on 17 manual klima gleba
jest chrysler stratus 2,5 v6 full opcja

Awatar użytkownika
wacek
Posty: 175
Rejestracja: 2006-10-31 12:58
Gallery: viewtopic.php?t=14682
Lokalizacja: a z Lasu

Post autor: wacek » 2007-10-05 13:24

Ja też zalałem silnik ceramizerem a do tego skrzynie.
Na temat skrzyni się nie wypowiem dlatego ze zalałem ja olejem i dodałem ceramizera.
Biegi wchodzą łatwiej ale nie wiem czy dzięki nowemu olejowi czy też ceramizerowmi.

Silnik zalewałem tym preparatem z myślą ze zmniejszy mi się spalanie oleju.
No niestety nie zmniejszyło się a nawet wzrosło.
Z 3,5 na 4 setki na tysiąc.
Silnik chodzi ciszej i lepiej się wkręca na obroty w dolnych partiach ... do momentu włączenia turbiny.
Natomiast gdy turbina pompuje to mam wrażenie że jakoś tak auto wolniej przyspiesza.
Wrażenie jest subiektywne bo nie robiłem pomiarów przed i po.

Przed zalaniem ceramizerem jak było mało oleju, to po zapaleniu zimnego silnika czasem zastukały popychacze teraz cisza.
Nie ważnie ile jest oleju w silniku nic nie stuka.

Mam mieszane uczucia co do tego wynalazku i raczej jestem na NIE
"Polemika - w zależności od interlokutora może to być wymiana poglądów, wymiana ciosów lub wymiana ognia."

Awatar użytkownika
Pitbull
Posty: 446
Rejestracja: 2006-10-20 12:48
Car: Ford Probe II 2.5v6 96'
Gallery: viewtopic.php?t=14340
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Pitbull » 2007-12-27 14:35

Witam. Panowie a jak się sprawy maja ze spalaniem oleju?
Był: Ford Probe 2 2.0 97' violet Był: Ford Probe 2 2,5 v6 KLZE 97' black
Był: Ford Probe 2 2.0 97' black Był: Ford Probe 2 2,5 v6 96'
Była: Alfa Romeo 159 SW 07' JTDM JEST PONOWNIE Ford Probe 2 2.5 v6 96'

Awatar użytkownika
jarsonik
Posty: 993
Rejestracja: 2007-07-22 12:03
Car: brak
Gallery: viewtopic.php?t=13697
Lokalizacja: Białystok

Post autor: jarsonik » 2007-12-27 18:13

wacek pisze: Silnik zalewałem tym preparatem z myślą ze zmniejszy mi się spalanie oleju.
No niestety nie zmniejszyło się a nawet wzrosło.
Z 3,5 na 4 setki na tysiąc.
Czytaj pitbul to, co jest napisane, to ei bedziesz zadawał zbednych pytań
2,5 V6 Generation two. 93r. Czarna perełka
Piliście, to kto u was prowadzi samochód?? cruise control. hahahah
MISIEK: "żałuję tego, że tak Cię usunąłem.."

ODPOWIEDZ

Wróć do „2.2 R4 Turbo”