rozrzad

Awatar użytkownika
nerVous
Posty: 238
Rejestracja: 2003-08-13 12:54
Samochód: brak
Lokalizacja: Wejherowo

rozrzad

Post autor: nerVous »

8) Nie wiem czy to wazne i czy ktos juz o tym nie pisal ale dzisiaj wymienialem rolke i napinacz(przed wymiana dzwiek podobny do diesla)i co jest w tym wszystkim wazne to taka mala sprezynka co tez ja trzeba wymienic ale na Forum o tym nie bylo(tak mi sie wydaje).Teraz wszystko jest OK.
kom. 504308665
reddi28@wp.pl
II gen.2.0 93'USA
Awatar użytkownika
AXEL
Posty: 415
Rejestracja: 2003-11-02 14:12
Samochód: brak
Lokalizacja: Narew

Post autor: AXEL »

Masz I ,czy II?
2.2 GT I '92 BLACK METALIC
I am a baaad boy!
Gość

Post autor: Gość »

napisz lepiej czy po wymianie efekt "diesla" znikl
Awatar użytkownika
t0mpre
Posty: 695
Rejestracja: 2003-03-07 19:12
Samochód: brak
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: t0mpre »

nerv ma II ke

mam nadzieje ze to tylko to co wymieniles.
takie dzwieki nie wroza nic dobrego.
czas jest po to zeby wszystko nie dzialo sie jednoczesnie
Gość

Post autor: Gość »

ile dałeś za części i wymianę ?
Awatar użytkownika
Artek
Posty: 719
Rejestracja: 2002-10-14 09:06
Samochód: brak
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Artek »

Anonymous pisze:ile dałeś za części i wymianę ?
Sorry no byłem ja :oops:
Pozdrawiam
Artek
Probe GT 2,5 V6
Gość

Post autor: Gość »

Artek pisze:
Anonymous pisze:ile dałeś za części i wymianę ?
Sorry no byłem ja :oops:
Artek -> nerVous ma silniczek 2.0 16V ale moge ci powiedzieć ile co kosztuje u mnie:
- pasek rozrządu - 190 PLN / szt.
- rolki, napinacz - 595 PLN / kpl.
- wymiana - 350 PLN
P.S. ceny części wg Mazdy - Ford paski ma w tej samej cenie ale to drugie wiąże się z wydatkiem 1400 PLN ... :? :evil:
Awatar użytkownika
Artek
Posty: 719
Rejestracja: 2002-10-14 09:06
Samochód: brak
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Artek »

Bienias - dzięki za info :!:
Pozdrawiam
Artek
Probe GT 2,5 V6
Awatar użytkownika
nerVous
Posty: 238
Rejestracja: 2003-08-13 12:54
Samochód: brak
Lokalizacja: Wejherowo

Post autor: nerVous »

:oops: Przepraszam ze tak dlugo nie odpisywalem ale mam ograniczony dostep do netu.A wiec tak:mam II gen.93' pasek 100,napinacz i rolka prowadzaca 400zl.sprezynka 17zl ale w sklepie nie do dostania,wymiana 80zl u uczciwego mechaniora.Przed wymiana dzwiek podobny do diesla(takie przynajmniej ja mialem doczucie)oraz pare innych dziwnych dzwiekow malo przyjemnych dla ucha.Po wymianie dzwiek silnika podobny do delikatnego szumu.Nic innego nie slychac.Co ciekawe stara rolka i napinacz nie wskazywaly na jakies zuzycie,plynnie sie krecily.Teraz z czystym sumieniem moge powiedziec ze przy wymianie paska obowiazkowo nalezy wymienic rolki plus ta nieszczesna sprezynke. :wink:
kom. 504308665
reddi28@wp.pl
II gen.2.0 93'USA
Awatar użytkownika
AXEL
Posty: 415
Rejestracja: 2003-11-02 14:12
Samochód: brak
Lokalizacja: Narew

Post autor: AXEL »

Czy trzeba wymieniać dwie rolki?Gdzie można dostać tę sprężynkę?
2.2 GT I '92 BLACK METALIC
I am a baaad boy!
mikolaj
Posty: 339
Rejestracja: 2004-03-17 10:38
Samochód: brak
Lokalizacja: Kowale

Post autor: mikolaj »

jak juz wymi9eniasz to komplet, jak wymieniałem u siebie to facet powiedział ze wszystko jest w zestawie tylko ze go nie zamawialem bo zostalem przy wymianie samgo paska!
91 2.2 GT
męzczyzna zrobi wszystko żeby przespać się z kobietą! kobieta zrobi wszystko żeby dostac nowe buty
Gość

Post autor: Gość »

akurat zamawiam na magazyn do 2.2

pasek rozrzadu:
Bosch - 76zl
Gates - 198zl

rolka napinajaca:
SKF - 140zl
Ruville - 106

rolka prowadzaca:
SKF - 107zl

----------

Dodam wam tylko - uwazajcie z rolkami z JC, jesli nie maja oryginalnego opakowania, tylko to z napisami JapanCars. Okolo 50-60% takich rolek siada po ok. 20-30kkm.
Awatar użytkownika
AXEL
Posty: 415
Rejestracja: 2003-11-02 14:12
Samochód: brak
Lokalizacja: Narew

