Stukanie pod pokrywą zaworów
- Bogdan9999
- Posty: 4250
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
Ja nie obstawiał bym winy tego zaworka. A co do lokalizacji to jak zdejmiesz misę olejowa to będziesz widział po stronie rozrządu pompę olejowa, od spodu przy wejściu ślimaka będzie taki otwór w którym znajdował będzie sie sie seger(czy jakoś tak sie to nazywa). Jak go wyciągniesz to cały zaworek wyjdzie na zewnątrz (uwaga jest tam dość mocna sprężynka i uwaga na twarz ) Osobiście przerabiałem ten zaworek aby puszczał olej przy większym ciśnieniu bo jak nie którzy wiedzą w FE3 po uturbieniu z ciśnieniem krucho. Ale i tak to g dało
PROBE "Blackbird" FE3N POWER
Sportage FE3N 4X4
Sportage FE3N 4X4
- sebastianznak
- Posty: 83
- Rejestracja: 2005-04-01 17:23
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Piekary Slaskie
stukanie
Dzieki panowie sprawdzę jutro ciśnienie oleju w jakimś warsztacie ,powiedzcie mi tylko jakie prawidłowe ciśnienie powinien mieć silnik GT
- pytlar
- Posty: 954
- Rejestracja: 2006-06-05 11:04
- Galeria: viewtopic.php?t=8824
- Lokalizacja: Prabuty
z tymi popychaczami to nie jest do konca tak jak piszecie:] jak ktorys jest bardzo twardy i nie macie sily go scisnac to od spodu jest taka mala kulka w popychaczu! jezeli ja wcisniecie jakims szpikulcem alba igla i jednoczesnie scisniecie popychaczto wyleci z niego olej i popychacz bedzie bardzo miekki i wtedy uznacie ze jest niedobry??:>
Nie lejcie żadnych ceramizerów! Ja mam probka od Simonesa i musiałem wymienić silnik. Mówił że oleju bierze trochę, miał zalane ceramizery i olej Valvoline półsyntetyk. Olej szybko wypłukał ceramizery i silnik zaczął brać olej jak szalony. Zapewne zalał ceramizery żeby zmniejszyć pobór oleju przez silnik ale to jest bardzo chwilowe rozwiązanie. Osobiście odradzam takie dodatki.
I GT, Black & Red
A co ty tak bronisz tych ceramizerów, zalałeś sobie? Ja pisze z własnych doświadczeń i nie jestem zadowolony. Simones miał rozwalony silnik, zalał ceramizery, było chwilę dobrze, jak kupiłem samochód to prawie nie brał oleju a ciśnienia w cylindrach były w miarę dobre, pojeździłem ok 1500km i zaczął brać olej jak szalony a ciśnienia wróciły do stanu sprzed zalania ceramizerów. Dlatego też uważam że ceramizery które zalał Simones są do du.. ale jeśli ty uważasz inaczej to twoja sprawa.
I GT, Black & Red
- Bogdan9999
- Posty: 4250
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
Moim zdaniem to pierścienie 160 zł uszczelki 200 zł planowanie głowicy 40 zł i do kupy wszystko i nie ma brania oleju czyli razem jakies max 500 zł i po problemie a te ceramizery to ile kosztowały ?? najmarniej 100 zł tak dalej to koszt bedzie znacznie wiekszy to porządnego zrobienia. Pozdro
PROBE "Blackbird" FE3N POWER
Sportage FE3N 4X4
Sportage FE3N 4X4
- pytlar
- Posty: 954
- Rejestracja: 2006-06-05 11:04
- Galeria: viewtopic.php?t=8824
- Lokalizacja: Prabuty
a ja mam od niedawna nowy problem... od poczatku borykalem sie z wyciekiem oleju z pod dekla zaworow!! 3 uszczelki wymienialem i z kazdej po miesiacu zaczynala cieknac!! a kazda innej firmy az w koncu sie wkurzylem i dalem na sylikon... troche mialem spokoj:] az pewnego dnia podczas dlugiego postoju i pyrkania sobie silnika na wolnych obrotach zobaczylem czerwona kontrolne LOW OIL i malo zawalu nie dostalem w domu okazalo sie ze olej zszedl minimalnie ponizej kreseczki min. na bagnecie i widocznie dlugo postal i zapalila sie kontrolka (wystatczylo ze lekko sie dodalo gazu i zgasla)... i spokoj przez pare miesiecy. Od tej pory co pewien czas sprawdzam stan oleju, i tak tez zrobilem pare dni temu: wyni tak na 2/3 wysokosci miedzy min a max woec ok. Ale przed wystawilem samochod i kawalek sie przejechalem po miescie po czym zaparkowalem przed domem. Zimno jak cholera i pelno sniegu, ale musialem mame do sklepu zawiesc. Wiec wychodze na dwor, odpalam samochod i ide skrobac szyby. W pewnym momencie zaczelo cos klepac spod maski, pomyslalem ze gaz sie wlaczyl juz i te wtryski tak klepia... ale odziwo po chwili przestalo klepac... wiec skrobie dalej i jak skonczylem to wsiadam do samochodu a tu znowu ta nieszczesna czerwona kontrolka!! tylko musnelem gaz a ta gadzina zgasla i spokoj od tej pory...
ale zastanawia mnie dlaczego tak sie stalo!! poziom oleju w normnie, olej pelen syntetyk 5W30, zalany niecale 7tys km temu... nie mam pojecia dlaczego teraz tak sie stalo
ale zastanawia mnie dlaczego tak sie stalo!! poziom oleju w normnie, olej pelen syntetyk 5W30, zalany niecale 7tys km temu... nie mam pojecia dlaczego teraz tak sie stalo
-
- Klubowicz
- Posty: 3825
- Rejestracja: 2004-06-03 22:15
- Samochód: 3.0 V6 LX '90, 2.2 GT '92
- Galeria: viewtopic.php?t=7746
- Lokalizacja: Tarnów
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- pytlar
- Posty: 954
- Rejestracja: 2006-06-05 11:04
- Galeria: viewtopic.php?t=8824
- Lokalizacja: Prabuty
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- kosmita
- Posty: 282
- Rejestracja: 2006-02-03 15:38
- Galeria: viewtopic.php?t=8651
- Lokalizacja: Lubin