Muli na niskich obrotach

Awatar użytkownika
DENAT
Posty: 206
Rejestracja: 2003-10-24 13:39
Gallery: viewtopic.php?t=13615
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

Muli na niskich obrotach

Post autor: DENAT » 2006-04-04 08:31

Odebrałem dzisiaj samochód. Autko pali. Zawory nie pukają dzięki Piotrek. Ale jest coś innego albo źle wyregulowany albo filtr powietrza albo nie wiem co. Filtr powietrza ma przejechane już około 15tys. A co się dzieje już mówię. Probek ma problemy z rozpędzaniem się. Jak lekko dodaję gazu to nie przerywa. A jak mocniej dodam to zaczyna przerywać do 2 tys obrotów. POtem już nie przerywa chociaż od czasu do czasu sobie beknie. Tak jest na każdym biegu. NA biegu jałowym jak powoli dodaje gazu wchodzi na obroty bez problemu do 5 tys probowałem. Jak dodam gazu mocniej to pryka do 2 tysięcy potem wskazówka idzie szybko w góre.
Były: ELEONORA FORD Probe 2.2 GT '89 ELEONORA II FORD Probe 2.0 16v '96

Awatar użytkownika
Maciucha
Posty: 1564
Rejestracja: 2004-08-26 22:11
Car: I GT
Gallery: viewtopic.php?t=7836
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Kontakt:

Post autor: Maciucha » 2006-04-04 09:02

Ja obstawiam, że problem leży po stronie układu zapłonowego. Najprawdopodobniej źle ustawiony po ponownym założeniu głowicy, albo coś nie tak podłączone?
ObrazekObrazekautomat USA '90
a na spotach u Golluma => Obrazek :mrgreen:

Awatar użytkownika
ZENiTH
Posty: 1356
Rejestracja: 2005-10-17 17:59
Gallery: viewtopic.php?t=6493
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ZENiTH » 2006-04-04 09:49

też obstawiam zapłon
Ford Probe '92 2.2 GT USA Igen --> teraz już szwagra
Titanium Fox
Mazda 929 HD 3.0 V6 24V DOHC '93

Awatar użytkownika
Jedrek
Klubowicz
Posty: 1134
Rejestracja: 2004-06-24 10:19
Car: Igen 1992 2,2GT
Lokalizacja: Ośno Lubuskie
Kontakt:

Post autor: Jedrek » 2006-04-04 12:04

A ja stawiam na nieszczelność w układzie dolotowym powietrza.

Raczej jest nieduża dziurka, albo tak pęknięta rura, że nie zasysa dużo przy normalnej pracy.
W sobotę walczyłem ze swoją skorupką i pompą paliwa, którą rozebrałem do naga, bo wyglądało na to, że nie dostaje paliwa.
Efekt był taki, że powyżej 3.000 obr/min pracował normalnie, ale wariował na wolnych obrotach. Oczywiście komputer próbował usilnie ustabilizować te obroty, ale nie zdołał na tyle, żeby pracował na wolnych jak należy.
Na wyższych nie było problemu.

Jest jeszcze jedna możliwość, że nie został założony wężyk od podciśnienia, albo zamieniłeś wężyki miejscami.

Pozdro! :wink:
Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(

Awatar użytkownika
DENAT
Posty: 206
Rejestracja: 2003-10-24 13:39
Gallery: viewtopic.php?t=13615
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

Post autor: DENAT » 2006-04-04 13:14

Próba ustawienia kąta zapłonu nic nie dała. Ustawiłem nawet tak że miał 1.5 tys wolnych obrotów. Dalej to samo. Wymiana filtru powietrza nic nie dała. Przepływomierz wymieniony. Chyba że rzeczywiście lewe powietrze ciągnie. Ale to chyba nie turbinka?
Były: ELEONORA FORD Probe 2.2 GT '89 ELEONORA II FORD Probe 2.0 16v '96

Awatar użytkownika
maciej
Posty: 148
Rejestracja: 2006-01-27 11:50

silnik

Post autor: maciej » 2006-04-04 13:50

Jeśli miałeś ściąganą głowice to bym radził sprawdzić poprawność ustawienia paska rożądu bo wychodzi na to ze paliwo za późno dostaje się do cylindrów pozdrawiam

Awatar użytkownika
DENAT
Posty: 206
Rejestracja: 2003-10-24 13:39
Gallery: viewtopic.php?t=13615
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

Post autor: DENAT » 2006-04-04 14:37

Możliwe. Przy okazji dzisiaj zauważyłem że pali jak smok.
Były: ELEONORA FORD Probe 2.2 GT '89 ELEONORA II FORD Probe 2.0 16v '96

Awatar użytkownika
kicur
Posty: 290
Rejestracja: 2004-11-08 18:58
Car: I GT 90' 2,2 Turbo - Pełne wyposażenie
Gallery: viewtopic.php?t=6637
Lokalizacja: Bukowno

Post autor: kicur » 2006-04-04 20:50

maciek ma racje sprawdz ten pasek rozrzadu -kolega mial w probku o jeden zabek zle i tez mu go mulilo - punkty na kolach musza sie dokladnie zgrywac
..kazda lala leci na kierowce czerwonego probala.. ;) PROBE JEDYNECZKA->FULL WYPAS GT tel.794560393

Gość

Post autor: Gość » 2006-04-04 20:50

Jak smok czyli mniej-wiecej ile i czego LPG/benz.??

