Brak prędkości maksymalnej

Awatar użytkownika
duracell
Posty: 830
Rejestracja: 2006-06-17 22:25
Samochód: osobowy
Lokalizacja: CB

Re: Brak prędkości maksymalnej

Post autor: duracell »

A nie powinny być przypadkiem oba wałki po 1 ząbku niżej?
No ale może niech się odezwie ktoś bardziej kompetentny.
„czysta krew, trzeźwy umysł”
Awatar użytkownika
Romas
Klubowicz
Posty: 5242
Rejestracja: 2009-12-23 22:35
Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
Galeria: viewtopic.php?t=19226
Lokalizacja: Warszawa

Re: Brak prędkości maksymalnej

Post autor: Romas »

znaki powinny być na linii śrub wałków
DNF91
Posty: 154
Rejestracja: 2016-01-20 08:25
Samochód: Ford Probe II 2.0 16V 97r. Pb+LPG
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Brak prędkości maksymalnej

Post autor: DNF91 »

Tak wyglądają znaczniki, przy ustawieniu wału na "T" na obudowie. Teraz dla pewności pewno trzeba rozebrać całość i porównać ze znacznikiem wału?
Czy od razu rozbierać rozrząd o po jednym ząbku obrócić oba wałki?
Awatar użytkownika
Romas
Klubowicz
Posty: 5242
Rejestracja: 2009-12-23 22:35
Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
Galeria: viewtopic.php?t=19226
Lokalizacja: Warszawa

Re: Brak prędkości maksymalnej

Post autor: Romas »

pomyśl logicznie, czy obrócenie wału w jedną czy w drugą stroną obróci znaczniki obu kół w dół :wink:
DNF91
Posty: 154
Rejestracja: 2016-01-20 08:25
Samochód: Ford Probe II 2.0 16V 97r. Pb+LPG
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Brak prędkości maksymalnej

Post autor: DNF91 »

Pisałem to 10min po obudzeniu, takie obrócenie wałków przez niedokładność ustawienia znacznika na wale jest niemożliwe, dziękuję :D
Podsumowując, wszyscy się zgodni, że rozrząd jest ustawiony nieprawidłowo?
ODPOWIEDZ

Wróć do „2.0 R4 FS”