Stukanie pod pokrywą zaworów
Stukanie pod pokrywą zaworów
Witam wszystkich
Ostatnio wymieniłem wszystkie popychacze 12*45zł, olej ESSO10W40 ULTRA, poziom oleju na max, ciśnienie oleju na N. Co może by że dalej coś klekocze pod pokrywa zaworów. Popychacze wykluczam bo wymieniłem wszystkie. W "szukaj" nie znalazłem odpowiedzi na mój problem. Wymianę popychaczy robiłem jakieś 3 dni temu przejechałem około 50km no i nic nie ma poprawy. Czy one muszą się odpowietrzyc. Proszę o poradę corobic bo troszkę kaski poszło i nie ma poprawy chodzi jak "diesel" nie tak dosłownie ale podobnie.
POZDROWIONKA [/u]
Ostatnio wymieniłem wszystkie popychacze 12*45zł, olej ESSO10W40 ULTRA, poziom oleju na max, ciśnienie oleju na N. Co może by że dalej coś klekocze pod pokrywa zaworów. Popychacze wykluczam bo wymieniłem wszystkie. W "szukaj" nie znalazłem odpowiedzi na mój problem. Wymianę popychaczy robiłem jakieś 3 dni temu przejechałem około 50km no i nic nie ma poprawy. Czy one muszą się odpowietrzyc. Proszę o poradę corobic bo troszkę kaski poszło i nie ma poprawy chodzi jak "diesel" nie tak dosłownie ale podobnie.
POZDROWIONKA [/u]
Ostatnio zmieniony 2006-07-02 22:02 przez ad81, łącznie zmieniany 1 raz.
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
I wysil się trochę - brak pomysłów jak zatytułować wątek Cię nie usprawiedliwia
FAQ: Kilka porad dla nowego użytkownika pisze:...
5 - Pamiętaj, że zakładany temat, swoim tytułem ściśle musi określać to, co w nim znajdziemy oraz nigdy nie pisz SAMYMI WIELKIMI LITERAMI i staraj się nie używać zwrotów typu: "Pomocy...", "HELP...", "Mam problem...", czy też "Mam kłopot...". Jak również nie jest mile widziane nadmierne powielanie znaków "!", "?" i wszelkiego rodzaju ozdobników (np: !!!!!?????<<<<<>>>>>*****, itp).
...
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
Ja powiem że ceramizer to zwykły środek robiący nagar i przez to sie silnik ucisza i uszczelnia a to można sobie w pupę wsadzić nie ma to jak dobra generalka ze szlifami. Jak to nie pomogło pomogło to podejrzewam zawory a dokładnie prowadnice zaworów mogą być wydarte i mogę mieć luzy zawory ale nie jestem pewien. Pozdrawiam
PROBE "Blackbird" FE3N POWER
Sportage FE3N 4X4
Sportage FE3N 4X4
- Pelot
- Posty: 4620
- Rejestracja: 2004-11-02 21:33
- Samochód: F4
- Galeria: viewtopic.php?t=5515
- Lokalizacja: Wars i Sawa
jeżeli jest tj jak Bogdan mówi to zmierz ciśnienie na cylindrach,wtedy już jedną diagnoze będziesz mógł obalić.Bogdan9999 pisze:Jak to nie pomogło pomogło to podejrzewam zawory a dokładnie prowadnice zaworów mogą być wydarte i mogę mieć luzy zawory ale nie jestem pewien. Pozdrawiam
W kwesti popychaczy to słyszałem że tylko oryginały nie będą klepac
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
- sebastianznak
- Posty: 83
- Rejestracja: 2005-04-01 17:23
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Piekary Slaskie
popychacze
Witam wszysktich .Panowie mam pytanie czy nowe popychacze które są twarde można uszkodzić ściskając je w imadle.Po takim zabiegu mozna je scisnąc w palcach , po zamontowaniu na swoje miejsce ponad godzine nie mogły sie uciszyć a teraz słychać niekiedy na rozgrzanym silniku.Wiem ,że dziwnie to brzmi i nasuwa się pytanie po co ściskać nowe popychacze,ale chciałbym zasięgnąć Waszej opini ponieważ wpadłem w konflikt z miom powiedzmy już byłym mechanikem
"Jeżeli popychacz uda się ścisnąć między kciukiem i palcem wskazującym należy go wymienić na nowy".sebastianznak pisze:Witam wszysktich .Panowie mam pytanie czy nowe popychacze które są twarde można uszkodzić ściskając je w imadle.Po takim zabiegu mozna je scisnąc w palcach
Zmierz ciśnienie oleju, może Ci padł zaworek, zmień go najlepiej ze sprężynką.ad81 pisze:Proszę o poradę corobic bo troszkę kaski poszło i nie ma poprawy chodzi jak "diesel" nie tak dosłownie ale podobnie.