Post autor: AXEL »

a sprężynka?
2.2 GT I '92 BLACK METALIC
I am a baaad boy!
Gość

Post autor: Gość »

tego nie ma w zestawie
Awatar użytkownika
artix
Posty: 77
Rejestracja: 2003-11-05 14:30
Samochód: brak
Lokalizacja: Sweden Malmö

Post autor: artix »

mialem taki problem w moim pierwszym probie v6.(klekot nieziemski) :wink: wiec wpadlem na pomysl aby usztywnic napinacz i podlozylem dwie nakretki :lol:

zaraz ucichlo i moglem znowu cieszyc sie z jazdy
kollek
Posty: 1052
Rejestracja: 2002-09-08 10:31
Samochód: brak
Lokalizacja: Paszkówka

Post autor: kollek »

GREYG pisze: pasek rozrzadu:
Bosch - 76zl
Gates - 198zl
czemu różnica w paskach pomiędzy Bosch i Gates jest tak duża?? Czy Gates jest aż tak dobry ?? bo Bosch przecież nie jest taką złą firmą. Czy w takim wypadku opłaca się kupować pasek Gatesa??

a odnośnie napinacza JC to mi nawet nie mów bo coś mi rzęźi i przypuszczam że to on. Muszę jeszcze zdiagnozować.
Probe 2.2 GL 89'
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
Gość

Post autor: Gość »

Teoretycznie Gates powinien miec tansze paski - produkuja je w Polsce, ale akurat do probe chyba nie - pewnosci 100% nie mam. Musialbym spojrzec na magazynie co jest napisane na nim.

Bosch szaleje teraz w sprzedazy czesci samochodwych. Stad takie ceny.
kollek
Posty: 1052
Rejestracja: 2002-09-08 10:31
Samochód: brak
Lokalizacja: Paszkówka

Post autor: kollek »

ale co z jakością?? pomiędzy gates i bosch?
Probe 2.2 GL 89'
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
Gość

Post autor: Gość »

ile mechanikow tyle opini :D

Ja mam u siebie wszystkie paski Boscha po tym, jak mi uwalilo po 100km pasek gates od wspomagania. Moze taki sie akurat felerny trafil, ale z Boschem takiego przypadku nie mialem.
Awatar użytkownika
nerVous
Posty: 238
Rejestracja: 2003-08-13 12:54
Samochód: brak
Lokalizacja: Wejherowo

Post autor: nerVous »

:wink: Co do tej sprezynki to dostalem ja bez problemu w serwisie Mazdy.
kom. 504308665
reddi28@wp.pl
II gen.2.0 93'USA
Gość

Post autor: Gość »

Slusznie, bo taka ... drogo nie kosztuje, a oni moga nowa sprzedac. Normalnie jako zamiennik nigdzie nie mozna kupic - przynajmniej ja nie wiem.
Awatar użytkownika
AXEL
Posty: 415
Rejestracja: 2003-11-02 14:12
Samochód: brak
Lokalizacja: Narew

Post autor: AXEL »

Jestem właśnie po wymianie rozrządu.Wyglada to tak:
2,2 gt pasek JC 130zł, dwie rolki 150 zł,wymiana w serwisie mazdy 120 zł.Znajomy mechanik zmienił mi za 90 zł.Sprężynki nie dostałem od ręki,była tylko od 2,0 i nie wiem,czy by pasowała.
2.2 GT I '92 BLACK METALIC
I am a baaad boy!
Awatar użytkownika
AXEL
Posty: 415
Rejestracja: 2003-11-02 14:12
Samochód: brak
Lokalizacja: Narew

Post autor: AXEL »

Ja wymieniłem wszystko i jest GIT,chociaż rolki i ich łożyska były w bardzo dobrym stanie.Niekoniecznie musisz wymieniać dwie rolki,a ich koszt,to dodatkowe 150 zł.
2.2 GT I '92 BLACK METALIC
I am a baaad boy!
Gość

Post autor: Gość »

nerVous pisze::oops: Co ciekawe stara rolka i napinacz nie wskazywaly na jakies zuzycie,plynnie sie krecily. :wink:
Stukanie jak w dieslu prawdopodobnie spowodowane bylo luznym paskiem, a co do rolek - ja przesmarowalem, i jest ok. Rolki hałasują jak wyleci z nich smar i metal chodzi po metalu, oczywiscie sa w nich łozyska typu ZZ ale przy tych obrotach... wiec zamiast wydawac okolo 600 zł mozna po przesmarowaniu troche pojezdzic,

U siebie w 2,5 zawsze smaruje łozyska w rolkach przy wymianie paska rozrzadu - i nigdy nie mialem problemów -

- a jak ktos ma cos przeciw temu to moze posłuchac na dowód mojego silnika
Probiacz2000
Posty: 256
Rejestracja: 2006-02-07 22:22

Post autor: Probiacz2000 »

ile kosztuje wymiana rozrzadu teraz ? bo w 2004 jak byl zakladany ten topic wychodzilo ok. 600zl (2.0 16V). czy teraz jest taniej ??? kupilem proba jakis miesiac temu i jeszcze nie wymienilem.
ODPOWIEDZ

Wróć do „2.0 R4 FS”