Zwiększenie mocy 2.0 FS

LukaszProbe
Posty: 509
Rejestracja: 2015-10-11 22:04
Samochód: Probe r.96 2.0 16V
Galeria: viewtopic.php?t=23104
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Zwiększenie mocy 2.0 FS

Post autor: LukaszProbe »

Budżet 5 tyś Buda i osprzęt zostaje. Jakaś propozycja? Na 2.5 łatwo przejść? Czy zostaje tylko kompresor?
Awatar użytkownika
Benet
Posty: 471
Rejestracja: 2016-07-25 17:14
Samochód: Ford Probe 96' 2.0
Galeria: viewtopic.php?t=23694
Lokalizacja: Szczecin

Re: Zwiększenie mocy 2.0 FS

Post autor: Benet »

Najprościej będzie wysilić silnik jakimś soft turbo do 0.5 bara. Jak chcesz pozostać przy wolnossącym to budżetu raczej nie starczy :D
Probe 96' 2.0 EURO
Awatar użytkownika
mysz
Klubowicz
Posty: 1941
Rejestracja: 2010-04-03 15:02
Galeria: viewtopic.php?t=18115
Lokalizacja: wwa

Re: Zwiększenie mocy 2.0 FS

Post autor: mysz »

Za 5k to za wiele nie zrobisz, chyba że drut projekt soft turbo które pojeździ raczej krótko. Przejście na 2.5 to koszt ok 3,5tys zł z gratami i robotą. W razie czego namiar mogę dać na gościa który się tym zajmuje.
Było: Probe '94r
Jest: ST220 2005r
LukaszProbe
Posty: 509
Rejestracja: 2015-10-11 22:04
Samochód: Probe r.96 2.0 16V
Galeria: viewtopic.php?t=23104
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Re: Zwiększenie mocy 2.0 FS

Post autor: LukaszProbe »

Mysz skąd jest ten gościu? W tych 3.5 tys jest juz silnik? Czy musialbym jeszcze go upolowac?
Prezes5G19
Posty: 486
Rejestracja: 2014-10-16 14:32
Samochód: Probe II 2.0 16V 1995 r.
Galeria: viewtopic.php?t=22741
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

Re: Zwiększenie mocy 2.0 FS

Post autor: Prezes5G19 »

Najrosądniejszym wyjściem było by odkupienie od stiga KL-ZE . Bez zbędnej pier*olizny , pewnie i bez rzeźbienia i co naważniejsze miałbyś prawie 200 kucy.
Awatar użytkownika
mysz
Klubowicz
Posty: 1941
Rejestracja: 2010-04-03 15:02
Galeria: viewtopic.php?t=18115
Lokalizacja: wwa

Re: Zwiększenie mocy 2.0 FS

Post autor: mysz »

Gościu jest spod granicy z Białorusią
Było: Probe '94r
Jest: ST220 2005r
Awatar użytkownika
Romas
Klubowicz
Posty: 5242
Rejestracja: 2009-12-23 22:35
Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
Galeria: viewtopic.php?t=19226
Lokalizacja: Warszawa

Re: Zwiększenie mocy 2.0 FS

Post autor: Romas »

Myszak, naprawdę byś pojechał jeszcze raz zeby ci wstawił silnik ? :D
LukaszProbe
Posty: 509
Rejestracja: 2015-10-11 22:04
Samochód: Probe r.96 2.0 16V
Galeria: viewtopic.php?t=23104
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Re: Zwiększenie mocy 2.0 FS

Post autor: LukaszProbe »

mysz pisze:Gościu jest spod granicy z Białorusią
Dla mnie za daleko niestety :/
Prezes5G19 pisze:Najrosądniejszym wyjściem było by odkupienie od stiga KL-ZE . Bez zbędnej pier*olizny , pewnie i bez rzeźbienia i co naważniejsze miałbyś prawie 200 kucy.
Wlasnie pytanie czy faktycznie bez rzeźby? Co by mi bylo potrzebne do pełni szczęścia po za silnikiem? Pewnie skrzynia, ECU, kolektory, aparat... generalnie wszystko co Stig ma pod maską?
Awatar użytkownika
infernoblade
Klubowicz
Posty: 1278
Rejestracja: 2013-10-03 20:04
Samochód: Ford Probe II 2.0 16v 94r. USDM, Probe II 2.0 94r rost style
Galeria: viewtopic.php?t=21646
Lokalizacja: Bielsko-Biała, Śląsk

Re: Zwiększenie mocy 2.0 FS

Post autor: infernoblade »

Wszystko z pod maski, pompe paliwa, półosie, zwrotnice, wiązki i wszystko czym się różni 2.5 od 2.0
''Nic nie motywuje nas tak, jak ludzie, którzy w nas nie wierzą''

Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA

Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
Awatar użytkownika
mysz
Klubowicz
Posty: 1941
Rejestracja: 2010-04-03 15:02
Galeria: viewtopic.php?t=18115
Lokalizacja: wwa

Re: Zwiększenie mocy 2.0 FS

Post autor: mysz »

Plus mała rzeźba pod maską
Było: Probe '94r
Jest: ST220 2005r
LukaszProbe
Posty: 509
Rejestracja: 2015-10-11 22:04
Samochód: Probe r.96 2.0 16V
Galeria: viewtopic.php?t=23104
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Re: Zwiększenie mocy 2.0 FS

Post autor: LukaszProbe »

Dobra czyli temat zakończony. Lepiej kupic drugie auto. 2.0 zostawie na pewno bo fajnie mi sie nim jezdzi do pracy i w ogole duzo wkladu własnego poszlo.
Awatar użytkownika
KrecioPL
Klubowicz
Posty: 3438
Rejestracja: 2012-02-27 16:00
Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: Volvo s40 2.5Turbo Rdesign
Galeria: viewtopic.php?t=21787
Lokalizacja: Warszawa

Re: Zwiększenie mocy 2.0 FS

Post autor: KrecioPL »

infernoblade pisze:Wszystko z pod maski, pompe paliwa, półosie, zwrotnice, wiązki i wszystko czym się różni 2.5 od 2.0
Półosie? Zwrotnice?
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
Awatar użytkownika
infernoblade
Klubowicz
Posty: 1278
Rejestracja: 2013-10-03 20:04
Samochód: Ford Probe II 2.0 16v 94r. USDM, Probe II 2.0 94r rost style
Galeria: viewtopic.php?t=21646
Lokalizacja: Bielsko-Biała, Śląsk

Re: Zwiększenie mocy 2.0 FS

Post autor: infernoblade »

KrecioPL pisze:Półosie? Zwrotnice?
Tak, 2.0 różni się tymi elementami od 2.5 inne wielokliny
''Nic nie motywuje nas tak, jak ludzie, którzy w nas nie wierzą''

Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA

Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
Awatar użytkownika
Mariooo46
Klubowicz
Posty: 142
Rejestracja: 2015-12-12 13:00
Samochód: PROBE II '93 2,5V6
Galeria: viewtopic.php?t=23361
Lokalizacja: Warszawa "BRÓDNO"

Re: Zwiększenie mocy 2.0 FS

Post autor: Mariooo46 »

infernoblade pisze:
KrecioPL pisze:Półosie? Zwrotnice?
Tak, 2.0 różni się tymi elementami od 2.5 inne wielokliny

szybsze :D :D :D :D :D :D
PROBE II '93 2,5 V6 - Czerwona strzała +5hp za kolor
Awatar użytkownika
KrecioPL
Klubowicz
Posty: 3438
Rejestracja: 2012-02-27 16:00
Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: Volvo s40 2.5Turbo Rdesign
Galeria: viewtopic.php?t=21787
Lokalizacja: Warszawa

Re: Zwiększenie mocy 2.0 FS

Post autor: KrecioPL »

Powiem szczerze, że nie wiedziałem
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
Awatar użytkownika
Spider33
Posty: 1241
Rejestracja: 2008-01-05 12:23
Samochód: Probe x ∞
Galeria: viewtopic.php?t=20740
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna

Re: Zwiększenie mocy 2.0 FS

Post autor: Spider33 »

infernoblade pisze:
KrecioPL pisze:Półosie? Zwrotnice?
Tak, 2.0 różni się tymi elementami od 2.5 inne wielokliny
Półoś jest inna ale piasty zmieniać nie trzeba. Wieloklin na przegubie który wchodzi w łożysko jest taki sam.
Awatar użytkownika
infernoblade
Klubowicz
Posty: 1278
Rejestracja: 2013-10-03 20:04
Samochód: Ford Probe II 2.0 16v 94r. USDM, Probe II 2.0 94r rost style
Galeria: viewtopic.php?t=21646
Lokalizacja: Bielsko-Biała, Śląsk

Re: Zwiększenie mocy 2.0 FS

Post autor: infernoblade »

Na pewno? Dałbym sobie rękę uciąć. Teraz pewnie chodziłbym bez :wink:
''Nic nie motywuje nas tak, jak ludzie, którzy w nas nie wierzą''

Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA

Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
LukaszProbe
Posty: 509
Rejestracja: 2015-10-11 22:04
Samochód: Probe r.96 2.0 16V
Galeria: viewtopic.php?t=23104
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Re: Zwiększenie mocy 2.0 FS

Post autor: LukaszProbe »

Osoby mające dopalacza w swoim probe w postaci kompresora. Moglibyście wrzucić foto spod maski jak to macie rozmieszczone. Thx!
ODPOWIEDZ

Wróć do „2.0 R4 FS”