Za wysokie obroty biegu jałowego:(

Awatar użytkownika
maciejuuu
Posty: 31
Rejestracja: 2009-02-24 22:31
Samochód: Probe II '95 2.0
Galeria: viewtopic.php?t=16689
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

Re: Za wysokie obroty biegu jałowego:(

Post autor: maciejuuu »

Chłopaki mam wielką prośbę, sorry za odgrzewanie kotleta, ale ten temat mi pasuje. Czy ktoś kto ma 2.0 i żadnych problemów z obrotami przy odpalaniu, włączaniu świateł( ogólnie elektrozawór BAC działa u niego ok) mógłby go odkręcić od przepustnicy lub ma używaną przepustnicę i oświeci mnie jakie powinny być długości obu sprężynek działających na zawór?? sprężynki pchają go z dwóch stron, podczas czyszczenia całego układu chyba bezmyślnie lekko rozciągnąłem większą sprężynę przez co zawór był otwarty i obroty miałem stale na 2 tys i teraz nie mogę dojść prawidłowego ustawienia, w tym momencie mam za niskie obroty przy odpalaniu i brak reakcji na kręcenie kierownicą i światła, ciągłe rozkręcanie, ściskanie i rozciąganie sprężynek już źle wpływa i na mnie i na nie :P byłbym niezmiernie szczęśliwy gdyby ktoś mi zmierzył te sprężynki w stanie spoczynku suwmiarką :)
probe II 2.0 '95
Awatar użytkownika
2Ya
Posty: 979
Rejestracja: 2007-05-06 21:28
Samochód: >>GT<<
Lokalizacja: Aloha Hawaii
Kontakt:

Re: Za wysokie obroty biegu jałowego:(

Post autor: 2Ya »

Szybciej ci wyjdzie w takim przypadku kupić inny elektrozawór :) Daj sobie spokój z rozciaganiem i ściskaniem,bo tylko gorzej będzie i strata czasu i nerwów .
Obrazek
Awatar użytkownika
mar3inez
Posty: 411
Rejestracja: 2009-01-04 17:54
Samochód: 2.5 v6 White Pearl '93 USA
Galeria: viewtopic.php?t=16758
Lokalizacja: Trzcianka

Re: Za wysokie obroty biegu jałowego:(

Post autor: mar3inez »

Siemano,
Ostatnio padła mi cewka w aparacie zapłonowym, którą wymieniłem na nową.
Nic poza tym nie ruszałem, nie grzebałem przy przepustnicy.
Po odpaleniu obroty są bardzo wysokie tzn wskakują na 2000i tak się utrzymują aż do nagrzania się silnika wtedy spadają do 1500.
Nagrałem krótki filmik jak to wygląda na rozgrzanym silniku:

obroty
Czasami jest też tak że jak przejadę kilka kilometrów to obroty falują od 1000 do 1500.
Jakieś sugestie?
Błędów nie pokazuje #-o
Pozdro
Awatar użytkownika
maciejuuu
Posty: 31
Rejestracja: 2009-02-24 22:31
Samochód: Probe II '95 2.0
Galeria: viewtopic.php?t=16689
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

Re: Za wysokie obroty biegu jałowego:(

Post autor: maciejuuu »

dokładnie to samo miałem jak rozciągnąłem sprężynkę i miałem otwarty zawór od obejścia przepustnicy i podbijania obrotów pod obciążeniem, odłącz wtyczkę nawet na zapalonym silniku i zobacz czy obroty spadną, jeśli tak masz winowajcę, możesz jeszcze na odłączonej wtyczce sprawdzić napięcie, im bardziej rozgrzany silnik tym niższe napięcie, wzrastać powinno po zapaleniu świateł czy innych "prądożerców"
probe II 2.0 '95
Awatar użytkownika
mar3inez
Posty: 411
Rejestracja: 2009-01-04 17:54
Samochód: 2.5 v6 White Pearl '93 USA
Galeria: viewtopic.php?t=16758
Lokalizacja: Trzcianka

Re: Za wysokie obroty biegu jałowego:(

Post autor: mar3inez »

Problem sam się rozwiązał. Wystarczyło pojeździć tak do 160-170 i wszystko wróciło do normy. :mrgreen:
loco18love
Posty: 12
Rejestracja: 2008-10-04 23:55

Re: Za wysokie obroty biegu jałowego:(

Post autor: loco18love »

Witam wszystkich , mam problem ze znalezieniem regulatora wolnych obrotów,czy mogę liczyć na waszą pomoc :) pozdrawiam i czekam na pomoc .II gen 2,0 16 V.
Pawloo
Posty: 4
Rejestracja: 2012-10-28 23:41
Samochód: Ford Probe II 2.0 1996r
Lokalizacja: Głogów Woj. Dolnośląskie