Awatar użytkownika
DENAT
Posty: 206
Rejestracja: 2003-10-24 13:39
Gallery: viewtopic.php?t=13615
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

Post autor: DENAT » 2006-04-04 21:36

Benzyny. Nie mam LPG. Spalił około 9 litrów na 70 km. Przed wymianą spalił około 8 na 100km
Były: ELEONORA FORD Probe 2.2 GT '89 ELEONORA II FORD Probe 2.0 16v '96

Awatar użytkownika
york
Posty: 372
Rejestracja: 2005-08-15 21:07
Car: brak
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: york » 2006-04-05 01:01

witam!nie chce zakladac nowego tematu a skoro juz jestesmy przy lokalizowaniu usterek to pojawil sie dzis problem a mianowicie:wsiadam rano,odpalam jak zwykle zadnych problemow.pojechalem okolo 2 km do rodzicow,podjezdzam po dom i jak codzien podjezdzam pod kraweznik a ze jest dosc wysoki staram sie podjechac delikatnie.chyba zbyt delikatnie chcialem to zrobic bo troszke silnik przydusilem i zgasl.no wlasnie!i to bylo jego ostatnie slowo.przez dluzszy czas probowalem odpalic ale nic z tego.po pracy sciagnelem auto ze szwagrem do siebie pod dom i zaczalem poszukiwania.i oto co stwierdzilem.iskra jest bardzo ladna na kazdej swiecy,pompa paliwa chodzi a paliwo jest wtryskiwane do cylindrow pasek nie wykazuje sladow zuzycia pozatym zadnych bledow komp nie widzi.dodam ze jak go krece to czasami zaczyna zaskakiwac ( tzw dziki zachod :lol: ) ale nic z tego.czy ma ktos jakikolwiek spekulacje,przypuszczenia itp? bede wdzieczny
byla czarna jedyneczka 2.2 GT USA

zbieram na 2.5v6...

Awatar użytkownika
ZENiTH
Posty: 1356
Rejestracja: 2005-10-17 17:59
Gallery: viewtopic.php?t=6493
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ZENiTH » 2006-04-05 01:09

może ci pasek przeskoczył?
Ford Probe '92 2.2 GT USA Igen --> teraz już szwagra
Titanium Fox
Mazda 929 HD 3.0 V6 24V DOHC '93

Awatar użytkownika
Maciucha
Posty: 1564
Rejestracja: 2004-08-26 22:11
Car: I GT
Gallery: viewtopic.php?t=7836
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Kontakt:

Post autor: Maciucha » 2006-04-05 01:16

Jeżeli tak jak piszesz jest dobra iskra, jest paliwo to musi palić, chyba że:

1. nie ma sprężania (jakieś mechaniczne uszkodzenie)
2. iskra jest podana w nieodpowiednim momencie - przestawiony rozrząd (np. przeskoczył pasek)
- nie ma już mieszanki w cylindrze
- brak kompresji w momencie pojawienia się iskry (uchylony zawór/zawory)

edit: Ja tu się produkuję pięć minut a Zenith w czterech słowach to ujął :lol:
ObrazekObrazekautomat USA '90
a na spotach u Golluma => Obrazek :mrgreen:

Awatar użytkownika
york
Posty: 372
Rejestracja: 2005-08-15 21:07
Car: brak
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: york » 2006-04-05 11:53

no wlasnie tez tak myslalem ze iskra sie poprostu mija z celem.dzis zwroce na to uwage i opisze co i jak
byla czarna jedyneczka 2.2 GT USA

zbieram na 2.5v6...

Awatar użytkownika
maciej
Posty: 148
Rejestracja: 2006-01-27 11:50

York

Post autor: maciej » 2006-04-05 13:32

witam odłącz kleme z bateri minus na 10 minut i wyczyść świece bo zalane .masz gaz w aucie
jezeli to nie pomoże to sprawdż ustawienia rozrządu
jak jechałeś to silnik wydawał dziwne dzwięki
pozdrawiam

Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Car: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Gallery: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert » 2006-04-05 13:45

macieju wiesz co to jest znak przestankowy taki na przykład pytajnik jeśli tak to ułatwiłbyś wszystkim zrozumienie używając go czasem przynajmniej ze 2 razy w poprzednim poście jeśli nie to zapomnij nic nie pisałem
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade

Gość

Post autor: Gość » 2006-04-05 14:17

Ja, ja wiem ale co to jest znak przYstankowy. To taki znak, ktory informuje o przystanku np. komunikacji miejskiej :lol: :lol: Przepraszam, nie moglem sie powstrzymac. 8-|