626 GD 2.0 GT FE3N
Zaworek kosztuje coś koło 100 zł oryginał, jeśli jest padnięty to pompa olejowa ładuje za duże ciśnienie na popychacze!! Zaworek pasuje prawdopodobnie od FS-a, ale głowy nie dam uciąć.ad81 pisze:I przez to może tarabanic pod pokrywą a ile taki zaworek kosztuje i czy jest łatwo dostepny
626 GD 2.0 GT FE3N
- kicur
- Posty: 290
- Rejestracja: 2004-11-08 18:58
- Samochód: I GT 90' 2,2 Turbo - Pełne wyposażenie
- Galeria: viewtopic.php?t=6637
- Lokalizacja: Bukowno
dobra ale mozesz wyjasnic gdzie ten zaworek sie znajduje - bo rozbieralem caly silnik i jakos go nie zauwazylem.... moze jestem slepy.. a moze go tam porostu wogole nie ma
a co do stukania pod deklem zaworow to ja polecalbym ci teraz odkrecic walki z popychaczami i sprawdzic zaworki hydrauliczne - sprobuj je wcisnac kciukiem jesli sa dobre to nie moga sie dac wcisnac jesli trefne to sie wcisna i wtedy albo jest wadliwy zaworek ze nie trzyma cisnienia albo jest jeszcze druga opcja - w popychaczach sa bardzo waziutkie kanaliki ktore doprowadzaja olej do zaworkow i czsami zdarza sie tak ze sie zatykaja i dlatego zaworek sie wgniata mimo to ze jest dobry - pozdrawiam
a co do stukania pod deklem zaworow to ja polecalbym ci teraz odkrecic walki z popychaczami i sprawdzic zaworki hydrauliczne - sprobuj je wcisnac kciukiem jesli sa dobre to nie moga sie dac wcisnac jesli trefne to sie wcisna i wtedy albo jest wadliwy zaworek ze nie trzyma cisnienia albo jest jeszcze druga opcja - w popychaczach sa bardzo waziutkie kanaliki ktore doprowadzaja olej do zaworkow i czsami zdarza sie tak ze sie zatykaja i dlatego zaworek sie wgniata mimo to ze jest dobry - pozdrawiam
..kazda lala leci na kierowce czerwonego probala.. PROBE JEDYNECZKA->FULL WYPAS GT tel.794560393
- kicur
- Posty: 290
- Rejestracja: 2004-11-08 18:58
- Samochód: I GT 90' 2,2 Turbo - Pełne wyposażenie
- Galeria: viewtopic.php?t=6637
- Lokalizacja: Bukowno
ale w pompie oleju od strony gdzie zasysa? czy od strony gdzie tloczy olej - i jak wyglada taki zaworek bo jestem ciekaw ? pozatym o ile dobrze pamietam jest jedno wyjscie oleju z pompy i jesli zaworek zmniejsza cisnienie to nie tylko na popychaczach ale tez na calej reszcie - hmmm tylko wlasnie juz dobrze nie pamietam dlatego jesli jest inaczej to wyprowadzcie mnie z błedu
..kazda lala leci na kierowce czerwonego probala.. PROBE JEDYNECZKA->FULL WYPAS GT tel.794560393