Problem z obrotami, LPG

Post autor: Pawloo »

Witam Mój Probe to Ford Probe II 2.0 1996r dodatkowo LPG

Mam oto problem jest tu na forum jak widzę dużo tematów z różnymi objawami z nieprawidłowym funkcjonowaniem auta, więc chce otworzyć nowy temat aby rozwiązać go .. A co do mojego problemu to chodzi szczególnie o obroty silnika . Po odpaleniu na benzynie obroty wskazują ponad 2000 auto w jeździe jak i w postoju utrzymuje takie obroty po czym po upływie paru minut obroty falują spadają i podnoszą się i tak aż po lekkim nagrzaniu silnika obroty spadają do około 1000 ... I tak samo jest z gazem jak jest włączony

Drugi problem to jest z również z Gazem po włączeniu gazu i poruszaniu się autem strasznie się muli silnik drga i jest nie równe poruszanie się po odłączeniu gazy powraca do płynnej jazdy ... Więcej na temat modelu gazu podam później iż papierów nie mam przy sobie

Proszę o o pomoc iż jestem zielony na temat motoryzacji i jak na razie chciałbym nabyć trochę porad od was zanim wybiorę się do mechanika, iż różnie bywa z nimi powymieniają wszystko i zedrą kasę wiecie o co chodzi .. Proszę chociaż o podanie linków tematu które mogą nakierować mnie co to rozwiązania objaw tych problemów i jakie mogą być ich przyczyny Pozdrawiam
Awatar użytkownika
skalpel
Posty: 216
Rejestracja: 2010-08-11 19:42
Samochód: Ford Probe II 2.0 16v Turbo 96r
Galeria: viewtopic.php?t=23090
Lokalizacja: Darmstadt/Bochnia

Re: Za wysokie obroty biegu jałowego:(

Post autor: skalpel »

Siema.
Od dwóch dni mam problem z obrotami. Podczas włączenia świateł lub ogrzewania w środku obroty rosną do 1500 jak wszystko wyłącze to obroty spadają do 900. Czy to może być alternator? Ostatnio zapiszczały mi paski i pojawiły się te problemy.
FORD PROBE II 2.0 16V Turbo
Awatar użytkownika
KrecioPL
Klubowicz
Posty: 3438
Rejestracja: 2012-02-27 16:00
Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: Volvo s40 2.5Turbo Rdesign
Galeria: viewtopic.php?t=21787
Lokalizacja: Warszawa

Re: Za wysokie obroty biegu jałowego:(

Post autor: KrecioPL »

A falują?
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
Awatar użytkownika
skalpel
Posty: 216
Rejestracja: 2010-08-11 19:42
Samochód: Ford Probe II 2.0 16v Turbo 96r
Galeria: viewtopic.php?t=23090
Lokalizacja: Darmstadt/Bochnia

Re: Za wysokie obroty biegu jałowego:(

Post autor: skalpel »

Nie. NA zimnym trzyma 2 tys po nagrzaniu się bez świateł, ogrzewania tylnej szyby obroty stoją cały czas równo na 900 jak tylko włączone same światła lub ogrzewanie tylnej szyby obroty rosną do 1200 a jak jedno i drugie to jest 1500 i tak cały czas trzyma. Może to być alternator? Nie miałem nigdy z tym problemu wcześniej.
FORD PROBE II 2.0 16V Turbo
Awatar użytkownika
Romas
Klubowicz
Posty: 5242
Rejestracja: 2009-12-23 22:35
Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
Galeria: viewtopic.php?t=19226
Lokalizacja: Warszawa

Re: Za wysokie obroty biegu jałowego:(

Post autor: Romas »

O jeju, weź multimetr i coraz jakie masz ladowanie. Ale raczej to nie alternator
Awatar użytkownika
skalpel
Posty: 216
Rejestracja: 2010-08-11 19:42
Samochód: Ford Probe II 2.0 16v Turbo 96r
Galeria: viewtopic.php?t=23090
Lokalizacja: Darmstadt/Bochnia

Re: Za wysokie obroty biegu jałowego:(

Post autor: skalpel »

Chętnie ale chwilowo nie mam jak zmierzyć dopiero w sobotę to zrobię. Chciałem wysłuchać sugestii. Może ktoś miał taki przypadek w probe.
FORD PROBE II 2.0 16V Turbo
SzczawikSzarancza
Posty: 13
Rejestracja: 2020-04-21 21:10

Re: Za wysokie obroty biegu jałowego:(

Post autor: SzczawikSzarancza »

Panowie ja miałem ten sam problem przez przepustnice w 2.0 idzie wężyk z chłodzeniem i na tej podstawie ustawia obroty po wyczysczeniu przepustnicy jest wszystko ok
ODPOWIEDZ

Wróć do „2.0 R4 FS”