Awatar użytkownika
maciej
Posty: 148
Rejestracja: 2006-01-27 11:50

Denat

Post autor: maciej » 2006-04-05 16:00

Denat sprawdź czy masz kolejność przewodów wysokiego napięcia dobrze podłączone
Ostatnio zmieniony 2006-04-05 18:40 przez maciej, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
maciej
Posty: 148
Rejestracja: 2006-01-27 11:50

robert

Post autor: maciej » 2006-04-05 16:01

Robercie polonista to z ciebie jet dobry.
Zamiast zwracać uwage na błędy byś pomógł kolegom w problemach,chyba że na autach sie nie znasz tylko na gramatyce.
Ja jestem w ciągu dnia w pracy i z doskoku pisze pomagam klubowiczom a ty?

Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Car: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Gallery: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert » 2006-04-05 16:49

Trafiłeś w sedno!
Gdybym znał odpowiedź, wróć - gdyby tylko wydawało mi się, że mogę coś wnieść do tematu to bym napisał.
Natomiast Ty znając zapewne autko Denata z autopsji przynajmniej powiadamiasz wszystkich, że ma gaz i podczas jazdy wydaje dziwne dźwięki z silnika. Gdzieś indziej napisałeś, że tylko gdybamy. Dzięki Tobie nie będziemy błądzić po omacku i można skupić się na rzeczywistym problemie Denata - ma problem z gazem (choć się go wypiera).
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade

Awatar użytkownika
piotrek
Posty: 793
Rejestracja: 2004-06-22 18:33
Car: brak
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: piotrek » 2006-04-05 17:37

Autko Denata było robione przez mechanika raczej odpada że pomylił
znaki na kołach rozrządu , a jakby pomylił to autko by nie paliło prawie wcale
Mechanika samochodowa
Pranie czyszczenie tapicerek

Awatar użytkownika
maciej
Posty: 148
Rejestracja: 2006-01-27 11:50

Robert

Post autor: maciej » 2006-04-05 18:32

Robercie Zapoznaj się dobrze z tematem Denata a wtedy pisz na ten temat bo denata ja próbuje coś doradzić, a co do dalszego moge się zgodzić .Jak ci człowieku moja osoba się nie podoba to ja się moge wypisać z klubu .o fordach to moge książki pisać żyłem bez was i moge żyć dalej .
W innych klubach jest większa kultura na pisownie nie zwracają uwagi tam pomagają , tylko w klubie probe.
Ostatnio zmieniony 2006-04-05 18:39 przez maciej, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
maciej
Posty: 148
Rejestracja: 2006-01-27 11:50

Rodert

Post autor: maciej » 2006-04-05 18:36

Tak wogule Robrcie Denat nie ma gazu przeczytaj sobie.

Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Car: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Gallery: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Re: York

Post autor: Robert » 2006-04-05 19:03

Przecież tylko Ty twierdzisz, że ma gaz w aucie i słyszałeś ponoć dziwne odgłosy silnika. Tak opisałeś to innym użytkownikom jakbyś osobiście "na żywo" pomagał już Denatowi przy tym konkretnym Probku.
maciej pisze:witam odłącz kleme z bateri minus na 10 minut i wyczyść świece bo zalane .masz gaz w aucie
jezeli to nie pomoże to sprawdż ustawienia rozrządu
jak jechałeś to silnik wydawał dziwne dzwięki
pozdrawiam
Pisaliśmy wcześniej na PW i jak widzisz nie czepiałem się Twej ortografii (choć pewnie nie widzisz). Z jednej strony w kolejnym wątku kreujesz się na wyrocznię - znawcę Probków, z drugiej drobna uwaga niemerytoryczna wywołuje histerię.
Naprawdę musiałem czytać PW od Ciebie po kilka razy zanim (i o ile) zrozumiałem z kim się nie zgadzasz i czego ode mnie oczekujesz.
Koniec offa - nie obrażaj się z byle powodu i ani nie strasz wypisywaniem się z klubu, ani się nie wypisuj.
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade

Awatar użytkownika
Pelot
Posty: 4618
Rejestracja: 2004-11-02 21:33
Car: F4
Gallery: viewtopic.php?t=5515
Lokalizacja: Wars i Sawa

Re: Robert

Post autor: Pelot » 2006-04-05 19:18

maciej pisze:Robercie Zapoznaj się dobrze z tematem Denata a wtedy pisz na ten temat bo denata ja próbuje coś doradzić, a co do dalszego moge się zgodzić .Jak ci człowieku moja osoba się nie podoba to ja się moge wypisać z klubu .o fordach to moge książki pisać żyłem bez was i moge żyć dalej .
W innych klubach jest większa kultura na pisownie nie zwracają uwagi tam pomagają , tylko w klubie probe.
jakieś krople na uspokojenie chyba są potrzebne???
Zbyt duża nadpobudliwość...
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „2.2 R4 Turbo”